Engelbewaarder is in ieder geval feestmuziek dit is, ja, niets. Ik kan me niet voorstellen dat de jeugd dit leuk vindtquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 21:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is het nationale antwoord op de algemene trend dat ogenschijnlijk nogal generieke muziek zeer massaal omarmd wordt.
Vrienden van me vinden het ironisch geweldig. Het is wel typisch TROS muziek.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Engelbewaarder is in ieder geval feestmuziek dit is, ja, niets. Ik kan me niet voorstellen dat de jeugd dit leuk vindt
Echt van die sterren.nl meuk, categorie Mart Hoogkamer maar dan nog trager en gedateerder klinkend.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 22:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vrienden van me vinden het ironisch geweldig. Het is wel typisch TROS muziek.
Lijstjesseizoen vanaf nu ook. Ik zag dat er morgen al een lijstje op Kink begint met ongetwijfeld in ieder uur Oasis.quote:Op zondag 1 september 2024 09:37 schreef PippenScottie het volgende:
WE ZIJN OP TWEE DERDE
Tandjes, wat vliegt dit jaar weer voorbij
Lijstjesseizoen begint met de kink 1500quote:Op zondag 1 september 2024 18:59 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Lijstjesseizoen vanaf nu ook. Ik zag dat er morgen al een lijstje op Kink begint met ongetwijfeld in ieder uur Oasis.
Dat is wel erg lang wachten, dat gaat me niet lukken.quote:Op zondag 1 september 2024 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Lijstjesseizoen begint met de kink 1500
Kink 1500quote:Op zondag 1 september 2024 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Lijstjesseizoen begint met de kink 1500
Ik denk niet dat ie er heel erg past maar zou t wel tof vindenquote:Op maandag 2 september 2024 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vorig jaar liep'ie al in het café rond, maar dit jaar dus kans dat Tim op het Broek achter het glas staat.
Die mooie transfer is hem gegund wat mij betreft. Hij loert op dit forum volgens mij soms ook mee trouwens:)quote:Op maandag 2 september 2024 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vorig jaar liep'ie al in het café rond, maar dit jaar dus kans dat Tim op het Broek achter het glas staat.
Meestal laatste week oktober.quote:Op maandag 2 september 2024 10:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kink 1500.
Wanneer is die ook alweer?
Ik heb de laatste jaren al een paar keer tof nieuw spul ontdekt door die lijst. Beetje zoals vroeger in de Top 2000.quote:
Wel lelijk dat kink dat ook n hoop aan hem te denken heeft hem dst niet lijkt te gunndnquote:Op maandag 2 september 2024 14:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die mooie transfer is hem gegund wat mij betreft. Hij loert op dit forum volgens mij soms ook mee trouwens:)
Timquote:Op maandag 2 september 2024 14:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die mooie transfer is hem gegund wat mij betreft. Hij loert op dit forum volgens mij soms ook mee trouwens:)
Lijkt mij een uitstekende dj voor tijdens de Top 2000. Uitermate geschikt om de laatste uren te presenteren. Hij is echt een radiomaker die sfeer weet te creëren.quote:Op maandag 2 september 2024 13:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ze kunnen ook jou scouten, dan krijgen we in ieder geval weer meer kans op platen van voor 2023.quote:Op maandag 2 september 2024 15:55 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Lijkt mij een uitstekende dj voor tijdens de Top 2000. Uitermate geschikt om de laatste uren te presenteren. Hij is echt een radiomaker die sfeer weet te creëren.
Ik vrees dat ik daar niet te popi jopie genoeg voor benquote:Op maandag 2 september 2024 16:02 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ze kunnen ook jou scouten, dan krijgen we in ieder geval weer meer kans op platen van voor 2023.
Als z'n aapje nou zou overlijdenquote:Op vrijdag 6 september 2024 09:38 schreef Kopiko het volgende:
Wellicht kleine bonus (of twee): VER / 2 hondjes Robbie Williams tegelijkertijd overleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |