quote:
Zie dat jullie hetzelfde testosteron level hebbenquote:
Match made in heavenquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
Zie dat jullie hetzelfde testosteron level hebben
beetje cranky allebei
Je bent zeker hop aan het schijten door al het hopgeweldquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We hebben het relatief rustig gehouden. Tegen 8 uur gingen we al weer huiswaarts.
Heul misschien dat ik er straks nog even langs fiets want ik heb nog wat munten over
Nee jij bent gewoon as usual te recalcitrant.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
Zie dat jullie hetzelfde testosteron level hebben
beetje cranky allebei
Dat soort vrouwen weet ik wel raad mee.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon as usual te recalcitrant.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen weet ik wel raad mee.
[ afbeelding ]
Er zat wel een typische lucht aan de ochtendhoop ja.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je bent zeker hop aan het schijten door al het hopgeweld
Beetje ducttape doet wonderen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen weet ik wel raad mee.
[ afbeelding ]
Have fun!!quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd voor een toer op de motor
Dan thuis je eigen bierfest houdenquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er zat wel een typische lucht aan de ochtendhoop ja.![]()
Ze waren wel weer allemaal lekker.![]()
Wel jammer dat het waarschijnlijk mijn laatste bierfest van het seizoen was.
quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Welkom in ONZ SC
Gezellig chatten over van alles en nog wat, en vandaag over van alles en nog wat.AahhwwSPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Dan opent wel iemand anders hoor, na een poosjequote:Op zondag 18 augustus 2024 13:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sterker nog, zelfs de TT is amper veranderd!
Ik ontwijk juist soms de LaPo, omdat ik geen leuke TT weet
Ahw. Zo erg?quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb lucht gegeten, dus het is niet overal luxe hoor.
Geen trek.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ahw. Zo erg?
Of had je niks meer in huis...?
quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd voor een toer op de motor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |