Als lezers het interssant vinden is de post hier te vindenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sorry @:Phaidra je moet je laatste post zelf even quoten want dat mag ik blijkbaar niet mobiel
Ik ging voor een stukje dienstverlening. Naar de mense. Jwz.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als lezers het interssant vinden is de post hier te vinden.
Het klinkt alsof je hoeveelheid vocht voor jou samenhangt met je gevoel van zin. Dat hoeft dus totaal niet te kloppen. Wel matig als dat zo is natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als lezers het interssant vinden is de post hier te vinden.
Throwback naar die keer dat mijn nudes in de kunstbibliotheek hingenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:13 schreef Phaidra het volgende:
Ik las trouwens in Volkskrant magazine een artikel over een fotografe die 150 vulva's fotografeert voor een boek plus tentoonstelling. Fascinerend en mooi!
Ik weet eigenlijk niet waar ik allemaal naakt hang inmiddelsquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Throwback naar die keer dat mijn nudes in de kunstbibliotheek hingen
Zonder gebruik van anticonceptie (en dat gebruik ik al ca. 15 jaar niet meer) heb ik een vrij herkenbare cyclus. Biologisch gezien heb je meer zin in seks als je vruchtbaar bent. Dat merk ik best wel heftig, maar het betekent ook dat ik daarbuiten vrij weinig zin heb. Ik probeer me daar niet altijd wat van aan te trekken, maar dat vergt iets meer moeite. Glijmiddel gebruiken voelt dan toch als falen ofzo, of dat maakt mijn hoofd ervan wat natuurlijk ook niet helpt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je hoeveelheid vocht voor jou samenhangt met je gevoel van zin. Dat hoeft dus totaal niet te kloppen. Wel matig als dat zo is natuurlijk.
Ook glijmiddel gaan gebruiken als je zelf maakt, om die kronkel in je hoofd tegen te sprekenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zonder gebruik van anticonceptie (en dat gebruik ik al ca. 15 jaar niet meer) heb ik een vrij herkenbare cyclus. Biologisch gezien heb je meer zin in seks als je vruchtbaar bent. Dat merk ik best wel heftig, maar het betekent ook dat ik daarbuiten vrij weinig zin heb. Ik probeer me daar niet altijd wat van aan te trekken, maar dat vergt iets meer moeite. Glijmiddel gebruiken voelt dan toch als falen ofzo, of dat maakt mijn hoofd ervan wat natuurlijk ook niet helpt.
Hmm geen idee eigenlijk. Het was overigens Het Parool, niet de Volkskrant. Zie https://archive.ph/XmGQU.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
De labialibrary oid bestaat toch al?
https://www.labialibrary.org.au/labia_gallery/quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hmm geen idee eigenlijk. Het was overigens Het Parool, niet de Volkskrant. Zie https://archive.ph/XmGQU.
Volgens mij had het schwules museum in Berlijn een wand met gipsafdrukken van een variëteit aan geslachtsdelen.quote:
Huuuh. Klinkt naar. Blijven je cellen wel op zijn plaats zitten? Er werd mij 60-70% kans beloofd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:44 schreef Syrena het volgende:
Ik heb wel de 10 minuten onverdoofd bevriezen gehad. Daarna mocht ik meteen opstaan en naar huis*, waardoor ik out ging in de hal vh ziekenhuis en van de rit naar huis ook weinig meegekregen door de pijn![]()
Gelukkig was mijn moeder mee.
*Volgens protocol moet je nog 10-15 min blijven liggen. Bleek toen ik het later eens opzocht. Harde jaren, de nineties
Mijn HA eist altijd dat ik 10 minuten blijf liggen na uitstrijkjes of spiraal.... lig je daar met de wind door je mergelgrotjequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:44 schreef Syrena het volgende:
Ik heb wel de 10 minuten onverdoofd bevriezen gehad. Daarna mocht ik meteen opstaan en naar huis*, waardoor ik out ging in de hal vh ziekenhuis en van de rit naar huis ook weinig meegekregen door de pijn![]()
Gelukkig was mijn moeder mee.
*Volgens protocol moet je nog 10-15 min blijven liggen. Bleek toen ik het later eens opzocht. Harde jaren, de nineties
Ik denk het. Bovenstaande was dus eind jaren 90 ergens, n.a.v. 1x bloeding na sex en moeder van collega bij bijbaan die dit genegeerd had en toen terminaal was...quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Huuuh. Klinkt naar. Blijven je cellen wel op zijn plaats zitten? Er werd mij 60-70% kans beloofd.
Na allerlei verhalen over uitstrijkjes en dingen die niet op hun plek zitten dacht ik eerst dat dit een eufemisme voor iets wasquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb een cisterne in de souterrain,
De rest was eigenlijk een beetje een anti-clmax na al het glijmiddelgeweldquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb een cisterne in de souterrain, met een pomp erin die ....
Ha, ik was niet de enigequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Na allerlei verhalen over uitstrijkjes en dingen die niet op hun plek zitten dacht ik eerst dat dit een eufemisme voor iets wat
Oh wat een ellende! Water overal waar het niet hoort.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb een cisterne in de souterrain, met een pomp erin die het water van de wasmachine dat in de cisterne komt het riool in pompt
Kom net naar huis, pomp defect geraakt en de kraan van de wasmachine kaduuk… hele souterrain ca 5 cm water. Incl mancave en bibliotheek
Kut!
Nu aan het pompen met dompelpomp
Had ik toch bijna een geweldige woordgrap gemist!quote:
Gmtaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Na allerlei verhalen over uitstrijkjes en dingen die niet op hun plek zitten dacht ik eerst dat dit een eufemisme voor iets was
Yes. Mijn flesje is ook al ettelijke jaren oud trouwens,a little goes a long way van dat spulquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:55 schreef Vanyel het volgende:
Leeft die nog?
Ik heb altijd pjur gehad. Maar dat was vroeger pjur eros. Zelfde?
Hebben we net geleerd dat je moisturizing niet afhankelijk hoeft te zijn van je partner of opwindingquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
De rest was eigenlijk een beetje een anti-clmax na al het glijmiddelgeweld![]()
Tevens doet de chef het goed genoeg om geen glijmiddel nodig te hebben, kon ik niet van K zeggen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Yes. Mijn flesje is ook al ettelijke jaren oud trouwens,a little goes a long way van dat spul
Verhaal van Ero dat ze (bijna?) van de trap was gevallen omdat de trapleuning te glad was omdat ze teveel aan haar handen had lives rent free in my head, dus ik ben zuunigquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik mij die weg als ik ze oud vind.
En wmb kun je nooit te veel gebruiken, dus ik ga er ongetwijfeld sneller doorheen dan jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heb gezwaaid naar Isa.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Zo ken ik ook iemand die eens onderuit ging in de badkamer omdat het aan haar voeten zat. Duidelijk geen fan van erodome.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Verhaal van Ero dat ze (bijna?) van de trap was gevallen omdat de trapleuning te glad was omdat ze teveel aan haar handen had lives rent free in my head, dus ik ben zuunig
Ik knoei wel eens een drupje op de grond. Duurt soms weken voor ik het niet meer voel ¯\_(ツ)_/¯quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Verhaal van Ero dat ze (bijna?) van de trap was gevallen omdat de trapleuning te glad was omdat ze teveel aan haar handen had lives rent free in my head, dus ik ben zuunig
Nóg dommerquote:
En water is notoir slecht glijmiddel, kut wel!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb een cisterne in de souterrain, met een pomp erin die het water van de wasmachine dat in de cisterne komt het riool in pompt
Kom net naar huis, pomp defect geraakt en de kraan van de wasmachine kaduuk… hele souterrain ca 5 cm water. Incl mancave en bibliotheek
Kut!
Nu aan het pompen met dompelpomp
Jij gaat gewoon goed op dat Viking-gebrabbelquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Tevens doet de chef het goed genoeg om geen glijmiddel nodig te hebben, kon ik niet van K zeggen
Ík ging in de badkamer onderuit omdat die gewoon nat was. Vrij recent nog.quote:
Of gewoon een stuk kleiner geschapenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Opmerkingen met eenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja want dat maakt alle verschil
Erger, tapijt op de vloer, in de mancave en bieb een stuk of 16 billies waar de spaanplaat naar gort is, dozen met spullen, etc etcquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef wat een ellende @:jan_onderwater
Leek het hierop?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
De schade zal waarschijnlijk wel door de verzekering betaald worden, maar het gaat veel werk kosten de boel wéér terenoveren
Och hemel, da’s echt erg jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Erger, tapijt op de vloer, in de mancave en bieb een stuk of 16 billies waar de spaanplaat naar gort is, dozen met spullen, etc etc
Dat is mooi meegenomen. Hoef je niet te delen met meerdere personen van de organisatie of van comité?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:44 schreef derLudolf het volgende:
Even gerekend, ik heb 14 vouchers van de Sligro. Een voucher krijg je na inleveren van een volle spaarkaart. Twaalf zegels, per ¤25 eentje en bij actieproducten soms extra zegels.
Nog drie zegels tot de 15e kaart. Weet niet precies hoeveel zegels ik heb gekregen bij actieproducten, maar dat zou inhouden dat wel ¤4000 heb omgezet daar![]()
¤15 per voucher, eens even zoeken waar ze allemaal ingewisseld kunnen worden.
Vouchers zijn voor horeca. Als we met bestuur uit eten gaan wordt dat gewoon betaaldquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is mooi meegenomen. Hoef je niet te delen met meerdere personen van de organisatie of van comité?
Misschien bij een beddenzaak of meubelzaak of of serviesgoed of pannen? voor je ‘uitzet’ 😉
Bestek is ook handigquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:18 schreef derLudolf het volgende:
Servies heb ik al deels, spaaractie van de Jumbo voor Boerenbont servies.
Oh maar dat is wel een heel gezellig uitje zegquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:22 schreef Yinny het volgende:
Het regent al sinds 6 uur hier. Nu heel hard. Mijn kind kan er niet van slapen. Regent klinkt hard in een tent. Nachtje kamperen in de speeltuin en het werd bijna 23 uur bedtijd gisteravond. Hij vond het geweldig, dat is het belangrijkst. Ik mag zo werken van 12 tot 20. Niet goed gepland van mij.
Met twee opa's die in een bestekfabriek hebben gewerkt zit dat wel goedquote:
oh! ik wilde jou nog vragen, is er een site waarop alle internationale lane afstands routes op staan ? of moet ik echt per land alles uitzoeken ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:09 schreef borisz het volgende:
Tis maar goed dat ik gisteren gewandeld heb. Regent nu lekker door
Die 28km goed verteerd
Nu wachten tot het droog is... Dan kan ik naar de markt.
Het is vaak waar je wil wandelen googelen op de route.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oh! ik wilde jou nog vragen, is er een site waarop alle internationale lane afstands routes op staan ? of moet ik echt per land alles uitzoeken ?
whoa!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is vaak waar je wil wandelen googelen op de route.
https://www.longdistancepaths.eu/nl/
https://www.era-ewv-ferp.org/nl/e-paths/
Zijn twee pagina´s voor de E-routes. Al maken we ze vaak gebruik van bestaande Nederlandse routes. Deel van de E8 in NL is het Groot rivierenpad bijvoorbeeld. Het Kustpad hoort tot de E9. Die eerste site heeft iig wel GPX-bestanden.
En je hebt sites als https://www.oppad.nl/mooiste-wandelroutes-europa.
https://www.hikingfex.com(...)hiking-trails-europe
Voor een overzicht van mooie wandelingen in Europa.
Niet alleen hoofdpijn maar ook hoge koortsquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik was weer eens in het huis van oma op bezoek. Dit keer had ik? Hadden we? Ruzie met de overbuurman, die een verbouwde mancave? Beloofde in eeh de advertentie van het huis oid? Die was er niet en nu klopte de offerte niet en dat kostte ziek veel geld en het huis ging ook niet door. Hoop gedoe, festival voor de deur op de paardenwei en de fbi en cia kwamen er bij. Wat gek is in Zeeland, maar ja wie vraagt mij wat. De snoepjes gemaakt van andere snoepjes waren ook al mislukt en er was een megagrote rat in de rattengifschuur...
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
Niet alleen hoofdpijn maar ook hoge koorts
Je kwam op loopafstand (quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is vaak waar je wil wandelen googelen op de route.
https://www.longdistancepaths.eu/nl/
https://www.era-ewv-ferp.org/nl/e-paths/
Zijn twee pagina´s voor de E-routes. Al maken we ze vaak gebruik van bestaande Nederlandse routes. Deel van de E8 in NL is het Groot rivierenpad bijvoorbeeld. Het Kustpad hoort tot de E9. Die eerste site heeft iig wel GPX-bestanden.
En je hebt sites als https://www.oppad.nl/mooiste-wandelroutes-europa.
https://www.hikingfex.com(...)hiking-trails-europe
Voor een overzicht van mooie wandelingen in Europa.
Ja, ok maar voor borisz is alles op loopafstandquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kwam op loopafstand () langs mijn huis joh! Je had zo koffie/thee/lunch kunnen krijgen. Ik heb 's morgens zelfs nog op een stuk van dat pad gewandeld, langs de snelweg. En ik had totaal niet door dat het gisteren heeft geregend. Hoe laat was dat dan ongeveer?
Loopafstand is een heel rekbaar bergipquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, ok maar voor borisz is alles op loopafstand
Het was 5 minuten heel hevig. Zeg rond 14.30-35. We hadden de trein van 14.41 terug naar Meppel. Net in die vijf tot tien minuten compleet zeik geregend. Tussen 12 en 14u af en toe een beetje miezer, maar ja daar liep je gewoon doorheen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kwam op loopafstand () langs mijn huis joh! Je had zo koffie/thee/lunch kunnen krijgen. Ik heb 's morgens zelfs nog op een stuk van dat pad gewandeld, langs de snelweg. En ik had totaal niet door dat het gisteren heeft geregend. Hoe laat was dat dan ongeveer?
Ik heb er serieus niets van meegekregen, van die regen! De volgende etape vertrek je neem ik aan vanuit Hoogeveen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:13 schreef borisz het volgende:
Het was 5 minuten heel hevig. Zeg rond 14.30-35. We hadden de trein van 14.41 terug naar Meppel. Net in die vijf tot tien minuten compleet zeik geregend. Tussen 12 en 14u af en toe een beetje miezer, maar ja daar liep je gewoon doorheen.
En idd speelde wel in mn achterhoofd, maar dit was ook een beetje last minute gepland dat we Westerbork gingen doen.
Ik dm je als we het laatste deel gaan doen (ergens in laatste week okt)
Jups. Planning in in herstvakantie wordt Hoogeveen - Wijster, Wijster - Hooghalen en dan de derde dag de laatste 5km incluis bezoek Westerbork https://www.wandelnet.nl/(...)-etappe-24/overzichtquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er serieus niets van meegekregen, van die regen! De volgende etape vertrek je neem ik aan vanuit Hoogeveen?
Komt mij niet bijster bekend voorquote:
Mij ook niet, maar je weet maar nooit of ik een gehucht op de kaart totaal niet ken.quote:
Ook dat blijft toch een aparte aanduiding als je ongeveer weet waar De Punt ligt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Wijster - Beilen - De Punt…
[ afbeelding ]
Als ik de naam Beilen of Wijster hoor, moet ik altijd aan de treinkapingen in Drenthe denken, incl. die bij De Punt…quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ook dat blijft toch een aparte aanduiding als je ongeveer weet waar De Punt ligt.
Vanaf het plaatsje De Punt zoek je je het schompes naar die spoorlijn, die ligt op meer dan een kilometer hemelsbreed.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik de naam Beilen of Wijster hoor, moet ik altijd aan de treinkapingen in Drenthe denken, incl. die bij De Punt…
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:46 schreef AnneX het volgende:
Er is wel een keukenkast over als de hoarder in huis het een en ander ruimt.
Een hele keukenkast! voor hem met 3 laden en 4 planken.![]()
Zelf heb ik - naast een voorlopig ‘geheim project’ het voornemen om het dressoir uit te ruimen. Ergens in september is de man een week met de muziek mee 🎶
# to be continued
…”net zo erg…” bedoel je 😉quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:48 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]![]()
Jij bent net als mijn moeder was
Nee, verstandig. Mijn vader kon ook niets weggooien, dus deed ze dat wanneer hij niet thuis was, meestal vlak voordat de vuilniswagen kwam om te voorkomen dat hij is in een vuilnisemmer zag liggenquote:
Own nothing and be happy.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Voor de nieuwere apparaten gaat de app geld kosten. Vooral met het nieuwste apparaat is dat absurd, want die is *alleen* te bedienen via de app. Dus voor je toch al prijzige apparaat moet je straks abonnementskosten gaan betalen.
Bestaat de DOMO eigenlijk nog?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:44 schreef Isabeau het volgende:
Beilen = DOMO + boeren
Wijster = VAM
Dat zijn mijn associaties
De app was dus gratis, en zonder de app is het nieuwere apparaat onbruikbaar. Mensen hebben dus een apparaat van minstens 160 euro gekocht en mogen daar nu ineens extra voor gaan betalen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:35 schreef AnneX het volgende:
Anova blijft een associatie met het regionale ziekenfonds ooit.![]()
Dan moet het sous vide app toch wel heel goede reviews hebben…dat mensen er aan beginnen.
Gister bij de makro wandelden wij langs allerlei keukenapparaten - ook de
airfryer 😂- en ik kon aanwijzen wat er nog meer niet in de keuken en op het aanrecht past.![]()
Vandaag weer eens begonnen aan een badge tomatensaus volgens recept van Aschwin. Ook een favoriet van borisz.
Was alleen vergeten dat het voor de intense smaak zeker 4-5-6 uur kan smoren.
Nou ja, dan ruikt het lekker als de schipper thuiskomt.
http://koken.met.aschwin.(...)%20verse%20pasta.htm
Tussendoor de zaterdagkrant lezen en zo. Tegelijk koekjes of cake bakken wordt het niet.
Dat dan morgen.
Dat begrijp ik, ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De app was dus gratis, en zonder de app is het nieuwere apparaat onbruikbaar. Mensen hebben dus een apparaat van minstens 160 euro gekocht en mogen daar nu ineens extra voor gaan betalen.
Neequote:
Ik vind het maar eng en belachelijk dat ze allerlei electronische producten steeds vaker verkopen met app waar je maandelijks voor moet betalenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 14:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De app was dus gratis, en zonder de app is het nieuwere apparaat onbruikbaar. Mensen hebben dus een apparaat van minstens 160 euro gekocht en mogen daar nu ineens extra voor gaan betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet of ik dat goed begrepen had, maar oudere smart tv’s kunnen nieuwe versies van apps niet openen. Ben je haast verplicht om nieuwe tv te kopen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik vind het maar eng en belachelijk dat ze allerlei electronische producten steeds vaker verkopen met app waar je maandelijks voor moet betalen![]()
![]()
In dit geval kocht je aanvankelijk iets zonder abonnement. En nu moet je dus wel dat abonnement hebben, anders is je appraat onbruikbaar.
Chromecast er in prikken als dat gebeurt. Ergens snap ik dat nog wel, want er is een compleet landschap aan verschillende TV's met verschillende besturingssystemen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Weet niet of ik dat goed begrepen had, maar oudere smart tv’s kunnen nieuwe versies van apps niet openen. Ben je haast verplicht om nieuwe tv te kopen.
Als je met je vierwiel aangedreven terreinwagen vast zit dan kan je het differentieel vastzetten - diff lock - waardoor de wielen op één as niet meer los van elkaar draaien en je hopelijk grip krijgt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee
[..]
Ik vind het maar eng en belachelijk dat ze allerlei electronische producten steeds vaker verkopen met app waar je maandelijks voor moet betalen![]()
![]()
In dit geval kocht je aanvankelijk iets zonder abonnement. En nu moet je dus wel dat abonnement hebben, anders is je appraat onbruikbaar.
Ik gebruik mijn smart tv als domme tv en heb zo’n kastje van kpn. Ook diverse apps en streamingdiensten (steeds meer) en altijd uptodatequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Chromecast er in prikken als dat gebeurt. Ergens snap ik dat nog wel, want er is een compleet landschap aan verschillende TV's met verschillende besturingssystemen.
Ik zag ze vorige week, 250 gr voor 6.99 vond het wat veelquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:16 schreef Blues het volgende:
Groene asperges zijn niet in t seizoen helaas, dus ik heb van die kleintjes uit Peru gekocht.
Fout en duur
Google stopt met de Chromecasts.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Chromecast er in prikken als dat gebeurt. Ergens snap ik dat nog wel, want er is een compleet landschap aan verschillende TV's met verschillende besturingssystemen.
Slimme mensen hebben gewoon een anova zonder al die nieuwerwetse fratsenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Mocht iemand hier een sous vide apparaat van Anova hebben, hopelijk kreeg je ontbijt op bed want you got fucked.
Anova stopt met de bluetooth support op de oudste apparaten (niet heel spannend, werken perfect zonder).
Voor de nieuwere apparaten gaat de app geld kosten. Vooral met het nieuwste apparaat is dat absurd, want die is *alleen* te bedienen via de app. Dus voor je toch al prijzige apparaat moet je straks abonnementskosten gaan betalen.
Whut?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Google stopt met de Chromecasts.
5.99 hier maar ik wilde zo graag dat recept makenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zag ze vorige week, 250 gr voor 6.99 vond het wat veel
Nou zeg.ze stopten ook al met mijn podcastplatformquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Google stopt met de Chromecasts.
Ik had eerst een duur horecading maar die kon niet koud genoeg om chocolade te tempreren en het plastic bleek niet hittebestendig dus hij viel beetje bij beetje uit elkaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Slimme mensen hebben gewoon een anova zonder al die nieuwerwetse fratsen
😅 Tis nog lang geen bedtijd dusquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:00 schreef sigme het volgende:
• 2 rozen, 4 kamperfoelies, 1 kiwibes en 1 witte blauwe regen planten langs ons nieuwe hek
• 2 hemelsleutels planten ergens in de siertuin
• 2 andere bloeiplanten planten in een grote ketel waarvoor ik ook een plek moet vinden
• appels rapen
• appelmoes maken
• nog meer appelmoes maken
• 8 liter melk koken
• 6 liter melk laten yoghurden
• afwas
• stoffen/zuigen/dweilen
• bed verschonen
Zijn een paar van deze punten al bezig?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:00 schreef sigme het volgende:
• 2 rozen, 4 kamperfoelies, 1 kiwibes en 1 witte blauwe regen planten langs ons nieuwe hek
• 2 andere bloeiplanten planten in een grote ketel waarvoor ik ook een plek moet vinden
• appels rapen
• appelmoes maken
• 8 liter melk koken
• afwas
• stoffen/zuigen/dweilen
• bed verschonen
Tja of BMW die bedacht dat ze wel stoelverwarming in alle auto's konden inbouwen maar een abonnement liet bepalen of je het kon gebruiken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 15:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Als je met je vierwiel aangedreven terreinwagen vast zit dan kan je het differentieel vastzetten - diff lock - waardoor de wielen op één as niet meer los van elkaar draaien en je hopelijk grip krijgt.
Kreeg ik van de week een filmpje op mijn tijdlijn van iemand die met een Cybertruck () vast zat in een greppel en de melding kreeg "diff lock will be available soon"
Wat biedt zo'n ding aan voordelen eigenlijk tov het KPN bakkie waarmee je ook YT en dergelijke op tv kunt kijken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Whut?
Beste wat ze ooit hebben verzonnen.
Waar stopt Google niet mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat doe je met de andere 2 liter gekookte melk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:00 schreef sigme het volgende:
• appels rapen
• appelmoes maken
• 8 liter melk koken
• afwas
• stoffen/zuigen/dweilen
• bed verschonen
1 liter drinken we op als melk (of wordt melktoetje: dessertrijst/griesmeelpap/custardpudding/boekweitpudding)quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat doe je met de andere 2 liter gekookte melk?
Als het maar een hdmi-ingang heeft, is het in een smart tv te veranderen. Zonder kpn-bakje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat biedt zo'n ding aan voordelen eigenlijk tov het KPN bakkie waarmee je ook YT en dergelijke op tv kunt kijken?
Ik gebruik m eigenlijk ook niet hoor, doe het in de Instant Pot.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik had eerst een duur horecading maar die kon niet koud genoeg om chocolade te tempreren en het plastic bleek niet hittebestendig dus hij viel beetje bij beetje uit elkaar![]()
Nu die van de lidl 10/10 aanrader.
Nu. Toch. Nog geen klappen en flitsen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het heeft hier al horizontaal geregend.
Ik heb geen kpn bakkie en geen tv abo, dus mij nogal veel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat biedt zo'n ding aan voordelen eigenlijk tov het KPN bakkie waarmee je ook YT en dergelijke op tv kunt kijken?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:23 schreef AnneX het volgende:
@:gcjoel grindbakkie, zelf gebouwd door de handige buur. Oa. een stuk tuinslang, een houten bak eromheen, trekhaakje lassen. Kosten ¤ 40,-
Kopen ¤ 700,-Haha ziet er handig uit maar heb niet zo'n zitmaaier of iets waar hij op rijdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een okassie van mp. 😇 als je van knutselen houdt…quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha ziet er handig uit maar heb niet zo'n zitmaaier of iets waar hij op rijdt
Ik gebruik hem meerdere keren per weekquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik gebruik m eigenlijk ook niet hoor, doe het in de Instant Pot.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Haha ziet er handig uit maar heb niet zo'n zitmaaier of iets waar hij op rijdt
Goddank kwamen een stel vrienden direct helpen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Licht buiten uit en binnen aan.
Op een holletje ramen en deur dicht, 1 deur open gelaten, er komt een warme föhn binnen.
Wat een gedoe @:Jan_onderwater zo had je je vrije zaterdag niet bedacht
Wilde Noorderzon ff bezoekje brengen. Maar kwam weer eens niet goed uit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:02 schreef AnneX het volgende:
Hoogeveen, Emmen en Grun Wat een weer!
Bbq aansteken en zoete aardappel tussen de kolen leggen. Lekker zwart laten worden. Als zacht vanbinnen eruit halen. Zachte zoete aardappel met rooksmaakquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:27 schreef Vanyel het volgende:
Veggiebox bracht ons vandaag 4 gigantische zoete aardappels, ~3 kg. Mijn halve huis vindt dat matig.
Ik ben nog niet verder dan curry en flatbread
Iets..quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:22 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Bbq aansteken en zoete aardappel tussen de kolen leggen. Lekker zwart laten worden. Als zacht vanbinnen eruit halen. Zachte zoete aardappel met rooksmaak![]()
Mogelijk wel iets meer gedoe dan je van plan was![]()
Lavett?quote:Ik haalde vanochtend bij bakker bij ouders drie volkoren zuurdesembroden. Die zijn zoveel lekkerder dan wat ik tot nu toe hier heb gevonden..
Die kende ik helemaal niet, maar zit hartstikke dichtbij! Gaat op mn lijstje om te proberen! Het is al bijna september, ga ik dan er even langsquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Iets..
[..]
Lavett?
Bakken alleen even niet tot september.
Den Dulk, en t is Katwijks desembrood.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:48 schreef Blues het volgende:
Welke bakker is dat Vlindertje die bij je ouders?
Zoals gisteren, voor picanha op 53 graden. Waarvan twee derde gister bij het avond eten ging, en een derde vandaag op broodjequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik gebruik hem meerdere keren per week
Autocorrect?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:47 schreef fietsie het volgende:
RIP vaccineer machine.
Je zoog als de beste
En sealde ieder gat.
Nu is je tijd gekomen
Het afscheid was mooi en indrukwekkend. Ik kan best meer details geven maar dat trekken denk ik de meesten niet..quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:02 schreef Blues het volgende:
En hoe is t met @:fietsie en familie nu ?
Ik heb nog wel een klein vaatje voor je als je nog wat tijd wilt verdoen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:28 schreef sigme het volgende:
• appels rapen
• appelmoes maken
• 8 liter melk koken
• afwas
• meer afwas
• stoffen/zuigen/dweilen
• bed verschonen
Ik verwacht liefste pas rond middernacht, dus ik heb nog even de tijd.
Dank, maar dat laat ik toch maar liggen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een klein vaatje voor je als je nog wat tijd wilt verdoen?
Gij slaapt. Kan de ochtendploeg het overnemen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 02:10 schreef sigme het volgende:
Liefste is thuis.
De yoghurt was al mooi lobbig, dus die hangt nu uit te lekken.
Kan ik eindelijk![]()
Moggequote:Op zondag 25 augustus 2024 09:31 schreef z80 het volgende:
[..]
Gij slaapt. Kan de ochtendploeg het overnemen.
Morge.
Wat een drukte en gepuzzelquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:26 schreef Barreltje het volgende:
hier schijnt de zon ook weer eens.. gister was het hier idd ook een mooie lichtshow.
afgelopen dagen druk geweest met zooi en meubels verplaatsen van een vertrekkende vriend EN ons tuinhuisje naar ons grote huis.. nu dus alles VOLwel eindelijk eenplekje gevonden om m'n beddegoed en handdoeken opte bergen..dus dat vandaag even aanpakken
![]()
verder komt de oom en tante van chef vandaag wsl hier en daarme is de privacy in ons huis afgelopenze slapen in het kantoor @:fietsie want het appartement is in gebruik door een vriend. die gaat er maandag uit en dinsdag komt de zus van chef met 4(!!) kinderen en donderdag komen mijn ouders die dan het kantoor weer innemen.
Dan as zaterdag groot feest , 70 jarige verjaardag van de moeder van chef, en dan begint het vertrek ween vanaf maandag.. en dan heb ik donderdag een dagje HELEMAAL alleen (dan is chef ook weer aan het werk)
![]()
En jij hebt ook al genoeg te doen dit weekend. Op zich wel fijn om bezig te zijn, lijkt me. En wat een goed idee, een bbq met z'n allen. Want ja, je vader wil dat jullie het leven omarmen en waarderen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het afscheid was mooi en indrukwekkend. Ik kan best meer details geven maar dat trekken denk ik de meesten niet..
Woensdag is hij einde van de middag in ons midden vredig ingeslapen; maandag nemen we afscheid in besloten kring, met erna een (gezellige!) familiebbq onder het thema " Leef! "
Mijn broertje heeft de logistiek geregeld, ik regelde vandaag het eten. En dat was voor 40 a 45 man, incl culinaire wensen / beperkingen., best een klus zo in je eentje.
Er ook rekening mee houdend dat het maandagmiddag pas gebruikt gaat worden.
Vandaar ook dat mijn vacumeermachine wat te zwaar is belast
Lekker uitgeslapen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:07 schreef Sarabi het volgende:
Ik wou goedemorgen komen zeggen maar het is alweer middag
Hier klinkt het ook als een racebaan in de lucht. Takkeveel heli's... kan me niet voorstellen dat dat allemaal voor het afscheid van de BGM is... maar geen idee wat anders...quote:
Weer wat weg uit mijn jeugd en jonge jaren... ik zat gisteren te denken "Hoe noemden wij dat nou? Geen DOMO geloof ik..."quote:
[ Bericht 12% gewijzigd door Blues op 25-08-2024 15:10:48 ]
Wat gezellig staat datquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:03 schreef Blues het volgende:
Van kaal naar kleur, bak bij voordeur![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:03 schreef Blues het volgende:
Van kaal naar kleur, bak bij voordeur
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:57 schreef flipsen het volgende:
Bueno, nog even een kopje doping (lees: koffie) en dan mag ik over een half uurtje aantreden voor de 1/8 finale padel, nu in categoría 7, yeah baby
quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:03 schreef Blues het volgende:
Van kaal naar kleur, bak bij voordeur
Leuk zo zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Buiten de wind ook last van de grijze golf uit de randstad die denkt nog thuis te zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:44 schreef derLudolf het volgende:
Er staat flink wat wind die ook nog eens van richting draait. Zo'n 45km gefietst en hoopte op de terugweg zo'n 15km wind mee te hebben (een lange rechte weg) maar de had hem schuin van voren.
Na twee uur trappen een gemiddelde snelheid van 19,8km/u. Daarna was de snelheid er wel uit, meestal zit ik wil boven 20km/u gemiddeld zonder echt moeite te doen.
Oh en we hebben een nieuwe buslijn in het dorp zag ik op de terugweg, bus 998 naar Tokyo Skytree
Er heeft nog jarenlang heel groot DOMO op dat gebouw gestaan. Maar ze hebben recent de letters er af gehaaldquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:56 schreef flipsen het volgende:
[..]
Weer wat weg uit mijn jeugd en jonge jaren... ik zat gisteren te denken "Hoe noemden wij dat nou? Geen DOMO geloof ik..."
Gaan we langs de kerk of langs "de melkfabriek", dat was het! (Als we de spoorwegovergang overstaken)
quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:39 schreef AnneX het volgende:
Breaking…@:Dr_Flash of ben jij alleen van de ouwe biljetjes?Wat een mooie biljettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik wou al zeggen, de naam staat nog steeds op het pand (nou ja, zo vaak kom ik niet bij het station van Beilen) maar inmiddels niet meer dus. RIP Drentse OnderMelk Organisatiequote:Op zondag 25 augustus 2024 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er heeft nog jarenlang heel groot DOMO op dat gebouw gestaan. Maar ze hebben recent de letters er af gehaald
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er heeft nog jarenlang heel groot DOMO op dat gebouw gestaan. Maar ze hebben recent de letters er af gehaald
[ afbeelding ]
Taptemelk, ondermelk, afgeroomde melk of magere melk is koemelk waarvan het merendeel van het melkvet verwijderd is, tot maximaal 0,3% vet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat is ondermelk? Is er ook bovenmelk? Of linkermelk?
Ahh, zo. Duidelijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Taptemelk, ondermelk, afgeroomde melk of magere melk is koemelk waarvan het merendeel van het melkvet verwijderd is, tot maximaal 0,3% vet.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)anwege-regenboogvlag
Omdat melk oproomt : de room gaat bovenop drijven.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Taptemelk, ondermelk, afgeroomde melk of magere melk is koemelk waarvan het merendeel van het melkvet verwijderd is, tot maximaal 0,3% vet.
"Dat zeggen bewoners van het appartementencomplex"quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)anwege-regenboogvlag
SPOILER: ieder zn hobbyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ja. En dus al meer dan een week geleden. Ik zag het omdat Breda nu allemaal vlaggen door de strot geduwd krijgt ( https://www.bredavandaag.(...)dstichting-op-balkon ) - maar dit heeft het niet verder gehaald dan de lokale omroep? Wtfquote:
De politie geeft nooit lopende een onderzoek aan of zoiets klopt of niet.quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
"Dat zeggen bewoners van het appartementencomplex"
De politie zegt het nog niet dus.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:12 schreef borisz het volgende:
Iedereen heeft vast een verzameling en in het verleden hebben we ook wel eens winkelwagenmuntjes laten drukken en kreeg je ze ook in de mail... Maar op het werk duiken ze ook op.. .😳 die mail en het idee is nog niet voorbij gekomen. Laat ik maar zo.SPOILER: ieder zn hobbyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de vakantie periode voorbij: veel mail en apps om zaken op de rails te zetten.
Ritme![]()
6 seconds of fame!!!quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:17 schreef flipsen het volgende:
Padel-update dan maar? Gesneuveld in de 1/8 finales met 6-3 en 6-3, niet eens kansloos ten onder. We stonden zaterdag trouwens op baan 2 met de 2e poulewedstrijd, die baan ligt in het verlengde van baan 1, "center court" met veel publiek, want er was een wedstrijd van de grote jongens. Die werd ook op youtube uitgezonden, de hoofdcamara staat daar achter de baan. Ofwel, flipsen en zijn padel-partner stonden prominent in beeld te prutsen op de baan erachter die ook in beeld was
Gelukkig wonnen we die wedstrijd wel hehe.
Nu hard aan het werk, druk met aanvragen en een boeking van een privégroep van 10 man, da´s wel lekkah...
Goed sportief bezig!quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:17 schreef flipsen het volgende:
Padel-update dan maar? Gesneuveld in de 1/8 finales met 6-3 en 6-3, niet eens kansloos ten onder. We stonden zaterdag trouwens op baan 2 met de 2e poulewedstrijd, die baan ligt in het verlengde van baan 1, "center court" met veel publiek, want er was een wedstrijd van de grote jongens. Die werd ook op youtube uitgezonden, de hoofdcamara staat daar achter de baan. Ofwel, flipsen en zijn padel-partner stonden prominent in beeld te prutsen op de baan erachter die ook in beeld was
Gelukkig wonnen we die wedstrijd wel hehe.
Nu hard aan het werk, druk met aanvragen en een boeking van een privégroep van 10 man, da´s wel lekkah...
Wat mooi ook van jullie teamquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook weer thuis. Druk dagje. Hele schrijnende situatie vandaag (met oa een heel klein kind) maar door één van de teamleiders opgelost. Die liet alles uit z’n handen vallen, rest pikte zijn werk grotendeels op. Wist wel dat dat wel eens gebeurde maar “fijn” om dat mee te maken. Alle schandalig dat het moest.
Wat fijn dat het goed kwam!quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook weer thuis. Druk dagje. Hele schrijnende situatie vandaag (met oa een heel klein kind) maar door één van de teamleiders opgelost. Die liet alles uit z’n handen vallen, rest pikte zijn werk grotendeels op. Wist wel dat dat wel eens gebeurde maar “fijn” om dat mee te maken. Alle schandalig dat het moest.
Heerlijke salade!quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:59 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat fijn dat het goed kwam!
Als toet vanavond een watermeloensalade: https://www.leukerecepten(...)oen-met-feta-salade/
Het was grappig, dat de lokale super een ‘kleintje’ had. Denk formaat bowling bal.
En nog veel stukjes ( en weinig pit!).
quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe ouder jezelf wordt, hoe sneller de tijd tikt hequote:Op maandag 26 augustus 2024 21:30 schreef AnneX het volgende:
Vijftien. Bijna! 🙃
Biebcollega heeft kleinzoon van 12, die werd geboren toen ik in de Bieb ging werken.
Daarover verbazen wij ons ook wel eens.
Wat enorm leuk om samen te doen. Speel je nog veel?quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:22 schreef Blues het volgende:
KleinzoonJ (bijna 15) begint pianospelen steeds leuker te vinden en we wisselen nu filmpjes, tips en geluidsfragmenten van onszelf uit
Oooow…dat is het. 😢quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe ouder jezelf wordt, hoe sneller de tijd tikt he![]()
quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:22 schreef Blues het volgende:
KleinzoonJ (bijna 15) begint pianospelen steeds leuker te vinden en we wisselen nu filmpjes, tips en geluidsfragmenten van onszelf uit
quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:03 schreef Candaasje het volgende:
Leuk Lucky, lekker bezig! Heb je foto’s van je ‘zitkuil’? (Ooit, ooit willen wij ook zoiets gaan maken)
Beetje druk hier. Ook wat frustratie. Maar ik mag over een maandje eens kennis gaan maken in Kaatjecity.![]()
(Wel beetje dubbel gevoel hoor, er zijn ook echt héél leuke lieve mensen op mijn huidige stekkie)
En vandaag ging in de vroege ochtend (altijd fijn, na 4,5 uur slaap) het dak eraf! Een deel dan, uiteindelijk komt er een dakkapel van 6m breed op.
Room with a view zullen we maar zeggen.
BuitendoucheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk voor de buren
Spannend, je solli! Zal inderdaad wel dubbel zijn.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:03 schreef Candaasje het volgende:
Leuk Lucky, lekker bezig! Heb je foto’s van je ‘zitkuil’? (Ooit, ooit willen wij ook zoiets gaan maken)
Beetje druk hier. Ook wat frustratie. Maar ik mag over een maandje eens kennis gaan maken in Kaatjecity.![]()
(Wel beetje dubbel gevoel hoor, er zijn ook echt héél leuke lieve mensen op mijn huidige stekkie)
En vandaag ging in de vroege ochtend (altijd fijn, na 4,5 uur slaap) het dak eraf! Een deel dan, uiteindelijk komt er een dakkapel van 6m breed op.
Room with a view zullen we maar zeggen.
Mooie room with a view! Wij hebben dat hier ook gehad. Zo enorm raar is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof dat je op gesprek mag. Duurt nog lang zeg.
Foto's zitkuil hou je tegoed van me. Het is wel echt een aanrader. Lekker knus, overal insecten, wat stiller en wat minder wind. We zijn er nog steeds erg blij mee.Spoilers!
Nee ze zaten met vakantie en ziekte. Maar ik ben wel gewend dat het vaak wat traag gaat hoor, ik heb toen ik aangenomen werd ook een half jaar gewacht voordat ik aan de slag konquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Schot in de ogen aak van @:cat-astrophe Durf niet eens te zeggen hoe lang ik moest wachten, maar dat was een commerciële. Wel dat ik 1 november geholpen zou worden maar mijn vader overleed en de uitvaart was die dag. Toen verzet naar medio januari en dat kon ook telefonisch (oud collega deed de planning)
Kleinzoon van bijna 15![]()
Da’s nog best een tijdje wachten @:candaasje Of is het meedraaien en ben je al aangenomen?
Ben heel benieuwd naar het resultaat van de badkamer verbouwing (of blijft dit niet de badkamer?)
Zo leuk @:lucky_strike zeker omdat ik nu weet waar het is.
Zo zeg, er komt ineens toch nog vaart in.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vervolg ooglidsaga: na onnodig lang wachten omdat oogarts niet op de hoogte was van daadwerkelijke wachttijden maar naar een privékliniek gebeld.
Daar kon ik nog geen afspraak maken want er moest eerst een verwijzing komen. Van huisarts of poli.
Vraag bij de poli neergelegd waar ik op de wachtlijst stond. Na anderhalve week kreeg ik de reactie… dat dit via huisarts moest.
Dus afgelopen vrijdag de huisarts gebeld: ‘hoi ik ben Cat en kom een keer in de drie jaar bij jullie en ik heb een verwijzing voor een ooglidcorrectie nodig. Verzekering is al geregeld. ‘
Twee (!) uur later kreeg ik bericht van Zorgdomein dat hij erin stond en ik de afspraak kon gaan maken![]()
Vandaag gebeld en als ik morgenmiddag geen vergadering had gehad had ik dan al op consult gekund. Nu moet ik een dagje langer wachten.
Net de vragenlijst ingevuld dus ik ben er klaar voor. BAM!
Mevrouw van het callcenter schatte de wachttijd voor de ingreep op zes weken dus dat wordt te krap voor mijn midweekje weg, maar dat verwachtte ik al. In ieder geval stukken beter dan ‘belt u over twee maanden maar eens om te horen waar u dan op de wachtlijst staat’.
En dit had dus gewoon al twee maanden eerder gekundquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo zeg, er komt ineens toch nog vaart in.
Wat een gedoe. Voor zulke relatief simpele dingen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En dit had dus gewoon al twee maanden eerder gekund
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Voor zulke relatief simpele dingen.Bij ons kwamen ze vandaag het raampje van het tuinhuisje vervangen. (Ze waren wat verbaasd, want ze hadden een overkapping verwacht).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hadden ze de verkeerde maat ruit meegekregen.
Uur heen en uur terug voor niks. Ik heb ze maar koffie gegeven![]()
Fijn dat het wat eerder lijkt te gaan krijgen Cat!
quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Bij ons kwamen ze vandaag het raampje van het tuinhuisje vervangen. (Ze waren wat verbaasd, want ze hadden een overkapping verwacht).
Hadden ze de verkeerde maat ruit meegekregen.
Uur heen en uur terug voor niks. Ik heb ze maar koffie gegeven![]()
Fijn dat het wat eerder lijkt te gaan krijgen Cat!
Throwback naar de timmerman die met een opmaat gemaakte maar tien centimeter te korte voordeur bij ons huis stond ooitquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Hoeveel tijd zouden we toch met zijn allen verdoen door dit soort dingen?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 01:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
De maan hangt super laag en is heel rood?
Of op iets grotere schaal, je gaat naar Portugal om iets in te meten, maar eenmaal daar blijkt het pand er nog niet te staan.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Hoeveel tijd zouden we toch met zijn allen verdoen door dit soort dingen?
Of ons raam waar ze met 89 breed kwamen ipv 98 (kan ook andersom zijn.quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Throwback naar de timmerman die met een opmaat gemaakte maar tien centimeter te korte voordeur bij ons huis stond ooit
Die man heeft vast betere dagen gehad (al was het wel allround een prutser)
quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Voor zulke relatief simpele dingen.SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat een verhalen over miscommunicatie en algehele lompigheid. Ik denk dat iedereen wel voorbeelden heeft, helaas.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Zo had ik alsnog twee stratenmakersquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sterkte
En wat een verhalen over miscommunicatie en algehele lompigheid. Ik denk dat iedereen wel voorbeelden heeft, helaas.
Dat staat er volgens mij altijd bij. Ik heb laatst nog naar een Bezorgbundel gekeken en daar is het ook meer dan duidelijk dat je na een maand een abo hebt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:49 schreef AnneX het volgende:
Was het niet zo (wettelijk) geregeld, dat je duidelijk moet aangeven een abo aan te gaan.
Na een (ongebruikte) proefperiode van een maand heeft AH op eigen houtje de Premium verlengd à ¤ 12,- / jaar.![]()
En door mij zojuist stopgezet over een jaar in 2025.
Mag dat? Kan mij niet herinneren, dat ik mail kreeg om te bevestigen ja/nee.
Beter opletten dus. Vermoeiend.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat staat er volgens mij altijd bij. Ik heb laatst nog naar een Bezorgbundel gekeken en daar is het ook meer dan duidelijk dat je na een maand een abo hebt.
Ik krijg van AH Premium ook ruim op tijd mails over de verlenging en wanneer ze af gaan schrijven.
Maar je haalt je die vermoeienis zelf op de hals he? Je hoeft ook geen proefperiodes te nemen. Ikzelf bijvoorbeeld heb de AH nog nooit een proefperiode gegund; ik ben te lui voor zulks gedoe.quote:
Ja, ben er ook mee gestopt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar je haalt je die vermoeienis zelf op de hals he? Je hoeft ook geen proefperiodes te nemen. Ikzelf bijvoorbeeld heb de AH nog nooit een proefperiode gegund; ik ben te lui voor zulks gedoe.
Drom deed ik dat soort dingen niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 11:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Maar je haalt je die vermoeienis zelf op de hals he? Je hoeft ook geen proefperiodes te nemen. Ikzelf bijvoorbeeld heb de AH nog nooit een proefperiode gegund; ik ben te lui voor zulks gedoe.
Ik zag 'm ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 01:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ link | afbeelding ]
De maan hangt super laag en is heel rood?
Bij zoiets zet ik direct in mijn digitale agenda wanneer ik moet opzeggen.quote:
Ik ook. Of ik zeg direct op.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 12:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Bij zoiets zet ik direct in mijn digitale agenda wanneer ik moet opzeggen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:57 schreef AnneX het volgende:
Goedemorgen katten mensen.
De geïrriteerde kat is mooi weergegeven. Kattentaal 🙃
En de herfst zit in de lucht: heiige ochtenden.
Vanmiddag het dorp uit en o.a.. eens kijken naar de giga verbouwing op de vrijdagse werkplek.Ik vind niet alles kloppen van het plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same met allebei.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ook. Of ik zeg direct op.
Ik vind AH Premium wel fijn trouwens. Ik ga lekker hard met de koopzegels en ik koop regelmatig biologische of AH Terra producten.
Nou dat, ik haal die 12 euro per jaar er met 10% korting op biologisch er met gemak uit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ook. Of ik zeg direct op.
Ik vind AH Premium wel fijn trouwens. Ik ga lekker hard met de koopzegels en ik koop regelmatig biologische of AH Terra producten.
Ja, dat digitaal gebruiken is echt superquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 13:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Same met allebei.
Helemaal fijn dat je nu ook digitaal je koopzegels kunt gebruiken
Mja prima wel...quote:
En mezelf de struin naar de kortingsbak én de impuls aankopen ontzeggen!?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 14:29 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nou dat, ik haal die 12 euro per jaar er met 10% korting op biologisch er met gemak uit.
Ik kan ook eigenlijk precies nul redenen bedenken waarom je boodschappen níet wekelijks zou laten bezorgenwat wordt het leven daar toch aangenamer van.
Leuk om je weer te 'zien'.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja prima wel...
drukdruk en meer druk.. maar goed.. soms moet je ook even ontspannen he
dus kwam maar weer eens hier gluren hoe het met iedereen gaat.
Ik zie nog wel regelmatig biertjes voorbij komen <3
dat is dan weer een stuk minderquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk om je weer te 'zien'.
En ja nog steeds druk met de biertjes
Verder gaat het de laatste tijd wat minder, maar komt ook wel weer goed.
Hoiquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 15:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja prima wel...
drukdruk en meer druk.. maar goed.. soms moet je ook even ontspannen he
dus kwam maar weer eens hier gluren hoe het met iedereen gaat.
Ik zie nog wel regelmatig biertjes voorbij komen <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |