SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Ben ik nog nooit geweest, serieus.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog altijd minder dan dat je naar de Efteling gaat
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben ik nog nooit geweest, serieus.
Efteling kom ik nog wel eens. Blijft gewoon leukquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
Pretparken ben ik sinds groep 8 niet meer geweest
Ik wilde het net zeggen: hier in Arnhem misschien?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In Burger's Zoo!
https://www.burgerszoo.nl/wiki/dieren/capybara
hou gewoon niet van pretparken, heb er echt niks mee. Dierentuinen wel okequote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Efteling kom ik nog wel eens. Blijft gewoon leuk
Dagjes uit vroegah waren bij ons, moeders met zusje naar de efteling of wat anders. Vader, broer en ik naar de kust en een boot op om te gaan zeevissenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een reden waarom niet?
Oprecht benieuwd!
Jaaaaaaquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen: hier in Arnhem misschien?![]()
Dotjequote:
Ah kijk, dat verklaart. Ik zou bijna zeggen dat je toch een keer zou moeten gaan, maar ik weet nu al dat je er dan geen vertier uit gaat halen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dagjes uit vroegah waren bij ons, moeders met zusje naar de efteling of wat anders. Vader, broer en ik naar de kust en een boot op om te gaan zeevissenIk heb niks met pretparken, nog steeds niet. Dierentuin vond ik ook niks, maar deed ik toen wel eens omdat mijn zusje altijd Toos Centeloos was en ik dat voor haar kinderen wel leuk vond.
150 euro voor parkeren? Wowquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben er trouwens ergens in 2010 voor het laatst geweest, met mijn zusje en haar 2 koters. Ik zei ik betaal wel. Entree, daar wat eten en drinken en op terugweg McDonalds voor die koters. Was met parkeren 150 euro kwijt. Wil niet weten wat je er nu kwijt bent voor dagje uit met 4 personen
Nee, wat iedereen vindt het onzinquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
We roepen hier 1000x meet dit meet dat, maar er gebeurt uiteindelijk niks
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Efteling kom ik nog wel eens. Blijft gewoon leuk
Japans konijnen eilandquote:
enige kans om vrienden te zoeken vervlogenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, wat iedereen vindt het onzin
Ik vind feesten e.d. wel mooi, maar als ik ergens voor in de rij moet staan ben ik er direct klaar mee. Vroeger alquote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ah kijk, dat verklaart. Ik zou bijna zeggen dat je toch een keer zou moeten gaan, maar ik weet nu al dat je er dan geen vertier uit gaat halen.
Logisch ook wel. Daarom lekker door het Sprookjesbos en Land van Laaf slenterenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vind feesten e.d. wel mooi, maar als ik ergens voor in de rij moet staan ben ik er direct klaar mee. Vroeger al
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, wat iedereen vindt het onzin
quote:
Hey lieffiequote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
[..]
Ah kijk, dat verklaart. Ik zou bijna zeggen dat je toch een keer zou moeten gaan, maar ik weet nu al dat je er dan geen vertier uit gaat halen.
Ze noemde me lieffiequote:
Er is ook niemand die iets opzet. Met alleen roepen kom je niet verquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
We roepen hier 1000x meet dit meet dat, maar er gebeurt uiteindelijk niks
Hey lyltquote:
Zo is ze, de Dottigste skat van FOK!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze noemde me lieffie![]()
Hee schatje
Hij noemde me schatjequote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze noemde me lieffie![]()
Hee schatje
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zo is ze, de Dottigste skat van FOK!
MEET MEET MEET!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is ook niemand die iets opzet. Met alleen roepen kom je niet ver
Beter dan een kanarie, die hebben altijd stront op het stokkie en zaad in het bekkie.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
MEET MEET MEET!
Klinkt als een verstokte papegaai.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Beter dan een kanarie, die hebben altijd stront op het stokkie en zaad in het bekkie.
Mooie beesten papegaaien.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
MEET MEET MEET!
Klinkt als een verstokte papegaai.
Ik heb vroeger echt heel veel meets gedaanquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie beesten papegaaien.
Ik ben zelf niet van de meets. Heb er ook helemaal geen behoefte aan eerlijkmgezegd. jij?
Geeft toch niet. Als je het leuk vindt waarom niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb vroeger echt heel veel meets gedaan
Mooie beesten papegaaien.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:09 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben zelf niet van de meets. Heb er ook helemaal geen behoefte aan eerlijkmgezegd. jij?
Zou je het wel willen?quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb je je lolbroek aan?quote:
O, dacht al wat doet hij nuquote:
quote:
Niet per se behoefte aan, maar ook geen directe neequote:
Om mensen te leren kennen en ook om mijn sociale contacten te verbeteren. Begon ermee toen het uitging met een vriendin.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geeft toch niet. Als je het leuk vindt waarom niet.
Oke. Dan afwachten of iemand er een organiseert. In 40+ en in ksc worden er wel eens wat georganiseerdquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Niet per se behoefte aan, maar ook geen directe nee
daar ken ik de meeste nietquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke. Dan afwachten of iemand er een organiseert. In 40+ en in ksc worden er wel eens wat georganiseerd
Vroeger in R&P echt ongelofelijk veel. Heb toen ook de meetverslagen geschreven.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke. Dan afwachten of iemand er een organiseert. In 40+ en in ksc worden er wel eens wat georganiseerd
Dat was ook wel fok breed, niet perse alleen R&P. Maar dat algemene meet topic is wel doodgebloed aantal jaar geleden.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeger in R&P echt ongelofelijk veel. Heb toen ook de meetverslagen geschreven.
Zelfs ik ben naar R&P meets geweestquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vroeger in R&P echt ongelofelijk veel. Heb toen ook de meetverslagen geschreven.
Herinner je je Amsterdam nogquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat was ook wel fok breed, niet perse alleen R&P. Maar dat algemene meet topic is wel doodgebloed aantal jaar geleden.
Heb ik jou gemeet?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zelfs ik ben naar R&P meets geweest
Jij was toch niet op de Utrecht meet Juni 2018?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Herinner je je Amsterdam nog
[..]
Heb ik jou gemeet?
Ik herinner me vooral een Enschede erna.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Herinner je je Amsterdam nog
[..]
Heb ik jou gemeet?
Op Utrecht Centraal, dat we in een grote kring stonden, en gegeten hebben bij een Surinaams/Chinees restaurant?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij was toch niet op de Utrecht meet Juni 2018?
nee, terrasmeet op het Neudequote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op Utrecht Centraal, dat we in een grote kring stonden, en gegeten hebben bij een Surinaams/Chinees restaurant?
Vervelend lekker uitrusten nu ?quote:
Nee, daar was ik niet.quote:
Lukt nietquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vervelend lekker uitrusten nu ?
Dit verbaast me ook weer nietquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben alleen naar kpd meets geweest![]()
En de d*s meet komt er misschien nog wel een keer?
blijven de wel kleren aan bij kpd meets?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
Minder vaak lul typen?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
de letter L is aan het verdwijnen van mijn toestenbord
Bij mij zijn de D, E en B wazig aan het wordenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:56 schreef hemarookworst het volgende:
de letter L is aan het verdwijnen van mijn toestenbord
Bij mij is F5 gesmoltenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:58 schreef maily het volgende:
[..]
Bij mij zijn de D, E en B wazig aan het worden
Wil jou ook nog wel een keertje meetenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:45 schreef MizzezAmy het volgende:
quote:
Spanned wel.quote:
Ja wel blij als ik weg ben waar ik zit.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:01 schreef maily het volgende:
[..]
Ja snap ik.
En je hebt er zo lang op moeten wachten ook ....
Zit trouwens even serieus naar mijn toetsenbord te kijken, de P,O,R,N,H,U,B. letters beginnen ook wel slijtage te ondervinden. Die gebruik ik volgens mij niet meer dan andere letters.quote:
Nice!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja wel blij als ik weg ben waar ik zit.
Er straks lekker mijn eigen plekje er van maken.
En daarna maar werk in de buurt zoeken en de sociale kringen weer een beetje opbouwen.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 22:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
blijven de wel kleren aan bij kpd meets?
Waar ga je heen verhuizen dan? Andere stad?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En daarna maar werk in de buurt zoeken en de sociale kringen weer een beetje opbouwen.
ach zolang die het nog maar doet, anders tyf ik hem uit het raamquote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja zo help je het toetsenbord ook niet nee.
Werk is er zat overal momenteel, sociale contacten ligt toch echt aan jezelf. Maar ga je zeker goed doen maat.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En daarna maar werk in de buurt zoeken en de sociale kringen weer een beetje opbouwen.
Doe ik met alles waar ik mijn voet tegenaan stoot. Heerlijk zo'n leeg huisquote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ach zolang die het nog maar doet, anders tyf ik hem uit het raam
en een tuin vol zooiquote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe ik met alles waar ik mijn voet tegenaan stoot. Heerlijk zo'n leeg huis
Nee hoor, de buurman is aan verbouwen al 8 jaar en flikkert alles wat ie ziet op de aanhanger voor de stort. Goeie gast wel.quote:
Zijn aanhanger mag ie namelijk op mijn oprit zetten dus wil ie iets voor terug doenquote:
Jij klinkt als een coulante buurmanquote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zijn aanhanger mag ie namelijk op mijn oprit zetten dus wil ie iets voor terug doen
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:11 schreef maily het volgende:
[..]
https://imgur.com/gallery/helmet-envy-1WYyaUj
Haha, de rest van de oprit staat nu ook vol met stenen die hij nodig heeft voor zijn terras. Lekker belangrijk. en de vriendjes van zijn dochters mogen er ook parkeren. Heb ruimte zat, waarom dan niet? En ze zijn tof... Goed omgaan met elkaar helpt een hoop.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:20 schreef maily het volgende:
[..]
Jij klinkt als een coulante buurman
Heb je honger of gewoon zin in een dikke sappige rookworst van de Hemaquote:
Niet eensquote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je honger of gewoon zin in een dikke sappige rookworst van de Hema
Weet je nog waar je bed staat of moet ik je de route even doorsturen?quote:
Lig al. Lukt niet. De wereld.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet je nog waar je bed staat of moet ik je de route even doorsturen?
Nee twee jaar geleden wel maar zit nu nog wel redelijk centraal zit straks een heel stuk verder weg van die andere stad waar ik elf jaar heb gewoond en mijn werk etc had maar laatste halfjaar toch al amper geweest ivb met blessure.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waar ga je heen verhuizen dan? Andere stad?
Wat heb je v blessure?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee twee jaar geleden wel maar zit nu nog wel redelijk centraal zit straks een heel stuk verder weg van die andere stad waar ik elf jaar heb gewoond en mijn werk etc had maar laatste halfjaar toch al amper geweest ivb met blessure.
Appartementquote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Werk is er zat overal momenteel, sociale contacten ligt toch echt aan jezelf. Maar ga je zeker goed doen maat.
Maar huisje of appartement?
Chronische Osgood-Schlatter en daar kreeg ik slijmbeursontsteking bovenop.quote:
Dat ken ik niet..wat balen. Kun je helemaal niet werken? Je was bezig met n opleiding tochmquote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Chronische Osgood-Schlatter en daar kreeg ik slijmbeursontsteking bovenop.
Opleiding heb ik vorig jaar gehaald.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat ken ik niet..wat balen. Kun je helemaal niet werken? Je was bezig met n opleiding tochm
Ahjaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Opleiding heb ik vorig jaar gehaald.
Van de slijmbeurs wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahja
Kun je wel weer herstellen van die ziekte?
Jeetje wat naar.. hoe zie je de toekomst voor je?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van de slijmbeurs wel.
Maar lang in een bepaalde houding zitten of dagelijks meer als een uur op de fiets zitten kan ik best niet meer gaan doen.
Eerst verhuizen daarna opzoek naar passend werk in de buurt. Heb al ergens een gesprek binnenkort.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jeetje wat naar.. hoe zie je de toekomst voor je?
Ah fijnquote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerst verhuizen daarna opzoek naar passend werk in de buurt. Heb al ergens een gesprek binnenkort.
Hoe lang was de afstand de laatste 2 jaar?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laatste twee jaar door de afstand werd het allemaal wat lastiger.
Genoeg drank en drugs ingeslagen voor het weekend?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:18 schreef devzero het volgende:
Is het al bijna weekend? Ja, nog maar 1 dag werken
Nee, ik ga uit een vliegtuig stappenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Genoeg drank en drugs ingeslagen voor het weekend?
ik heb hemquote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:53 schreef Homijn het volgende:
Homijn in ONZ / De Homijniemen-puzzel NIEUWE RONDE
Ik mag hopen dat je geen hoogtevrees hebt. Anders kan ik je uit ervaring vertellen dat je makkelijk 10 tot 15 jaar van de leeftijd van je hart verliestquote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:23 schreef devzero het volgende:
Wel met parachute op mijn rug. Hoop ik
Ik heb hoogtevreesquote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je geen hoogtevrees hebt. Anders kan ik je uit ervaring vertellen dat je makkelijk 10 tot 15 jaar van de leeftijd van je hart verliest
Dan hoop ik dat je niet vast zit aan een navy seal wiens wens het is om jou meer kleuren bruin te laten ervaren dan je ooit dacht dat er bestondenquote:
Leuk gemaakt Homijnquote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:53 schreef Homijn het volgende:
Homijn in ONZ / De Homijniemen-puzzel NIEUWE RONDE
Eens!quote:
Je spreekt uit ervaring?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 00:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je niet vast zit aan een navy seal wiens wens het is om jou meer kleuren bruin te laten ervaren dan je ooit dacht dat er bestonden
Even wat noedels. Ik heb geen zin in een normaal prakkie.quote:
Thanks. Inmiddels op.quote:
quote:
Morguh herenquote:
Lekker bakkie thnxquote:
quote:
Morguhquote:
Morguh KWquote:
Werkse GG en rij voorzichtigquote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:08 schreef gebrokenglas het volgende:
En op naar werk. Gelukkig filevrij, in deze vakantietijd.
Een fijne dag vandaag
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Morguh
[..]
Morguh KW
[ [url=Hier is de dag weer lekker begonnen met atriumfibrileren :( ]afbeelding[/url] ]
Nee, dat duurt wel een paar uur, als ik geluk heb is het vanmiddag over, zo niet kan het nog langer durenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat duurt wel een paar uur, als ik geluk heb is het vanmiddag over, zo niet kan het nog langer duren
Heb all wel extra medicijnen in genomen.Bah. Doe maar een beetje rustig en voorzichtig aan vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt door die val van 2 meter bij de geboortequote:
Uh oh.quote:
Gefeliciteerd, kunnen we elkaar de hand geven. Ik al 5 wekenquote:
Toen ik gefeliciteerd las, dacht ik iets andersquote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, kunnen we elkaar de hand geven. Ik al 5 weken
Normaal heb ik last van m'n rug als ik ongesteld benquote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, kunnen we elkaar de hand geven. Ik al 5 weken
Daar heb jij wel vaker last van als je iets leestquote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen ik gefeliciteerd las, dacht ik iets anders
Komt door de helmquote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb jij wel vaker last van als je iets leest
Het leven van een vrouw gaat niet over rozenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Normaal heb ik last van m'n rug als ik ongesteld ben
Misschien een ander vizier in laten zetten met een speciaal leesvenster ipv een leesbrilquote:
In sommige gevallen is zo'n vizier toch best handigquote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien een ander vizier in laten zetten met een speciaal leesvenster ipv een leesbril
In sommige waarschijnlijk ook weer nietquote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In sommige gevallen is zo'n vizier toch best handig
Nou, jouw kusjes lees ik goed hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In sommige waarschijnlijk ook weer niet
Je leest de dingen regelmatig verkeerd merk ik
Nog een geluk voor het zelfde geld zag je ditquote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, jouw kusjes lees ik goed hoor
Dan is hij echt toe aan een leesbrilquote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een geluk voor het zelfde geld zag je ditipv
Ja echt he.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan is hij echt toe aan een leesbril
Wat onaardig ineensquote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een geluk voor het zelfde geld zag je ditipv
Nee en ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he.
Hoe is het met je huis, alles al klaar? Ben je al helemaal over?
Ik zeg alleen dat het een geluk is dat je mijn kusjes ziet, wat is daar onaardig aan?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat onaardig ineens
O echt.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee en ja.
Ik ga nog wel maanden werk hebben hoor
Oh hij was een beetje viesquote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het een geluk is dat je mijn kusjes ziet, wat is daar onaardig aan?
Lees je wel goed, misschien toch een leesviziertje aanschaffen
Dat kan ook, nou kusjequote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh hij was een beetje vies
Teveel.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt.
Wat moet je nog allemaal doen dan?
O dat is best nog heel wat.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Teveel.
Kozijnen gang en hobbykamer schilderen.
Vloer gang en hobbykamer.
Gordijnen ophangen woonkamer en hobbykamer.
Plintjes leggen
Lambrisering verder afwerken slaapkamer.
Ik heb 0 meubels voor de hobbykamer.
Meubels badkamer heb ik ook niet.
Moet nog heelveel dingen ophangen.
Balkons inrichten
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook, nou kusjedan maar op je viezer naast je gezichtsveld
Heeeeel af en toe kan ik wel lief zijn hoorquote:
Dat klopt. Is niet erg. Er gaat gewoon tijd inzittenquote:
ALs je maar een keer de sleutel van je vorige huis hebt ingeleverd. Dan heb je alle tijd om te doen wat je nog moet doen wanneer je er zin in hebt.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat klopt. Is niet erg. Er gaat gewoon tijd inzitten
Volgende week vrijdag en als het goed is en het zit mee dan ben ik er zaterdag klaarquote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je maar een keer de sleutel van je vorige huis hebt ingeleverd. Dan heb je alle tijd om te doen wat je nog moet doen wanneer je er zin in hebt.
Heb ik wel gemerktquote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeeeel af en toe kan ik wel lief zijn hoor
Dat is wel fijn, dan heb je wat dat betreft rust.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag en als het goed is en het zit mee dan ben ik er zaterdag klaar
quote:
quote:
quote:
Sallyquote:
Rijke Dotjequote:Op donderdag 22 augustus 2024 11:33 schreef Dotteke het volgende:
Zo eindelijk geld van de verzekering binnen. Werd tijd ook.
Nieuwe smaak?quote:
Unieke umami geur zorgt voor een betere algehele smaak ervaringquote:
Denk dat ik er geld bij moet doen. Alles is zo duur gewordenquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat ik er geld bij moet doen. Alles is zo duur geworden
Ah, ik zag wat voorbij komen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:42 schreef DJMO het volgende:
Decathlon Nederland is een klant kwijt
31 juli bestelling geplaatst. Zou 1 of 2 augustus in de winkel geleverd worden. Werd het niet. Op 2 augustus werd me in de winkel verteld dat ik de bestelling via de app kon annuleren zodra deze geleverd was. Op 3 augustus mail dat m'n bestelling geleverd was, dus ik naar de app. Niks mogelijk om de bestelling te weigeren /annuleren of terug te sturen.quote:
Heb je het hele verhaal wel gelezen joh?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat klaag je joh.
Ik moet bij Ziggo nog gewoon betalen voor een maand waar ik geen diensten van hen krijg, dan nog een maand wachten op een bericht oh je hebt teveel betaald en dan nog 2 maanden totdat ze terug betalen![]()
Als jij een bestelling plaatst ga je overeen met hun algemene voorwaarden en daar zal wel in staan dat het maximaal 14 dagen kan duren voordat er een terugstorting plaatsvindt. Dus dan niet zo gaan zeuren als jij je bestelling annuleert.
Ik kan prima lezen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb je het hele verhaal wel gelezen joh?als je niet kunt lezen reageer dan niet.
"Next time on DragonCat Z..."quote:
quote:
quote:
Nope, je krijgt je aankoop waarde terugquote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:31 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Dat sucks...!
En daar houden ze dan geen rekening mee?
Ben jij niet knetterdruk voor morgen?quote:
Maar is het wel zweven als er toch nog foils in het water zitten?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:43 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vet! Die boot zweeft gewoon.
True. Bijna zweven dan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar is het wel zweven als er toch nog foils in het water zitten?
Zonder zeil ziet het er nog wat vager uit.quote:
Huh hoe werkt dit dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Zonder zeil ziet het er nog wat vager uit.
[ afbeelding ]
Veredelde speedboot?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:52 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Test run van het model dus die werd gesleept, maar dat stukje zie je dan weer niet op de foto.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Huh hoe werkt dit dan?
Of is dat een motorboot?
Ah zo haha.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Test run van het model dus die werd gesleept, maar dat stukje zie je dan weer niet op de foto.
Omdat die boot een scherpe bocht maakt. Als ik hard over een drempel rijd, dan "zweeft" mijn auto ook evenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:43 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vet! Die boot zweeft gewoon.
Je ziet nog een beetje de golven van de sleepboot voor die "boot". Ik vind het maar een raar geval, maar ik ben dan ook geen botenliefhebberquote:Op donderdag 22 augustus 2024 14:52 schreef aeque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nope, ook op rechte stukken zweeft de boot. Dat komt door die vleugel die in het water steekt.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat die boot een scherpe bocht maakt. Als ik hard over een drempel rijd, dan "zweeft" mijn auto ook even
Hoe houden ze die boot dan stabiel als bij rechte stukken alleen de linker of rechter vleugel in het water steekt? In een bocht is dat makkelijk, door de centrifugale krachten. Maar die heb je hier nietquote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, ook op rechte stukken zweeft de boot. Dat komt door die vleugel die in het water steekt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nope, ook op rechte stukken zweeft de boot. Dat komt door die vleugel die in het water steekt.
Door de wind in het zeil?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe houden ze die boot dan stabiel als bij rechte stukken alleen de linker of rechter vleugel in het water steekt? In een bocht is dat makkelijk, door de centrifugale krachten. Maar die heb je hier niet
Ja achteraan zit het roer. Dat blijft ook in het water.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij rechte stukken is het niet alleen de linker of rechtervleugel, maar ook dat ding in het midden
Maar wind is niet een constante kracht. Een gewone boot heeft daar weinig last van omdat het zwaartepunt centraal en laag genoeg is, maar als er maar 1 vleugel in het water ligt, dan verschuift dat naar boven/aan de zijkant van de boot. Maar als het roer ook in het water ligt, dan heb je daar minder last van. Ik zou er nog steeds niet in willen varen als je veranderlijke winden hebtquote:
Volgens mij is dit zo'n beetje de F1 van het zeilen zeg maar. Weet niet of ze wel met de hand die zeil-standen aanpassen. Volgens mij gaat zo'n beetje alles automatisch.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar wind is niet een constante kracht. Een gewone boot heeft daar weinig last van omdat het zwaartepunt centraal en laag genoeg is, maar als er maar 1 vleugel in het water ligt, dan verschuift dat naar boven/aan de zijkant van de boot. Maar als het roer ook in het water ligt, dan heb je daar minder last van. Ik zou er nog steeds niet in willen varen als je veranderlijke winden hebt
Die 8 mensen zitten daar gewoon als ballastquote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens mij is dit zo'n beetje de F1 van het zeilen zeg maar. Weet niet of ze wel met de hand die zeil-standen aan passen. Volgens mij gaat zo'n beetje alles automatisch.
Maar ze zitten er wel met 8 man in dus ze zullen wel iets zelf moeten doen lijkt me.
Gewoon je kalender een hele dag vooruit zetten, dan heb je al weekendquote:
Goed idee welquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon je kalender een hele dag vooruit zetten, dan heb je al weekend
Of gewoon aan je baas melden dat je nog maar 1 dag per week komt werken tegen een dubbel modaal salarisquote:
Ik heb geen baasquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon aan je baas melden dat je nog maar 1 dag per week komt werken tegen een dubbel modaal salaris![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik heb geen baasDan gewoon een random kantoor inlopen een een 4 dubbel modaal salaris eisen tegen een 0 uur werk weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Die zien mij al aankomenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan gewoon een random kantoor inlopen een een 4 dubbel modaal salaris eisen tegen een 0 uur werk week
Numlock ingedrukt?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:54 schreef Lovely het volgende:
En weer doen mijn Home en End knoppen het niet haha
Helpt niet, heb het al eerder gehad en toen drukte ik f7 in en deed ie het ineens weer, maar nu dus nietquote:
Is het een laptop? Het kan ook zijn dat de fn toets roet in het eten gooit.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helpt niet, heb het al eerder gehad en toen drukte ik f7 in en deed ie het ineens weer, maar nu dus niet
Kan je eens kijken of je laptop een update wil doen/installeren?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Helpt niet, heb het al eerder gehad en toen drukte ik f7 in en deed ie het ineens weer, maar nu dus niet
Samsung laptopquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het een laptop? Het kan ook zijn dat de fn toets roet in het eten gooit.
Ik ga even checkenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan je eens kijken of je laptop een update wil doen/installeren?
Dat is meestal bij mij aan de hand.
Als ik de update dan uitvoer en de laptop is opnieuw opgestart, doet alles het weer
Beetje zonde wel is nog maar een paar maand oudquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar dat wordt dus een nieuwe laptop kopen, Lovely.
En deze gewoon uit het raam pleuren, net als een pan bami.
I’m sorry to hear that your Samsung laptop’s home and end keys aren’t working as expected. Let’s troubleshoot this issue together! Here are some steps you can try:quote:
Weet niet hoe ik daar kom en wil ook niet teveel veranderen qua instellingenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
I’m sorry to hear that your Samsung laptop’s home and end keys aren’t working as expected. Let’s troubleshoot this issue together! Here are some steps you can try:
1. Check the LED light of the keyboard: Ensure that the keyboard is receiving power and functioning properly.
2. Restart your laptop: Sometimes a simple restart can resolve minor glitches.
3. Update the keyboard driver:
- Press the Windows key + X.
- Go to Settings.
- Click on “Update & Security.”
- Select “Troubleshoot” and then “Additional troubleshooter.”
- Look for “Keyboard” and run the troubleshooter.
- Afterward, proceed with these steps:
-- Press Windows key + X.
-- Go to Device Manager.
-- Expand the “Keyboard” section.
-- Right-click on the installed keyboard driver.
-- Choose “Update driver.”
-- Select “Browse my computer for drivers” and then “Let me pick from available drivers.”
-- Choose an older driver and use it.
-- Restart your computer and check if the keyboard keys are working now.
4. Check the Shift key: Sometimes the Fn key needs to be involved. Try pressing Shift + Fn + End and see if that helps.
If these steps don’t resolve the issue, consider reaching out to Samsung support for further assistance. I hope this helps, and good luck! 🌟
Ja, de F7 toets schakelt inderdaad die toetsen uit of aan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:15 schreef Lovely het volgende:
F7 gedrukt en nu doet ie het wel weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |