Dat vind ik niet, maar echt een goede aankoop was het ook niet. Ik denk wel dat je er wel 10mln voor kunt krijgen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:55 schreef De_Kraam het volgende:
Zerrouki mogen we wel als miskoop bestempelen.
Helemaal mee eens, technisch zeer verfijnd.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:55 schreef fetX het volgende:
Milambo is echt zo’n goede voetballer. Die technische bewegingen en passjes waardoor er iemand anders of hij zelf helemaal vrij komt. Genot om naar te kijken
Wat hoop ik dat die nog vervangen wordt, zeg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:55 schreef De_Kraam het volgende:
Zerrouki mogen we wel als miskoop bestempelen.
T'is bijna wachten op de 1-1quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:59 schreef H.FR het volgende:
Dit lijkt verder vrij veel op de pot van vorige week. Ruim balbezit, hier en daar aardige dingen te zien, maar weinig goede kansen.
niet zo vreemd allemaal als je al 40 wedstrijden in de engelse premier Liga achter de rug hebtquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:59 schreef Kerftminister het volgende:
Bueno heeft echt een hele goede balbeheersing zeg. Aannames, kapbewegingen, dribbels, allemaal uitstekend.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 14:58 schreef Poepz0r het volgende:
Hoe noem je de nieuwe linksback van Feyenoord als hij aan kinderen heeft gezeten?
Kinderbueno
GENOT
Toch al aardig wat ruimtes weggegeven. Ik zie het niet los van Zerrouki die de rol van Wieffer zo slecht overneemt.quote:
Leroy Fer had er wel meer volgens mij, dus dat zegt weinig.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
niet zo vreemd allemaal als je al 40 wedstrijden in de engelse premier Liga achter de rug hebt
Ja dat mag wel klaar zijn nu. Hopelijk staat er tegen Ajax iemand anders op zijn plek. Hij vertraagt ook zo enorm.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:01 schreef Scrummie het volgende:
Prima tot nu toe.
Ik geef het wel op met Zerrouki.
Voor zo een goed garpje?quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou je hier eigenlijk een note om moeten geven.
Zerrouki en ook Nieuwkoop zijn gewoon prima bankzitters maar komen echt tekort. Als Beelen weer fit is moet Geert gewoon weer naar RB.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:01 schreef Scrummie het volgende:
Prima tot nu toe.
Ik geef het wel op met Zerrouki.
Ik vind het knap dat je niet eens een ban overweegt...quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou je hier eigenlijk een note om moeten geven.
Zerrouki is niet voor de bank gehaald, was een zogenaamde topaankoop.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Zerrouki en ook Nieuwkoop zijn gewoon prima bankzitters maar komen echt tekort. Als Beelen weer fit is moet Geert gewoon weer naar RB.
De 1-1 is dus niet ver weg maat.quote:Op zondag 18 augustus 2024 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind PEC veel te dreigend en ons te weinig kansen creëren, gezien het overwicht wat we hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |