Greysquote:
Heb jij een eigen kantoorgebouw?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Mogguh
Ik ben een nomaad geworden in mijn eigen kantoorgebouw
Stigsquote:
Uiteraard. Jij niet dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb jij een eigen kantoorgebouw?
Amyzzzzquote:
Ik zie hem er voor aanquote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij neemt een ketting mee naar dates
"Ah, deze past."
Ik ookquote:
Ja, en straks weer een maand niksquote:
ieniminimurderquote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben uit mijn eigen kantoor weggejaagd omdat hoveniers weer voor de zoveelste keer onkruid aan het wegmaaien zijn onder mijn raam.
Ik stond op het punt om ze gewoon te vermoorden
Ah, dus thuis een feestje bouwenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Amyzzzz![]()
![]()
![]()
Nee kijk liever thuis
Zie je toch net wat meer
En duuuurrrrr
Ach een beetje extra bloed is niet erg.quote:
Gewoon een dikke bult glyfosaat overheen mikken idd!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ondertussen zit ik bijna wekelijks in de herrie van de hoveniers en dat alles omdat er een grassprietje tussen de tegels komt. Wat een ramp
Dat moet kunnen, ik werk immers voor een agro bedrijfquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon een dikke bult glyfosaat overheen mikken idd!Werkt veel stiller en langer!
Ja wat is dat met dat kreukelen dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Fixed. Lekker weertje vandaag.
Arm gekreukeld en gekreukeld geslapenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wat is dat met dat kreukelen dan?
Even glad strijken?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Arm gekreukeld en gekreukeld geslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |