Aldiquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:22 schreef Oriente het volgende:
Ajax wordt gewoon weer 5e of zo
Wat een troep
Dat hep in alle kranten gestaan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:24 schreef WethouderHekking het volgende:
Waarom zit de beste speler van Ajax op de bank?
Vrijwel dezelfde ploeg als vorig seizoen en toen haalden ze met hangen en wurgen de pleeoffs.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:25 schreef fetX het volgende:
Dat NAC is een partij beroerd zeg.
Maar wat kunnen ze drinken.
Ik hou niet van alcoholische drank, alleen spa rood or prikquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:25 schreef fetX het volgende:
Dat NAC is een partij beroerd zeg.
Maar wat kunnen ze drinken.
Je kan ook gaan sportenquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik overweeg naar de kroeg te gaan.
Op zondag?quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik overweeg naar de kroeg te gaan.
Stevige uitspraak.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:22 schreef Oriente het volgende:
Ajax wordt gewoon weer 5e of zo
Wat een troep
quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik hou niet van alcoholische drank, alleen spa rood or prik
Ik kijk even voor jequote:Op zondag 18 augustus 2024 17:31 schreef Oriente het volgende:
Aantal schoten, wat zal het zijn, 1? 2?
Ik kan mij één kansje van de Brub herinneren.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:31 schreef Oriente het volgende:
Aantal schoten, wat zal het zijn, 1? 2?
Het Roda van de jaren 90 was met regelmaat beter dan dit Ajax.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het er niet uitzien. Pure middelmaat. Vroeger was dit niveau Roda.²
Denk het serieus ook.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:39 schreef Wertha het volgende:
[..]
Het Roda van de jaren 90 was met regelmaat beter dan dit Ajax.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik kan mij één kansje van de Brub herinneren.
Dat was um.
De beste van Nederland in 1995.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:40 schreef Wertha het volgende:
[..]
Bekerwinnaars in 1997 en 2000 ook. Zie ik dit Ajax niet doen.
Ajax scoort nog welquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:03 schreef Coco het volgende:
Stijn mag blij zijn dat hem dit bespaard wordt.
Oh ja ik moet ook nog de droger ophangen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga even stofzuigen en daarna de droger ophangen. Tot straks!
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga even stofzuigen en daarna de droger ophangen. Tot straks!
Qua karakter wel een sympathieke jongen voor een Ajacied.quote:
Ze hadden m toch liever op de sociale werkplaats gehad als die niet kon voetballen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Qua karakter wel een sympathieke jongen voor een Ajacied.
Heeft hij zo’n vol broekje dan? Nog niet op gelet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:15 schreef RamboDirk het volgende:
Brobbey wil je erbij hebben voor zijn derde been helft. Leuke vent. Maar als voetballer kan hij er he-le-maal niks van. Is die jeugdopleiding alleen maar doorgekomen door zijn fysiek.
Sinds vandaag.quote:
Mooie locatie maar ik ben meer van het kokend heet badje.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:20 schreef Oriente het volgende:
Zat je soms in Inverness bij Robert-Jan? @:pisces29
Wel geweest dan? En Isle of Skye?quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooie locatie maar ik ben meer van het kokend heet badje.
Ziet er idd erg mooi uit.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee joh. Isle of Skye lijkt me zo bizar mooi.
Ik zit in Liverpool nu. Had beter daarheen kunnen gaanquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:25 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee joh. Isle of Skye lijkt me zo bizar mooi.
Liverpool sla ik even over.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik zit in Liverpool nu. Had beter daarheen kunnen gaan. Kan geen Beatle nummer meer horen
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Pieter BLACKED dansend vogelnest.gif
Daar komen net zoveel daklozen bij elke dag als wij asielzoekers krijgen in ter Apelquote:
Die van Zyzz.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke moves matchen het meest met die van jou?
quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke moves matchen het meest met die van jou?
Wannabe Premier League.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke trend die absurde minuten dit seizoen.
Feyenoord was eerder.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:33 schreef onlogisch het volgende:
Wat vroeg in het seizoen, maar we hebben het gifje vast onder de control V zitten @:Coco
Dit las ik al voor het hier kwam. Ziggo faalt.quote:
Worden gewoon kampioen zoals gebruikelijkquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:34 schreef Bezsen het volgende:
Dit Ajax is gewoon slechter dan vorig jaar hè?
Kijk dan via kabel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit las ik al voor het hier kwam. Ziggo faalt.
Op een slof en een oude voetbalschoen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Worden gewoon kampioen zoals gebruikelijk
Al 36 keer maatquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:35 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Op een slof en een oude voetbalschoen?
Hier ook, buurman juicht vaak eerder. Erg irritant, weinig aan te doenquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit las ik al voor het hier kwam. Ziggo faalt.
Imaginerenquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Ajax gaat vast nu opeens wel voetballen
Met jouw IQ verwerk je informatie gewoon snellerquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:37 schreef klaasweetalles het volgende:
HET LIJKT IEDERE KEER ALSOF IK HET IEDERE KEER ALLEMAAL SNELLER ZIE MET ZIGGO ......
De rest reageert 2 minuten later hahahah
dat is waarquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:38 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Met jouw IQ verwerk je informatie gewoon sneller
Waarom sponsor jij Ajax?quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:37 schreef klaasweetalles het volgende:
HET LIJKT IEDERE KEER ALSOF IK HET IEDERE KEER ALLEMAAL SNELLER ZIE MET ZIGGO ......
De rest reageert 2 minuten later hahahah
Ik ben net verhuisd en KPN was hier zoveel gezeik dat ik overgestapt ben op Ziggo.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom sponsor jij Ajax?
@GGMM heeft netjes aangegeven dat hij tijdens de tweede helft zou gaan sporten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ajacieden gaan allemaal op dit tijdstip sporten?
Ah oke.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:40 schreef fetX het volgende:
[..]
@:ggmm heeft netjes aangegeven dat hij tijdens de tweede helft zou gaan sporten.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom sponsor jij Ajax?
101 msquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
daarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@KingRoland style. Haaland & friends zullen ‘t wel verpesten nu. #tokkieEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:43 schreef RipCity het volgende:
Gokken is voor tokkies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:kingroland style. Haaland & friends zullen ‘t wel verpesten nu. #tokkieWhat can change the nature of a man?
Mooie photoshop.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
2e test gaat altijd beter
is geen photoshop grote vriendquote:
Maar ze drinken zo ontzettend veel bierquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:42 schreef fetX het volgende:
Ik vind het sneu voor mijn vriend @:maxi-mus . En hij heeft al zo’n hekel aan NAC.
Meer dan elders?quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar ze drinken zo ontzettend veel bier
Sinds wanneer ben jij blauw.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:14 schreef Flitsbezorger het volgende:
Boys
Wat was het KNOTSGEK in de Eredivisie vandaag!
Staat in MEDquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij blauw.
Ik ben woedend. 2e helft kon ik niet meer aan zien toen ben ik naar de kroeg gegaan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:42 schreef fetX het volgende:
Ik vind het sneu voor mijn vriend @:maxi-mus . En hij heeft al zo’n hekel aan NAC.
Over wat heb je het precies?quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:19 schreef GGMM het volgende:
Sorry Stijn dit is de laatste keer dat ik jou serieus heb genomen wat betreft geweldige middenvelders
Die hiervoor waar je zo enthousiast over was (ik ben z'n naam alweer vergeten, die uit Duitsland kwam meen ik) was ook ook al totaal kut.
Ik doe alleen recalcitrant omdat ik vind dat ze niet zo slecht zijn als ze worden afgeschilderd. Alleen heeft Ajax de laatste jaren nogal veel lukraak spelers gekocht met een specifieke gebruiksaanwijzing. Dan sneeuwen die met gemak onder, of falen ze hard inderdaad.quote:
Als neutrale fan zou ik eigenlijk alleen echt geïnteresseerd zijn in Groningen - AZ. Feyenoord en PSV winnen wel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zonder bagger groot te willen maken, of een ESPN-achtige fanboy te zijn, het is best een interessant schema dit weekend.
Niet dat ik morgen in staat ben om te kijken, verder. Maar NAC Breda v FC Utrecht op een zaterdagavondje, en kijken of NAC het ook tegen Utrecht kan. Dat kan best vermakelijk worden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als neutrale fan zou ik eigenlijk alleen echt geïnteresseerd zijn in Groningen - AZ. Feyenoord en PSV winnen wel.
Eens, er kan al voorzichtig wat duidelijk worden komend weekend. Maar het meeste zin in Groningen - AZ.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zonder bagger groot te willen maken, of een ESPN-achtige fanboy te zijn, het is best een interessant schema dit weekend.
Dankje Hans Herman.quote:
Understood.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:36 schreef Zipportal het volgende:
Het wordt hier OPEENS heel donker.
Checking.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zal NEC - PEC het einde halen zonder onderbreking vanwege onweer?
Dat boeit niemand, alleen Jan-Joost.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er iemand die kijkt naar de Eredivisie Awards?
Dat zal niet de laatste keer zijn gok ik zoquote:
Of RKC als het daar niet draait. NAC zou heel misschien ook nog kunnenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die worden gewoon laatste.
Misschien iemand ruzie met zijn vrouw?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat betekent dat spandoek "Blijf voor altijd weg" ?
Ik zag ‘m ook. Volgens mij was het een varken in een politiekostuum. Staken die op dit moment niet?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:18 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat betekent dat spandoek "Blijf voor altijd weg" ?
Ah, ja idd, dat zou het best eens kunnen zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zag ‘m ook. Volgens mij was het een varken in een politiekostuum. Staken die op dit moment niet?
Hou ons op de hoogte!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:29 schreef Zipportal het volgende:
Het wordt hier OPEENS heel donker. (alweer)
Erg mooi.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Noa gaat zo een terechte doodschop krijgen
Dit soort potjes kun je tegenwoordig beter schriftelijk afdoen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Almere ligt inmiddels met 11 man voor de goal en PSV gelooft het ook wel. Mokersaai
Terecht. Til liep buitenspelquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lozano kijk eens niet naar je medespelers, ja ho maar weer
gaat de goeie kant op met mn voorspellingenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:45 schreef Paul het volgende:
Zaterdag 24 augustus 2024
18.45 NEC - PEC Zwolle 1-0 (1)
20.00 Almere City - PSV 0-3 (2)
21.00 NAC Breda - FC Utrecht 1-1 (x)
Zondag 25 augustus 2024
afschaffen deze onzin. terug naar 12 clubsquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit soort potjes kun je tegenwoordig beter schriftelijk afdoen.
Een competitie van 12 clubs neemt niemand serieusquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
afschaffen deze onzin. terug naar 12 clubs
Dan krijg je zo'n competitie zoals Denemarken of Zwitserland die in het voorjaar wordt gesplitst in een kampioens- en een degradatiepoule.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een competitie van 12 clubs neemt niemand serieus
almere, nac, zwollen etc ook nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een competitie van 12 clubs neemt niemand serieus
Ja, dat zijn helemaal marginale landen qua voetbal. 16 clubs vooruit, maar dat is echt het minimum.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n competitie zoals Denemarken of Zwitserland die in het voorjaar wordt gesplitst in een kampioens- en een degradatiepoule.
Logisch, als het 0-5 wordt is dat niet spectaculair. Als Ajax af gaat tegen NAC is het commentaar ook enthousiaster dan als ze met 3-0 thuis van RKC winnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |