Maar hij hield niet van ijs, staat er? En niet van fietsen. En niet van modder.quote:
Oh niet van ijs houden was me ontgaanquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar hij hield niet van ijs, staat er? En niet van fietsen. En niet van modder.
Net zoals vuiligheid aan zijn racefietsbandquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh niet van ijs houden was me ontgaanDat is frappant.
Hebben jullie geen zorgplicht voor die kinderen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:44 schreef derLudolf het volgende:
Mooi man, drugs. Lekker spacecake eten en nu zielig zijn, te slap om te lopen. Hij wil dat we een ambulance bellen. Alsof die komen daarvoor
het zijn toch volwassenen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hebben jullie geen zorgplicht voor die kinderen?
Het zijn volwassenen en we hebben ze gewaarschuwd met mate te consumeren zeker als je niet eerder hebt gebruikt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hebben jullie geen zorgplicht voor die kinderen?
Oh ik dacht dat ze onder de 18 waren. Maar dan nog denk ik niet dat jullie verzekerd zijn voor het onthouden van zorg aan iemand die daar om vraagt. Om van mogelijke strafrechtelijke gevolgen nog maar niet te spreken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het zijn volwassenen en we hebben ze gewaarschuwd met mate te consumeren zeker als je niet eerder hebt gebruikt.
Die persoon is sowieso een dramaqueen.
Ik word altijd blij van jouw foodfoto's, vanwege je tafelkleed. Mijn oma maakte dit soort tafelkleden vroeger zelf, dus krijg ik elke keer een mooi nostalgisch gevoel als ik je foto's ziequote:Op zondag 18 augustus 2024 11:00 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ontbijtingrediënten
[ afbeelding ]
Ontbijt
[ afbeelding ]
Wat denk je? Nee steek het liever in de brandquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:34 schreef Barreltje het volgende:
was de drug door het organisatie commitee geregeld
Zo begon het bij mij ook. Mooi balen vrouw!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gisteren bij 2 lesbionics geweest en vandaag lees ik de Opzij...
Concidence? I THINK NOT
Straks krijg ik het ook![]()
Zeg, we zitten hier in CUL he, laten we het beestje gewoon bij zijn naam noemen...quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je wel hoe super lekker een bol ijs in espresso is![]()
Dat is zooooo lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Oeh, ik ben ook wel eens bij 2 vrouwen die van vrouwen houden op bezoek geweest, het komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:31 schreef Queller het volgende:
[..]
Zo begon het bij mij ook. Mooi balen vrouw!
Ik hoop dat jullie een goed woordje voor me willen doenquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:31 schreef Queller het volgende:
[..]
SPOILER: Traktatie voor morgen :Y)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb er ook een paprikasaus bij.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:02 schreef borisz het volgende:
Paprikasaus zonder vaste verblijfplaats?SPOILER: Traktatie voor morgen :Y)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb er ook een paprikasaus bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Dat was me ook niet helemaal duidelijk...quote:
Ja, baal jij ervan?quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:31 schreef Queller het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:02 schreef borisz het volgende:
Jij verzorgt de lunch op de zaak!?SPOILER: Traktatie voor morgen :Y)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb er ook een paprikasaus bij.![]()
En de regering doet nietsquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:38 schreef flipsen het volgende:
Oeh, ik ben ook wel eens bij 2 vrouwen die van vrouwen houden op bezoek geweest, het komt wel dichtbij zode Opzij heb ik dan gelukkig weer nooit gelezen, ik denk dat ik veilig zit
Ik wil het best proberen. Wil je wel of wil je niet bij de familie?quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop dat jullie een goed woordje voor me willen doen
Nee, natuurlijk niet. Maar openlijk alvast gaan flirten is niet goed. Heb ik jou weer in mijn nek. Dan weet je het welquote:
Mijn Mrs staat daar in het geheel niet open voor, je speelveld is vrij hoorquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:47 schreef Queller het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar openlijk alvast gaan flirten is niet goed. Heb ik jou weer in mijn nek. Dan weet je het wel
quote:
Ik ben een dikke bofkontquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:25 schreef Vanyel het volgende:
[
Mijn Mrs staat daar in het geheel niet open voor, je speelveld is vrij hoor
Zie hier het modder probleem. Een fiets van onder de 700 Euro kan zonder problemen door de blubber jakkeren. Dat spoelt er in de regen wel weer vanaf. Maar een luxepaard moet na elke ronde geborsteld gepoetst worden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat was me ook niet helemaal duidelijk...
Hij had het er vooral over dat hij graag voor het eerst 150 km wilde fietsen en dat hij dit een goede gelegenheid vond omdat je met een groepje fietst en er veel opties zijn om eerder af te haken als het niet gaat.
Hij was ook totaal geen ervaren fietser, hij heeft niet aan kop kunnen rijden want hij sprintte telkens weg en dan ging hij super sloom rijden tot we er weer waren zodat we daarna in de remmen moesten(de uitleg "kies een versnelling en rijd in hetzelfde ritme, dan ga je een constante snelheid" hielp niet)
En hij slingerde.
En hij bleef maar verkondigen dat een ¤700 fiets voor hem echt niet voldeed dus hij had nu een duurdere en betere. Dit terwijl de dame op de omafiets met 24 km/u aan kop reed
Kan het niet direct terughalen..de ‘blokjes’ kleuren #2? waren top.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb de proeflapjes voor de nieuwe jas binnengekregen, hartjesstof gaat m niet worden, maar twijfel heel erg tussen de andere twee.
😂alles went…quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:20 schreef z80 het volgende:
Dat mensen de wc luchtverfrisser als deo gebruiken. En de partner daar dan niets van zegt
.
Zelfs de bediening ging op een afstandje staan om de bestelling op te nemen. De geur was niet te harden.
Oh dat is balen zeg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kutzooi. Eind van de dag, toch nog maar even de nieuwe tuinmeubels in elkaar zetten voor het geval er dingen ontbreken. Missen we gewoon 1/3 van de loungeset
Veel gedaan vandaag. Weer een aantal vierkante meter in de windsingel aangeplantMoestuindingetjes gedaanen fruit geoogst. Grootste deel van de olievlekken van het terras zijn weg en/of vielen mee.
Met als ondertoon de meur van ouwe erwtensoep die ze proberen te maskeren.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:20 schreef z80 het volgende:
Dat mensen de wc luchtverfrisser als deo gebruiken. En de partner daar dan niets van zegt
.
Zelfs de bediening ging op een afstandje staan om de bestelling op te nemen. De geur was niet te harden.
Oude leidinggevende gebruikte te pas (zelden) en te onpas (altijd drakar noir. Wanneer hij een directie vergadering had of naar zijn leidinggevende moest altijd eerst even dat spul op. De negatieve hints van collega’s pikte hij niet op. Na zijn pensioen heeft de wc waar hij altijd gebruik van maakte 4 weken open gestaan om de meur eruit te krijgenquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Met als ondertoon de meur van ouwe erwtensoep die ze proberen te maskeren.
LOLquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oude leidinggevende gebruikte te pas (zelden) en te onpas (altijd drakar noir. Wanneer hij een directie vergadering had of naar zijn leidinggevende moest altijd eerst even dat spul op. De negatieve hints van collega’s pikte hij niet op. Na zijn pensioen heeft de wc waar hij altijd gebruik van maakte 4 weken open gestaan om de meur eruit te krijgen
Hij heeft het echt nooit begrepen. Grappige hints, directe opmerkingen, sinterklaasgedichten. Geen gevoel ervoorquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
LOL
Ik zou hem in het eerste overleg afgebrand hebben, ramen open gezet en gezegd dat ie dat moest laten.
Oeh, da’s ook niet best.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:39 schreef Blues het volgende:
Dit haaaaalt t niet bij patiënten X,Y en Z die geregeld moeten komen.
We vangen ze altijd op en leiden ze dan naar een ander wachtkamertje.
Anders ligt iedereen in de grote wachtruimte in katzwijm![]()
(Ze komen niet tegelijk he, maar doen niet voor elkaars odeur onder
Als ze weg zijn, spuiten we de spreekkamer, wachtruimte en ruimte bij de balie even gedurende een minuut of 5 met stomaspray![]()
Ik heb het hier over lijf/kledinggeur.
Hij hield er van😆quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hij heeft het echt nooit begrepen. Grappige hints, directe opmerkingen, sinterklaasgedichten. Geen gevoel ervoor
Dat zal best. Ik hoor nog een directeur zeggen “wat voor meur ruik ik nu weer” en dat hij vroeg “wat dan ik ruik niets”quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:10 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 heeft haar "maar wat als ik alles verkeerd doe en kapot maak" overwonnen en een nieuwe ketting op de mountainbike gedaan
Dat klusje lag al sinds begin juni op me te wachten
Nu even een testrondje, brug 1 heen brug 2 terug. Ben je meteen gerust, en kun je het bos weer in.quote:Op zondag 18 augustus 2024 19:10 schreef Tele6 het volgende:
* Tele6 heeft haar "maar wat als ik alles verkeerd doe en kapot maak" overwonnen en een nieuwe ketting op de mountainbike gedaan
Dat klusje lag al sinds begin juni op me te wachten
Ik heb een paar rondjes om het blok gedaan, alle kanten op geschakeld, paar sprintjes, paar noodstops. Alles doet hetquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Nu even een testrondje, brug 1 heen brug 2 terug. Ben je meteen gerust, en kun je het bos weer in.
Topperrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 18 augustus 2024 19:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb een paar rondjes om het blok gedaan, alle kanten op geschakeld, paar sprintjes, paar noodstops. Alles doet het
Heb je hier iets aan of had je dat al gezien?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:20 schreef z80 het volgende:
Ik weet dat er in Lent aankomende week omleidingen zijn. Maar er is niets te vinden wat er exact afgesloten wordt en wat de omleiding is. Alleen op de site van Breng (Busvervoerder ov) is te vinden dat er haltes vervallen.
Gaat morgen dus een verrassing worden wat er wel/niet kan.
Dit is slechts een gedeelte. De Laauwikstraat gaat ook voor een deel, en mogelijk het hele stuk dicht. Dit staat tenminste op de borden. De Turennesingel wordt dan weer niet genoemd. Maar hier stonden zaterdag al wel de nodige hekken en borden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je hier iets aan of had je dat al gezien?
https://www.wegstatus.nl/roadworknl/NDW03_358340_442411_RSCAB_1/
Hier gaat in een paar jaar de Velperweg in delen achter elkaar op de schop. Is ook best lastig hoorde ikquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Dit is slechts een gedeelte. De Laauwikstraat gaat ook voor een deel, en mogelijk het hele stuk dicht. Dit staat tenminste op de borden. De Turennesingel wordt dan weer niet genoemd. Maar hier stonden zaterdag al wel de nodige hekken en borden.
Edit. Volgend de zelfde site gaat er een rotonde dicht. Gaat dus een zooitje worden aankomende week.
maakt het nog uit waar je die koopt? Ik ben wel eens benieuwd.quote:
Weet niet of het qua smaak uitmaakt, maar dit was een originele. Van DP die misschien wel in de rij heeft gestaan ervoorquote:Op maandag 19 augustus 2024 01:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
maakt het nog uit waar je die koopt? Ik ben wel eens benieuwd.
Voel je je al 36?quote:
De Jumbo heeft ze ook, dus ik vroeg me af of die net zo lekker zijn en het geld waard.quote:Op maandag 19 augustus 2024 06:32 schreef Vanyel het volgende:
Weet niet of het qua smaak uitmaakt, maar dit was een originele. Van DP die misschien wel in de rij heeft gestaan ervoor
Maar eigenlijk weet je van binnen het antwoord wel al.quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Jumbo heeft ze ook, dus ik vroeg me af of die net zo lekker zijn en het geld waard.
Mja, dit is inderdaad wel ongeveer wat ik al dacht.quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:51 schreef gcjoel het volgende:
Maar eigenlijk weet je van binnen het antwoord wel al.![]()
Dat kan nooit lekker zijn, een te duur goedkoop alternatief, massa productie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik reken het goed
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ik wil hem ook heel graag proeven trouwens, maar ga dan wel kijken bij een lokale chocolatier of patisserie. Daar heb ik dan iets meer vertrouwen in qua smaak en kwaliteit.quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mja, dit is inderdaad wel ongeveer wat ik al dacht.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:02 schreef borisz het volgende:
Verjaardagen worden op kantoor gevierd met Slingers en al. Maar ook soms in stijl en aangezien ik de quizmaster ben..Van harteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik reken het goed
La derecha oprime, la izquierda libera
quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:02 schreef borisz het volgende:
Verjaardagen worden op kantoor gevierd met Slingers en al. Maar ook soms in stijl en aangezien ik de quizmaster ben..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik reken het goed
Spoilers!
De macarons van de jumbo zijn wèl een aanrader.quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mja, dit is inderdaad wel ongeveer wat ik al dacht.
De reden dat ik nooit eigen fotos plaats is omdat ik geen zin heb dat deze gebruikt worden door anderen voor hun content.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Toch wel jammer dat er hier geen regel is dat van alle geconsumeerde patisserie minstens een voor- en bovenaanzicht foto geplaatst wordt, en liefst ook een dwarsdoorsnede
Ik vind het fotograferen van eten op langwerpige borden in een restaurant zeer matig.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Toch wel jammer dat er hier geen regel is dat van alle geconsumeerde patisserie minstens een voor- en bovenaanzicht foto geplaatst wordt, en liefst ook een dwarsdoorsnede
Boven en onder aanzicht. Europese of Amerikaanse projectie. En de dwarsdoorsnede, langs welke as?quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Exploded view is de dag er na?quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Boven en onder aanzicht. Europese of Amerikaanse projectie. En de dwarsdoorsnede, langs welke as?
Ook nog een exploded view?
Mooi!quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Exploded view is de dag er na?
Van brood of pizza zijn crumbshots gewenst:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hier heb je een previewquote:Op maandag 19 augustus 2024 11:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Exploded view is de dag er na?
Van brood of pizza zijn crumbshots gewenst:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
dE hAGelSlaG vAlT ERdOoRquote:Op maandag 19 augustus 2024 12:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mooi!
Had toen ik in NL woonde een bakker om de hoek die Chiabatas en Baguette had die er zo uitzagen, kreeg ie alleen naar klachten over, daarna waren ze net als al het andere brood fijn van kruim. Zeikers.
Oehhh nice.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hier heb je een preview
[ afbeelding ]
De dochter van @Vicky heeft ze gemaakt. Ging naar de burenquote:Op maandag 19 augustus 2024 01:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
maakt het nog uit waar je die koopt? Ik ben wel eens benieuwd.
Wat een tegenvaller!quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik gang in de wacht bij Karwei vanwege het zoekgeraakte stuk van onze loungeset. Ik geloof nooit dat dit zonder gedoe goed gaat komen.
Het lijkt er op dat het pakket kwijt is bij de transporteur. Men neemt contact met me op, ooit.quote:
Buh.quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat het pakket kwijt is bij de transporteur. Men neemt contact met me op, ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suf. Moi.![]()
👎quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat het pakket kwijt is bij de transporteur. Men neemt contact met me op, ooit.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:40 schreef AnneX het volgende:
Niet.doen![]()
Ook 👎SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suf. Moi.![]()
Even met de vingers in het stopcontact, zoiets?quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:12 schreef AnneX het volgende:
Vervelend hoor Vlinder van hoofd en lijf en slaap.
Heeft je lijf niet een harde reset nodig? op d’een of andere manier.
Blegh, wat kut. Hopelijk vinden ze 'm snel terug en horen jullie snel wat van ze..quote:Op maandag 19 augustus 2024 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb net 2 kittens geadopteerdquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Crosspost voor @:sigme en @:isabeau (die in de regio wonen, toch?) en vast zelf geen kitten willen maar misschien wel belangstellenden kennen.
En voor users die (mensen kennen die) op de route Groningen-Venray wonen en potentiële baasjes kennen.
Het is zo’n lief topic en moederpoes is een schatje. Heeft ze vast ook aan haar vijf te adopteren kinderen meegegeven![]()
Majoraan in F&F / steun gevraagd bij opvoeding kittens - 2
quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb net 2 kittens geadopteerd.
De route loopt langs mijn huis. Helaas dus, net te laat
Wat een karweiquote:Op maandag 19 augustus 2024 14:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verwondering alom bij Karwei. Ik word weer teruggebeld.
“Met deze transporteur gaat het Altijd goed” …zoiets?quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Verwondering alom bij Karwei. Ik word weer teruggebeld.
Bohhhquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Crosspost voor @:sigme en @:isabeau (die in de regio wonen, toch?) en vast zelf geen kitten willen maar misschien wel belangstellenden kennen.
En voor users die (mensen kennen die) op de route Groningen-Venray wonen en potentiële baasjes kennen.
Het is zo’n lief topic en moederpoes is een schatje. Heeft ze vast ook aan haar vijf te adopteren kinderen meegegeven![]()
Majoraan in F&F / steun gevraagd bij opvoeding kittens - 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vervelend @vlindertje89 hopelijk trekt het allemaal snel weg
Goede hh van @AnneX minder van het “leekers” wat niet lekker was.
Irritant @Lucky_Strike niet geleverd al niet maar kwijt is nog erger.
Gisteren kwam een kennisje op de lijn zij heeft een cursus patroontekenen gevolgd en wil daar wat meer mee doen, evt commercieel. Of ze wat mocht ontwerpen voor mij en of ik dan een review wilde plaatsen en ook overleggen waar ze met “echte” klanten rekening moet houden. Mijnlijf is natuurlijk nogal lastig met verschillende maten dus dat gaat een uitdaging worden 😉 voor haar, maar als het lukt heb ik een leuk patroonWe have far more in common than that which devides us..
Oh bah wat een rotnieuws. Moet je ook de oorschelpen insmeren met de medicatie? Dat deed bij Nika wel wat.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bohhh![]()
Ik was net bij de dierenarts met mijn kat, helaas waarschijnlijk einde verhaal.
We proberen nu nog iets om eetlust op te wekken om te kijken of ze dan wat aansterkt.
Mijn baby![]()
Nee heb een of ander pilletje dat zij in 8 stukken hebben gesneden, daarvan moet ze komende dagen iedere dag 1 stukje. En net 2 prikjes gehad om te beginnen, en van dat speciale calorierijke voer.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh bah wat een rotnieuws. Moet je ook de oorschelpen insmeren met de medicatie? Dat deed bij Nika wel wat.
Oh neequote:Op maandag 19 augustus 2024 14:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bohhh![]()
We proberen nu nog iets om eetlust op te wekken om te kijken of ze dan wat aansterkt.
Mijn baby![]()
Dat is waar het op neerkomt inderdaad. Maar voor men dat door had, waren we wel even verder. Voor het gemakt heeft de transporteur in hun systeem staan dat er drie dozen hier zijn afgeleverd. We hebben er toch echt maar 2 gekregen en dat heeft de chauffeur ook op de foto gezet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:24 schreef fietsie het volgende:
@:Lucky_Strike hebben ze een hele doos niet opgestuurd oid ?
Ergens in de oplos-keten zat dus een mens die zelf ging denken, en een oplossing bedacht, als ik het zo lees. Dat is wel fijnquote:Op maandag 19 augustus 2024 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is waar het op neerkomt inderdaad. Maar voor men dat door had, waren we wel even verder. Voor het gemakt heeft de transporteur in hun systeem staan dat er drie dozen hier zijn afgeleverd. We hebben er toch echt maar 2 gekregen en dat heeft de chauffeur ook op de foto gezet.
Dit is niet verstuurd via een centraal magazijn maar door een vestiging. De vestiging had ooit 2 sets geleverd gekregen met 5 dozen dus incompleet. 2 dozen daarvan apart gezet. Van één set een showmodel gemaakt. Daarna vergeten dat de andere set incompleet was en die naar ons opgestuurd. We krijgen nu het hoekstuk van het showmodel. Ik vind het gescheten zo. Morgen zou de transporteur weer langs moeten komen.
Het valt me nog mee dat het goed lijkt te komen. Ik voorzag allerlei drama's zoals je hier regelmatig in WGR leest. En onze ervaringen na vorige week 6 bezoekjes aan 5 vestigingen van Karwei zijn nou niet enorm positief. Ondanks dat komt toevallig wel 80% van onze tuinmeubelen daar vandaan maar toen wisten we nog niet van alle gedoe. En het is wel heel mooi
Ja, ze hebben daadwerkelijk nagedacht. Valt weer meequote:Op maandag 19 augustus 2024 14:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ergens in de oplos-keten zat dus een mens die zelf ging denken, en een oplossing bedacht, als ik het zo lees. Dat is wel fijn
Mirtazapine? Dat kreeg Nika eerst toen de creme nog niet bestond. Ik vond dat beter/sneller werken. Je moet wel klaar staan met eten…heel veel en heel vaak eten. Hier begon het 15 minuten na inname.quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee heb een of ander pilletje dat zij in 8 stukken hebben gesneden, daarvan moet ze komende dagen iedere dag 1 stukje. En net 2 prikjes gehad om te beginnen, en van dat speciale calorierijke voer.
Ze was altijd al dun met 2-2.5 kilo maximaal. Maar nu onder de 2 en dat is wel echt gevaarlijk ook.
Aww, shit zeg. Heel veel sterktequote:Op maandag 19 augustus 2024 14:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee heb een of ander pilletje dat zij in 8 stukken hebben gesneden, daarvan moet ze komende dagen iedere dag 1 stukje. En net 2 prikjes gehad om te beginnen, en van dat speciale calorierijke voer.
Ze was altijd al dun met 2-2.5 kilo maximaal. Maar nu onder de 2 en dat is wel echt gevaarlijk ook.
Ja dat!quote:Op maandag 19 augustus 2024 14:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mirtazapine? Dat kreeg Nika eerst toen de creme nog niet bestond. Ik vond dat beter/sneller werken. Je moet wel klaar staan met eten…heel veel en heel vaak eten. Hier begon het 15 minuten na inname.
Ik vond het heel fijn spul maar de DA wilde dat niet meer geven "want er was iets speciaals voor dieren". En ze hadden het ook niet meer. Vond dat wel jammer (creme in een oorschelp smeren, met handschoentjes aan en de kat niet mogen aanraken/knuffelen vond ik niet zo heel fijn). Mirtazapine vond ik echt fijn. En hier gingen die onbeperkte brokjes zo op. Zo erg dat ze probeerde de surefeeder van Elin open te krijgenquote:Op maandag 19 augustus 2024 14:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat!
Oh echt? Want van die prik net (wel ander spul) is het nog niet echt op gang gekomen.
Ze heeft sowieso altijd onbeperkt brokjes, dus hopelijk gaat ze die ook weer gewoon eten.
Ik hoop hetquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vond het heel fijn spul maar de DA wilde dat niet meer geven "want er was iets speciaals voor dieren". En ze hadden het ook niet meer. Vond dat wel jammer (creme in een oorschelp smeren, met handschoentjes aan en de kat niet mogen aanraken/knuffelen vond ik niet zo heel fijn). Mirtazapine vond ik echt fijn. En hier gingen die onbeperkte brokjes zo op. Zo erg dat ze probeerde de surefeeder van Elin open te krijgen
Ze dacht aan nierfalen, ze hoorde ook een hartritme stoornis.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:38 schreef Candaasje het volgende:
De zalf is is ook mirtazapine. (Waarom mocht jij je kat niet meer knuffelen Kaatje? Zolang je van de binnenkant van de oren afblijft is er niet zoveel aan de hand?)
De regelgeving voor gebruik van humane producten wanneer er ook een veterinair alternatief is, wordt steeds verder aangescherpt. Helaas, want het werkt niet altijd even goed/hetzelfde en het geeft een zooi extra administratieve rondslomp waar je niet goed van wordt.
Maar naar @:gcjoelHebben ze dit idee wat er aan de hand is?
Verder niet echt up top date hier. Ook dit weekend weer nachtdiensten.
Oei gcjoel dat klinkt ernstig. Sterkte met de kat.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze dacht aan nierfalen, ze hoorde ook een hartritme stoornis.
Hm, matig. Maar beide is soms nog best leuk te leven met ondersteunende therapie, maar hangt allemaal een beetje van de ernst van beide aanduidingen het type hartfalen af. ( er zijn overigens best veel dieren met een ‘hartruis’ die daar niet zoveel last van hebben.)quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze dacht aan nierfalen, ze hoorde ook een hartritme stoornis.
Nee, enkel een algemene reactie dat door vakantie het wat langer kan duren maar ze sowieso iets laten weten. Dus ik wacht nog even afquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:44 schreef AnneX het volgende:
En en en @:Candaasje al reactie op de solli?
Dan wachten wij ook maar af.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee, enkel een algemene reactie dat door vakantie het wat langer kan duren maar ze sowieso iets laten weten. Dus ik wacht nog even af
Dit staat in de bijsluiterquote:Op maandag 19 augustus 2024 15:38 schreef Candaasje het volgende:
De zalf is is ook mirtazapine. (Waarom mocht jij je kat niet meer knuffelen Kaatje? Zolang je van de binnenkant van de oren afblijft is er niet zoveel aan de hand?)
De regelgeving voor gebruik van humane producten wanneer er ook een veterinair alternatief is, wordt steeds verder aangescherpt. Helaas, want het werkt niet altijd even goed/hetzelfde en het geeft een zooi extra administratieve rondslomp waar je niet goed van wordt.
Maar naar @:gcjoelHebben ze dit idee wat er aan de hand is?
Verder niet echt up top date hier. Ook dit weekend weer nachtdiensten.
Ach toch, wat triest. Jullie hebben toch niet zo lang geleden ook al afscheid moeten nemen van één van de honden?quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Slecht nieuws, onze lieve ouwe Beagledame heeft waarschijnlijk kanker, zit een gezwel op een zenuwknoop. Kan een ontsteking zijn, kan... antibiotica en pijnstillers, volgende week controle
Ja, in de Herfst hebben we onze Reu in laten slapenquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:32 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ach toch, wat triest. Jullie hebben toch niet zo lang geleden ook al afscheid moeten nemen van één van de honden?
gaat lekker met de beestjes hierquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Slecht nieuws, onze lieve ouwe Beagledame heeft waarschijnlijk kanker, zit een gezwel op een zenuwknoop. Kan een ontsteking zijn, kan... antibiotica en pijnstillers, volgende week controle
Nou...quote:
Oh, goddelijkquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:13 schreef fietsie het volgende:
Na gister 6 uur op de BBQ te hebben mogen garen / drogen, zijn de op De Bazaar gekochte aubergines vandaag verwerkt tot Insalata Melizano.
En ehm, gezien de foto's, is er ook al heel veel van geconsumeerd
Och toch. Sterkte.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Sterktequote:Op maandag 19 augustus 2024 14:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bohhh![]()
Mijn baby![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Volgens de dierenarts, ja. Zelf is ze niet kleinzielig. Ze is niet aan het piepen of jammeren, loopt alleen moeilijk. Maar bij het onderzoek merk je dat ze het zachtst gezegd niet prettig vind.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:03 schreef AnneX het volgende:
Dat is naar Jan! Op een zenuwknoop is ook zenuwpijnen?
Wat voor item mag dat dan zijn? Een lelijke vaas?quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:30 schreef Barreltje het volgende:
@:borisz gefeliciteerd nog, is het nou 36 of 33
en eenvoor degenen met kwakkelende dieren
en hopelijk een hoekstuk voor Lucky morgen.. nu moet ik op zoek naar een ander doel voor mn popcorn![]()
Tevens kantoor aan het opruimen.. binnenkort logees.. en ik heb ontdekt dat ik een item heb wat nu in ongeveel IEDERE kamer in huis is geweest en ik het WEER verplaatst heb.. ik kan er maar geen goede plek voor vindenhebben jullie ook zo'n item ?
Dat soort dingen slapen naast de mountainbike in mijn inpandige bergingquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:50 schreef Barreltje het volgende:
m'n wetsuit en surf schoenen.. te groot voor in m'n kleding kast en daarom zwerft ie maar rond overal...
Vast niet zo groot als dezequote:Op maandag 19 augustus 2024 19:12 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat soort dingen slapen naast de mountainbike in mijn inpandige berging
Op dit moment bevat de stapel naast de mountainbike:
- een paar skates
- twee zadeltassen
- een frametas
- een wasmand
- een lege vuilniszak
Een thuisloos voorwerp is mijn naaimachine. Die staat op de grond in de woonkamer, maar mooi staat dat niet. Hij is alleen te groot voor de meeste kasten en te zwaar om ver van de woonkamertafel te bewaren want dan is het zo'n gesjouw als ik 'm een keer wil gebruiken. Misschien regel ik ooit een naaitafeltje of zo. Hij is mintgroen metaal dus best mooi.
36, maar op kantoor liggen twee opblaasbare 3'en. Dus wordt iedereen altijd 33quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:30 schreef Barreltje het volgende:
Foto?quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:12 schreef Tele6 het volgende:
Een thuisloos voorwerp is mijn naaimachine. Die staat op de grond in de woonkamer, maar mooi staat dat niet. Hij is alleen te groot voor de meeste kasten en te zwaar om ver van de woonkamertafel te bewaren want dan is het zo'n gesjouw als ik 'm een keer wil gebruiken. Misschien regel ik ooit een naaitafeltje of zo. Hij is mintgroen metaal dus best mooi.
Tsk. Geen 3 naar een 6 kunnen MacGyvererenquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:35 schreef borisz het volgende:
[..]
36, maar op kantoor liggen twee opblaasbare 3'en. Dus wordt iedereen altijd 33.
voor de dieren.
Verder is het een normale avond. Net gesport. Drink nog wel een restje rose.
Zo creatief ben ik nietquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tsk. Geen 3 naar een 6 kunnen MacGyvereren![]()
Zo heb ik mijn verjaardag én die van een vriendin die twee dagen later twee jaar ouder werd kloppend gekregen (6 naar 8).
Bij de SoLow in de Grote Houtstraat hebben ze alle cijfers in alle soorten, kleuren en maten.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Zo creatief ben ik niet.
Heb nog wel eens gegoogeld om ook andere cijfers aan te schaffen, maar nooit gedaan. En ik weet niet eens hoe we aan deze twee 3'en komen.
Bij de HEMA kun je dat ook gewoon kopen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij de SoLow in de Grote Houtstraat hebben ze alle cijfers in alle soorten, kleuren en maten.
Gefeliciteerd!
Daar was ik dus eens en kon ik niet fatsoenlijke opblaasbare getallen vinden... Maar zal weer eens kijken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij de SoLow in de Grote Houtstraat hebben ze alle cijfers in alle soorten, kleuren en maten.
Gefeliciteerd!
Zolang je maar niet verwacht daar nullen aan te treffen… want dat verkoopt niet. Wie wordt er nu nul jaar!?quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Daar was ik dus eens en kon ik niet fatsoenlijke opblaasbare getallen vinden... Maar zal weer eens kijken.
Om de Chef nu een item te noemen...quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:30 schreef Barreltje het volgende:
en eenvoor degenen met kwakkelende dieren
en hopelijk een hoekstuk voor Lucky morgen.. nu moet ik op zoek naar een ander doel voor mn popcorn![]()
Tevens kantoor aan het opruimen.. binnenkort logees.. en ik heb ontdekt dat ik een item heb wat nu in ongeveel IEDERE kamer in huis is geweest en ik het WEER verplaatst heb.. ik kan er maar geen goede plek voor vindenhebben jullie ook zo'n item ?
quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Om de Chef nu een item te noemen...
quote:
Hier moet je zuinig op zijn. Dit is nog een degelijke machine.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zweer je dat de accessoires wel mintgroen zijn! Daarom had ik mintgroen onthouden. Ik gebruik het ding duidelijk niet vaak genoeg. (Het naaiwerk stapelt zich ook op...)
Oooh die had ik ook.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zweer je dat de accessoires wel mintgroen zijn! Daarom had ik mintgroen onthouden. Ik gebruik het ding duidelijk niet vaak genoeg. (Het naaiwerk stapelt zich ook op...)
Zo’n type had/heeft mijn moeder ook. Heb ik vroegah weleens een paar steekjes mee genaaid. Nooit leuk gevonden.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb er hier al wel eens eerder over verteld. De foto van hierboven is uit 2018, had geen zin om 'm uit de koffer te tillen. Het is een prachtig apparaat maar loeizwaarquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een gaaf ding @:tele6. Wel eens een gezien maar zowel oma als moeder hadden een andere. Zit nu heel diep na te denken waar ik er zo’n zelfde heb gezien
Mijn oude masjienquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier is die nog achter de bomen, ik zie vaag iets manerigsquote:
Hij is helemaal rood door de rook van de bosbranden in Canadaquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier is die nog achter de bomen, ik zie vaag iets manerigs
Ik vind met de hand naaien 10000x stommer. Met de machine heb ik alleen altijd de "bang om het apparaat te slopen" stress, maar dit ding lijkt redelijk onverwoestbaar. Heb er een verzwaringsdeken voor mezelf van genaaid van heel dikke katoen en plasticbolletjes, en allerlei broeken omgezoomd want hij kan prima 3 lagen denim hebben. Alle gordijnen zomen met de hand zou ook ellendig zijn geweest -- ik heb die voor de slaapkamer met de hand gedaan omdat ik een onzichtbare zoom wilde, en de woonkamergordijnen onder de machine door geragd want manmanmanman wat een werk anders.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo’n type had/heeft mijn moeder ook. Heb ik vroegah weleens een paar steekjes mee genaaid. Nooit leuk gevonden.
Wat een mooie!quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:17 schreef Tele6 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op zn duizendknietjes?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:33 schreef Lonaa het volgende:
Er kruipt een enorme duizendpoot over het plafond.
Dat is puur klappen vangen johquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had een best leuke functie gevonden. Klantenservice bij UWV. Niet mijn droombaan maar wel iets dat ik een half jaar zou willen doen zodat er 'iets in het sociaal domein' op mijn cv staat. In de vacature werd gesproken over thuiswerken maar helaas blijkt dat maar heel beperkt mogelijk. En ik ga niet een uur rijden enkele reis om ergens achter de telefoon te gaan zitten.
Dat vind ik niet zo'n probleem eigenlijk. Wel als dit mijn hele carrière zou zijn maar voor korte tijd overleef ik dat wel. Maar goed, ik ga daar niet dagelijks 2 uur voor in de auto zitten.quote:
Ik ben echt gek op toetjes. In een restaurant kijk ik oo éérst naar de nagerechten en pas daar mijn hoofdgerecht op aan (als in: lekkere nagerechten, dan iets lichts als hoofdgerecht hehe). Thuis meestal geen nagerecht, maar tegenwoordig koop ik weer "Queso y dulce" als ik in de supermarkt ben. Dat is een stuk kaas met een stuk... ehm, dulce de membrillo (mijn favoriet) of dulce de batata (vrouwlief). Echt een typisch Argentijns toetje, lekker makkelijk en goedkoopquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:16 schreef sigme het volgende:
Ontopic: het toetje van gister. Een petit grand dessert
[ afbeelding ]
Ik heb een keer een blik dulce de batata gekregen, van ons Argentijntje (student, heeft een jaar in ons piedaterre gewoond). Ik was dat al weer glad vergeten, nu herinner ik het mij weer. Verrassend lekker!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:42 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik ben echt gek op toetjes. In een restaurant kijk ik oo éérst naar de nagerechten en pas daar mijn hoofdgerecht op aan (als in: lekkere nagerechten, dan iets lichts als hoofdgerecht hehe). Thuis meestal geen nagerecht, maar tegenwoordig koop ik weer "Queso y dulce" als ik in de supermarkt ben. Dat is een stuk kaas met een stuk... ehm, dulce de membrillo (mijn favoriet) of dulce de batata (vrouwlief). Echt een typisch Argentijns toetje, lekker makkelijk en goedkoop
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Jazeker, die zijn er. Er is een hele wereld van detacheerders en recruiters. Maar ook websites speciaal voor vacatures in Brabant, bij gemeentes, bij de overheid, in het onderwijs. En overal kan je een zoekopdracht aanmaken waarna je mail krijgt zodra er een nieuwe vacature online staat die bij jouw filters past.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:33 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky_Strike Zijn er ook uitzendburo’s of outsourcement voor hbo+ werkzoekenden? Of heet dat tegenwoordig detacheerders of trainee’s…nou ja, dat jargon als zoekterm.
De UP! was al klaar en van binnen alle 4 stoelen geshampoorelle’d en binnen& buiten met de hand gepoetst.![]()
Dat was meer dan gevraagd. Als nieuw
Ach, jij bent digitaal beter vaardig dan ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jazeker, die zijn er. Er is een hele wereld van detacheerders en recruiters. Maar ook websites speciaal voor vacatures in Brabant, bij gemeentes, bij de overheid, in het onderwijs. En overal kan je een zoekopdracht aanmaken waarna je mail krijgt zodra er een nieuwe vacature online staat die bij jouw filters past.
Fijn van de Up! Wat kost zoiets eigenlijk?
Acht.en.zes.tig. kilo. Wow.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook eten, ik had/heb verse makdoush. De kleine aubergines zijn er en vorige week heeft mijn collega 68!!! Kg gemaak. Ik kreeg een grote pot omdat ze mijn koffer mag lenen wanneer ze naar haar (enorm zieke) vader gaat.
Ik heb uiteraard ook uitgedeeld, een nieuwe vrijwilliger kende het niet en dat was “oeh, oh wat is dit lekker” en een nieuwe tolk had dat ook in geen tijden vers gehad (voormalig restaurant eigenaar) en die moest bijna huilen van geluk.
Die twee dulce’s zijn ook zo lekker.
Bij vwn op de it afdeling zaten ze vandaag niet lekker, systeem was down. Alles moeten opschrijven en morgen maar proberen in te voeren. Donderdag werk ik niet, het is vrij rustig op t spreekuur, waar je soms met 4 man er niet door komt vervelen we ons nu met 2.
Dulce de membrillo gewoon zo eten is wel ok, maar het is vaak de combi. Met kaas (zoutig) is dus erg lekker, maar ze gooien hier overal membrillo in/op/bij, vooral bij facturas (zoete croissantjes enzo) en koekjes met membrillo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:29 schreef AnneX het volgende:
Is het zo bijzonder van smaak? Of is het de combi met kaas?
zulke facturas wil ik ook wel krijgenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dulce de membrillo gewoon zo eten is wel ok, maar het is vaak de combi. Met kaas (zoutig) is dus erg lekker, maar ze gooien hier overal membrillo in/op/bij, vooral bij facturas (zoete croissantjes enzo) en koekjes met membrillo.
En nu heb ik honger, ik zocht even naar een plaatje van facturas![]()
[ afbeelding ]
Vorig jaar heb ik ook een potentiële ontsteking (toen nog 'slechts' een cyste) onder een jaren eerder uitgevoerde wortelkanaalbehandeling laten verhelpen, waarbij ze de boel in het ziekenhuis open én schoon hebben gemaakt en daarna de holte in het bot hebben opgevuld met iets.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net thuis, vergeten boodschappen te doen. Gelukkig ligt de vriezer nog vol![]()
Ik kan een carrière als tandarts beginnen
Ik liep even binnen om een afspraak te plannen voor een raar ding. En kon meteen tussendoor terecht voor een kijkje![]()
Mijn zelf diagnose was helaas juist… ontsteking bij een hele oude (en blijkbaar destijds onvolledig uitgevoerde) wortelkanaalbehandeling. Die zich nu via een fistel een weg naar buiten baant en door mij ontdekt werd. Voordeel: geen klachten. Nadeel: er moet iets mee.
De opties:
Wortelkanaal overdoen en nieuwe kroon erop (duur en redelijk grote kans dat het misgaat en de kies er alsnog uit moet)
Kies eruit en brug erop (duurder en als met een van de gebrugde kiezen wat gebeurt ben je de hele brug kwijt)
Kies eruit en implantaat (nog duurder maar wel permanent en meeste kans van slagen).
Ik mocht er even over nadenken maar moet niet te lang wachten. Want hoe meer bot weg hoe kleiner de opties worden.
Gezien mijn track record met falend poetsen en falende kiezen denk ik nu dat het maar een implantaat moet worden
Want alleen kies eruit gaat hem niet worden. Niet mooi en niet goed voor de kaak.
Wat kut dit zeg..quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er zit een flinke scheur in het frame van het zojuist geleverde laatste deel van de tuinset.
Gedoequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er zit een flinke scheur in het frame van het zojuist geleverde laatste deel van de tuinset.
Is overdag, dus de dag voordat je moet werken, een dutje doen een idee?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:43 schreef Blues het volgende:
Ben toch redelijk mijn werkdag doorgekomen op maar weer 3,5 uur slaap![]()
Hopen dat het vannacht beter gaat.
Als ik de vlg dag vrij ben slaap ik nooit zo slecht.
Psychosomatisch iets dus
Ik ga nog wel eens ff liggen op vrije dagenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Is overdag, dus de dag voordat je moet werken, een dutje doen een idee?
Klinkt ook niet fijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik ook een potentiële ontsteking (toen nog 'slechts' een cyste) onder een jaren eerder uitgevoerde wortelkanaalbehandeling laten verhelpen, waarbij ze de boel in het ziekenhuis open én schoon hebben gemaakt en daarna de holte in het bot hebben opgevuld met iets.
Daarbij hebben ze nieuwe stutten voor de kroon geplaatst (op één na, die niet meer te redden was), de oorspronkelijke kroon daarop terug gezet en de boel weer dichtgenaaid.
Ben wel even zoet mee geweest met de nasleep van die ingreep, maar het bot schijnt nu weer aan te groeien.
Hopelijk leef hopelijk ik nu nog lang en gelukkig...
Klinkt naarquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klinkt ook niet fijn![]()
Hier zitten waarschijnlijk twee destijds niet verwijderde dode wortels te etteren (letterlijk), geen idee of dat nog te redden is. En nasleep houd ik ook niet zo van![]()
Over evt aanvullen van bot had de tandarts het vandaag ook al over. Buh.
Ga voor een laserprinter van brother in je eigen hut straks. Daar ga je nul spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:47 schreef derLudolf het volgende:
Wat is de HP M183fw een kut ding zeg.
Altijd gezeik er mee (niet willen verbinden, exacte procedure van aan/uit zetten etc) en nu ik gisteren wat wou scannen en niets deed ben ik volgens m'n pa de schuldige
Laat het in ieder geval niet dooretteren, letterlijk en figuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klinkt ook niet fijn![]()
Hier zitten waarschijnlijk twee destijds niet verwijderde dode wortels te etteren (letterlijk), geen idee of dat nog te redden is. En nasleep houd ik ook niet zo van![]()
Over evt aanvullen van bot had de tandarts het vandaag ook al over. Buh.
👎👎quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Voor de stichting heb ik destijds een Canon 243w gekocht. Nooit geen gezeik alles verbind direct.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ga voor een laserprinter van brother in je eigen hut straks. Daar ga je nul spijt van krijgen.
Als geleiding niets. Maar als bescherming van de contacten tegen corrosie zuurvrije vaseline.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:23 schreef Barreltje het volgende:
ik deed ( of nouja de accountant) vandaag belastingaangifte voor m'n BnB. ik moet 60 euro belasting betalen.. best netjes voorlopig
verder deed ik vandaag het gras maaien, want over een half uur gaat het regenen.. de boeren in de omgeving zijn ook enorm druk met hooi maaien en in blokken stoppen, dus ik word al een mini-boer![]()
en als laatste doed de grind verplaatser die aan de achterkant van de maai tractor past het niet.. moet ik nog even naar kijken hoe dat beter kan ( wellicht een verrot contactje) @:Z80 wat voor smeer stop ik daar op voor betere geleiding ?
Werkt altijd, installatie vergt nul hersencellen, geen scammy toner-abonnement dat wordt afgedwongen. En behoorlijk betaalbaar ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voor de stichting heb ik destijds een Canon 243w gekocht. Nooit geen gezeik alles verbind direct.
Brother zou ik niet direct aan denken, wat is het voordeel daar van? Nog minder gezeik als Canon?
Kies voor een laser printer. Brother is goed en goedkoop met toner. En vreet ook ebay toner in witte verpakkingen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:47 schreef derLudolf het volgende:
Altijd gezeik er mee (niet willen verbinden, exacte procedure van aan/uit zetten etc) en nu ik gisteren wat wou scannen en niets deed ben ik volgens m'n pa de schuldige
Genoemde printer is een laserprinter. Toner is geen probleem, het hele ding wordt niet herkend.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:18 schreef z80 het volgende:
[..]
Kies voor een laser printer. Brother is goed en goedkoop met toner. En vreet ook ebay toner in witte verpakkingen.
HP is kieskeurig mbt de toner. Maar de laserprinters zijn wel goed. De inkjet moet je ver van wegblijven.
Misschien volgt er later nog een verrassing? Of is het nog een jonkie?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:19 schreef Tuindier het volgende:
Aan onze kweepeerstruik zitten twee kweeperen. Dat is vast niet genoeg om membrillo van te maken.
Ook nog even gegrinnikt. Sorry. Jaren geleden kende ik het niet en kocht kweeperen bij de Turkse super. En er een taartje meegemaakt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:19 schreef Tuindier het volgende:
Aan onze kweepeerstruik zitten twee kweeperen. Dat is vast niet genoeg om membrillo van te maken.
Ik heb dezelfde en echt 0 problemen met het ding. Werkt prima. Toner gaat lang mee. MacOS kan er direct mee overweg zonder enige moeite.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:47 schreef derLudolf het volgende:
Dan is dit een maandagochtend model waarschijnlijk. Ook via telefoon afdrukken lukt niet meer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde en echt 0 problemen met het ding. Werkt prima. Toner gaat lang mee. MacOS kan er direct mee overweg zonder enige moeite.
Ça dépend. Kweeperen kunnen heel fors zijn; twee stuks kunnen samen ruim meer dan een kilo zijn. Dan is het best de moeite waard. Maar als het bij normaal peerformaat blijft dan zou ik er niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:19 schreef Tuindier het volgende:
't zijn forse. En de struik/boom staat op de nominatie voor een functie elders, dus ik ga er sowieso iets mee proberen te maken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Ça dépend. Kweeperen kunnen heel fors zijn; twee stuks kunnen samen ruim meer dan een kilo zijn. Dan is het best de moeite waard. Maar als het bij normaal peerformaat blijft dan zou ik er niet aan beginnen.
Klopt. Vandaar dat ik, ook al had ik geen klachten, toch maar even binnen liep.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat het in ieder geval niet dooretteren, letterlijk en figuurlijk.
Dan ben je waarschijnlijk verder van huis…
Als je 'm verplant, zet 'm dan hoog genoeg terug. Een kwee staat snel te diep en daar houden ze niet van.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:00 schreef Tuindier het volgende:
[..]
't zijn forse. En de struik/boom staat op de nominatie voor een functie elders, dus ik ga er sowieso iets mee proberen te maken.
Oh dat is ook lekker. Wat een gedoe. Extra handig dat dit soort dingen zo lekker makkelijk in te pakken zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Gedoe![]()
Wij hebben al tijden gedoe met de douchedeur. Het schijnt echt heel erg moeilijk te zijn om als fabrikant op de kwetsbare delen een stukkie karton of piepschuim te plaatsten. Dus de al in de fabriek of tijdens transport beschadigde deur nr 2 staat bij ons in de weg te liggen wachten totdat ie weer opgehaald wordt. Kan ie weer terug naar Italië.
Firmware update? Of heb je een netwerk uit meerdere segmenten? Dus een los wifi netwerk met eigen dhcp server. In plaats van wifi als AP en slechts 1 dhcp server voor heel het netwerk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:51 schreef derLudolf het volgende:
"de instellingen van het apparaat of de bron (192.xxxxx) staan verbindingen via poort 9100 niet toe"
Nee. Is ook niets aan veranderd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:08 schreef z80 het volgende:
[..]
Firmware update? Of heb je een netwerk uit meerdere segmenten? Dus een los wifi netwerk met eigen dhcp server. In plaats van wifi als AP en slechts 1 dhcp server voor heel het netwerk.
Niet toevallig een outbound/uitgaande verbinding geblokkeerd in een firewall of virusscan op de pc die er verbinding mee moet maken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee. Is ook niets aan veranderd.
Firmware update van de printer bedoel je? Lijkt me lastig als ik er geen verbinding mee heb.
Printer is via netwerkkabel verbonden.
Morgen eens naar kijken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet toevallig een outbound/uitgaande verbinding geblokkeerd in een firewall of virusscan op de pc die er verbinding mee moet maken?
Ja, op andere apparaten. Werkt nergens nu?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Morgen eens naar kijken.
Maar dan zou de printer het via het netwerk wel moeten doen toch?
HP kan ook via de usb poort de firmware updaten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee. Is ook niets aan veranderd.
Firmware update van de printer bedoel je? Lijkt me lastig als ik er geen verbinding mee heb.
Printer is via netwerkkabel verbonden.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 20:00 schreef Tuindier het volgende:
En de struik/boom staat op de nominatie voor een functie elders
Ja, wij werden erg blij ervan, zoveel voorraad Af en toen neemt zij ingrediënten mee voor een syrisch ontbijt en dar lunchen we mee. Vandaag geleerd dat ze soms zoet ontbijten en soms hartig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh dat is ook lekker. Wat een gedoe. Extra handig dat dit soort dingen zo lekker makkelijk in te pakken zijn.
@:cat-astrophe, lekker geintje bij de tandarts zeg![]()
@:kaatje1, 68 kilo!
Fijn van de goede nacht! Dan voel je je meteen weer een stuk beterquote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:38 schreef Blues het volgende:
Moggel, goeie nachtvan half 1 tot half 7!
En de tietenbusbrief is onderweg 🥶
Na verschillende laserprinters van oa HP, nu een Brother en daarmee nul problemen. Mijn tip is zet een laserprinter nooit in de ruimte waar je ook zit, maar in een aparte ruimte als dat gaat. Luchtjes, fijnstof etc.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ga voor een laserprinter van brother in je eigen hut straks. Daar ga je nul spijt van krijgen.
Mijn ervaring is dat de kantoorprinters van HP idd erg goed zijn, maar de consumenten modellen nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:18 schreef z80 het volgende:
[..]
Kies voor een laser printer. Brother is goed en goedkoop met toner. En vreet ook ebay toner in witte verpakkingen.
HP is kieskeurig mbt de toner. Maar de laserprinters zijn wel goed. De inkjet moet je ver van wegblijven.
Ligt nogal aan of je zaken als zonnepanelen en/of elektrische warmtepomp hebt. Los van grootte van je huis en huishoudenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:41 schreef Barreltje het volgende:
ja hoi!
Ik kreeg weer eens mijn electiciteits rekening.
Hoeveel betalen jullie in NL ongeveer per maand aan electriciteit ?
100 euro per maand voor gas en elektra, maar da’s teveel dat weet ik. In de winter kreeg ik het advies om maand bedrag te verlagen naar 70, peer weken geleden naar 5 euro per maand.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:41 schreef Barreltje het volgende:
ja hoi!
Mag van de arbo ook niet in dezelfde ruimte staan.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Na verschillende laserprinters van oa HP, nu een Brother en daarmee nul problemen. Mijn tip is zet een laserprinter nooit in de ruimte waar je ook zit, maar in een aparte ruimte als dat gaat. Luchtjes, fijnstof etc.
ARBO komt niet bij thuiswerkers kijken volgens mijquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mag van de arbo ook niet in dezelfde ruimte staan.
Nu wel weer hoor ik net. M'n pa weet ook niet wat hij heeft gedaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 21:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, op andere apparaten. Werkt nergens nu?
Ik krijg er geld op toequote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:41 schreef Barreltje het volgende:
ja hoi!
Krijgen we foto's?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:59 schreef Candaasje het volgende:
Vandaag naar het mooie Lelystad. Vinny gaat (eindelijk!!) op date![]()
Via via, want 'mijn' eigen opvang (in Friesland) zit zo ramvol en heeft het zo druk, dat ze vroegen of ze een plekje mochten proberen te regelen bij een bekende van hen.
Benieuwd waar ie straks mee thuiskomt![]()
Nope, op werk ook eigenlijk nooit trouwensquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
ARBO komt niet bij thuiswerkers kijken volgens mij
Stroom die ik koop, in D, betaal ik 37 cent per kWh, mijn stroomrekening 2024 is -389,24 tot nu toe, doordat ik stroom aan het NUTS bedrijf en Werkgever verkoop wat ik zelf maakquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:41 schreef Barreltje het volgende:
ja hoi!
Wellicht de printer aangezet?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nu wel weer hoor ik net. M'n pa weet ook niet wat hij heeft gedaan![]()
Maar goed, Brother moet ik dus hebben![]()
Een z/w printer/kopieer kost maar weinig. Kleur zal ik toch niet nodig zijn (en anders maar op het werk)
Is inmiddels zo'n ingewikkeld product met randzaken geworden dat van een vrije marktproduct geen enkele sprake meer isquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Stroom die ik koop, in D, betaal ik 37 cent per kWh, mijn stroomrekening 2024 is -389,24 tot nu toe, doordat ik stroom aan het NUTS bedrijf en Werkgever verkoop wat ik zelf maak
Sterkte!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:17 schreef sigme het volgende:
Ik mag vandaag naar de tettenpletter. Die zit hier in een gebouw, niet in een bus.
Wij moeten 400 euro bij betalenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:41 schreef Barreltje het volgende:
ja hoi!
Ik denk het, want we wonen in verschillende regio’s. Vaak is het per postcode + leeftijd uiteraard. Maakten er wel eens een flatuitje vanquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe werkt dat qua planning met die tettenpletter? Is het toeval dat jullie allemaal vrijwel tegelijk moeten?
Da’s balenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij moeten 400 euro bij betalenterwijl Essent maar blijft roepen om het maandbedrag naar beneden in te stellen.
PS Wij verbruiken een 7000-7500 per jaar op het momentquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Stroom die ik koop, in D, betaal ik 37 cent per kWh, mijn stroomrekening 2024 is -389,24 tot nu toe, doordat ik stroom aan het NUTS bedrijf en Werkgever verkoop wat ik zelf maak
Ik kan ieder bedrijf aanraden follow me printen in te voeren. Je stuurt je printopdracht naar de cloud, en als je met je pas voorbij een willekeurig printer gaat, print ie daar uit.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:00 schreef Molo het volgende:
Op mijn huidige werk weet ik niet eens waar de printer staat eigenlijk
Werd vannacht ff wakker van wat gedonder, maar geen idee of er hier veel naar beneden gekomen is.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s balen![]()
Moest gisteren aan jullie denken bij het bericht over de hoosbuien, hebben jullie ook last gehad?
Het is elke 2 jaar. En hier staat de bus momenteel dus nu is deze omgeving aan de beurt, over een paar maanden is het misschien Zevenaar. En bij @sigme is het een vaste locatie.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maar is dat dan eens in de X jaar dat iedereen tegelijk moet? Het is niet een doorlopend gebeuren?
Ah, ik snap het. Zo vaak? Geen idee. Ik ben nog een jonge blomquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het is elke 2 jaar. En hier staat de bus momenteel dus nu is deze omgeving aan de beurt, over een paar maanden is het misschien Zevenaar. En bij @:sigme is het een vaste locatie.
Ik denk dat het toevallig is dat er nu 3 tegelijk moeten
Ja, ik dacht er net nog aanquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:27 schreef flipsen het volgende:
Het is woensdag vandaag, als ik me niet vergis is het een lastige dag voor Fietsie. Sterkte!
Neuh, meestal gaat dat allemaal langs ons heen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s balen![]()
Moest gisteren aan jullie denken bij het bericht over de hoosbuien, hebben jullie ook last gehad?
Doorlopend en per regioquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maar is dat dan eens in de X jaar dat iedereen tegelijk moet? Het is niet een doorlopend gebeuren?
Dat heb ik voor je nagekeken…en bedacht mij dat onze situatie niet te vergelijken is met de jouwe. Klein huis en geen panelen. Vorig jaar okt’22-‘23 ¤ 2.000 inclusief kosten en belasting. Verbruik 2200 kWh 650 m3quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:41 schreef Barreltje het volgende:
ja hoi!
Ja daar werk ik echt al 15 jaar mee ofzo, was zelfs al in het ziekenhuis doodnormaalquote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik kan ieder bedrijf aanraden follow me printen in te voeren. Je stuurt je printopdracht naar de cloud, en als je met je pas voorbij een willekeurig printer gaat, print ie daar uit.
Dit veroorzaakt een grote kostenbesparing omdat er nooit printjes bij een verkeerde printer liggen, of vergeten te worden opgehaald en, bonus, het is ook goed voor de veiligheid van je organisatie
Juist in een ziekenhuis ook een must, lijkt mij.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja daar werk ik echt al 15 jaar mee ofzo, was zelfs al in het ziekenhuis doodnormaal
Maar hoef nu gewoon überhaupt vrijwel nooit meer te printen
Klopt, behalve dat de potjes voor dergelijke trajecten dermate klein zijn in de zorg, dat het niet de meest vooruitstrevende organisaties zijn als er geïnvesteerd moet worden in nieuwe spullenboel. Was nogal een godswonder dat er dus hier op bestuursniveau geld voor uitgetrokken was en goed doorgevoerd wasquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Juist in een ziekenhuis ook een must, lijkt mij.
Printers zijn de voornaamste manier om gevoelige informatie naar buiten te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |