Naar individuele polls kijken is sowieso niet echt aan te raden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet te geloven hoe close die verkiezingen in de VS meestal zijn.
Mijn godquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 21:28 schreef Korenfok het volgende:
Trumps uitleg over inflatie:
1 tictac oh en nog eentictac dat is inflatie.
Tis vooral weird omdat het verdubbelen van het aantal doosjes tictac niks met inflatie van doen heeft.quote:
MickeyTT is zeg maar de omgekeerde epicbeardman, of misschien echt diezelfde persoon.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 00:44 schreef Barbusse het volgende:
Whaddup met die TT? Alsof Stein ertoe doet in verkiezingen
Ik vind het eerlijk gezegd vooral weird dat zijn idee dus is dat die opa's en oma's gewoon moeten blijven werken en geld sturen om kleinkinderen op te vangen. Hij lijkt gewoon echt niet te vatten dat mensen dat ook doen om een band met dat kind op te bouwen.quote:
Snel, noteer dat ergens, misschien kunnen we hem gebruiken voor deeltje 1083quote:
Puur communisme, volgens magatsquote:
Da's een hoop gesmijt met geld.quote:
Nee, maar nu heb ik wel dat kutliedje van Trini Lopez in m'n hoofdquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 10:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ken je het gezegde "if you only have a hammmer..."?
Eerder gericht uitdelen met een doel. Met geld smijten moet ik denken aan tax breaks voor de rijken en een zinloze handelsoorlog starten met China en de EU.quote:
Op zich geen slechte strategie om verkiezingen te winnen, gewoon zelf wat populistische onzin oppakken dat het ook redelijk doet bij je eigen achterban.quote:
Via Nate Silver. De wittebroodsweken zijn al een tijdje voorbij, Trump begint weer wat te winnen.quote:I always check the output from the election model before we publish an update. The reason for this is simple: sometimes we make mistakes when inputting data — say, double-entering a poll, or attributing it to the wrong state — and I’ve been doing this for long enough that I usually have a keen sense for when something “doesn’t look right” and there has been a data-entry issue. Today, there were no such surprises — Donald Trump has had a comparatively good couple of days in the polls, so I was expecting Harris’s win probability to decline and it did, to a 54 percent chance of winning the Electoral College from 56 percent on Thursday and 57 percent on Wednesday. It’s not a huge swing and within the range where it could easily be statistical noise. Still, Harris’s lead in our national polling average has declined from a peak of 3.1 points to 2.4 points now.
Het effect van iets als 25k premium geven aan starters is ook doodeenvoudig: de prijzen gaan met 25k omhoog. Hebben we hier gezien met de jubelton en de verlaging va de ozb naar 2%, klinkt allemaal leuk, maar in the end jaag je alleen maar de inflatie aan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:48 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Op zich geen slechte strategie om verkiezingen te winnen, gewoon zelf wat populistische onzin oppakken dat het ook redelijk doet bij je eigen achterban.
Inhoudelijk is het natuurlijk allemaal niets maar voorlopig lijkt Harris daar niet op afgerekend te worden.
Het is maar net welke aggregator je pakt. RCP en 538 staat ze zo’n beetje op het hoogste punt nu.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:49 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Via Nate Silver. De wittebroodsweken zijn al een tijdje voorbij, Trump begint weer wat te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |