abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214813858
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2024 17:06 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee hoor, dat is niet waar. Er is daar geen genocide gaande.
[..]
Isral is een relatief Westers land dat onze normen en waarden deelt. Daarnaast is land strategisch gelegen, met toegang tot de Middellandse Zee en het verdere Midden-Oosten. Naast de culturele en strategische factoren zijn goede banden met Isral ook waardevol voor kennis uitwisseling op onderwerpen zoals tech/IT en wetenschap.

Ten slotte kun je ook nog het argument maken dat het land bewoond wordt door nazaten die uit de Europese samenlevingen zijn verdreven tijdens de Tweede Wereldoorlog. Zij zijn de overlevers van een grootschalige georganiseerde genocide gericht op Joden in Europa. Een daadwerkelijke genocide, dus niet zoals jij het woord misbruikt om te kunnen jammeren over een stel Islamtische terroristen die worden verslagen en zich verschuilen achter en onder hun vrouwen en kinderen.
[..]
Dat is dan leuk voor het merendeel van de wereld. Dat betreft vooral strategische keuzes die zijn gemaakt vanuit ideologische beweegredenen, zo hebben bijvoorbeeld Oost-Europese landen een Palestijnse staat erkend in de tijd van het communisme, waar veel van zulke landen de Palestijnen steunde. En Arabische en Islamtische landen erkennen een Palestijnse staat vanuit etnisch en religieuze banden en natuurlijk antisemitisme.

De realiteit is nu eenmaal dat een erkenning van Westerse landen een stuk waardevoller is dan de erkenning van Algerije of Venezuela. En het Westen heeft totaal geen reden om een Palestijnse staat te erkennen omdat deze niet bestaat en ook niet voldoet aan het Montevideo Verdrag. Er is niet eens een vastgesteld grondgebied, een functionerende overheid en men heeft zelf niet eens een staat geaccepteerd.
Hamas heeft tot dusver aangegeven het originele plan van Biden goed te keuren. Als Hamas water bij de wijn moet doen dan mag dat van Isral ook wel verwacht worden. Ze zien af van de troepen langs de Egyptische grens. Maar neeeeee dat mag niet want dan zijn we nog steeds niet veilig ook al hebben we Hamas al helemaal platgebombardeerd!!! Voor moslims verboden!!!!!
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_214813881
Als je echt ballen had zou je gewoon erkennen dat wat de Israliers richting de Palestijnen doen precies hetzelfde is als wat Hitler richting de Joden heeft gedaan. Dan zou je je niet laten verblinden door pure haat en afgunst richting elke persoon die zich identificeert als moslim, niet laten leiden door de notie dat alles wat Westers is meteen superieur is, niet geloven in de idiote opvatting dat elke Palestijn deze oorlog over zichzelf heeft afgeroepen, wat een absurde claim is die gebaseerd is op onderbuikgevoelens.

Acties spreken luider dan woorden. Wat er in Palestina gebeurd is GENOCIDE en dat is NIET, MET GEEN ENKEL ARGUMENT, TEGEN TE SPREKEN.

G E N O C I D E.

En iedereen die dit bagatelliseert maakt zich schuldig aan een behoorlijk gebroken moreel kompas.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_214813930
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 23:05 schreef Nexum het volgende:
Als je echt ballen had zou je gewoon erkennen dat wat de Israliers richting de Palestijnen doen precies hetzelfde is als wat Hitler richting de Joden heeft gedaan. Dan zou je je niet laten verblinden door pure haat en afgunst richting elke persoon die zich identificeert als moslim, niet laten leiden door de notie dat alles wat Westers is meteen superieur is, niet geloven in de idiote opvatting dat elke Palestijn deze oorlog over zichzelf heeft afgeroepen, wat een absurde claim is die gebaseerd is op onderbuikgevoelens.

Acties spreken luider dan woorden. Wat er in Palestina gebeurd is GENOCIDE en dat is NIET, MET GEEN ENKEL ARGUMENT, TEGEN TE SPREKEN.

G E N O C I D E.

En iedereen die dit bagatelliseert maakt zich schuldig aan een behoorlijk gebroken moreel kompas.
Ok, dit begint een beetje eng te worden.

(wilde nog een foute opmerking maken, maar ik pas even)
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_214813953
Als er een genocide is dan is de enige schuldige daaraan Hamas en de 72% van de Palestijnen die Hamas steunt.
pi_214814374
Er is geen genocide in Gaza; niet door Hamas, niet door Isral.

Hoe hard en hoe verontwaardigd de goedgelovige Palestijn-adepten ook schreeuwen. (Hun rood aangelopen hoofden zijn dan wel weer leuk) :)
Intolerant voor intolerantie
pi_214814375
quote:

G E N O C I D E.

Neem even een slokje water...
pi_214815092
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 23:01 schreef Nexum het volgende:

[..]
Hamas heeft tot dusver aangegeven het originele plan van Biden goed te keuren. Als Hamas water bij de wijn moet doen dan mag dat van Isral ook wel verwacht worden. Ze zien af van de troepen langs de Egyptische grens. Maar neeeeee dat mag niet want dan zijn we nog steeds niet veilig ook al hebben we Hamas al helemaal platgebombardeerd!!! Voor moslims verboden!!!!!
Er moet helemaal niet onderhandeld worden met een terreurgroepering, die moet worden verslagen en vernietigd.
quote:

G E N O C I D E.

Gezien deze bizarre rant lijkt het er voornamelijk op jouw eigen morele kompas niet meer functioneert. Je zet het uitschakelen van een terreurgroepering, die op de meest brute manieren talloze burgers hebben afgeslacht en zich vervolgens verschuilen achter hun eigen bevolking, op gelijke voet met de systematische vervolging en genocide jegens Europese Joden.

En inderdaad, deze huidige oorlog in Isral is ook de schuld van de Palestijnen en gestart door de Palestijnen. Deze mensen krijgen precies wat zij over zichzelf hebben uitgeroepen met hun decennialange Islamtische en antisemitische terrorisme.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214815720
Israel pleegt genocide in Palestina, dat is verder geen mening gewoon een constatering. Dat de pro genocide club zich hier een slag in de rondte ontkent doet daar natuurlijk weinig aan af. Israel is nog altijd constant aan het escaleren.

De terreur door Israel laat de terreur door Hamas verbleken in schaal nog zon constatering die niet te weerleggen is. Als we nou gewoon van daaruit verder discussieren lijkt me dat meer opschieten dan dat we moeten discussieren in de fantasiewereld waar Israel een legitieme staat is.
pi_214815856
twitter

Zucht.
pi_214815894
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 11:16 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Israel pleegt genocide in Palestina, dat is verder geen mening gewoon een constatering. Dat de pro genocide club zich hier een slag in de rondte ontkent doet daar natuurlijk weinig aan af. Israel is nog altijd constant aan het escaleren.

De terreur door Israel laat de terreur door Hamas verbleken in schaal nog zon constatering die niet te weerleggen is. Als we nou gewoon van daaruit verder discussieren lijkt me dat meer opschieten dan dat we moeten discussieren in de fantasiewereld waar Israel een legitieme staat is.
Er valt met jou, boy @Nexum en ook met boy slayage alleen geen fatsoenlijk woord te wisselen. Niemand begrijpt welke definitie van genocide jullie aanhouden en dat jij en nexum niet eens het besef hebben dat Hitler als vergelijking aanhouden alle perken te buiten gaat, diskwalificeert jullie volledig. Ik zou graag zien dat jullie uit dit topic oprotten. En dan ga ik nu weer over in de negeerstand
pi_214815955
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 11:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Er valt met jou, boy @:nexum en ook met boy slayage alleen geen fatsoenlijk woord te wisselen. Niemand begrijpt welke definitie van genocide jullie aanhouden en dat jij en nexum niet eens het besef hebben dat Hitler als vergelijking aanhouden alle perken te buiten gaat, diskwalificeert jullie volledig. Ik zou graag zien dat jullie uit dit topic oprotten. En dan ga ik nu weer over in de negeerstand
Er valt met de pro genocide club geen fatsoenlijk woord te wisselen.
Je hebt ook helemaal niet gevraagd welke definitie van genocide ik aanhoud. Ik vergelijk nergens met Hitler anders mag je wel met een quote komen waar ik dat doe.

Triest hoor klagen over iets wat je zelf doet.

Dat komt wel overeen bij jullie clowns dat jullie zo graag klagen dat met redelijke mensen geen discussie te voeren is. Terwijl jullie de helft van de posts verklaren voor eigen publiek dat je niet meer gaat reageren.

Snap ook wel dat je niet wil reageren als je weet dat je het aflegt op argumenten. Vragen of ik weg wil gaan zodat jullie in je echokamer weer feitenvrij genocide kunnen goedpraten. Is natuurlijk al helemaal kansloos. Donder zelf lekker op alsof je iets bijdraagt.
pi_214815963
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 11:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Er valt met jou, boy @:nexum en ook met boy slayage alleen geen fatsoenlijk woord te wisselen. Niemand begrijpt welke definitie van genocide jullie aanhouden en dat jij en nexum niet eens het besef hebben dat Hitler als vergelijking aanhouden alle perken te buiten gaat, diskwalificeert jullie volledig. Ik zou graag zien dat jullie uit dit topic oprotten. En dan ga ik nu weer over in de negeerstand
Genocide is natuurlijk het intentioneel vernietigen van een bevolkingsgroep (of een gedeelte daarvan), kort gezegd.

Of daarvan sprake is in Gaza kun je over twisten, maar hard zeggen dat het niet zo is is wat mij betreft net zo achterlijk als hard zeggen dat het wel zo is.
zie email 27 oktober
pi_214816017
Ik vind het altijd wel handig. Net als gescheeuw over andere populaire 2024 woorden, want gedachten kun je niet lezen en dit maakt veel duidelijk.

Mooi dus dat mensen meer expressie tonen. Had een gezegde voor ogen, maar dit is prima zo.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_214816031
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2024 10:05 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Dus we moeten concluderen dat jij niet begrijpt hoe het uitwisselen van ideeen gaat. Je van 9 van de 10 keer is precies jouw manier van discussieren met overtuiging totale onzin claimen. Of probeer dit argument van je maar eens hard te maken. Kom maar met een bron dat bij een discussie het beter is als de partijen niet elkaars ideeen onder woorden proberen te brengen.
[..]
Dat deed ik al maar die kun je blijkbaar niet geven. Voorbeelden van huidige Palestijnse terreur, je staat nog op 0. Je blijft vooral bezig met iedereen waar je het niet mee eens bent wegzetten.
[..]
Nee dat is een poging tot de kern van je argument te komen. Voorbij je simplistische framing te kijken. Je argument was dat er Palestijnen woonden in Palestina voordat Israel een land was? Wat een raar argument, je reageerde juist negatief op iemand die dat argument maakte. Wat wil je daar dan mee zeggen, dat vroeg ik trouwens ook al eerder. Als jij zo weinig informatie wil geven, je wil je argument niet verduidelijken of onderbouwen dan kunnen anderen daar uiteraard weinig mee.
[..]
Jij denkt misschien dat iets naadloos aansluit. Het slaat als een lul op een drumstel wat je beweert. Dat jij compleet onduidelijk bent en niet begrijp hoe een discussie gaat kun je wel bij mij leggen maar dat is de boel omdraaien.
[..]
Kijk je blijft maar in bochten draaien om discussie te ontlopen. Dat lukt vrij goed, ik vraag wat je punt is en je verduidelijk niks.
[..]
Alsof jij bewijs van wat dan ook aanlevert met je manier van discussieren. Ik vroeg je bijvoorbeeld om een voorbeeld van huidige Palestijnse terreur en je kon niks leveren. In plaats van bewijs kom je gewoon met nieuwe onzin. Bijvoorbeeld met deze post heb je weer geen zak aan argumenten aangedragen alleen maar geklaagd over anderen en jezelf nog maar eens op de borst geklopt.
Ik heb jullie discussie niet echt gevolgd, maar het viel me op dat je steeds zegt dat er geen Palestijns terreur is.

Is dit bijvoorbeeld geen terreur volgens jou?
https://www.ynetnews.com/article/s1e7dmbsc van vorige week. Een Palestijn die probeerde een bom in een synagoge in Tel Aviv te plaatsen.

En dit is zelfs niet het meest recente voorbeeld dat ik aan kan halen. Letterlijk op wekelijkse basis heeft Israel te maken met aanslagen.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 12:02:39 #195
3542 Gia
User under construction
pi_214816109
quote:

Hezbollah vuurt een paar honderd rakketten af op Israel, vanuit Libanon en Israel mag niks terug doen?
Hamas vermoordt, vanuit Gaza, een paar honderd kinderen op een festival en Israel mag niks terugdoen?

Is dat wat je zegt? Want als Israel terugslaat is het ineens genocide. Er sterven zoveel burgers omdat ze als levend schild dienen. Hamas en Hezbollah denken dat Israel niet aan kan vallen als er teveel burgerdoden vallen en verschuilen zich daarom tussen burgers. Jammer, Israel valt wel aan. De raketten worden afgevuurd op Hamas en Hezbollahdoelen. Dat er burgers omkomen is de schuld van de terroristen.
pi_214816141
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 11:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Snap ook wel dat je niet wil reageren als je weet dat je het aflegt op argumenten. Vragen of ik weg wil gaan zodat jullie in je echokamer weer feitenvrij genocide kunnen goedpraten. Is natuurlijk al helemaal kansloos. Donder zelf lekker op alsof je iets bijdraagt.
Als je dit topic een beetje zou volgen dan weet je dat dit niet klopt. De user die je quote draagt imo veel bij aan deze reeks en zit niet in een echokamer.
pi_214816151
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 11:52 schreef oblo het volgende:

[..]
Ik heb jullie discussie niet echt gevolgd, maar het viel me op dat je steeds zegt dat er geen Palestijns terreur is.

Is dit bijvoorbeeld geen terreur volgens jou?
https://www.ynetnews.com/article/s1e7dmbsc van vorige week. Een Palestijn die probeerde een bom in een synagoge in Tel Aviv te plaatsen.

En dit is zelfs niet het meest recente voorbeeld dat ik aan kan halen. Letterlijk op wekelijkse basis heeft Israel te maken met aanslagen.
Ik vroeg om voorbeelden van Palestijnse terreur niemand is met een voorbeeld gekomen. Ik ken je bron verder niet maar als het klopt is dat uiteraard een voorbeeld van terreur. Extreem kleinschalig 1 gewonde. Als dat al terreur is, is wat Israel dagelijks doet, uiteraard ook terreur. Dat is veel grootschaliger, ook internationaal de laatste tijd.
Vergeleken met wat Palestina te verduren heeft is het ook moeilijk om je op te winden over zon speldenprik.

In elk geval als we zon individu die 1 gewonde maakt al onder terreur scharen. Kun je toch werkelijk onmogelijk claimen dat Israel geen terreur pleegt, daar hebben we mee te maken hier in dit topic. Dat mensen de genocide ontkennen, okay kan gebeuren. Maar als je zelfs al geen terreur van Israelische kant erkent, tja dan is mij duidelijk dat het moeilijk is om tot gedeelde waarheden voor een discussie te komen.
pi_214816212
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 12:02 schreef Gia het volgende:

[..]
Hezbollah vuurt een paar honderd rakketten af op Israel, vanuit Libanon en Israel mag niks terug doen?
Hamas vermoordt, vanuit Gaza, een paar honderd kinderen op een festival en Israel mag niks terugdoen?

Is dat wat je zegt? Want als Israel terugslaat is het ineens genocide. Er sterven zoveel burgers omdat ze als levend schild dienen. Hamas en Hezbollah denken dat Israel niet aan kan vallen als er teveel burgerdoden vallen en verschuilen zich daarom tussen burgers. Jammer, Israel valt wel aan. De raketten worden afgevuurd op Hamas en Hezbollahdoelen. Dat er burgers omkomen is de schuld van de terroristen.
Israel valt in het wilde in het wilde weg mensen in andere landen aan. Vind je het gek als Hezbollah dan raketten terug probeert te schieten.

Nergens claim ik dat Israel niks mag doen. Maar als Israel zelf x10 doet waar het claimt last van te hebben hebben ze natuurlijk gigantisch boter op hun hoofd. Ja jammer dat er Israelis doodgaan aan aanslagen moeten ze maar geen apartheid/terreurstaat zijn die genocide pleegt.

Dat jij probeert te stellen dat niet de gooier van de bom schuld heeft maar de ontvanger ervan is interessant. Als je dat stelt is het dus ook eigen schuld zodra er bommen richting Israel gaan. Met deze manier van denken gaat er ook nooit verandering komen in de situatie daar. Palestijnen zullen terecht zich blijven verzetten. Misschien even vrede straks maar die 40.000 doden gaan ze nogal wiedes willen wreken. Net zoals Israel 1000 doden wilde wreken.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 12:21:49 #199
3542 Gia
User under construction
pi_214816223
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 12:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Israel valt in het wilde in het wilde weg mensen in andere landen aan. Vind je het gek als Hezbollah dan raketten terug probeert te schieten.

Nergens claim ik dat Israel niks mag doen. Maar als Israel zelf x10 doet waar het claimt last van te hebben hebben ze natuurlijk gigantisch boter op hun hoofd. Ja jammer dat er Israelis doodgaan aan aanslagen moeten ze maar geen apartheid/terreurstaat zijn die genocide pleegt.

Dat jij probeert te stellen dat niet de gooier van de bom schuld heeft maar de ontvanger ervan is interessant. Als je dat stelt is het dus ook eigen schuld zodra er bommen richting Israel gaan. Met deze manier van denken gaat er ook nooit verandering komen in de situatie daar. Palestijnen zullen terecht zich blijven verzetten. Misschien even vrede straks maar die 40.000 doden gaan ze nogal wiedes willen wreken. Net zoals Israel 1000 doden wilde wreken.
Oftewel, Israel heeft gelijk niet te trappen in het vredesoverleg, omdat de Palestijnen zich op voorhand al niet aan de voorwaarden gaan houden. En ze kunnen gooien op Israel wat ze willen, wordt toch onderschept en dan krijgen ze dit, terecht!!, terug. Of gooien de palestijnen geen bommen richting burgers???
pi_214816234
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 12:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Ik vroeg om voorbeelden van Palestijnse terreur niemand is met een voorbeeld gekomen. Ik ken je bron verder niet maar als het klopt is dat uiteraard een voorbeeld van terreur. Extreem kleinschalig 1 gewonde. Als dat al terreur is
Dit is wel een erg minachtende manier om over terrorisme te praten. Je probeert het wel heel opzichtig te bagataliseren.
pi_214816243
quote:
Israel pleegt genocide in Palestina, dat is verder geen mening gewoon een constatering.
Dat is wel degelijk een mening. Een constatering is dat er mensen overlijden in Gaza.

Dat kan verschillende oorzaken hebben, zoals ouderdom, ziekte, een ongeluk of het feit dat er een godverdommese oorlog aan de gang is in verstedelijkt gebied, en de Palestijnse autoriteiten (je kent ze wel, Hamas) geen zorg dragen voor het beschermen van de bevolking. Schuilkelders? Bestaan niet. Burgers evacueren? Integendeel, Hamas hield de vluchtelingen in eerste instantie zelfs tegen. Geen wonder, want ze zitten graag tussen, of onder, de burgers zodat ze goedgelovige westerlingen zoals jou kunnen vertellen over al die arme onschuldige burgerslachtoffers. Maar ook dat is een mening, gebaseerd op constateringen.
quote:
Dat de pro genocide club zich hier een slag in de rondte ontkent doet daar natuurlijk weinig aan af.
Daar heb je helemaal gelijk in. ^O^

De pro-genocideclub, waar in ieder geval de islamitische en inmiddels misschien ook enkele naeve linkse westerlingen toe behoren, zal echter aan het feit moeten wennen dat Isral zich niet laat vernietigen en in plaats daarvan, de genocidale intenties uit hun vijanden zal slaan.
pi_214816281
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 23:20 schreef TheJanitor het volgende:
Als er een genocide is dan is de enige schuldige daaraan Hamas en de 72% van de Palestijnen die Hamas steunt.
Iedere week lezen we weer over random Palestijnen die door kolonisten zijn vermoord en huizen die afgebrand. Je kan soms zelfs op beeld zien hoe het leger erbij staat te kijken.

In Nederland was er minder voor nodig om 20% op een fascistische beweging te doen stemmen.
pi_214816287
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 12:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ze doen toch niet iets anders dan Hamas? Hamas heeft als doel de vernietiging van Isral. Volgens jouw logica heeft Isral dan het volste recht Hamas te vernietigen.
Vervelend voor bijstanders, maar dan moeten die die hamaslui zelf maar de deur wijzen. Als je nu nog niet doorhebt dat wanneer je naast een Hamasser gaat staan je het risico loopt een granaat op je donder te krijgen ben je echt volkomen van de wereld.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2024 12:30:36 ]
pi_214816356
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 12:07 schreef oblo het volgende:

[..]
Als je dit topic een beetje zou volgen dan weet je dat dit niet klopt. De user die je quote draagt imo veel bij aan deze reeks en zit niet in een echokamer.
Dan is het nogal raar om te stellen niemand weet wat er met genocide bedoelt wordt. Vraagt ook mij weg te gaan. Daarom vind ik het een echokomer, in plaats van dat hij een definitie vraagt wat bedoelen jullie pro-Palestina mensen met genocide. Stellen, niemand weet wat dit beketent laat voornamelijk gebrek aan interesse zien.

Dan nog claimen dat ik vergelijk met Hitler ofzo. Nou Netanyahu zou als South Park nog eens in de hel komt daar ook wel aanwezig zijn hoor. Maar ik vergelijk hem niet met Hitler met Putin zou ik hem misschien vergelijken.

In elk geval is de combinatie van meerdere valse claims en vraag om weg te gaan genoeg voor mij om te zeggen dat iemand geen bijdrage levert.
pi_214816390
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 12:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Dan is het nogal raar om te stellen niemand weet wat er met genocide bedoelt wordt. Vraagt ook mij weg te gaan. Daarom vind ik het een echokomer, in plaats van dat hij een definitie vraagt wat bedoelen jullie pro-Palestina mensen met genocide. Stellen, niemand weet wat dit beketent laat voornamelijk gebrek aan interesse zien.

Dan nog claimen dat ik vergelijk met Hitler ofzo. Nou Netanyahu zou als South Park nog eens in de hel komt daar ook wel aanwezig zijn hoor. Maar ik vergelijk hem niet met Hitler met Putin zou ik hem misschien vergelijken.

In elk geval is de combinatie van meerdere valse claims en vraag om weg te gaan genoeg voor mij om te zeggen dat iemand geen bijdrage levert.
Dat komt denk ik door je manier van discussiren, door het te hebben over “de pro genocide club” en zeggen dat genocide een feit is. Dat nodigt geen discussie uit.
pi_214816394
quote:

Nee hoor, je bent de realiteit hier wederom eens aan het verdraaien. Isral pleegt immers geen genocide in de Gazastrook. En om maar in herhaling te vallen: 'Palestina' bestaat niet en heeft nooit bestaan.

Het is ook bijzonder om te aanschouwen dat je vervolgens nog je eigen gedrag probeert te projecteren op andere users hier. Jij verdedigt de terreurgroepering Hamas en in eerdere posts ook al de terreurgroepering Hezbollah en schurkenstaat Iran. Je hebt anderen hier zelfs proberen te gaslighten dat er op 7 oktober helemaal geen sprake was van terroristische aanslagen in Isral, waar de Palestijnse terroristen nota bene hun eigen daden met body cams hebben gefilmd .

Het blijkt om deze redenen dan ook wel dat discussiren over deze kwestie simpelweg niet mogelijk is met een extreemlinkse BIJ1-stemmer, want de discussie verzand dan al snel in een ontkenning van de realiteit, waarbij een koekblik van verzinsels wordt opengetrokken, waar daders de slachtoffers zijn en slachtoffers de eigenlijke daders.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214816533
-edit- Damnit, hetzelfde had ik een paar posts hierboven ook al gezegd. :P

Ik hoor mezelf te graag praten denk ik

[ Bericht 41% gewijzigd door Cuendillar op 27-08-2024 13:24:16 ]
pi_214816650
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 11:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Er valt met de pro genocide club geen fatsoenlijk woord te wisselen.
Je hebt ook helemaal niet gevraagd welke definitie van genocide ik aanhoud. Ik vergelijk nergens met Hitler anders mag je wel met een quote komen waar ik dat doe.

Triest hoor klagen over iets wat je zelf doet.

Dat komt wel overeen bij jullie clowns dat jullie zo graag klagen dat met redelijke mensen geen discussie te voeren is. Terwijl jullie de helft van de posts verklaren voor eigen publiek dat je niet meer gaat reageren.

Paar posts boven je wordt voor het eerst in lange tijd weer eens de beschuldiging van genocide gemaakt. Genocide met de context Hitler. De naam wordt letterlijk genoemd. Hitler die bekend staat om zijn kernovertuiging om Joden en Roma uit te roeien en ook nog eens hard op weg was tot volledig succes. In geen enkel woord geef jij in jouw post blijk dat 'jouw genocide' niet hetzelfde is als de 'Hitler genocide'. Je post begint zelfs met de claim dat 'de genocide geen mening maar een constatering is'

En ook in deze post van je wil je geen verdere context geven. Het lijkt me heel duidelijk en dit spelletje ga ik verder niet met je spelen.
pi_214816673
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 12:23 schreef oblo het volgende:

[..]
Dit is wel een erg minachtende manier om over terrorisme te praten. Je probeert het wel heel opzichtig te bagataliseren.
Natuurlijk bagataliseer ik het als het voorbeeld van terreur een aanslag met een gewonde is. Het topic staat vol met het bagataliseren van massamoord door Israel. Oh 40.000 mensen dood ja moeten ze maar geen menselijk schild zijn. Oh een aanslag met een gewonde vreselijk moet ik met de sterkste woorden veroordelen ofzo. Vind je dat zelf niet raar dan, dat een aanslagen op scholen door Israel met hoge dodentallen onder onschuldigen rechtgepraat worden maar zodra er een Palestijn minder slachtoffers maakt men spreekt van terreur.

Zon aanslag is gewoon kut hier in Nederland zou ik het niet bagataliseren. Maar Nederland is ook geen apartheidsstaat die genocide pleegt wij hebben een rechtsstaat met democratie.

Dat Israel niks terug zou mogen doen is ook de grootste onzin dat denk ik helemaal niet maar zeg het dodental stond nu op 10.000 dode Palestijnen dan kan ik nog wel proportionaliteit zien. Nu, nee bepaald niet.
pi_214816711
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 13:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Paar posts boven je wordt voor het eerst in lange tijd weer eens de beschuldiging van genocide gemaakt. Genocide met de context Hitler. De naam wordt letterlijk genoemd. Hitler die bekend staat om zijn kernovertuiging om Joden en Roma uit te roeien en ook nog eens hard op weg was tot volledig succes. In geen enkel woord geef jij in jouw post blijk dat 'jouw genocide' niet hetzelfde is als de 'Hitler genocide'. Je post begint zelfs met de claim dat 'de genocide geen mening maar een constatering is'

En ook in deze post van je wil je geen verdere context geven. Het lijkt me heel duidelijk en dit spelletje ga ik verder niet met je spelen.
Quote maar waar je denkt dat ik vergelijk met Hitler. Jij speelt hier een spelletje door mij woorden van een ander in de mond te leggen.

Er was hier wel een user die Palestijnen vergeleek met Duitsers die na de tweede wereldoorlog buiten Duitsland woonden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')