Ik vraag altijd eerst waar ze vandaan komt zodat ik dan kut in haar taal kan roepen.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dan app ik de buurvrouw/man voor koffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O jee hoe doe je dat dan als ze een dagje wandelen is?![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:26 schreef Rob het volgende:
[..]
Dan app ik de buurvrouw/man voor koffie![]()
Het schiijnt bij de Xenos ook al in de schappen te liggenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:39 schreef Dotteke het volgende:
Ben ik net bij AH liggen de pepernoten alweer in de winkel
Dan ben je niet meer uitgelogd sinds gisteren schijnbaar en is er veel geveegdquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:40 schreef Sally het volgende:
Bij welk nummer stopt dit topic eigenlijk...?
Ik heb nog geen refresh gedaan, lol.
Post #311
Ik dacht zie ik dat nu goed, al chocolaatjes van Sinterklaas en gevulde en gewone speculaasquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Het schiijnt bij de Xenos ook al in de schappen te liggen
Ik las het idd.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je niet meer uitgelogd sinds gisteren schijnbaar en is er veel geveegd
Ik zat al op 310quote:
Ja dan telt hij gewoon door.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik las het idd.
Nee, niet het topic gesloten en automatisch refresh aan staan![]()
Gewoon mn laptop weer open doen na slaapstand
Dat lijkt mij dus helemaal niet lekkerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Komkommersoep met komkommer eigen kweek![]()
Njam![]()
Hallo ,was je weg dan?quote:
Nou als je dat niet is opgevallenquote:
Mocht je niet...?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als je dat niet is opgevallen![]()
Heb 4 dagen niet op FOK! gepost
Nog iets nieuws ?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:47 schreef Pinnenmutske het volgende:
Komkommersoep met komkommer eigen kweek![]()
Njam![]()
Nee, was mij niet opgevallen, zijn er zoveel niet meer/ of bijna niet meerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou als je dat niet is opgevallen![]()
Heb 4 dagen niet op FOK! gepost
Even een korte pauzequote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Mocht je niet...?
Of vrijwillige pauze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |