Dat ja @Dr_Flash, ik gun het iedereen om dat niet te doenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:47 schreef Queller het volgende:
[..]
En dat vind ik dan weer ontzettend fijn voor jou
Het is op zich ook een stomvervelend lang eind. Ik heb echt geen seconde gedacht aan taxi bellen of zo, ik had wel zin in die 2,5 km lopenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:52 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dat ja @:Dr_Flash, ik gun het iedereen om dat niet te doen(en
voor @:Queller)
Ik lees nu deze pas. Ja, same. Min de helikopter. Als ik überhaupt al tot het punt van boeken was gekomenquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:49 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik zou die boot al niet opgegaan zijn op de heenweg. Laat staan op de terugweg. Ik was wel daar blijven wonen. Of ik had gewacht tot een zee zo glad als een spiegel. Of ik had een helikopter gehuurd; whatever, maar never nooit dat ik op die schuit had gaan zitten.
Kortom: ik had op de kade al zitten huilen
En jij ookquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Vinden jullie leuk he?![]()
@Cat-astrophe noteer ditquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:22 schreef Barreltje het volgende:
Mooie travel snack Flessie! Je doet de FO eer aan![]()
Je kan overigens vrij goed vanaf Amsterdam naar cph vliegen en dan met een 45 min tussenstop weer naar FO.
Zorg dat je op de heenweg bij het raam zit, want mooie plaatjes
ja zie de edit mbt de bootquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:cat-astrophe noteer dit
Ik pak lekker weer de boot volgende keer
Noteertquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bootboksquote:Op zaterdag 24 mei 2025 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Faroer is niet extreem duur hoor, IJsland vond ik duurder. Buiten het hoogseizoen gaan helpt ook en ik zou ook geen tours boeken als je zelf een rijbewijs hebt. Rijden is heel makkelijk daar en dan zie je toch op je eigen gemak en tempo alle mooie plekken.quote:Op dinsdag 3 juni 2025 14:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dank voor al je tips Fles!Zal wel een keer goed komen, ooit een keertje.
![]()
En dat het duur is, dat had ik wel verwacht, want al een aantal keer in Scandinavië geweest. Kwestie van instelling, maja het is het wel een keertje waard imo...
Hier even een eerste blik uit de verte.quote:De Zwevende Kei van kunstenaar Bas Maters uit het jaar 2000 is een intrigerende beeld. Het lijkt een imposante steen te zijn die moeiteloos in de lucht zweeft. Dit is niet alleen een staaltje technische vakmanschap, maar ook een werk dat uitnodigt tot reflectie en verwondering.
Leuk weerquote:Op zondag 15 juni 2025 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Teruggekomen op het station poseerde ik nog even bij een houten stoomtrein
12.jpg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |