Ik weet niet waarom ik blij zou moeten worden van katten die plassen op m’n mooie gezonde planten (die dan beetje bij beetje doodgaan) en smerige kattenpoep.quote:Op zondag 8 september 2024 11:48 schreef Lemmeb het volgende:
Ieder z'n ding, maar ik heb helemaal geen moeite met andermans katten in m'n tuin.
Kleine mensen wel.quote:Op zondag 8 september 2024 11:43 schreef kanovinnie het volgende:
En wat je zegt klopt, maar de meeste mensen happen niet naar me, rennen achter me aan als ik fiets of stoppen hun natte neus op m’n voet.
Sorry, maar waar slaat deze vergelijking eigenlijk op? Honden zijn niet hetzelfde als mensen.quote:Op zondag 8 september 2024 12:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kleine mensen wel.![]()
Kleine kinderen die de winkelwagen op je hiel drukken terwijl mama zelf moe is van haar irritante kleuter en niks zegt.
Jongetjes die in het vliegtuig de halve vlucht trappen op de achterkant van je stoel. En zo kan ik wel doorgaan.
Mijn ouders hadden me in m’n kraag gegrepen als ik dat deed vroeger.![]()
Afgelopen week stond ik bij de Praxis waarbij er een vader met jongetje achter me stond. Jongetje bleef maar tegen me aanstaan, waarop de vader hem in het shirt pakte en zei dat hij moest stoppen. Hulde aan de mensen die nog een beetje fatsoen meegeven.
quote:Op zondag 8 september 2024 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Sorry, maar waar slaat deze vergelijking eigenlijk op? Honden zijn niet hetzelfde als mensen.
Kinderen zijn wellicht irritant, maar de eerste peuter waarvan ik oprecht bang ben dat die me permanente schade toebrengt moet ik nog tegenkomen. Daarentegen ben ik al meerdere keren achterna gezeten en/of aangevallen door een hond waarbij er 1 keer een hond op 50 cm afstand cm afstand van mijn nek/hoofd een beet en de riem me maar net aan gered heeft.
En een excuus? Je krijgt het nooit. Echt nooit.
Stop met het normaliseren van de aggressie en overlast van honden.
Dat heb ik nergens gedaan. Misschien moet je beter lezen.quote:Op zondag 8 september 2024 14:47 schreef kanovinnie het volgende:
Stop met het normaliseren van de aggressie en overlast van honden.
Konijnen zijn ook tof.quote:Op zondag 8 september 2024 14:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gewoon allemaal konijnen nemen, want konijnen
Ook niet.quote:Op zondag 8 september 2024 14:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ken dat eigenlijk alleen van katten. Die ook over het aanrecht mogen enzo. Bah. Gewoon geen dieren op dat soort plekken ajb.quote:Op zondag 8 september 2024 14:53 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Zeg dat tegen al die mensen wiens hond mee aan en/of op tafel zit.
https://www.destentor.nl/(...)helft-over~a00d3514/quote:Op zondag 8 september 2024 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken dat eigenlijk alleen van katten. Die ook over het aanrecht mogen enzo. Bah. Gewoon geen dieren op dat soort plekken ajb.
Ik heb geen abonnement. Kun je samenvatten?quote:Op zondag 8 september 2024 15:01 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)helft-over~a00d3514/
Zag van de week dit voorbijkomen.
Dit.quote:Op zondag 8 september 2024 10:12 schreef heywoodu het volgende:
Flikker lekker op met je 'ze doen niks', hou gewoon je dieren onder controle..
De foto zegt genoeg toch?quote:Op zondag 8 september 2024 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen abonnement. Kun je samenvatten?
Ik ken echt niemand die dit doet.quote:
En jij doet alsof er elke week een kind je hielen openhaalt…quote:Op zondag 8 september 2024 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gedaan. Misschien moet je beter lezen.![]()
En de vergelijking gaat over hoe irritant mensen zijn. Een open hiel door een winkelwagen van een kind vind ik anders geen pretje.
Je doet nu alsof je zelf elke week bijna aan flarden gebeten wordt.
Maar laten we het hier maar bij houden.
Ook lekker makkelijk om eerst een sneer uit te delen en daarna te zeggen dat we het hierbij moeten houden.quote:Op zondag 8 september 2024 14:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gedaan. Misschien moet je beter lezen.![]()
En de vergelijking gaat over hoe irritant mensen zijn. Een open hiel door een winkelwagen van een kind vind ik anders geen pretje.
Je doet nu alsof je zelf elke week bijna aan flarden gebeten wordt.
Maar laten we het hier maar bij houden.
Scherp puntje aan slijpen en in hun kop steken; leren ze het wel af.quote:Op zondag 8 september 2024 10:12 schreef heywoodu het volgende:
Hoe vriendin het hoofd koel hield weet ik niet, ik zou echt al lang uitgehaald hebben met die langlaufstokken (weet ik, niet het slimst, maar angst doet rare dingen met je).
Dan kun jij wel snel fietsen zeker?quote:Op zondag 8 september 2024 20:30 schreef blomke het volgende:
[..]
Scherp puntje aan slijpen en in hun kop steken; leren ze het wel af.
Ik werd wel eens achterna gezeten op m'n fiets door een rennende hond. Heb een fietspompje op de stang speciaal met een stuk lood verzwaard, op z'n kop geslagen. Nooit meer last van gehad.
Hard meppen vooral.quote:
Vergeet niet dat ze gevoel hebben!!!quote:Op zondag 8 september 2024 20:30 schreef blomke het volgende:
[..]
Scherp puntje aan slijpen en in hun kop steken; leren ze het wel af.
Ik werd wel eens achterna gezeten op m'n fiets door een rennende hond. Heb een fietspompje op de stang speciaal met een stuk lood verzwaard, op z'n kop geslagen. Nooit meer last van gehad.
Zoals ik al schreef: ieder z'n ding.quote:Op zondag 8 september 2024 12:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom ik blij zou moeten worden van katten die plassen op m’n mooie gezonde planten (die dan beetje bij beetje doodgaan) en smerige kattenpoep.
En ze jagen prachtige vogels weg.
Als ze geen gevoel zouden hebben, dan zou het ook niet werken.quote:Op maandag 9 september 2024 19:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze gevoel hebben!!!
Ik woon in een wijk met allerlei crackheads en mafkezen, helaas schrikt een konijn niet zo goed af als een Dobermann. En honden vind ik eigenlijk ook een stuk leuker.quote:Op zondag 8 september 2024 14:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |