Ik moet hier ook nog aan m'n 2e bakkie beginnen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, maar het is nog vroeg
O waaraan dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht ergens anders aan
Lukt iets niet?quote:
Krijg iets verticaal niet gecentreerd. Doe het precies hetzelfde als op andere plekken maar nu werkt het ineens weer niet.quote:
Aan die clip die ik eerder posttequote:
Kan je er niet bij helpen want snap er de ballen niet vanquote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Krijg iets verticaal niet gecentreerd. Doe het precies hetzelfde als op andere plekken maar nu werkt het ineens weer niet.
Naja dat gaat mijn broertje straks maar even doen. Die vindt dat leuk.
Hoef ook niet. Ik wilde gewoon even klagen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je er niet bij helpen want snap er de ballen niet van
Dat mag, je klaagt maar lekker een eindje wegquote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoef ook niet. Ik wilde gewoon even klagen.
*kuch* KLB *kuch*quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag, je klaagt maar lekker een eindje weg
@Rob geef je vriendin eens een lekker bakkie koffiequote:
Vogeltjequote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:19 schreef Kissingbird het volgende:
ToT help spammetje![]()
Aberkullie in FHF / Deze vrijdag verhuishulp gezocht in Drenthe
Hey birdiequote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:19 schreef Kissingbird het volgende:
ToT help spammetje![]()
Aberkullie in FHF / Deze vrijdag verhuishulp gezocht in Drenthe
Ja ik snap het ook ff niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey birdie![]()
Zitten zoveel mensen op FOK! en niemand die ToT even kan helpen.
Ik wil heel graagquote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey birdie![]()
ja dat snap ik dus ook niet!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey birdie![]()
Nou het aantal actieve users is geloof ik in de afgelopen jaren wel gedaald, dus dat er minder animo is, is niet vreemd.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey birdie![]()
vrijdag en zaterdag kun je niet?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil heel graagIk kan helaas niet
Wat ze zeggen die studentenverhuizers kwam ik gisteren ook tegen, gewoon proberen omdat het maar voor een paar dingen is is het misschien niet zo heel duurquote:
ALs je moet werken dan kan het ook niet, maar volgens mij zijn er genoeg die niet werken.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik wil heel graagIk kan helaas niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |