Dat vind ik wel zonde. Ze was toen heel mooie vrouw.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mutya heeft teveel fillers gekregen. Keisha gaat nog wel. Siobhan is nog net zo lekker als 24 jaar geleden.
Dat je die namen kent. Ze waren toch groot "vroeger?" is allemaal langs me heengegaan. Maar vond het goed klinken. Not my cup of tea. Maar niks mis mee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mutya heeft teveel fillers gekregen. Keisha gaat nog wel. Siobhan is nog net zo lekker als 24 jaar geleden.
Daar word je ook niet vrolijk van. Waarom altijd dezelfde bagger heel de zomer en op ieder festivalquote:
Omdat de jeugd geen smaak heeftquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 17:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar word je ook niet vrolijk van. Waarom altijd dezelfde bagger heel de zomer en op ieder festival
Begint er echt op te lijken. Of de smaak wordt ze opgedrongen. Ze denken dat de Heideroosjes punk is, Di-Rect underground gitaren, Kane en Kengsingtong gitaarrock en Froukje, Merol en Maan singster songwriters.quote:
quote:
Behalve met het laatste overal mee eens. Vind dat ook altijd dilemma van Lowlands, ben altijd met een superleuke groep en wil een beetje go met de flow, maar dan mis je dingen die je vooraf had aangekruist en achteraf ook heel goed bleken te zijn... Je moet er ook een beetje mazzel mee hebben. En dat had ik dit jaar eigenlijk nooit, geen echt epische optredens meegemaakt, wel veel degelijke.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:11 schreef TyVole het volgende:
Beetje gemixte gevoelens bij deze editie... 13e Keer alweer.
We waren weer met een erg leuke groep, vaak iets te lang bij de tent blijven zitten en daardoor wat dingen gemist die ik wel wilde zien (Miles Kane, Streets, wel allebei al eerder gezien).
De dingen die ik wel heb gezien hebben me niet echt omver geblazen. Soulwax bijvoorbeeld, waar heb ik naar geluisterd? Fred Again, ook niet echt overtuigend. Kwam er daardoor niet echt in.
Net even naar de line-up van Pukkelpop gekeken en daar zitten voor mij zoveel meer leuke acts tussen, ondanks dat er natuurlijk ook veel overlap is met LL.
Vorig jaar veel beter vermaakt, dit jaar dus iets minder. Dat kan natuurlijk wel eens gebeuren.
Wel even een algemene klacht over de drukte. Dat is soms gewoon echt vervelend.
En hier dus wel mee eens. Vond de drukte op zich nooit erg bij de barren en wc's, bij eten misschien een keer niet naar het eettentje waar ik heen wilde omdat het te druk was. Bij optredens natuurlijk soms wel maar dat is niet te voorkomen, en je kan makkelijk van tevoren naar een optreden gaan en dan sta je altijd prima. Scheelt ook wel dat ik de Bravo 's nachts heb ontweken, al was de India zaterdagnacht wel errug warm.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
Druk? Neuh. Ik heb jaren hiervoor meegemaakt die veel drukker leken. Dat komt mede door de dag/nacht verhouding bij veel mensen. Ook dit jaar weer veel lege tenten gezien gedurende de dag.
Het kan prima zo.
Enige wat echt druk was, was Sugababes. Het was nog net geen Snoop Dogg drukte, maar wel bijna.
Wat was er weg? Dure spullen uit de tent of spullen die in het kamp liggen (knaks, bier, snacks)?quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:07 schreef Solotovski het volgende:
Toch jammer dat er altijd mensen blijven die halve tentenkampen plunderen
Krijg een enorme blaar in je gehemelte
Ja, dat bedoelde ik ook wel in mijn korte samenvatting. Dat is al jaren steeds erger aan het worden. Kwestie van veranderend publiek en voor mijn gevoel een grotere massa die allemaal naar dezelfde dingen wil.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
En Bravo wordt nachts drukker drukker drukst. Echt niet leuk meer.
Aanbod 's nachts is gewoon karig. Dan verdeelt het zich allemaal niet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:41 schreef TyVole het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook wel in mijn korte samenvatting. Dat is al jaren steeds erger aan het worden. Kwestie van veranderend publiek en voor mijn gevoel een grotere massa die allemaal naar dezelfde dingen wil.
Ben zelf geen echte nachtuil meer maar dit helpt zeker niet.
Zo'n enorme zitzak.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:18 schreef TyVole het volgende:
[..]
Wat was er weg? Dure spullen uit de tent of spullen die in het kamp liggen (knaks, bier, snacks)?
Allebei vervelend natuurlijk.
Terrein is ook wel gegroeid, achter het meer is een heel gebied erbij gekomen, maar ook bij het asialaantje, links naast de hoofdingang, en bij de doorgang van bravo/india naar lima/heineken is er een kunstgebied bijgekomen. En veel meer kleinere ruimtes zijn nu open.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:42 schreef beantherio het volgende:
Zoals ik in de tweede posting van dit topic al opnoemde hebben ze dus waarschijnlijk na Corona het aantal kaarten verhoogd van 60.000 naar 65.000. Nou vond ik het voor die tijd (toen ik er zelf voor het laatst was) al niet bepaald rustig dus dan kan ik me voorstellen dat het nu helemaal druk is.
Bravo kom ik sowieso vrijwel niet. Teveel grote ogen. De WC's ernaast zijn wel het beste wat ze ooit hebben kunnen doen. Geen rijen. Was toch altijd een dooie hoek. Nu nog die in het midden nog verder uitbreiden. Die merch stands kunnen best ergens anders staan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En hier dus wel mee eens. Vond de drukte op zich nooit erg bij de barren en wc's, bij eten misschien een keer niet naar het eettentje waar ik heen wilde omdat het te druk was. Bij optredens natuurlijk soms wel maar dat is niet te voorkomen, en je kan makkelijk van tevoren naar een optreden gaan en dan sta je altijd prima. Scheelt ook wel dat ik de Bravo 's nachts heb ontweken, al was de India zaterdagnacht wel errug warm.
Sugababes net naast de tent staan was heel relaxed, misschien wel hoogtepunt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |