Uit 't niets. Voor de vakantie nog middenmoot en nu dit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:35 schreef HiDiHo het volgende:
Het verbaasd mij toch hoe snel McLaren is
Wacht maar tot Q3.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton weer ouderwets 4 tiende achter zijn teamgenoot.
RB heeft de oude specs van stal gehaald waarmee Perez beter overweg kanquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Uit 't niets. Voor de vakantie nog middenmoot en nu dit.
Whahahaquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Zware drinker gespot.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Uiteraard, maar die zijn makkelijker te pakken als je op pole staat. Dus laat Max maar vanaf P5 of iets starten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Punten worden op de zondag verdeeld.
Contract = contract en is niet gebonden aan (geo-)politieke spanningenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat rechtbanken in heel veel landen een andere uitspraak hadden gedaan, maar de Zwitsers houden ervan om de advocaat van de duivel te spelen.
Dan ben je niet een van de velen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:35 schreef HiDiHo het volgende:
Het verbaasd mij toch hoe snel McLaren is
Misschien wordt het wel weer 2 tiende zoals ook gebruikelijk. Of Mercedes geeft Russell weer te weinig benzine.quote:
Je quote de verkeerdequote:
Geen bier meerquote:
Blijkbaar hebben ze een goeie auto dit jaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan ben je niet een van de velen.
quote:
Jawel hoor.quote:
verkeerde accountquote:
quote:
Mooi tochquote:
Punten worden zondag uitgedeeldquote:
Alleen maar mooi zoveel teamsquote:
Het begint natuurlijk wel tijd te worden voor Mercedes om Lewis niet meer te betrekken bij het team als vertrekkend individu.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:42 schreef vosss het volgende:
De zelfverklaarde GOAT weer op z'n nummer gezet door een middelmatige teamgenoot. P3 en P11. WtF.
Die knaker moet zich kapot schamen.
Tijd om met pensioen te gaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:44 schreef Nizno het volgende:
he had oversteer... uhuh sure F1TV... hij is het gewoon kwijt
Zonder de allerbeste auto van het veld was het nooit veel en is het nog steeds niet veel. Maar eerlijk is eerlijk, kwalificatiekanon Bottas was Zhou wel weer te snel af.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:42 schreef vosss het volgende:
De zelfverklaarde GOAT weer op z'n nummer gezet door een middelmatige teamgenoot. P3 en P11. WtF.
Die knaker moet zich kapot schamen.
Uiteraard. Is daar beeld van? Ik vertrouw Sky voor geen meter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Volgens Sky ligt het aan Albon en niet aan Hamilton 4 tienden langzamer dan zijn teamgenoot.
Toto dacht "nono".quote:
Ik zit klaar voor straf voor Hamilton en niet voor Albon.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:44 schreef Weltschmerz het volgende:
Volgens Sky ligt het aan Albon en niet aan Hamilton 4 tienden langzamer dan zijn teamgenoot.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zonder de allerbeste auto van het veld was het nooit veel en is het nog steeds niet veel. Maar eerlijk is eerlijk, kwalificatiekanon Bottas was Zhou wel weer te snel af.
diz iz zo not rrightquote:
Ik denk niet dat er een leeuw in het leeuwenpak zitquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ah die Leeuw in pak is ook weer van de partij.
Meer kansen voor mislukkingenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Punten worden zondag uitgedeeld
Ik denk dat je teleurgesteld wordt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit klaar voor straf voor Hamilton en niet voor Albon.
Tijger?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een leeuw in het leeuwenpak zit
Shithole Zandvoort.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
SUPER SUNDAY maar geen F2 en F3
Dat word ik sowieso al met de uitslag die ik in m'n hoofd heb.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik denk dat je teleurgesteld wordt.
Woods?quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan moet ie een paar honderd meter naar het westen, golven is meer zijn dingquote:
Wat een held.quote:
Nee, het verhaal was dat er twee onverwacht snelle auto's in de top 10 kwamen zoals Albon. Uiteraard moest Sky het ook vertellen in combinatie met Sainz, als iets wat hen overkomt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Uiteraard. Is daar beeld van? Ik vertrouw Sky voor geen meter.
Rusty?quote:
Snotverquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
ah het lijflied van de BBB wordt gedraaid
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan moet ie een paar honderd meter naar het westen, golven is meer zijn ding
Godzijdank heb ik die associatie niet meerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Asjemenou.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Stijf briesje daar in Zandvoortquote:
Ik helaas welquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Godzijdank heb ik die associatie niet meer
Justin Timberlake had makkelijk kunnen optreden hier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Snap niet dat er nog geen concert volgt na Q1, Q2 en Q3 van (een) lokale artiest(en).
Ik verslikte me in m'n bier. 👻quote:
5 more yearsquote:
Tijdens de OS2024 ook de hele tijd...om gek van te wordenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
En dan had je Q3 gestart bij de eerste druppels.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Justin Timberlake had makkelijk kunnen optreden hier.
Tja, Russell had er geen last van. Dus het ligt niet aan de wagen, maar toch echt aan Hamilton zelf, die niet snel genoeg was.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, het verhaal was dat er twee onverwacht snelle auto's in de top 10 kwamen zoals Albon. Uiteraard moest Sky het ook vertellen in combinatie met Sainz, als iets wat hen overkomt.
Maar dat moet op Sky altijd omfloerst worden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Tja, Russell had er geen last van. Dus het ligt niet aan de wagen, maar toch echt aan Hamilton zelf, die niet snel genoeg was.
Hey, ik heb daar niet voor gekozen..quote:
Geef je hem ongelijk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:52 schreef Nober het volgende:
0.148 is een groot gat voor zo'n korte circuit
- Brundle
Zeker welquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, ik heb daar niet voor gekozen..
Al een tijdje niet meerquote:
Erg mooi.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
Max gaat achter de McLaren starten morgen. Denk niet dat hij nog veel kan vinden
ho ho hidiho, het is simmen he, geen gamenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:55 schreef HiDiHo het volgende:
Tot hoe laat heeft Max vannacht zitten gamen?
Het gat tussen Hamilton en Russell heeft hij nog helemaal niet benoemd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:52 schreef Nober het volgende:
- Brundle
Ze reden de 100 uur van Fuji, Max moet om 18:00 onze tijd weer aan de bak voor de laatste 10 uur.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:55 schreef HiDiHo het volgende:
Tot hoe laat heeft Max vannacht zitten gamen?
Eau Rouge kan best bedoeld zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je bedoelt Raidillon knuppel!
Niet Eau Rouge..
Nee, je moet bij @Starflyer zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan het veranderen, dus welles
Denk het nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gaat Perez Max een tow geven?
Dat zou wat zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gaat Perez Max een tow geven?
En wat is 0.436 volgens Brundle?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:52 schreef Nober het volgende:
- Brundle
op die fiets zit ik ook iedere nacht te simmenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
ho ho hidiho, het is simmen he, geen gamen
Nopequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eau Rouge kan best bedoeld zijn
Oranje top3quote:
Ze zouden PER samen met HAM in 1 team moeten zetten. Kneuzenkermis bij elkaar zou dat zijn.quote:
Dit is een gegevenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:01 schreef Tijn het volgende:
Meer zat er ook niet in denk ik. Hopen dat morgen McLaren het weer strategisch vergooit
God bewaar mequote:
Marco Schuitmaker onderschattenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:03 schreef Rnie het volgende:
Zandvoort helemaal leeg in tien minuten.
Net als de slechte start voor Norris.quote:
ja 1 keer schuitmaker draaien en t ruimt snel opquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:03 schreef Rnie het volgende:
Zandvoort helemaal leeg in tien minuten.
Ik hoop eigenlijk van niet. Dat Norris of Piastri hem maar mag winnen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:01 schreef Tijn het volgende:
Meer zat er ook niet in denk ik. Hopen dat morgen McLaren het weer strategisch vergooit
Hij doet het juist fantastisch voor zijn doenquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk van niet. Dat Norris of Piastri hem maar mag winnen.
Piastri prima. Maar Norris moet achter Max eindigen imhoquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk van niet. Dat Norris of Piastri hem maar mag winnen.
quote:Marco Schuitmaker
17:35 - 17:55
\ Fanzone
Na de zinderende spanning van de eerste race van de F1 Academy is het tijd om te ontspannen en te genieten van de vrolijke klanken van Marco Schuitmaker. Met zijn populaire hits en charismatische uitstraling brengt Marco een feestelijke ambiance naar het circuit. Zijn optreden belooft een perfecte mix van muziek en plezier, waarbij iedereen kan meezingen en dansen.
Waarom niet? Beetje kampioenschap "spannender" maken ja tochquote:
Doen ze dit expres om het circuit zo snel als mogelijk leeg te krijgen?quote:
Is mij al spannend genoegquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom niet? Beetje kampioenschap "spannender" maken ja toch
De Oranjebewaarder bestaatquote:
Straks kan je pet vervangen door Kellyquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:05 schreef heywoodu het volgende:
Pet
Pet
Pet
Pet
Pet, neus
Achterkant pet
Pet, achterkant pet
Wat???quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:05 schreef heywoodu het volgende:
Pet
Pet
Pet
Pet
Pet, neus
Achterkant pet
Pet, achterkant pet
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Doen ze dit expres om het circuit zo snel als mogelijk leeg te krijgen?
nooit opgevallen?quote:
Wie?quote:
Meestal haal ik nieuw bier en nootjes tijdens interviews. Dus nee.quote:
Duinenpoeper Lawrence Barretto ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die mogen ze ook wel op de trein zetten @:Zipportal
Maakt niks uit toch.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat ik er helemaal niet op zit te wachten dat Norris inloopt op Max in het kampioenschap.
Kreeg gewoon applaus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:08 schreef tralalala het volgende:
Publiek gemutezal toch wel meevallen met boegeroep?
Wtfquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Duinenpoeper Lawrence Barretto ook.
Hier net begonnen. Nu best flinke windstoten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:07 schreef HiDiHo het volgende:
Die windstoten vielen best mee Max
[ afbeelding ]
Als Norris echt wat wil moet hij heel rap een serie overwinningen gaan neerzetten en hopen dat Verstappen nog een paar DNF's pakt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:07 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat ik er helemaal niet op zit te wachten dat Norris inloopt op Max in het kampioenschap.
Publiek is nooit niet gemutequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:08 schreef tralalala het volgende:
Publiek gemutezal toch wel meevallen met boegeroep?
🤞🤞quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als Norris echt wat wil moet hij heel rap een serie overwinningen gaan neerzetten en hopen dat Verstappen nog een paar DNF's pakt.
Gelijk UB40 in mn kopquote:
quote:Django Wagner
18:00 - 18:30
\ Fanzone
Na het energieke optreden van Marco Schuitmaker neemt Django Wagner het podium over om het feest voort te zetten. Met zijn warme stem en ontroerende liedjes brengt Django een unieke sfeer naar het circuit. Zijn meeslepende muziek en geliefde hits zorgen voor een intieme en onvergetelijke ervaring voor alle aanwezigen.
Ja ja moet toch wat!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:07 schreef HiDiHo het volgende:
Die windstoten vielen best mee Max
[ afbeelding ]
Is er nog geen AI filmpje van haar?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:12 schreef vosss het volgende:
Kunnen we ipv de nabeschouwing niet gewoon geile onlyfans filmpjes van Amber te zien krijgen of zo?![]()
Zijn Pizza's zijn wel okquote:
Net als de vader en opa van Max.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:07 schreef FvanS het volgende:
[..]
Zeg dat je een kamper bent zonder te zeggen dat je een kamper bent
En de gezellige mensen blijven voor de heerlijke optredens.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:12 schreef Peterselieman het volgende:
De echte fans stappen nu al weer in de trein naar huis
Dat vraag je mij?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is er nog geen AI filmpje van haar?
De echte fans zijn met de bus, scheelt kilometers lopen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:12 schreef Peterselieman het volgende:
Sterker nog, die hebben tijdens VT2 al de moed opgegeven en zijn al een tijdje op huis aan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:12 schreef Peterselieman het volgende:
Ja..het lag zeker niet aan hem en zeker niet aan de autoquote:
Echte fans hebben goedkope kaartjes in plaats van de dure rechte stuk kaartjes en dan is de trein toch echt minder ver lopen dan de bus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:14 schreef Troel het volgende:
Zin in morgen!
[..]
De echte fans zijn met de bus, scheelt kilometers lopen.
Voor de F1 Acadamyquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En de gezellige mensen blijven voor de heerlijke optredens.
Daar zit ik niet op te wachten. Dan liever de "geile" teksten van Kamphuesquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:12 schreef vosss het volgende:
Kunnen we ipv de nabeschouwing niet gewoon geile onlyfans filmpjes van Amber te zien krijgen of zo?![]()
Misschien morgen F1 kijken samen met een of meerdere kampers.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:07 schreef FvanS het volgende:
[..]
Zeg dat je een kamper bent zonder te zeggen dat je een kamper bent
Alle fans die het muzikale programma hebben gezien en nu al terecht verwachten dat er niets meer geracet gaat worden vandaag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:12 schreef Peterselieman het volgende:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Daar zit ik niet op te wachten. Dan liever de "geile" teksten van Kamphues
Ja, als je het vergelijkt met zijn muziek wel, maar ook die zijn best matigquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zijn Pizza's zijn wel ok
Juist de goedkope kaartjes is de bus dichterbij. General admission is gate 1, is dichterbij de bus vanaf Haarlem.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Echte fans hebben goedkope kaartjes in plaats van de dure rechte stuk kaartjes en dan is de trein toch echt minder ver lopen dan de bus.
Beetje cultuur opsnuiven, niks mis meequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:18 schreef 3rr0r het volgende:
Leuk ook als je als buitenlander de GP bezoekt, krijg je als entertainment alleen maar van die Nederlandse knakkers voorgeschoteld
Zit je dan met al je geweldige djs.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:18 schreef 3rr0r het volgende:
Leuk ook als je als buitenlander de GP bezoekt, krijg je als entertainment alleen maar van die Nederlandse knakkers voorgeschoteld
Dan is er wat veranderd, laatste keer dat ik met de bus ging werd je er op de boulevard uitgegooid ver weg van de GA en Hairpin ingang en dichtbij de Arena en Rechte stuk ingang.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Juist de goedkope kaartjes is de bus dichterbij.
Er zijn ongetwijfeld schermen met Engelse subtitles.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:18 schreef 3rr0r het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |