SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Hou ook van jou smoepsiequote:Op zondag 18 augustus 2024 12:04 schreef Sally het volgende:
Kutjong ben je ook als LaPo-hunter
Maar deze TT is wel![]()
quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hou ook van jou smoepsie
Wel veel suikerquote:
quote:
Kom maarquote:
Nogalquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:22 schreef Koen66 het volgende:
Het glazuur valt acuut van je tanden zo zoet
Daar doen we nou zo`n moeite voor.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:27 schreef ToT het volgende:
Ahhh jammer, het KLB-topic is weer gesloten.
* ik kom er aanquote:
quote:
En @Sally dan?quote:
Moet ze ook komenquote:
Wat niet is kan nog komen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:35 schreef ToT het volgende:
Valt mee dat ik geen ban gekregen heb voor dat geintje.
Dan unbannen we jou!quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:35 schreef ToT het volgende:
Kan nog wel.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:35 schreef ToT het volgende:
Ehm. VORIG TOPIC.quote:
Zal jouw muts eens!quote:
Lekker mutsen.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:35 schreef ToT het volgende:
Duurt even voor een FA kan reageren op opmerkingen van Modsquote:
Ow, het was murp zelf @ToT .... Die is FAquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:40 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Duurt even voor een FA kan reageren op opmerkingen van ModsDie laatste kunnen niet bannen
![]()
Dun dun dunnnnn...quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow, het was murp zelf @:ToT .... Die is FA![]()
Oeps.
Sterkte.
Raydun?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |