Ja, te weinig gescoordi n de eerste helft omdat Lozano weer Lozano BV deed en dan slap aan helft 2 beginnen. Typisch. Maar goed die derde kan ook zomaar vallen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Manmanman dit roep je gewoon over jezelf af
Die valt denk ik ook welquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, te weinig gescoordi n de eerste helft omdat Lozano weer Lozano BV deed en dan slap aan helft 2 beginnen. Typisch. Maar goed die derde kan ook zomaar vallen.
Gelukkig deed hij dat niet, want dat had mij punten gekost in de managerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
geef hem een gele kaart
wat een frustie die noa lang
quote:
Dat denk ik nog niet. Speelde ook gewoon een prima eerste helft.quote:
Dan hebben jullie opnieuw hulp nodig vanuit Zeist. Anders ben je gewoon weer kansloosquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:
ik verheug me op feyenoord psv
we gaan die gloeilampen kapoet maken
Dat wordt weer 5-5 ofzo. Feyenoord is ook redelijk lek voorlopigquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:31 schreef klaasweetalles het volgende:
ik verheug me op feyenoord psv
we gaan die gloeilampen kapoet maken
Vooral om Earnie wakker te krijgen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die tegengoal was even nodig om de boel wakker te krijgen.
Earnie kookt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Vooral om Earnie wakker te krijgen.
11 mei de titel pakken in rotterdamquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:34 schreef Coco het volgende:
Ik verheug me op het duel tussen @:klaasweetalles en @:psvcl
Hoax, Amerikanen gaan enkel naar de Macquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dan hebben jullie opnieuw hulp nodig vanuit Zeist. Anders ben je gewoon weer kansloos
Maar er stond niemand buitenspelquote:
Dat vond Dombo juist hinderlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar er stond niemand buitenspel
1-6quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Paul heeft grotere zorgen
Wilma gaat Paul inmaken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk morgen een betere uitslag.
Die haalt de kerst nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maduro zit dit seizoen ook niet uit.
O help. Laat het 1-6 blijven of 1-8 worden.quote:
Liever een zevenklapper dan 8-2.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
O help. Laat het 1-6 blijven of 1-8 worden.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Hopelijk morgen een betere uitslag.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
O help. Laat het 1-6 blijven of 1-8 worden.
Dit wisten Coco en ik vorig jaar al.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:45 schreef TheVulture het volgende:
Almere gaat vrij kansloos degraderen denk ik zo
Je hebt journalisten die het presteren om 8-klapper te gaan schrijven als de zevenklapper ze door de neus wordt geboord.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Liever een zevenklapper dan 8-2.
2e seizoen altijd lastiger, zeker als je van Pastoor naar Maduro gaat als trainer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit wisten Coco en ik vorig jaar al.
In het Engels krijg je dan van die geinponems die I 8-2 be *naam club* zeggen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je hebt journalisten die het presteren om 8-klapper te gaan schrijven als de zevenklapper ze door de neus wordt geboord.
Die verdienen het om op blote voeten losgelaten te worden in een kamer bezaaid met Legoblokjes
Volledig gerechtvaardigd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In het Engels krijg je dan van die geinponems die I 8-2 be *naam club* zeggen.
Daar heb ik nou een hekel aan
Tis toch niet te geleuvenquote:
Achterin niet, dat ziet iedereenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk denkt Earnie nou dat het allemaal wel goed zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |