quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:54 schreef Rob het volgende:
[..]
ik ga niet aan haar rechten zitten.
De machine staat in de keuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O jee hoe doe je dat dan als ze een dagje wandelen is?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Aan de ketting trekken zodat ze weer terug de keuken in gaat om ff een bakkie voor hem te zetten?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee hoe doe je dat dan als ze een dagje wandelen is?
Jij maakt het nog erger, zo vindt je nooit een leuke vrouwquote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan de ketting trekken zodat ze weer terug de keuken in gaat om ff een bakkie voor hem te zetten?
Hij neemt een ketting mee naar datesquote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij maakt het nog erger, zo vindt je nooit een leuke vrouw
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij neemt een ketting mee naar dates
"Ah, deze past."
Greysquote:
Heb jij een eigen kantoorgebouw?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Ik ben een nomaad geworden in mijn eigen kantoorgebouw
Stigsquote:
Uiteraard. Jij niet dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb jij een eigen kantoorgebouw?
Amyzzzzquote:
Ik zie hem er voor aanquote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij neemt een ketting mee naar dates
"Ah, deze past."
Ik ookquote:
Ja, en straks weer een maand niksquote:
ieniminimurderquote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben uit mijn eigen kantoor weggejaagd omdat hoveniers weer voor de zoveelste keer onkruid aan het wegmaaien zijn onder mijn raam.
Ik stond op het punt om ze gewoon te vermoorden
Ah, dus thuis een feestje bouwenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Amyzzzz![]()
![]()
![]()
Nee kijk liever thuis
Zie je toch net wat meer
En duuuurrrrr
Ach een beetje extra bloed is niet erg.quote:
Gewoon een dikke bult glyfosaat overheen mikken idd!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ondertussen zit ik bijna wekelijks in de herrie van de hoveniers en dat alles omdat er een grassprietje tussen de tegels komt. Wat een ramp
Dat moet kunnen, ik werk immers voor een agro bedrijfquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon een dikke bult glyfosaat overheen mikken idd!Werkt veel stiller en langer!
Ja wat is dat met dat kreukelen dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Fixed. Lekker weertje vandaag.
Arm gekreukeld en gekreukeld geslapenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wat is dat met dat kreukelen dan?
Even glad strijken?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Arm gekreukeld en gekreukeld geslapen
Ik vraag altijd eerst waar ze vandaan komt zodat ik dan kut in haar taal kan roepen.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dan app ik de buurvrouw/man voor koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O jee hoe doe je dat dan als ze een dagje wandelen is?![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:26 schreef Rob het volgende:
[..]
Dan app ik de buurvrouw/man voor koffie![]()
Het schiijnt bij de Xenos ook al in de schappen te liggenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:39 schreef Dotteke het volgende:
Ben ik net bij AH liggen de pepernoten alweer in de winkel
Dan ben je niet meer uitgelogd sinds gisteren schijnbaar en is er veel geveegdquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:40 schreef Sally het volgende:
Bij welk nummer stopt dit topic eigenlijk...?
Ik heb nog geen refresh gedaan, lol.
Post #311
Ik dacht zie ik dat nu goed, al chocolaatjes van Sinterklaas en gevulde en gewone speculaasquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Het schiijnt bij de Xenos ook al in de schappen te liggen
Ik las het idd.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je niet meer uitgelogd sinds gisteren schijnbaar en is er veel geveegd
Ik zat al op 310quote:
Ja dan telt hij gewoon door.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik las het idd.
Nee, niet het topic gesloten en automatisch refresh aan staan![]()
Gewoon mn laptop weer open doen na slaapstand
Dat lijkt mij dus helemaal niet lekkerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Komkommersoep met komkommer eigen kweek![]()
Njam![]()
Hallo ,was je weg dan?quote:
Nou als je dat niet is opgevallenquote:
Mocht je niet...?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als je dat niet is opgevallen![]()
Heb 4 dagen niet op FOK! gepost
Nog iets nieuws ?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Komkommersoep met komkommer eigen kweek![]()
Njam![]()
Nee, was mij niet opgevallen, zijn er zoveel niet meer/ of bijna niet meerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als je dat niet is opgevallen![]()
Heb 4 dagen niet op FOK! gepost
Even een korte pauzequote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Mocht je niet...?
Of vrijwillige pauze?
Yes, even geen zin..quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, was mij niet opgevallen, zijn er zoveel niet meer/ of bijna niet meer
Was je aan het afkicken?
En hoe is dat bevallenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |