*kuch* KLB *kuch*quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag, je klaagt maar lekker een eindje weg
@Rob geef je vriendin eens een lekker bakkie koffiequote:
Vogeltjequote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:19 schreef Kissingbird het volgende:
ToT help spammetje![]()
Aberkullie in FHF / Deze vrijdag verhuishulp gezocht in Drenthe
Hey birdiequote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:19 schreef Kissingbird het volgende:
ToT help spammetje![]()
Aberkullie in FHF / Deze vrijdag verhuishulp gezocht in Drenthe
Ja ik snap het ook ff niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey birdie![]()
Zitten zoveel mensen op FOK! en niemand die ToT even kan helpen.
Ik wil heel graagquote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey birdie![]()
ja dat snap ik dus ook niet!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey birdie![]()
Nou het aantal actieve users is geloof ik in de afgelopen jaren wel gedaald, dus dat er minder animo is, is niet vreemd.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey birdie![]()
vrijdag en zaterdag kun je niet?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil heel graagIk kan helaas niet
Wat ze zeggen die studentenverhuizers kwam ik gisteren ook tegen, gewoon proberen omdat het maar voor een paar dingen is is het misschien niet zo heel duurquote:
ALs je moet werken dan kan het ook niet, maar volgens mij zijn er genoeg die niet werken.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil heel graagIk kan helaas niet
Nee.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
vrijdag en zaterdag kun je niet?
Dat wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je moet werken dan kan het ook niet, maar volgens mij zijn er genoeg die niet werken.
Niemand is het ook verplicht natuurlijk. Maar had wel enige reactie verwacht
Woon jij niet in de buurt van Drente. o nee wacht................ je schouder dat kan dus nietquote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou het aantal actieve users is geloof ik in de afgelopen jaren wel gedaald, dus dat er minder animo is, is niet vreemd.
Ook dat en ik woon niet in Drenthe.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Woon jij niet in de buurt van Drente. o nee wacht................ je schouder dat kan dus niet
Dan houdt het 2x opquote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Ook dat en ik woon niet in Drenthe.
Op op?quote:
Ja ja, zoiets zoietsquote:
"Altijd met twee worden spreken!"quote:
Dit dit liedje liedje komt komt uit uit Baden-Baden.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Altijd met twee worden spreken!"
"Hallo hallo meneer meneer de de burgemeester burgemeester!"
Worden worden lange lange gesprekken gesprekken op op deze deze manier manier.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Altijd met twee worden spreken!"
"Hallo hallo meneer meneer de de burgemeester burgemeester!"
Rustiger dan hier in het topic?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is rustig hier op kantoor.
Niet alleen bij jou op kantoor, hier is het ook heel erg rustigquote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is rustig hier op kantoor.
ik ga niet aan haar rechten zitten.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Rob geef je vriendin eens een lekker bakkie koffie
quote:
Denk nog rustiger!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet alleen bij jou op kantoor, hier is het ook heel erg rustig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |