Ik ga ook zo.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ikke dalijk bedje in, en mijn bed is zo lekker zacht. Zak erin weg en wil er eigenlijk iedere ochtend niet uitkomen zo lekker ligt het. Dat is pas lekker nieuws
Heb 1x een avond 0.0 bier gedronken, maar kon er niet dronken van worden. Beetje jammer wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:54 schreef hemarookworst het volgende:
Ik drink een best fijne 0.0 bier
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heb 1x een avond 0.0 bier gedronken, maar kon er niet dronken van worden. Beetje jammer wel.
Nou ja ik werk in de IT en snap er geen kut van, ik kan alleen goed lullen daar redt ik me mee al 22 jaarquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ga ook zo.
Heb helaas mijn spel niet kunnen spelen want bezig geweest (tevergeefs) om mijn NAS aan te sluiten aan mijn netwerk. We zien hem wel, maar komen er niet op.![]()
![]()
Nou ja. Morgen weer een dag.
Doei.quote:
Ik hoop dat mijn nieuwe woning minder snel opwarmt als de huidige. Een halve dag 25 graden en ik kom weer laat thuis in een mini sauna.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik praat zoveel poep soms @ ALLEMAALMaar voel niet de behoefte op iedereen te reageren. Denk daar eens over na, negeer en ga door en je hoort er niks meer van meestal
- edit: laat maar, ik ben niet een mod. -quote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik reageerde op je plaatje toen moest ik daar aan denken.
Daarom negeer ik jou nu ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik praat zoveel poep soms @ ALLEMAALMaar voel niet de behoefte op iedereen te reageren. Denk daar eens over na, negeer en ga door en je hoort er niks meer van meestal
Same. Niet door t bed.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ikke dalijk bedje in, en mijn bed is zo lekker zacht. Zak erin weg en wil er eigenlijk iedere ochtend niet uitkomen zo lekker ligt het. Dat is pas lekker nieuws
je kan het gerust zeggen, ik heb geen trechter bijquote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vertel niet wat ik nu eet
Trusten!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier wel, en bedje roept... Tot morgen of overmorgen
Chipsquote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je kan het gerust zeggen, ik heb geen trechter bij
Is 29,95 goedkoop voor 3 uur all inclusief eten ?quote:
Prima prijs lijkt me, hoezo?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is 29,95 goedkoop voor 3 uur all inclusief eten ?
Zag een deal op sociaal deal voorbij komen maar is een voormalig chinees restaurant wat vervolgens een wok is geworden en nu zo een streetfood iets.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Prima prijs lijkt me, hoezo?
Niet meer zelf?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zag een deal op sociaal deal voorbij komen maar is een voormalig chinees restaurant wat vervolgens een wok is geworden en nu zo een streetfood iets.
Ik lees dat je niet meer zelf je eten mag pakken nu ben ik bang dat ze minder vaak langskomen als ze doorhebben dat je snel eet.
Beperkt tot aantal gerechten per ronde en aantal rondes zoals ze bij ayce sushi doen?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zag een deal op sociaal deal voorbij komen maar is een voormalig chinees restaurant wat vervolgens een wok is geworden en nu zo een streetfood iets.
Ik lees dat je niet meer zelf je eten mag pakken nu ben ik bang dat ze minder vaak langskomen als ze doorhebben dat je snel eet.
Klinkt heftigquote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oh ik zie het al midden in het restaurant waar de mensen zitten is een joule de boule baan gebouwd je kan daar ook oa darten poolen en boogschieten dat is wel veel prikkels en gekkigheid.
Met een tablet denk ik doen wel meer van die streetfoods en tapas restaurants.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Niet meer zelf?
Geen buffet
Dus wat dan?
Zo werkt het bij de foodclub ook twee gerechten per ronde en na tien minuten kon je weer opnieuw bestellen maar daar wel altijd lekker gegeten.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beperkt tot aantal gerechten per ronde en aantal rondes zoals ze bij ayce sushi doen?
Ja dat schrikt mij ook een beetje af.quote:
Ja ik zou dat te druk vindenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat schrikt mij ook een beetje af.
De truc is dan meestal om vroeg of op een Dinsdag te gaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik zou dat te druk vinden
Maar dat kan ik niet v jou bepalen
Oh hahaquote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De truc is dan meestal om vroeg of op een Dinsdag te gaan.
Ja de baard deed t mquote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat jij er opeens zo uitzag?
Ik eigenlijk ookquote:Op woensdag 21 augustus 2024 01:59 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben veel te niet moe voor dit tijdstip
Morguh Stigquote:
heerquote:
Morguh KWquote:
Nou...... ietjes dan. Maar het schiet nog niet opquote:Op woensdag 21 augustus 2024 06:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vannacht wel goed geslapen?
Bah wat vervelend.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou...... ietjes dan. Maar het schiet nog niet op
De fysio afgelopen maandag heeft mij geen goed gedaan.
De spieren in het bekken gebied heeft hij losgetrokken, (zo noemde hij dat) en dat voelde al gelijk niet prettig
Ja liggen is een ramp momenteel.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 06:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bah wat vervelend.
Dus je wordt 's nacht wakker en dan heb je pijn als ik het goed begrijp? Lijkt me erg lastig.
Dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja liggen is een ramp momenteel.
Het ging even wat beter. Maar goed het is niet anders komt wel weer.
Lekker heb er net een gepakt met een plakje ontbijtkoekquote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.
Even een kopje koffie.
Morguhquote:
quote:
O is er geveegd? Ik heb niet terug gelezen en dan nog zal ik het niet zien dat er geveegd isquote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:15 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Nachtelijke veegsessies zijn altijd goed.
Dotjequote:
quote:
Ik had het topic nog openstaan op laptop en ineens waren er dingen weg toen hij ververste.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is er geveegd? Ik heb niet terug gelezen en dan nog zal ik het niet zien dat er geveegd is
Er was een melding in de FB zag ik. Ging over DM's of zo.quote:
Morguh ToTquote:
A zo. Zal wel nodig geweest zijn dan.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had het topic nog openstaan op laptop en ineens waren er dingen weg toen hij ververste.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh ToT![]()
Heb je al iemand gevonden om je te helpen?
O was dat de heibel, ik snap ook niet waarom iemand niet iemand in de blokade gooit als je niet wil dat die persoon je steeds DMtquote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er was een melding in de FB zag ik. Ging over DM's of zo.
Daar kan ik iets over zeggen, maar ga ik niet doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O was dat de heibel, ik snap ook niet waarom iemand niet iemand in de blokade gooit als je niet wil dat die persoon je steeds DMt
Oplossingen zijn zo simpel
'Shit man, vervelend. Hoop dat het je nog gaat lukken. Er zal toch wel iemand zijn die kan.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar kan ik iets over zeggen, maar ga ik niet doen.
De oplossing is simpel. De mens is moeilijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O was dat de heibel, ik snap ook niet waarom iemand niet iemand in de blokade gooit als je niet wil dat die persoon je steeds DMt
Oplossingen zijn zo simpel
Je generaliseertquote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De oplossing is simpel. De mens is moeilijk.
Daar heb je wel een punt. Moeilijk doen als het makkelijk kanquote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De oplossing is simpel. De mens is moeilijk.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:21 schreef SwJ het volgende:
Yep. Alles automatisch gescand op d3.
DTS
Dm
Drama
Je bent druk geweest lees ikquote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:21 schreef SwJ het volgende:
DTS
Dm
Drama
Zo jammer ditquote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:21 schreef SwJ het volgende:
DTS
Dm
Drama
Het is net de politiekquote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Moeilijk doen als het makkelijk kan
Ik had het net getypt, 'wat een stilte hier' maar ook gelijk weer gedeletequote:
quote:
quote:
Voor jou maken we een infuus.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:58 schreef Dotteke het volgende:
Nu snap ik wel een beetje waarom Stig zijn helm niet graag afzet
[ afbeelding ]
Of wordt je graag door een man gekust?quote:
Ik dacht ergens anders aanquote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of wordt je graag door een man gekust?
Het gifje leek me duidelijk genoeg toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht ergens anders aan
Ja, maar het is nog vroegquote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Het gifje leek me duidelijk genoeg toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |