Nee.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vrijdag en zaterdag kun je niet?
Dat wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je moet werken dan kan het ook niet, maar volgens mij zijn er genoeg die niet werken.
Niemand is het ook verplicht natuurlijk. Maar had wel enige reactie verwacht
Woon jij niet in de buurt van Drente. o nee wacht................ je schouder dat kan dus nietquote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou het aantal actieve users is geloof ik in de afgelopen jaren wel gedaald, dus dat er minder animo is, is niet vreemd.
Ook dat en ik woon niet in Drenthe.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Woon jij niet in de buurt van Drente. o nee wacht................ je schouder dat kan dus niet
Dan houdt het 2x opquote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook dat en ik woon niet in Drenthe.
Op op?quote:
Ja ja, zoiets zoietsquote:
"Altijd met twee worden spreken!"quote:
Dit dit liedje liedje komt komt uit uit Baden-Baden.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Altijd met twee worden spreken!"
"Hallo hallo meneer meneer de de burgemeester burgemeester!"
Worden worden lange lange gesprekken gesprekken op op deze deze manier manier.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Altijd met twee worden spreken!"
"Hallo hallo meneer meneer de de burgemeester burgemeester!"
Rustiger dan hier in het topic?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is rustig hier op kantoor.
Niet alleen bij jou op kantoor, hier is het ook heel erg rustigquote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is rustig hier op kantoor.
ik ga niet aan haar rechten zitten.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Rob geef je vriendin eens een lekker bakkie koffie
quote:
Denk nog rustiger!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet alleen bij jou op kantoor, hier is het ook heel erg rustig
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:54 schreef Rob het volgende:
[..]
ik ga niet aan haar rechten zitten.
De machine staat in de keuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O jee hoe doe je dat dan als ze een dagje wandelen is?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Aan de ketting trekken zodat ze weer terug de keuken in gaat om ff een bakkie voor hem te zetten?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee hoe doe je dat dan als ze een dagje wandelen is?
Jij maakt het nog erger, zo vindt je nooit een leuke vrouwquote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan de ketting trekken zodat ze weer terug de keuken in gaat om ff een bakkie voor hem te zetten?
Hij neemt een ketting mee naar datesquote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij maakt het nog erger, zo vindt je nooit een leuke vrouw
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij neemt een ketting mee naar dates
"Ah, deze past."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |