Waar ze je kinderen afpakken als je niet wilt dat ze van geslacht veranderen. En waar de junkies je belagen als je je huis verlaat, gezellig hoor.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Uiteraard woont iedereen met verstand in het gezellige deel van het land. Wie gaat er vrijwillig naast schuimbekkende hillbillies wonen?
Goed verhaal.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waar ze je kinderen afpakken als je niet wilt dat ze van geslacht veranderen. En waar de junkies je belagen als je je huis verlaat, gezellig hoor.
Het is daar zo vreselijk dat iedereen die geld heeft daarheen verhuist, weg van de boze onderbuikiërs.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:04 schreef xpompompomx het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeuh eigen wil ik eigenlijk toch niet met Harris in debat.
[ afbeelding ]
Het is een belangrijk thema voor mensen die niet helemaal zeker zijn van hun seksualiteit.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:53 schreef KoosVogels het volgende:
Persoonlijk houd ik mij geheel afzijdig van die hele discussie over transgenders en geslachtsverandering. Ik ken zulke mensen niet, weet niet wat ze beweegt en heb geen flauw idee wat daar allemaal bij komt. Laat staan dat ik ook maar enig besef heb van wat zoiets doet met de verhoudingen binnen families.
Wat 'puberty blockers' precies met kinderen doen zou ik niet weten en wat behandelingen betekenen voor de persoon in kwestie, daar heb ik ook nul verstand van.
Ik heb er geen oordeel over en bemoei mij er dan ook verder niet mee. Mijn insteek is hooguit 'leven en laten leven'.
Je ziet inderdaad een migratie van onder andere Californië naar Texas en Florida.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is daar zo vreselijk dat iedereen die geld heeft daarheen verhuist, weg van de boze onderbuikiërs.
En nog meer voor geradicaliseerde godsdienstwaanzinnigen die dolgraag de seksualiteit van anderen willen kunnen controleren en er invloed op uit willen kunnen oefenen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het is een belangrijk thema voor mensen die niet helemaal zeker zijn van hun seksualiteit.
Ik zou persoonlijk liever in Californië of New York wonen dan in Texas.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je ziet inderdaad een migratie van onder andere Californië naar Texas en Florida.
Tijdens Corona was Cuomo nog aan het smeken dat de New Yorkers aub in de staat willen blijven.
Nee. Team Hararis weet dat Harris beschaafd genoeg is om er niet doorheen te gaan schreeuwen en Team Trump is bang dat de man zoals gewoonlijk de laatste tijd weer als een demente mongool er allemaal domme shit door gaat gooien die zijn rampzalige campagne nog meer zal schaden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:25 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Wat een aparte discussie, blijkbaar wilt Trump een beschaafd debat en wil Kamala Harris als een viswijf door de mic schreeuwen.
Texas heeft ook zon zee en strand, wel een hoop minder junkies die de stoep onder schijten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk liever in Californië of New York wonen dan in Texas.
New York lijkt mij namelijk een geweldige stad, even los van de bizarre huizenprijzen. En Californië is zon, strand en prachtige uitgestrekte bossen.
Maar ga komend voorjaar eindelijk eens naar de VS, dus we gaan het meemaken.
Ah Trump is nu niet in controle van zijn campagne volgens jouw? Lolquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee. Team Hararis weet dat Harris beschaafd genoeg is om er niet doorheen te gaan schreeuwen en Team Trump is bang dat de man zoals gewoonlijk de laatste tijd weer als een demente mongool er allemaal domme shit door gaat gooien die zijn rampzalige campagne nog meer zal schaden.
Toch triest. Dat je zo gevangen zit in je bubbel van afkeer en haat richting de Dems dat je jezelf hebt wijsgemaakt dat Californië een of andere hel op aarde is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Texas heeft ook zon zee en strand, wel een hoop minder junkies die de stoep onder schijten.
Welkom in andersomland, waar Trump een beschaafde, kalme debater is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ah Trump is nu niet in controle van zijn campagne volgens jouw? Lol
Maar als dat het probleem is dan is het toch prima dat de microfoons uit gedraaid worden. Ik zie het probleem niet, Harris wil graag als een viswijf door de mic brullen bij elke gelegenheid die ze krijgt. Het zou haar sieren om het beschaafd te houden met de debatten. Ze durft al niet meer dan 1 te doen en dan wil ze ook niet eens een beschaafd debat. Lol
Ik lees hier eigenlijk vooral in dat je het horkengedrag van de hoogbejaarde Republikeinse kandidaat probeert te projecteren op Harris.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maar als dat het probleem is dan is het toch prima dat de microfoons uit gedraaid worden. Ik zie het probleem niet, Harris wil graag als een viswijf door de mic brullen bij elke gelegenheid die ze krijgt. Het zou haar sieren om het beschaafd te houden met de debatten. Ze durft al niet meer dan 1 te doen en dan wil ze ook niet eens een beschaafd debat. Lol
Er zit wel enige overlap tussen die categorieën.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En nog meer voor geradicaliseerde godsdienstwaanzinnigen die dolgraag de seksualiteit van anderen willen kunnen controleren en er invloed op uit willen kunnen oefenen.
Hey, een goed gebruik van projectie.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik lees hier eigenlijk vooral in dat je het horkengedrag van de hoogbejaarde Republikeinse kandidaat probeert te projecteren op Harris.
Volgens mij is Trump degene die nu Harris er staat alle debatten tot nu toe heeft afgezegd, ook nu er nog maar één gepland stond is hij degene die niet durft...quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je ziet dan ook dat met die migratie naar Florida en Texas dat het verschil langzaam maar gestaag kleiner wordt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je ziet inderdaad een migratie van onder andere Californië naar Texas en Florida.
Tijdens Corona was Cuomo nog aan het smeken dat de New Yorkers aub in de staat willen blijven.
Florida lijkt alleen maar roder geworden echter. Die hebben echter meer een specifiek type migratie van bejaarden die daarnaartoe trekken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:52 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
[..]
Je ziet dan ook dat met die migratie naar Florida en Texas dat het verschil langzaam maar gestaag kleiner wordt.
Texas zou in de komende tien jaar wel eens blauw kunnen worden.
2012
Mitt Romney, Rep 4.569.843 (+1.261.719)
Barack Obama, Dem 3.308.124
2016
Donald J. Trump, Rep 4.685.047 (+807.179)
Hillary Clinton, Dem 3.877.868
2020
Donald J. Trump, Rep 5.890.347 (+631.221)
Joseph R. Biden, Dem 5.259.126
Ze hebben ook een fantastische gouverneur die zeer populair is in Florida.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Florida lijkt alleen maar roder geworden echter. Die hebben echter meer een specifiek type migratie van bejaarden die daarnaartoe trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |