https://www.rtl.nl/boulev(...)lijkertijd-overledenquote:Hondjes van Robbie Williams en vrouw Ayda tegelijkertijd overleden
Verdrietig nieuws voor Robbie Williams (50) en zijn vrouw Ayda Field (45). Hun hondjes Poupette en Walle zijn tegelijkertijd overleden, vertellen ze op Instagram.
'Vandaag hebben onze honden Poupette en Walle deze planeet verlaten om een avontuur te beginnen in een oneindig heelal ver, ver weg', schrijven Robbie en Ayda. Hoe het kan dat de hondjes tegelijkertijd zijn overleden, is onduidelijk. Volgens het stel zijn de dieren overleden in bed terwijl het nummer 'Dancing Queen' van ABBA werd gedraaid.
Ayda had Poupette al voordat ze Robbie ontmoette. 'Vanaf de dag dat we elkaar ontmoeten, was ze mijn soulmate. Ik was een single meisje en opeens, met Poupette, was ik een single moeder. Iedereen die mij kent, noemde Poupette mijn schaduw. Want waar ik ook ging, zij volgde mij altijd', aldus Ayda.
quote:Vandaag hebben onze honden Poupette en Walle deze planeet verlaten om een avontuur te beginnen in een oneindig heelal ver, ver weg
Terwijl "Dancing Queen" van ABBA werd gedraaid nog wel.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:13 schreef junkiesietze het volgende:
tegelijkertijd dood? dat klopt niet helemaal
Ik vind dat ook zo'n kutnummer.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:15 schreef maily het volgende:
[..]
Terwijl "Dancing Queen" van ABBA werd gedraaid nog wel.
Ja maar om er nou met zijn tweeën aan dood te gaan is ook wel erg drama queen.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:15 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ik vind dat ook zo'n kutnummer.
Maar zulke kleine hondjes zijn veel gevoeliger dan jij en ik he. Die horen de eerste paar maten en dan is de irritatie al dusdanig opgelopen dat hun hartje het niet meer aankan.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:27 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ja maar om er nou met zijn tweeën aan dood te gaan is ook wel erg drama queen.
Volwassen mensen dit hè.quote:'Vandaag hebben onze honden Poupette en Walle deze planeet verlaten om een avontuur te beginnen in een oneindig heelal ver, ver weg',
En misschien ook tijd voor LDB (Lief Dagboek). @Danny @yvonnequote:Op vrijdag 6 september 2024 09:08 schreef Mulle het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)lijkertijd-overleden
Als de dag van gister
Ik ben weer terug bij onze dibbes die al best een tijdje dood is, wat mis ik haar enorm
Dat stuk over ABBA vond ik erger.quote:Op vrijdag 6 september 2024 09:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Volwassen mensen dit hè.
Bij B&B Vol Liefde genieten we al de hele zomer lang.quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:05 schreef MichaelScott het volgende:
Ik hoorde gisteren in de winkel nog een liedje van Abba.
Komt wel dichtbij zo.
Had je een oogje op hem dan?quote:Op vrijdag 6 september 2024 10:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik dacht trouwens dat die vent 100% gay was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |