Als lezers het interssant vinden is de post hier te vindenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sorry @:Phaidra je moet je laatste post zelf even quoten want dat mag ik blijkbaar niet mobiel
Ik ging voor een stukje dienstverlening. Naar de mense. Jwz.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als lezers het interssant vinden is de post hier te vinden.
Het klinkt alsof je hoeveelheid vocht voor jou samenhangt met je gevoel van zin. Dat hoeft dus totaal niet te kloppen. Wel matig als dat zo is natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als lezers het interssant vinden is de post hier te vinden.
Throwback naar die keer dat mijn nudes in de kunstbibliotheek hingenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:13 schreef Phaidra het volgende:
Ik las trouwens in Volkskrant magazine een artikel over een fotografe die 150 vulva's fotografeert voor een boek plus tentoonstelling. Fascinerend en mooi!
Ik weet eigenlijk niet waar ik allemaal naakt hang inmiddelsquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Throwback naar die keer dat mijn nudes in de kunstbibliotheek hingen
Zonder gebruik van anticonceptie (en dat gebruik ik al ca. 15 jaar niet meer) heb ik een vrij herkenbare cyclus. Biologisch gezien heb je meer zin in seks als je vruchtbaar bent. Dat merk ik best wel heftig, maar het betekent ook dat ik daarbuiten vrij weinig zin heb. Ik probeer me daar niet altijd wat van aan te trekken, maar dat vergt iets meer moeite. Glijmiddel gebruiken voelt dan toch als falen ofzo, of dat maakt mijn hoofd ervan wat natuurlijk ook niet helpt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je hoeveelheid vocht voor jou samenhangt met je gevoel van zin. Dat hoeft dus totaal niet te kloppen. Wel matig als dat zo is natuurlijk.
Ook glijmiddel gaan gebruiken als je zelf maakt, om die kronkel in je hoofd tegen te sprekenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Zonder gebruik van anticonceptie (en dat gebruik ik al ca. 15 jaar niet meer) heb ik een vrij herkenbare cyclus. Biologisch gezien heb je meer zin in seks als je vruchtbaar bent. Dat merk ik best wel heftig, maar het betekent ook dat ik daarbuiten vrij weinig zin heb. Ik probeer me daar niet altijd wat van aan te trekken, maar dat vergt iets meer moeite. Glijmiddel gebruiken voelt dan toch als falen ofzo, of dat maakt mijn hoofd ervan wat natuurlijk ook niet helpt.
Hmm geen idee eigenlijk. Het was overigens Het Parool, niet de Volkskrant. Zie https://archive.ph/XmGQU.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
De labialibrary oid bestaat toch al?
https://www.labialibrary.org.au/labia_gallery/quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:37 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Hmm geen idee eigenlijk. Het was overigens Het Parool, niet de Volkskrant. Zie https://archive.ph/XmGQU.
Volgens mij had het schwules museum in Berlijn een wand met gipsafdrukken van een variëteit aan geslachtsdelen.quote:
Huuuh. Klinkt naar. Blijven je cellen wel op zijn plaats zitten? Er werd mij 60-70% kans beloofd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:44 schreef Syrena het volgende:
Ik heb wel de 10 minuten onverdoofd bevriezen gehad. Daarna mocht ik meteen opstaan en naar huis*, waardoor ik out ging in de hal vh ziekenhuis en van de rit naar huis ook weinig meegekregen door de pijn![]()
Gelukkig was mijn moeder mee.
*Volgens protocol moet je nog 10-15 min blijven liggen. Bleek toen ik het later eens opzocht. Harde jaren, de nineties
Mijn HA eist altijd dat ik 10 minuten blijf liggen na uitstrijkjes of spiraal.... lig je daar met de wind door je mergelgrotjequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:44 schreef Syrena het volgende:
Ik heb wel de 10 minuten onverdoofd bevriezen gehad. Daarna mocht ik meteen opstaan en naar huis*, waardoor ik out ging in de hal vh ziekenhuis en van de rit naar huis ook weinig meegekregen door de pijn![]()
Gelukkig was mijn moeder mee.
*Volgens protocol moet je nog 10-15 min blijven liggen. Bleek toen ik het later eens opzocht. Harde jaren, de nineties
Ik denk het. Bovenstaande was dus eind jaren 90 ergens, n.a.v. 1x bloeding na sex en moeder van collega bij bijbaan die dit genegeerd had en toen terminaal was...quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Huuuh. Klinkt naar. Blijven je cellen wel op zijn plaats zitten? Er werd mij 60-70% kans beloofd.
Na allerlei verhalen over uitstrijkjes en dingen die niet op hun plek zitten dacht ik eerst dat dit een eufemisme voor iets wasquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb een cisterne in de souterrain,
De rest was eigenlijk een beetje een anti-clmax na al het glijmiddelgeweldquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb een cisterne in de souterrain, met een pomp erin die ....
Ha, ik was niet de enigequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Na allerlei verhalen over uitstrijkjes en dingen die niet op hun plek zitten dacht ik eerst dat dit een eufemisme voor iets wat
Oh wat een ellende! Water overal waar het niet hoort.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb een cisterne in de souterrain, met een pomp erin die het water van de wasmachine dat in de cisterne komt het riool in pompt
Kom net naar huis, pomp defect geraakt en de kraan van de wasmachine kaduuk… hele souterrain ca 5 cm water. Incl mancave en bibliotheek
Kut!
Nu aan het pompen met dompelpomp
Had ik toch bijna een geweldige woordgrap gemist!quote:
Gmtaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Na allerlei verhalen over uitstrijkjes en dingen die niet op hun plek zitten dacht ik eerst dat dit een eufemisme voor iets was
Yes. Mijn flesje is ook al ettelijke jaren oud trouwens,a little goes a long way van dat spulquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:55 schreef Vanyel het volgende:
Leeft die nog?
Ik heb altijd pjur gehad. Maar dat was vroeger pjur eros. Zelfde?
Hebben we net geleerd dat je moisturizing niet afhankelijk hoeft te zijn van je partner of opwindingquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
De rest was eigenlijk een beetje een anti-clmax na al het glijmiddelgeweld![]()
Tevens doet de chef het goed genoeg om geen glijmiddel nodig te hebben, kon ik niet van K zeggen
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Yes. Mijn flesje is ook al ettelijke jaren oud trouwens,a little goes a long way van dat spul
Verhaal van Ero dat ze (bijna?) van de trap was gevallen omdat de trapleuning te glad was omdat ze teveel aan haar handen had lives rent free in my head, dus ik ben zuunigquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:58 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik mij die weg als ik ze oud vind.
En wmb kun je nooit te veel gebruiken, dus ik ga er ongetwijfeld sneller doorheen dan jij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heb gezwaaid naar Isa.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Zo ken ik ook iemand die eens onderuit ging in de badkamer omdat het aan haar voeten zat. Duidelijk geen fan van erodome.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Verhaal van Ero dat ze (bijna?) van de trap was gevallen omdat de trapleuning te glad was omdat ze teveel aan haar handen had lives rent free in my head, dus ik ben zuunig
Ik knoei wel eens een drupje op de grond. Duurt soms weken voor ik het niet meer voel ¯\_(ツ)_/¯quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Verhaal van Ero dat ze (bijna?) van de trap was gevallen omdat de trapleuning te glad was omdat ze teveel aan haar handen had lives rent free in my head, dus ik ben zuunig
Nóg dommerquote:
En water is notoir slecht glijmiddel, kut wel!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heb een cisterne in de souterrain, met een pomp erin die het water van de wasmachine dat in de cisterne komt het riool in pompt
Kom net naar huis, pomp defect geraakt en de kraan van de wasmachine kaduuk… hele souterrain ca 5 cm water. Incl mancave en bibliotheek
Kut!
Nu aan het pompen met dompelpomp
Jij gaat gewoon goed op dat Viking-gebrabbelquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Tevens doet de chef het goed genoeg om geen glijmiddel nodig te hebben, kon ik niet van K zeggen
Ík ging in de badkamer onderuit omdat die gewoon nat was. Vrij recent nog.quote:
Of gewoon een stuk kleiner geschapenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Opmerkingen met eenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja want dat maakt alle verschil
Erger, tapijt op de vloer, in de mancave en bieb een stuk of 16 billies waar de spaanplaat naar gort is, dozen met spullen, etc etcquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef wat een ellende @:jan_onderwater
Leek het hierop?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
De schade zal waarschijnlijk wel door de verzekering betaald worden, maar het gaat veel werk kosten de boel wéér terenoveren
Och hemel, da’s echt erg jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Erger, tapijt op de vloer, in de mancave en bieb een stuk of 16 billies waar de spaanplaat naar gort is, dozen met spullen, etc etc
Dat is mooi meegenomen. Hoef je niet te delen met meerdere personen van de organisatie of van comité?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:44 schreef derLudolf het volgende:
Even gerekend, ik heb 14 vouchers van de Sligro. Een voucher krijg je na inleveren van een volle spaarkaart. Twaalf zegels, per ¤25 eentje en bij actieproducten soms extra zegels.
Nog drie zegels tot de 15e kaart. Weet niet precies hoeveel zegels ik heb gekregen bij actieproducten, maar dat zou inhouden dat wel ¤4000 heb omgezet daar![]()
¤15 per voucher, eens even zoeken waar ze allemaal ingewisseld kunnen worden.
Vouchers zijn voor horeca. Als we met bestuur uit eten gaan wordt dat gewoon betaaldquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is mooi meegenomen. Hoef je niet te delen met meerdere personen van de organisatie of van comité?
Misschien bij een beddenzaak of meubelzaak of of serviesgoed of pannen? voor je ‘uitzet’ 😉
Bestek is ook handigquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:18 schreef derLudolf het volgende:
Servies heb ik al deels, spaaractie van de Jumbo voor Boerenbont servies.
Oh maar dat is wel een heel gezellig uitje zegquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:22 schreef Yinny het volgende:
Het regent al sinds 6 uur hier. Nu heel hard. Mijn kind kan er niet van slapen. Regent klinkt hard in een tent. Nachtje kamperen in de speeltuin en het werd bijna 23 uur bedtijd gisteravond. Hij vond het geweldig, dat is het belangrijkst. Ik mag zo werken van 12 tot 20. Niet goed gepland van mij.
Met twee opa's die in een bestekfabriek hebben gewerkt zit dat wel goedquote:
oh! ik wilde jou nog vragen, is er een site waarop alle internationale lane afstands routes op staan ? of moet ik echt per land alles uitzoeken ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:09 schreef borisz het volgende:
Tis maar goed dat ik gisteren gewandeld heb. Regent nu lekker door
Die 28km goed verteerd
Nu wachten tot het droog is... Dan kan ik naar de markt.
Het is vaak waar je wil wandelen googelen op de route.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oh! ik wilde jou nog vragen, is er een site waarop alle internationale lane afstands routes op staan ? of moet ik echt per land alles uitzoeken ?
whoa!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is vaak waar je wil wandelen googelen op de route.
https://www.longdistancepaths.eu/nl/
https://www.era-ewv-ferp.org/nl/e-paths/
Zijn twee pagina´s voor de E-routes. Al maken we ze vaak gebruik van bestaande Nederlandse routes. Deel van de E8 in NL is het Groot rivierenpad bijvoorbeeld. Het Kustpad hoort tot de E9. Die eerste site heeft iig wel GPX-bestanden.
En je hebt sites als https://www.oppad.nl/mooiste-wandelroutes-europa.
https://www.hikingfex.com(...)hiking-trails-europe
Voor een overzicht van mooie wandelingen in Europa.
Niet alleen hoofdpijn maar ook hoge koortsquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik was weer eens in het huis van oma op bezoek. Dit keer had ik? Hadden we? Ruzie met de overbuurman, die een verbouwde mancave? Beloofde in eeh de advertentie van het huis oid? Die was er niet en nu klopte de offerte niet en dat kostte ziek veel geld en het huis ging ook niet door. Hoop gedoe, festival voor de deur op de paardenwei en de fbi en cia kwamen er bij. Wat gek is in Zeeland, maar ja wie vraagt mij wat. De snoepjes gemaakt van andere snoepjes waren ook al mislukt en er was een megagrote rat in de rattengifschuur...
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
Niet alleen hoofdpijn maar ook hoge koorts
Je kwam op loopafstand (quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Het is vaak waar je wil wandelen googelen op de route.
https://www.longdistancepaths.eu/nl/
https://www.era-ewv-ferp.org/nl/e-paths/
Zijn twee pagina´s voor de E-routes. Al maken we ze vaak gebruik van bestaande Nederlandse routes. Deel van de E8 in NL is het Groot rivierenpad bijvoorbeeld. Het Kustpad hoort tot de E9. Die eerste site heeft iig wel GPX-bestanden.
En je hebt sites als https://www.oppad.nl/mooiste-wandelroutes-europa.
https://www.hikingfex.com(...)hiking-trails-europe
Voor een overzicht van mooie wandelingen in Europa.
Ja, ok maar voor borisz is alles op loopafstandquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kwam op loopafstand () langs mijn huis joh! Je had zo koffie/thee/lunch kunnen krijgen. Ik heb 's morgens zelfs nog op een stuk van dat pad gewandeld, langs de snelweg. En ik had totaal niet door dat het gisteren heeft geregend. Hoe laat was dat dan ongeveer?
Loopafstand is een heel rekbaar bergipquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, ok maar voor borisz is alles op loopafstand
Het was 5 minuten heel hevig. Zeg rond 14.30-35. We hadden de trein van 14.41 terug naar Meppel. Net in die vijf tot tien minuten compleet zeik geregend. Tussen 12 en 14u af en toe een beetje miezer, maar ja daar liep je gewoon doorheen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kwam op loopafstand () langs mijn huis joh! Je had zo koffie/thee/lunch kunnen krijgen. Ik heb 's morgens zelfs nog op een stuk van dat pad gewandeld, langs de snelweg. En ik had totaal niet door dat het gisteren heeft geregend. Hoe laat was dat dan ongeveer?
Ik heb er serieus niets van meegekregen, van die regen! De volgende etape vertrek je neem ik aan vanuit Hoogeveen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:13 schreef borisz het volgende:
Het was 5 minuten heel hevig. Zeg rond 14.30-35. We hadden de trein van 14.41 terug naar Meppel. Net in die vijf tot tien minuten compleet zeik geregend. Tussen 12 en 14u af en toe een beetje miezer, maar ja daar liep je gewoon doorheen.
En idd speelde wel in mn achterhoofd, maar dit was ook een beetje last minute gepland dat we Westerbork gingen doen.
Ik dm je als we het laatste deel gaan doen (ergens in laatste week okt)
Jups. Planning in in herstvakantie wordt Hoogeveen - Wijster, Wijster - Hooghalen en dan de derde dag de laatste 5km incluis bezoek Westerbork https://www.wandelnet.nl/(...)-etappe-24/overzichtquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er serieus niets van meegekregen, van die regen! De volgende etape vertrek je neem ik aan vanuit Hoogeveen?
Komt mij niet bijster bekend voorquote:
Mij ook niet, maar je weet maar nooit of ik een gehucht op de kaart totaal niet ken.quote:
Ook dat blijft toch een aparte aanduiding als je ongeveer weet waar De Punt ligt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:31 schreef MadMaster het volgende:
Wijster - Beilen - De Punt…
[ afbeelding ]
Als ik de naam Beilen of Wijster hoor, moet ik altijd aan de treinkapingen in Drenthe denken, incl. die bij De Punt…quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Ook dat blijft toch een aparte aanduiding als je ongeveer weet waar De Punt ligt.
Vanaf het plaatsje De Punt zoek je je het schompes naar die spoorlijn, die ligt op meer dan een kilometer hemelsbreed.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik de naam Beilen of Wijster hoor, moet ik altijd aan de treinkapingen in Drenthe denken, incl. die bij De Punt…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |