SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Hou ook van jou smoepsiequote:Op zondag 18 augustus 2024 12:04 schreef Sally het volgende:
Kutjong ben je ook als LaPo-hunter
Maar deze TT is wel![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hou ook van jou smoepsie
Wel veel suikerquote:
quote:
Kom maarquote:
Nogalquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:22 schreef Koen66 het volgende:
Het glazuur valt acuut van je tanden zo zoet
Daar doen we nou zo`n moeite voor.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:27 schreef ToT het volgende:
Ahhh jammer, het KLB-topic is weer gesloten.
* ik kom er aanquote:
quote:
En @Sally dan?quote:
Moet ze ook komenquote:
Wat niet is kan nog komen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:35 schreef ToT het volgende:
Valt mee dat ik geen ban gekregen heb voor dat geintje.
Dan unbannen we jou!quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:35 schreef ToT het volgende:
Kan nog wel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:35 schreef ToT het volgende:
Ehm. VORIG TOPIC.quote:
Zal jouw muts eens!quote:
Lekker mutsen.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:35 schreef ToT het volgende:
Duurt even voor een FA kan reageren op opmerkingen van Modsquote:
Ow, het was murp zelf @ToT .... Die is FAquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:40 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Duurt even voor een FA kan reageren op opmerkingen van ModsDie laatste kunnen niet bannen
![]()
Dun dun dunnnnn...quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, het was murp zelf @:ToT .... Die is FA![]()
Oeps.
Sterkte.
Raydun?quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:47 schreef Sally het volgende:
@:ToT - je topic is van KLB weer naar ONZ.
Maar wel dicht.
NEEN.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:47 schreef Sally het volgende:
Er was al eens een DTS-SC aangemaakt.
Konden we daar niet gewoon verder lullen?
Check it out.quote:
Zo erg is dat geintje toch ook niet?quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:35 schreef ToT het volgende:
Ben benieuwd of dit invloed zal hebben op de puntentelling nu het weer in ONZ staat!quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Check it out.
ONZ
RONDE 72 HET DODETOPICSPEL #16505Bolk die nieuwe modjes!
123» fullpage ToT 110 753 18-08-2024 12:26:16
murp
We gaan het merken!quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo erg is dat geintje toch ook niet?
Of ligt dts echt zoooo gevoelig?
Maar de OP mag wel eens aangepast worden. Het is geen Elvis dag meer en al helemaal geen vrijdagquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:04 schreef Sally het volgende:
Kutjong ben je ook als LaPo-hunter
Maar deze TT is wel![]()
Dan wint Murp het straks nog van SwJquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dit invloed zal hebben op de puntentelling nu het weer in ONZ staat!
Done.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar de OP mag wel eens aangepast worden. Het is geen Elvis dag meer en al helemaal geen vrijdag![]()
![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan wint Murp het straks nog van SwJ
Misschien mag je dan niet meer in KLB komen? Maar hoe erg is dat? Gewoon zorgen dat je niets te klagen hebtquote:
Whehehe!quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien mag je dan niet meer in KLB komen? Maar hoe erg is dat? Gewoon zorgen dat je niets te klagen hebt
Nee, want hij was toch niet gereekst?quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dit invloed zal hebben op de puntentelling nu het weer in ONZ staat!
Ga ik niet van uit. Ik had wel een hoger topicnummer gebruikt enzo.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, want hij was toch niet gereekst?
Plaatje pas ik later wel aan hoorquote:
Ja, maar waarom LaPo hunten als je geen moeite doet om de OP bij de tijd te houden?quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Plaatje pas ik later wel aan hoor
Dit.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar waarom LaPo hunten als je geen moeite doet om de OP bij de tijd te houden?
Lekker danquote:
Sterker nog, zelfs de TT is amper veranderd!quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit.
Zo jammer weet hè .
Echt op z'n Stiggies.
![]()
#metoo snap het LaPo hunten ook niet als je er verder niet veel mee doet.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sterker nog, zelfs de TT is amper veranderd!
Ik ontwijk juist soms de LaPo, omdat ik geen leuke TT weet
quote:
Gezond welquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ook al zo'n luxe lunch!
Ik had 3 bruine boterhammen met ham
Ik heb lucht gegeten, dus het is niet overal luxe hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ook al zo'n luxe lunch!
Ik had 3 bruine boterhammen met ham
Hé Birdie!quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
#metoo snap het LaPo hunten ook niet als je er verder niet veel mee doet.
Gatver!quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:22 schreef Kissingbird het volgende:
Ontbijt ligt in de oven![]()
Broodje geitenkaas
*lunchquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:22 schreef Kissingbird het volgende:
Ontbijt ligt in de oven![]()
Broodje geitenkaas
Ah gelukkig, iemand die compenseert voor alle luxe hierquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb lucht gegeten, dus het is niet overal luxe hoor.
Heeerlijkquote:
quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heeerlijkmet walnoten en rucola
[..]![]()
Neen 1e eten van de dag noemen we ontbijt
Ik vind geitenkaas echt ranzig. Bah bahquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Heeerlijkmet walnoten en rucola
Niet bij mijquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Het moment van de dag bepaalt de naam.
Zellufquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:26 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik vind geitenkaas echt ranzig. Bah bah
We hebben het relatief rustig gehouden. Tegen 8 uur gingen we al weer huiswaarts.quote:Op zondag 18 augustus 2024 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
Leeft @:grrrrrrrr nog na al die IPA's?
quote:
Zie dat jullie hetzelfde testosteron level hebbenquote:
Match made in heavenquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
Zie dat jullie hetzelfde testosteron level hebben
beetje cranky allebei
Je bent zeker hop aan het schijten door al het hopgeweldquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben het relatief rustig gehouden. Tegen 8 uur gingen we al weer huiswaarts.
Heul misschien dat ik er straks nog even langs fiets want ik heb nog wat munten over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |