Leuk verslag van een leuke reis weerquote:Op zaterdag 24 mei 2025 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles' Travelsnacks, part 175
Bestemming
Faeröer-eilanden
Datum / data
Zaterdag 10 t/m zondag 18 mei 2025
Oh waarvan precies dan?quote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:11 schreef AnneX het volgende:
Wat een heerlijke snack, Fles.
Leuk om te lezen en te grinniken om je beschrijving. 😉
Dit is eigenlijk het mooistequote:
Ja kloptquote:
Ja je gaat het daar geweldig vindenquote:Fossen, groene huisjes, eilanden, ruimte, rabarbersap![]()
Kan. Misschien zou ik een volgende keer ook wel gaan vliegen. Ik vond die boot geweldig maar ik vind boten altijd geweldig. En dat Hirtshals is gewoon een lelijk eind weg. Dus ja als je dan gaat vliegen... Zou er iig niet naar uit kijken om Deventer - Hirtshals met de trein te doen.quote:Toch maar eens heen vliegen want die kronkelweggetjes kan ik wel maar dat zwembad is een hell no
Nee was gewoon medium / rare gebakken en een beetje voorgesneden. Maar inderdaad als je dan zoiets serveert, vraag me dan minstens hoe ik hem wil. Ook niet. Schorseneer wel geschild hoor. Geen idee wat dat bruine poeder was alleen.quote:Eten op de boot was ook dikke prima, zag ik. Alleen dat schorseneer/steak gerecht… schorseneer niet geschild, steak rauw(Zal vast gedroogd zijn oid).
Niet op gelet. Was vooral met de zon bezig. En het was koud en winderig.quote:Zag je ook de vuurtoren bij Lindesness? Daar heb ik nog na openingstijd een keer rondgezworven
Dat zwembad natuurlijkquote:Op zaterdag 24 mei 2025 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh waarvan precies dan?Het is niet alsof ik probeer leuk te doen eigenlijk
quote:
quote:
quote:
quote:
Vinden jullie leuk he?quote:
Ik vind het vooral stoer en moedig. Ik denk dat ik huilend en hyperventilerend in een hoekje zou zitten.quote:
Ja dat hoor ik van veel meer mensen @Kaatje1 @vlindertje89quote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:39 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik vind het vooral stoer en moedig. Ik denk dat ik huilend en hyperventilerend in een hoekje zou zitten.
En dat vind ik dan weer ontzettend fijn voor jouquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
En while ik dat ontzettend klote vind voor jullieheb ik daar zelf totaal geen last van.
Is ook wel hoorquote:Op zaterdag 24 mei 2025 22:47 schreef Queller het volgende:
[..]
En dat vind ik dan weer ontzettend fijn voor jou
Ik zou die boot al niet opgegaan zijn op de heenweg. Laat staan op de terugweg. Ik was wel daar blijven wonen. Of ik had gewacht tot een zee zo glad als een spiegel. Of ik had een helikopter gehuurd; whatever, maar never nooit dat ik op die schuit had gaan zitten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |