Maar hij hield niet van ijs, staat er? En niet van fietsen. En niet van modder.quote:
Oh niet van ijs houden was me ontgaanquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar hij hield niet van ijs, staat er? En niet van fietsen. En niet van modder.
Net zoals vuiligheid aan zijn racefietsbandquote:Op zondag 18 augustus 2024 08:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh niet van ijs houden was me ontgaanDat is frappant.
Hebben jullie geen zorgplicht voor die kinderen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:44 schreef derLudolf het volgende:
Mooi man, drugs. Lekker spacecake eten en nu zielig zijn, te slap om te lopen. Hij wil dat we een ambulance bellen. Alsof die komen daarvoor
het zijn toch volwassenen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hebben jullie geen zorgplicht voor die kinderen?
Het zijn volwassenen en we hebben ze gewaarschuwd met mate te consumeren zeker als je niet eerder hebt gebruikt.quote:Op zondag 18 augustus 2024 09:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hebben jullie geen zorgplicht voor die kinderen?
Oh ik dacht dat ze onder de 18 waren. Maar dan nog denk ik niet dat jullie verzekerd zijn voor het onthouden van zorg aan iemand die daar om vraagt. Om van mogelijke strafrechtelijke gevolgen nog maar niet te spreken.quote:Op zondag 18 augustus 2024 10:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het zijn volwassenen en we hebben ze gewaarschuwd met mate te consumeren zeker als je niet eerder hebt gebruikt.
Die persoon is sowieso een dramaqueen.
Ik word altijd blij van jouw foodfoto's, vanwege je tafelkleed. Mijn oma maakte dit soort tafelkleden vroeger zelf, dus krijg ik elke keer een mooi nostalgisch gevoel als ik je foto's ziequote:Op zondag 18 augustus 2024 11:00 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ontbijtingrediënten
[ afbeelding ]
Ontbijt
[ afbeelding ]
Wat denk je? Nee steek het liever in de brandquote:Op zondag 18 augustus 2024 10:34 schreef Barreltje het volgende:
was de drug door het organisatie commitee geregeld
Zo begon het bij mij ook. Mooi balen vrouw!quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 21:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gisteren bij 2 lesbionics geweest en vandaag lees ik de Opzij...
Concidence? I THINK NOT
Straks krijg ik het ook![]()
Zeg, we zitten hier in CUL he, laten we het beestje gewoon bij zijn naam noemen...quote:Op zondag 18 augustus 2024 08:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je wel hoe super lekker een bol ijs in espresso is![]()
Dat is zooooo lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Oeh, ik ben ook wel eens bij 2 vrouwen die van vrouwen houden op bezoek geweest, het komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:31 schreef Queller het volgende:
[..]
Zo begon het bij mij ook. Mooi balen vrouw!
Ik hoop dat jullie een goed woordje voor me willen doenquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:31 schreef Queller het volgende:
[..]
SPOILER: Traktatie voor morgen :Y)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb er ook een paprikasaus bij.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:02 schreef borisz het volgende:
Paprikasaus zonder vaste verblijfplaats?SPOILER: Traktatie voor morgen :Y)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb er ook een paprikasaus bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Dat was me ook niet helemaal duidelijk...quote:
Ja, baal jij ervan?quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:31 schreef Queller het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:02 schreef borisz het volgende:
Jij verzorgt de lunch op de zaak!?SPOILER: Traktatie voor morgen :Y)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb er ook een paprikasaus bij.![]()
En de regering doet nietsquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:38 schreef flipsen het volgende:
Oeh, ik ben ook wel eens bij 2 vrouwen die van vrouwen houden op bezoek geweest, het komt wel dichtbij zode Opzij heb ik dan gelukkig weer nooit gelezen, ik denk dat ik veilig zit
Ik wil het best proberen. Wil je wel of wil je niet bij de familie?quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hoop dat jullie een goed woordje voor me willen doen
Nee, natuurlijk niet. Maar openlijk alvast gaan flirten is niet goed. Heb ik jou weer in mijn nek. Dan weet je het welquote:
Mijn Mrs staat daar in het geheel niet open voor, je speelveld is vrij hoorquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:47 schreef Queller het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Maar openlijk alvast gaan flirten is niet goed. Heb ik jou weer in mijn nek. Dan weet je het wel
quote:
Ik ben een dikke bofkontquote:Op zondag 18 augustus 2024 14:25 schreef Vanyel het volgende:
[
Mijn Mrs staat daar in het geheel niet open voor, je speelveld is vrij hoor
Zie hier het modder probleem. Een fiets van onder de 700 Euro kan zonder problemen door de blubber jakkeren. Dat spoelt er in de regen wel weer vanaf. Maar een luxepaard moet na elke ronde geborsteld gepoetst worden.quote:Op zondag 18 augustus 2024 13:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat was me ook niet helemaal duidelijk...
Hij had het er vooral over dat hij graag voor het eerst 150 km wilde fietsen en dat hij dit een goede gelegenheid vond omdat je met een groepje fietst en er veel opties zijn om eerder af te haken als het niet gaat.
Hij was ook totaal geen ervaren fietser, hij heeft niet aan kop kunnen rijden want hij sprintte telkens weg en dan ging hij super sloom rijden tot we er weer waren zodat we daarna in de remmen moesten(de uitleg "kies een versnelling en rijd in hetzelfde ritme, dan ga je een constante snelheid" hielp niet)
En hij slingerde.
En hij bleef maar verkondigen dat een ¤700 fiets voor hem echt niet voldeed dus hij had nu een duurdere en betere. Dit terwijl de dame op de omafiets met 24 km/u aan kop reed
Kan het niet direct terughalen..de ‘blokjes’ kleuren #2? waren top.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb de proeflapjes voor de nieuwe jas binnengekregen, hartjesstof gaat m niet worden, maar twijfel heel erg tussen de andere twee.
😂alles went…quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:20 schreef z80 het volgende:
Dat mensen de wc luchtverfrisser als deo gebruiken. En de partner daar dan niets van zegt
.
Zelfs de bediening ging op een afstandje staan om de bestelling op te nemen. De geur was niet te harden.
Oh dat is balen zeg.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kutzooi. Eind van de dag, toch nog maar even de nieuwe tuinmeubels in elkaar zetten voor het geval er dingen ontbreken. Missen we gewoon 1/3 van de loungeset
Veel gedaan vandaag. Weer een aantal vierkante meter in de windsingel aangeplantMoestuindingetjes gedaanen fruit geoogst. Grootste deel van de olievlekken van het terras zijn weg en/of vielen mee.
Met als ondertoon de meur van ouwe erwtensoep die ze proberen te maskeren.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:20 schreef z80 het volgende:
Dat mensen de wc luchtverfrisser als deo gebruiken. En de partner daar dan niets van zegt
.
Zelfs de bediening ging op een afstandje staan om de bestelling op te nemen. De geur was niet te harden.
Oude leidinggevende gebruikte te pas (zelden) en te onpas (altijd drakar noir. Wanneer hij een directie vergadering had of naar zijn leidinggevende moest altijd eerst even dat spul op. De negatieve hints van collega’s pikte hij niet op. Na zijn pensioen heeft de wc waar hij altijd gebruik van maakte 4 weken open gestaan om de meur eruit te krijgenquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:18 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Met als ondertoon de meur van ouwe erwtensoep die ze proberen te maskeren.
LOLquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oude leidinggevende gebruikte te pas (zelden) en te onpas (altijd drakar noir. Wanneer hij een directie vergadering had of naar zijn leidinggevende moest altijd eerst even dat spul op. De negatieve hints van collega’s pikte hij niet op. Na zijn pensioen heeft de wc waar hij altijd gebruik van maakte 4 weken open gestaan om de meur eruit te krijgen
Hij heeft het echt nooit begrepen. Grappige hints, directe opmerkingen, sinterklaasgedichten. Geen gevoel ervoorquote:Op zondag 18 augustus 2024 18:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
LOL
Ik zou hem in het eerste overleg afgebrand hebben, ramen open gezet en gezegd dat ie dat moest laten.
Oeh, da’s ook niet best.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:39 schreef Blues het volgende:
Dit haaaaalt t niet bij patiënten X,Y en Z die geregeld moeten komen.
We vangen ze altijd op en leiden ze dan naar een ander wachtkamertje.
Anders ligt iedereen in de grote wachtruimte in katzwijm![]()
(Ze komen niet tegelijk he, maar doen niet voor elkaars odeur onder
Als ze weg zijn, spuiten we de spreekkamer, wachtruimte en ruimte bij de balie even gedurende een minuut of 5 met stomaspray![]()
Ik heb het hier over lijf/kledinggeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |