En een paar recalcitrante post op FOK! gaan daar verandering in brengen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:35 schreef Nattekat het volgende: [..] Hebberigheid van grote bedrijven belonen -> ze worden nog hebberiger. Beetje zoals hoe Netflix het delen van wachtwoorden aan banden heeft gelegd. Als iedereen gewoon voet bij stuk had gelaten in plaats van schaapachtig toch maar geld doneren, was de wereld een betere plek geweest.
Nou, nou, nou, nou...quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:43 schreef Zipportal het volgende:
Zijn die klootzakken van het Koningshuis al gespot?
Huisjemelk Prins GENOTquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:43 schreef Zipportal het volgende:
Zijn die klootzakken van het Koningshuis al gespot?
Is dat Guus Til?quote:
Als je ook andere dingen buiten F1 wil zien die ze uitzendenquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:37 schreef Nattekat het volgende:
Beetje zoals nog steeds Viaplay geld geven.
Daar heb ik een mooie boot voor.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:54 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als je ook andere dingen buiten F1 wil zien die ze uitzenden
F1TV voorbeschouwing ookquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is het enige wat vorig jaar en die crashende sukkel de race heeft opgeleukt.
Zijn zoon is ook zo ontzettend goed.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:00 schreef pmponer het volgende:
Jan moet zijn kunstjes doen... vermoeiende man
Prijswinnende schrijver.....quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:47 schreef Zipportal het volgende:
Kennen jullie mensen die Ayolt heten?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is het enige wat vorig jaar en die crashende sukkel de race heeft opgeleukt.
Meer kans dat Max wint met regen. Hup een poncho om en genieten.quote:
Ook niet bij jouquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, ik weet nu dat ik daarvoor niet bij jou hoef te zijn.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Prijswinnende schrijver.....
[ afbeelding ]
Hier ging het vanmorgen ook niet regenen volgens buienradar.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:07 schreef DKUp het volgende:
Geen regen in Zandvoort verwacht volgens Buienrader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |