SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als hij dit niveau driekwart van het seizoen vol weet te houden gaat hij heerlijke statistieken overleggen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:38 schreef hhh38 het volgende:
Het is lekker weer en Igor speelt op CL niveau
Hopelijk loten we veel Zuid-Europa in de CL.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:38 schreef hhh38 het volgende:
Het is lekker weer en Igor speelt op CL niveau
Die moet nog wel vervangen worden om het echt goed en dominant te laten draaien ja.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:42 schreef Kerftminister het volgende:
Zerrouki
Wat een kansloze speler
voor doelverdedigende acties is hij ongeveer even goed als bijlow, maar de passes en diepteballen zijn echt minder - los van een foutje wat altijd kan gebeuren.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:46 schreef Kerftminister het volgende:
Weer zo'n zeikbal van Wellenreuther.
Vorig seizoen wel, dat komt wel weer goedquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:49 schreef bbuddybb het volgende:
Timber en steekpasses is geen goed duo.
Terwijl die echt prima speelt, komt vaak knap vrij, wint duels. Laatste pas wat ongelukkig, maar wel echt een van de betere spelers die we hebben.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:49 schreef bbuddybb het volgende:
Timber en steekpasses is geen goed duo.
Is ook gewoon echt geen rechtsbuiten. Heeft niet de kwaliteiten van een flankspeler.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:49 schreef hhh38 het volgende:
Stengs komt vanaf die positie wel te weinig in het spel voor
Zeker. Speelt verder goed.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:50 schreef alopio het volgende:
[..]
Terwijl die echt prima speelt, komt vaak knap vrij, wint duels. Laatste pas wat ongelukkig, maar wel echt een van de betere spelers die we hebben.
Bij een rechtsback van het niveau Bueno zou het veel beter gaan denk ik. Dan kan hij veiliger naar binnen trekken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:49 schreef hhh38 het volgende:
Stengs komt vanaf die positie wel te weinig in het spel voor
Hij gooit er meteen een samba uit.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:53 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuwkoop voegt ook echt niks toe
Beter komt er nog een vervanger voor Wieffer zodat we Zerrouki kunnen banken of zelfs verkopen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:57 schreef snabbi het volgende:
als we straks osman speelgerechtigd hebben - pax/osman lekker tussen de vleugels laten rouleren.
en zerrouki naar de bank, stengs weer naar het centrum.. zit best wel muziek in dan.
Dat vind ik niet, maar echt een goede aankoop was het ook niet. Ik denk wel dat je er wel 10mln voor kunt krijgen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:55 schreef De_Kraam het volgende:
Zerrouki mogen we wel als miskoop bestempelen.
Helemaal mee eens, technisch zeer verfijnd.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:55 schreef fetX het volgende:
Milambo is echt zo’n goede voetballer. Die technische bewegingen en passjes waardoor er iemand anders of hij zelf helemaal vrij komt. Genot om naar te kijken
Wat hoop ik dat die nog vervangen wordt, zeg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:55 schreef De_Kraam het volgende:
Zerrouki mogen we wel als miskoop bestempelen.
T'is bijna wachten op de 1-1quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:59 schreef H.FR het volgende:
Dit lijkt verder vrij veel op de pot van vorige week. Ruim balbezit, hier en daar aardige dingen te zien, maar weinig goede kansen.
niet zo vreemd allemaal als je al 40 wedstrijden in de engelse premier Liga achter de rug hebtquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:59 schreef Kerftminister het volgende:
Bueno heeft echt een hele goede balbeheersing zeg. Aannames, kapbewegingen, dribbels, allemaal uitstekend.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
Hoe noem je de nieuwe linksback van Feyenoord als hij aan kinderen heeft gezeten?
Kinderbueno
GENOT
Toch al aardig wat ruimtes weggegeven. Ik zie het niet los van Zerrouki die de rol van Wieffer zo slecht overneemt.quote:
Leroy Fer had er wel meer volgens mij, dus dat zegt weinig.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
niet zo vreemd allemaal als je al 40 wedstrijden in de engelse premier Liga achter de rug hebt
Ja dat mag wel klaar zijn nu. Hopelijk staat er tegen Ajax iemand anders op zijn plek. Hij vertraagt ook zo enorm.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:01 schreef Scrummie het volgende:
Prima tot nu toe.
Ik geef het wel op met Zerrouki.
Voor zo een goed garpje?quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou je hier eigenlijk een note om moeten geven.
Zerrouki en ook Nieuwkoop zijn gewoon prima bankzitters maar komen echt tekort. Als Beelen weer fit is moet Geert gewoon weer naar RB.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:01 schreef Scrummie het volgende:
Prima tot nu toe.
Ik geef het wel op met Zerrouki.
Ik vind het knap dat je niet eens een ban overweegt...quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zerrouki is niet voor de bank gehaald, was een zogenaamde topaankoop.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Zerrouki en ook Nieuwkoop zijn gewoon prima bankzitters maar komen echt tekort. Als Beelen weer fit is moet Geert gewoon weer naar RB.
De 1-1 is dus niet ver weg maat.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind PEC veel te dreigend en ons te weinig kansen creëren, gezien het overwicht wat we hebben.
Kloptquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind PEC veel te dreigend en ons te weinig kansen creëren, gezien het overwicht wat we hebben.
Stukje bedreigen. Stukje machtsmisbruikquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Matsen, bedoel je.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stukje bedreigen. Stukje machtsmisbruik
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Hadden we in dit topic al tijden gezien dat die niks zou toevoegen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:05 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zerrouki is niet voor de bank gehaald, was een zogenaamde topaankoop.
Maar dat valt toch tegen.
Die 2 nog vervangen in de basis elf en dan zitten we denk ik wel goed voor komend seizoen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:11 schreef snabbi het volgende:
[..]
zerrouki en nieuwkoop, daar kan je een topic mee vullen
De druk wordt prima gezet, maar het tempo is wat laag en ook veel slordigheden in de eindpas. Echt grote kansen heeft Feyenoord nu ook weer niet gehad. Over rechts gebeurd er niks, Stengs moet gewoon op 10 ipv de rechterkant.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voetballend alleraardigst, en toch is PEC gevaarlijker dan wij voor mijn gevoel
Dan gaat er toch iets niet helemaal lekker.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
Hoe noem je de nieuwe linksback van Feyenoord als hij aan kinderen heeft gezeten?
Kinderbueno
GENOT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Situatieschets. @RamboDirk
Stengs moet vanaf 10 komen, daarachter Milambo en Timber, Osman vanaf rechts en dan nog een nieuwe RB ipv Nieuwkoopquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:19 schreef Scrummie het volgende:
Eerste half uur prima ondanks een zeer zeer zeer matige Zerrouki. Daarna wat minder. Stengs ook heel zwak, maar dat is nou eenmaal een slappe zak.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]Opmerkelijk dat de eikel paars is. Is dat hoe jouw eikel eruitziet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Situatieschets. @:rambodirk
Ik denk (en hoop) voor Nieuwkoop. Geertruida naar rechts danquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:25 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind Paixao eigenlijk beter op rechts. Tijdens het kampioensjaar bijv. Daarom zo jammer dat Sauer naar NAC is gestuurd.
Beelen komt erin dus.
Stukje gonorroequote:Op zondag 18 augustus 2024 15:25 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Opmerkelijk dat de eikel paars is. Is dat hoe jouw eikel eruitziet?
Al het goede, doei doei, ciao ciaoquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:33 schreef Kerftminister het volgende:
Mario is wel weer lekker open deuren aan het intrappen he.
HALLO MET MARIOOO
Deze rubriek moet uit de podcast.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:33 schreef Kerftminister het volgende:
Mario is wel weer lekker open deuren aan het intrappen he.
HALLO MET MARIOOO
Jij mag vaker een wens doenquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Graag snel de tweede goal voor Feyenoord voor een beetje rust in het spel.
Ik gun het hem. Hij zal ongetwijfeld gebaald hebben. Dus dit is wel lekker dan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan waren er users die dachten dat de transfersoap voor Stengs ONGELOFELIJK zwaar was.
Nee Gimenez loopt niemand in de weg of blokkeert het zichtquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze leek mij geen buitenspel (en ook niet hinderlijk)
ga je straks weer van die berichten krijgen dat santi zijn excuses aanbiedt terwijl je met grote cijfers gaat winnen ofzoquote:
KNBB.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:42 schreef Kerftminister het volgende:
Was bizar geweest als deze was afgekeurd.
Die scheids had Hancko helemaal niet gezien.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:42 schreef Kerftminister het volgende:
Was bizar geweest als deze was afgekeurd.
En voor Zechiëlquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:42 schreef Pistolero het volgende:
Ik vind het wel tijd voor het debuut van onze Argentijnse vriend.
De grensrechter gaat in de regel over buitenspel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Die scheids had Hancko helemaal niet gezien.
Toch een international heh.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:45 schreef hhh38 het volgende:
Vente erin. Gelukkig staan we al 0-3 voor
en vanaf welke plek maakte hij die goal juistquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ondanks de goal mag Stengs weer heel snel naar de 10.
Dat komt omdat Zerrouki dit bijna de hele wedstrijd al doet. Hij heeft letterlijk 2 goede acties oid gehad.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:50 schreef Pistolero het volgende:
Zerrouki, Stengs en Timber verliezen alledrie de bal op het middelveld, maar je ziet hier maar over 1 speler allemaal.
'' reacties.
Tsja.
Brian luistert wel meteen naar jequote:Op zondag 18 augustus 2024 15:48 schreef Vis1980 het volgende:
Zerrouki kan echt niet meer. Ik zou toch Zechiël eens de kans geven.
maar die andere doen ook nog weles goede dingen .....quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:50 schreef Pistolero het volgende:
Zerrouki, Stengs en Timber verliezen alledrie de bal op het middelveld, maar je ziet hier maar over 1 speler allemaal.
'' reacties.
Tsja.
Ligt ook vooral aan waar op het middenveld je de bal kwijt raakt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:50 schreef Pistolero het volgende:
'' reacties.
Tsja.
Timber zal nog geen 90 minuten kunnen spelenquote:Op zondag 18 augustus 2024 15:53 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe kan je nou Zerrouki laten staan?
Niet gek als je mijn Football Manager-CV ziet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Brian luistert wel meteen naar je
quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:54 schreef Kerftminister het volgende:
Die Smal had toch een goede trap?
Zechiel - Gimenez is wel de ultieme GodGod connectie in deze selectie. Die zie ik allebei nonstop bijbelteksten posten.quote:
Laat dit het begin zijn van zijn doorbraak, heeft al veel te lang geduurd.quote:
Excuus, 5-0.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:59 schreef hhh38 het volgende:
PEC moet wel heel slecht zijn als je met zo'n slordige wedstrijd alsnog 4-0 kan winnen
Niemand speelt 90 minuten goed maar kun je nagaan 'als het gaat lopen".quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:59 schreef hhh38 het volgende:
PEC moet wel heel slecht zijn als je met zo'n slordige wedstrijd alsnog 4-0 kan winnen
Als je die twee vervangt doe je gewoon mee om plek 1.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je ziet hoe makkelijk dit gaat word ik eigenlijk nog bozer om die 1-1 vorige week
Maar dat was een ongelukspotje met drie slechte spelers. Nu nog Nieuwkoop en Zerrouki definitief vervangen en je hebt een uitstekende ploeg.
Dat doen we sowieso.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Als je die twee vervangt doe je gewoon mee om plek 1.
Hij is altijd zo egoïstischquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:03 schreef CR7 het volgende:
Paixao speelt voor een transfer volgens mij
Echt een godenvoetballerquote:Op zondag 18 augustus 2024 16:05 schreef onlogisch het volgende:
Zechiël loopt zo lekker te ballen hé
Die zit nog in voorbereidings week 3 of 4.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:05 schreef bbuddybb het volgende:
Hancko met kramp.
We zijn fysiek niet in orde.
Vooruit.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die zit nog in voorbereidings week 3 of 4.
Die is genottelijk ja.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:05 schreef onlogisch het volgende:
Zechiël loopt zo lekker te ballen hé
Gewoon doen, is een meesterlijke 6.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan die niet gewoon op de plek van Zerrouki
Ja, dat zou hij kunnen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan die niet gewoon op de plek van Zerrouki
Waarom heb jij zo vaak dramatische conclusies?quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:05 schreef bbuddybb het volgende:
Hancko met kramp.
We zijn fysiek niet in orde.
Hij wint niet elk duel en daarom ziet het er soms uit alsof ie niet wil of kan, maar altijd kan ie zomaar scoren of beslissende assist geven.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:07 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die is zo belangrijk. Nadeel is wel dat hij vorm ineens kwijt kan zijn.
Arne is weg, dus nu deugt niets meer.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo vaak dramatische conclusies?
Voor het eerst op Fok!?quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo vaak dramatische conclusies?
Feyenoord hep honger naar de 6e.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:10 schreef onlogisch het volgende:
Ook fijn om te zien dat er gewoon doorgevoetbald wordt. We blijven naar voren spelen.
Was de eerste helft beroerd eigenlijk.quote:Op zondag 18 augustus 2024 16:08 schreef Haringkop het volgende:
Bôh, Stengs toch wel heel belangrijk in dit soort wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |