Ja, te weinig gescoordi n de eerste helft omdat Lozano weer Lozano BV deed en dan slap aan helft 2 beginnen. Typisch. Maar goed die derde kan ook zomaar vallen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Manmanman dit roep je gewoon over jezelf af
Die valt denk ik ook welquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, te weinig gescoordi n de eerste helft omdat Lozano weer Lozano BV deed en dan slap aan helft 2 beginnen. Typisch. Maar goed die derde kan ook zomaar vallen.
Gelukkig deed hij dat niet, want dat had mij punten gekost in de managerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
geef hem een gele kaart
wat een frustie die noa lang
quote:
Dat denk ik nog niet. Speelde ook gewoon een prima eerste helft.quote:
Dan hebben jullie opnieuw hulp nodig vanuit Zeist. Anders ben je gewoon weer kansloosquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:
ik verheug me op feyenoord psv
we gaan die gloeilampen kapoet maken
Dat wordt weer 5-5 ofzo. Feyenoord is ook redelijk lek voorlopigquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:
ik verheug me op feyenoord psv
we gaan die gloeilampen kapoet maken
Vooral om Earnie wakker te krijgen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die tegengoal was even nodig om de boel wakker te krijgen.
Earnie kookt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Vooral om Earnie wakker te krijgen.
11 mei de titel pakken in rotterdamquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:34 schreef Coco het volgende:
Ik verheug me op het duel tussen @:klaasweetalles en @:psvcl
Hoax, Amerikanen gaan enkel naar de Macquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dan hebben jullie opnieuw hulp nodig vanuit Zeist. Anders ben je gewoon weer kansloos
Maar er stond niemand buitenspelquote:
Dat vond Dombo juist hinderlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar er stond niemand buitenspel
1-6quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Paul heeft grotere zorgen
Wilma gaat Paul inmaken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk morgen een betere uitslag.
Die haalt de kerst nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maduro zit dit seizoen ook niet uit.
O help. Laat het 1-6 blijven of 1-8 worden.quote:
Liever een zevenklapper dan 8-2.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
O help. Laat het 1-6 blijven of 1-8 worden.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk morgen een betere uitslag.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
O help. Laat het 1-6 blijven of 1-8 worden.
Dit wisten Coco en ik vorig jaar al.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Almere gaat vrij kansloos degraderen denk ik zo
Je hebt journalisten die het presteren om 8-klapper te gaan schrijven als de zevenklapper ze door de neus wordt geboord.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever een zevenklapper dan 8-2.
2e seizoen altijd lastiger, zeker als je van Pastoor naar Maduro gaat als trainer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit wisten Coco en ik vorig jaar al.
In het Engels krijg je dan van die geinponems die I 8-2 be *naam club* zeggen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je hebt journalisten die het presteren om 8-klapper te gaan schrijven als de zevenklapper ze door de neus wordt geboord.
Die verdienen het om op blote voeten losgelaten te worden in een kamer bezaaid met Legoblokjes
Volledig gerechtvaardigd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het Engels krijg je dan van die geinponems die I 8-2 be *naam club* zeggen.
Daar heb ik nou een hekel aan
Tis toch niet te geleuvenquote:
Achterin niet, dat ziet iedereenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk denkt Earnie nou dat het allemaal wel goed zit
Wie is die kale analist?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een gezellige boel in Breda.
Van Halstquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)venklapper-in-almere
Zevenklappered allen.
Komt omdat Luuk de Jong een fenomenale spits is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:57 schreef klaasweetalles het volgende:
hans kraaij gaat mierenneuken in hoeveel stadions de jong heeft gescoord
Gelukkig absoluut niet voorspelbaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)venklapper-in-almere
Zevenklappered allen.
Kolere, ze kunnen echt niemand krijgen hè.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Anco Jansen.
Ex-speler van FC Emmen @:Coco
Binnenkort Bram van Polenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kolere, ze kunnen echt niemand krijgen hè.
🤢🤮quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Binnenkort Bram van Polen
Zelfde type speler als Arne Slot.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Kolere, ze kunnen echt niemand krijgen hè.
Nee, dat moeten we niet hebben, een speler die gewoon eerlijk antwoordt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 08:29 schreef TLC het volgende:
Veerman 'had meer van de transfer zomer verwacht'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En neerkijken op de Brightons van deze wereld zal ook niet helpen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 08:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Logisch, goed seizoen gedraaid en kan echt wel ballen.
Alleen zal het potje tegen Oostenrijk geen positief effect gehad hebben.
Z'n afgang in het NL elftal alweer vergeten natuurlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 08:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, dat moeten we niet hebben, een speler die gewoon eerlijk antwoordt.
Als je ziet wat voor spelers voor grote bedragen zijn vertrokken zoals Antony, die er helemaal niets van bakt en ook in Nederland slechte een momentenvoetballer was, dan is het niet zo gek dat Veerman meer had verwacht.
Maar goed, PSV lijkt op de verdedigers na de boel bij elkaar te kunnen houden. Als die er 2 goede verdedigers bij kunnen krijgen zijn ze in Nederland helemaal onverslaanbaar geworden en kunnen ze in Europa wellicht met wat wind mee stunten. En dan is hij volgend seizoen weg naar een mooie club.
Ja, dan heb je het wellicht ook iets te hoog in het bolletje.quote:Op zondag 25 augustus 2024 08:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En neerkijken op de Brightons van deze wereld zal ook niet helpen.
Er werd toch gewoon afgefloten na die goal lijkt me? Wat heeft het dan voor zin om nog te staken?quote:
niet hij joochde naar het uitvak, mag dat niet ofzoquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ohio vroeg er ook wel een beetje om.
Die zaten aan de andere kant van het stadion.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:53 schreef Paul het volgende:
[..]
niet hij joochde naar het uitvak, mag dat niet ofzo
ohquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die zaten aan de andere kant van het stadion.
GAE krijgt het zwaar dit jaar.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Go Ahead gaat er echt zwaar op achteruit.
Ze zijn allemaal heel boos omdat een speler durft te juichen na een goalquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
De NAC supporters zijn allemaal weer heel trots op hun avondje NAK. Vermoeionde rubriek.
Nul creativiteit op het middenveld meer en een houthakker in de spits.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Go Ahead gaat er echt zwaar op achteruit.
Wat een onzin, Sano zou zich bij de hele Nederlandse top op termijn in de basis spelen en is nu al een stuk beter dan die twee.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Jammer dat NEC geen individuele topper meer heeft zoals een Cherry of Tannane. Saai team nu, tenminste wat ik er gisteren van zag.
Hier kom ik in december op terug.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een onzin, Sano zou zich bij de hele Nederlandse top op termijn in de basis spelen en is nu al een stuk beter dan die twee.
Dan kun je achteraf lullen en roepen dat @Caland dom is?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hier kom ik in december op terug.
Of hij gelijk heeft. Ik ken hem niet, maar ga dan ook niet wekelijks voor NEC zitten. Vorig jaar genoot ik altijd wel van Cherry als ik ze zag.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan kun je achteraf lullen en roepen dat @:Caland dom is?
1 wedstrijd. En ook zonder Veerman hing het NL elftal als los zand aan elkaar.quote:Op zondag 25 augustus 2024 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Z'n afgang in het NL elftal alweer vergeten natuurlijk.
Maar hij spande wel de kroon, in minder dan 30 minuten 30 keer de bal kwijt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
1 wedstrijd. En ook zonder Veerman hing het NL elftal als los zand aan elkaar.
En we zijn allemaal niet van gisteren: Veerman heeft ook gewoon een beroerde mentaliteit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar hij spande wel de kroon, in minder dan 30 minuten 30 keer de bal kwijt.
Stond gisteren voor een camera te roepen dat hij eigenlijk helemaal geen zin heeft om nog een jaar tegen de Almeres van deze wereld te voetballenquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En we zijn allemaal niet van gisteren: Veerman heeft ook gewoon een beroerde mentaliteit.
Dan nog moet je een speler niet beoordelen op 1 wedstrijd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar hij spande wel de kroon, in minder dan 30 minuten 30 keer de bal kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ja. In zijn Heerenveen-tijd hield hij de Jong Oranje-boot af omdat hij mentaal er niet klaar voor was en hij zichzelf de wedstrijd uitspeelde. Als je bij een beetje tegenwind al zo van je pad af bent, en dat hebben we de laatste tijd ook gezien, moet je gewoon eieren voor je geld kiezen en jezelf niet overschatten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Stond gisteren voor een camera te roepen dat hij eigenlijk helemaal geen zin heeft om nog een jaar tegen de Almeres van deze wereld te voetballen
Wat ik me best kan voorstellen
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan nog moet je een speler niet beoordelen op 1 wedstrijd.
Eigenlijk is hij altijd wel de eerste die verzuipt als het allemaal op een tempo hoger gaat, ze zijn in het buitenland ook niet achterlijk. Wel een prima optie om goedkoop op te pikken als straks zijn contract aflooptquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan nog moet je een speler niet beoordelen op 1 wedstrijd.
Wiefer heeft toch ook wel eens dramatische wedstrijden gespeeld in Oranje (wie niet) en zit daar nu ook.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]Maar als jij scout bent van pak m beet Brighton en je hebt 3 middenvelders op je lijstje staan en Veerman is daar 1 van, dan gaat er na zo'n wedstrijd toch gewoon een streep doorheen, even los van het feit dat hij het op topniveau nog nooit heeft laten zien.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:14 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ohio is nu mijn favoriete Utrechtspeler @:maxi-mus @:paul
Swiebertje.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:06 schreef Zipportal het volgende:
Verbeek moet eens naar de kapper. Landloper.
Ja maar hij heeft in de nacompetitie 3x gescoord tegen ADO.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
Papegaai maakt nog geen gelukkige indruk.
AZ teert ondertussen duidelijk op een goede organisatie. Voetballend ziet het er niet uit, eigenlijk. Daarom waarschijnlijk ook twee keer 1-0 winnen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het wel meevallen. Hij zwerft wel erg veel, doet me denken aan Jørgensen in z'n laatste seizoenen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
Bij bueno is het 'fitheid' volgens Dennis van Eersel, dat zal meevallen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vreemd. Vrijdag was er nog niks aan de hand. Hopelijk is het niets ernstigs.
Ik hang mezelf liever op.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is er behalve @:Lenny_Leonard iemand die Heracles v Willem II durft te kijken?
Ieder mens heeft zijn jeugdzonden, makker.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:32 schreef Bezsen het volgende:
Er was een tijd dat vriend @:Alaphilippe_ potjes als Heracles vs Willem II ophemelde.
Ik denk dat daar de meeste doelpunten gaan vallen dit weekend in de eredivisie. Dus ik kijk. Minimaal 5 doelpunten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is er behalve @:Lenny_Leonard iemand die Heracles v Willem II durft te kijken?
Gelukkig is Vaessen een showmannetje.quote:
Ayase Martens.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
Die Belg aan de zijlijn hangt me ook steeds meer de keel uit.
Ik denk dat zelfs Ajax het beter gaat doen dan AZ.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit AZ gaat in de Europa League niets klaarspelen. Net iets minder inwisselbaar dan FC Utrecht.
gewaagde uitspraakquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:12 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Ajax het beter gaat doen dan AZ.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vreemd. Vrijdag was er nog niks aan de hand. Hopelijk is het niets ernstigs.
Dat roemde hij. Lijkt me toch iets normaals, de juiste instelling.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hahahaha, Gertjan Verbeek denkt nog in INSTELLING.
We hebben er één gevonden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:33 schreef hhh38 het volgende:
Wie heeft die shirtjes toegestaan bij Heracles - Willem II? Veel te weinig verschil met beide donkere broekjes ook nog
Had even gezapt tijdens de minuut stilte.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We hebben er één gevonden.
@:alaphilippe_
U hep nog een zwart-wit-tv?quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:33 schreef hhh38 het volgende:
Wie heeft die shirtjes toegestaan bij Heracles - Willem II? Veel te weinig verschil met beide donkere broekjes ook nog
Doen we ook.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:46 schreef Buitendam het volgende:
Die Zerrouki is me toch een dweil. Zou ik me kapot aan storen.
Wat ze bedoelen, is: "Neghli, wees eens niet zo goed. We begrijpen er niets van."quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:10 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic krijgen de scheidsrechter en de VAR er flink van langs
Je bent van harte welkom om even je toevlucht te nemen naar dit gezellige topicquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het Feijenoord-topic zit weer VOL met emoties.
Allemaal de schuld van Arne.
Dat waardeer ik ten zeerstequote:Op zondag 25 augustus 2024 15:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom om even je toevlucht te nemen naar dit gezellige topic
Ik ben helemaal niet ziedend.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Ach Dombo is ziedend op dit Feyenoord, niet op mij.
Oh dus je bent oprecht vervelend.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet ziedend.
Beetje teleurgesteld wellicht.
ZO ZEG.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh dus je bent oprecht vervelend.
Genoteerd.
Gewoon doen, ik heb je rug.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eigenlijk is dit de ideale wedstrijd voor Ueda nu.
Maar dit durf ik niet te zeggen in het Feyenoord-topic.
Dat laat ik aan @Zipportal overquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:21 schreef Coco het volgende:
We gaan zo eens lekker zitten voor GAE - RKC.
Ruim je balkon maar op.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat laat ik aan @:zipportal over
Ik ga wat nuttigs doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |