SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:50 schreef Evangelion het volgende:
eeuwige roemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
Bijna goed. Alleen nog even goed naar vraag 1 en 4 kijken.quote:
Ik bedoel het topicquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:21 schreef Homijn het volgende:
[..]
Bijna goed. Alleen nog even goed naar vraag 1 en 4 kijken.
Echt niet die is toch heel makkelijk?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik bedoel het topic
Ik kom nog niet uit 3, maar het antwoord is al gegeven, hahaha!![]()
Ooh!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt niet die is toch heel makkelijk?
Met deze hint...!!!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tevens favoriete snack van menig konijn homijn.
Dank voor de hintquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Tevens favoriete snack van menig konijn homijn.
Heb hem hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:50 schreef Homijn het volgende:
[..]
Geeft niet, neem rustig even de tijd.
[ afbeelding ]
Heb 'm, heel tof!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:52 schreef Homijn het volgende:
Wegens het doorslaande succes van de eerste Homijniemen-puzzel is hier de tweede.![]()
Deze is extra moeilijk. De door mij goedgekeurde homoniemen hebben drie betekenissen...![]()
[ afbeelding ]
Vul de volgende zeven Homijniemen hierboven op de juiste wijze in.
1: Je kunt het doen met een woning, met een code en met noten
2: Het is gemiddeld, half doorbakken en iemand die berichten uit het geestenrijk doorgeeft
3: Je kunt het lossen, het is een afscheiding en iemand die ten noorden van Engeland woont
4: Het is smal/taps toelopend, het is de drukste tijd in het verkeer en een aanvaller op het voetbalveld
5: Het is een wandelaar, het is een schaakstuk en een sleutel die altijd past
6: Het is een vorm van inschatten/begroten, het zijn vensters en een Japans gerecht
7: Het is een laagje vuil, de Belastingdienst stuurt het én het is een terreurdaad
Eenmaal goed ingevuld vormen de letters in de roze vakjes van boven naar beneden een woord.
Succes met deze puzzel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ooh ja... héél vervelend.Rottig
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |