Morguh Stigquote:
heerquote:
Morguh KWquote:
Nou...... ietjes dan. Maar het schiet nog niet opquote:Op woensdag 21 augustus 2024 06:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vannacht wel goed geslapen?
Bah wat vervelend.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou...... ietjes dan. Maar het schiet nog niet op
De fysio afgelopen maandag heeft mij geen goed gedaan.
De spieren in het bekken gebied heeft hij losgetrokken, (zo noemde hij dat) en dat voelde al gelijk niet prettig
Ja liggen is een ramp momenteel.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 06:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Bah wat vervelend.
Dus je wordt 's nacht wakker en dan heb je pijn als ik het goed begrijp? Lijkt me erg lastig.
Dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja liggen is een ramp momenteel.
Het ging even wat beter. Maar goed het is niet anders komt wel weer.
Lekker heb er net een gepakt met een plakje ontbijtkoekquote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook.
Even een kopje koffie.
Morguhquote:
quote:
O is er geveegd? Ik heb niet terug gelezen en dan nog zal ik het niet zien dat er geveegd isquote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:15 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
Nachtelijke veegsessies zijn altijd goed.
Dotjequote:
quote:
Ik had het topic nog openstaan op laptop en ineens waren er dingen weg toen hij ververste.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O is er geveegd? Ik heb niet terug gelezen en dan nog zal ik het niet zien dat er geveegd is
Er was een melding in de FB zag ik. Ging over DM's of zo.quote:
Morguh ToTquote:
A zo. Zal wel nodig geweest zijn dan.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had het topic nog openstaan op laptop en ineens waren er dingen weg toen hij ververste.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh ToT![]()
Heb je al iemand gevonden om je te helpen?
O was dat de heibel, ik snap ook niet waarom iemand niet iemand in de blokade gooit als je niet wil dat die persoon je steeds DMtquote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er was een melding in de FB zag ik. Ging over DM's of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |