En een paar recalcitrante post op FOK! gaan daar verandering in brengen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:35 schreef Nattekat het volgende: [..] Hebberigheid van grote bedrijven belonen -> ze worden nog hebberiger. Beetje zoals hoe Netflix het delen van wachtwoorden aan banden heeft gelegd. Als iedereen gewoon voet bij stuk had gelaten in plaats van schaapachtig toch maar geld doneren, was de wereld een betere plek geweest.
Nou, nou, nou, nou...quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:43 schreef Zipportal het volgende:
Zijn die klootzakken van het Koningshuis al gespot?
Huisjemelk Prins GENOTquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:43 schreef Zipportal het volgende:
Zijn die klootzakken van het Koningshuis al gespot?
Is dat Guus Til?quote:
Als je ook andere dingen buiten F1 wil zien die ze uitzendenquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Beetje zoals nog steeds Viaplay geld geven.
Daar heb ik een mooie boot voor.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als je ook andere dingen buiten F1 wil zien die ze uitzenden
F1TV voorbeschouwing ookquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is het enige wat vorig jaar en die crashende sukkel de race heeft opgeleukt.
Zijn zoon is ook zo ontzettend goed.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:00 schreef pmponer het volgende:
Jan moet zijn kunstjes doen... vermoeiende man
Prijswinnende schrijver.....quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:47 schreef Zipportal het volgende:
Kennen jullie mensen die Ayolt heten?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is het enige wat vorig jaar en die crashende sukkel de race heeft opgeleukt.
Meer kans dat Max wint met regen. Hup een poncho om en genieten.quote:
Ook niet bij jouquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik weet nu dat ik daarvoor niet bij jou hoef te zijn.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Prijswinnende schrijver.....
[ afbeelding ]
Hier ging het vanmorgen ook niet regenen volgens buienradar.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:07 schreef DKUp het volgende:
Geen regen in Zandvoort verwacht volgens Buienrader.
Buienradar neem ik meestal met een korreltje zoutquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:07 schreef DKUp het volgende:
Daar denkt een mod anders over.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:05 schreef DKUp het volgende:
“In Zandvoort in Zandvoort in Zandvoort…”
“In Zandvoort schijnt altijd de zon!”
Wel windkracht 6..quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:07 schreef DKUp het volgende:
Niks mis met wat eigen weerkennisquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:08 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Buienradar neem ik meestal met een korreltje zout
Welke van de twee?quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar denkt een mod anders over.
Die zag de zondvloed.
Gaat rechtdoor in de tarzanbochtquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:09 schreef DKUp het volgende:
Norris is niet helemaal zeker van zijn start.
Dan gaat ie zeker falenquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:09 schreef DKUp het volgende:
Norris is niet helemaal zeker van zijn start.
Die schade is niet lekker met de budgetcapquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als die auto al gerepareerd is.
Williams komt bijna onderdelen tekort
Paardrijlessen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:14 schreef pmponer het volgende:
Perez heeft rijlessen gekregen in de vakantie
Nee joh, die heeft de legendarische Konami code gekregen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:14 schreef pmponer het volgende:
Perez heeft rijlessen gekregen in de vakantie
Ze hebben de auto nu in beeld. Ziet er niet heel goed uit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:12 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als die auto al gerepareerd is.
Williams komt bijna onderdelen tekort
Rond de 3 miljoen inmiddels maar Red Bul zit al aan bijna 5 miljoen aan kosten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die schade is niet lekker met de budgetcap
Waar? zag niks voorbij komen op race cafe of F1tvquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze hebben de auto nu in beeld. Ziet er niet heel goed uit.
De streamingdienst waar niet over gesproken mag wordenquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:17 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waar? zag niks voorbij komen op race cafe of F1tv
Ah, pauperTVquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
De streamingdienst waar niet over gesproken mag worden
Waterpolo toch?quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die ondanks zijn naam niks met water heeft
Mick reed in zijn tijd bij Haas veel schadequote:Op zondag 25 augustus 2024 14:21 schreef SiGNe het volgende:
Bij Race Cafe zeiden ze gister dat de kans best groot is dat Logan vanaf Imola vervangen gaat worden voor Mick Schumacher..
Lijkt me een verstandige beslissing
Als ze nog meer schade willen hebben wel, ja. Schumacher was bij Haas ook al zo goed met de auto op de baan houden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:21 schreef SiGNe het volgende:
Bij Race Cafe zeiden ze gister dat de kans best groot is dat Logan vanaf Imola vervangen gaat worden voor Mick Schumacher..
quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:21 schreef SiGNe het volgende:
Want Mick rijdt over het algemeen schadevrij ja?quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:21 schreef SiGNe het volgende:
Dat viel reuze mee uiteindelijk, maar hij kreeg het voor elkaar om meteen gigantische schade te veroorzaken als ie eens een foutje maakte.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:22 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mick reed in zijn tijd bij Haas veel schade
Op een paard?quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens mij is hij beter in droogpolo
Zou slim zijn als Red Bull Lawson even uitleent, bouwt die toch net even weat meer ervaring op voor volgend jaar.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ x ]
Meerdere bronnen die bevestigen dat die overweging gemaakt wordt.
Horner heeft vandaag bevestigd dat een verhuurconstructie voor Lawson tot de mogelijkheden behoort (zonder teamnamen te noemen).
Gisteren alquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ x ]
Meerdere bronnen die bevestigen dat die overweging gemaakt wordt.
Horner heeft vandaag bevestigd dat een verhuurconstructie voor Lawson tot de mogelijkheden behoort (zonder teamnamen te noemen).
Nee maar de verwachting bij Williams is dan dat dei minder schade zal rijden dan Logan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want Mick rijdt over het algemeen schadevrij ja?
Oh, nu wel? En als ik het heb over uitlenen in 2025 was het niet goed (in Silly Season topic).quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:25 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zou slim zijn als Red Bull Lawson even uitleent, bouwt die toch net even weat meer ervaring op voor volgend jaar.
nieuwe informatie en is alsnog een ander geval.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Oh, nu wel? En als ik het heb over uitlenen in 2025 was het niet goed (in Silly Season topic).
Ze spelen met mijn emotie.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:29 schreef pmponer het volgende:
Echt he... gaan het gewoon weer over 2021 hebben bij Racecafe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |