quote:
Op maandag 19 augustus 2024 13:11 schreef TyVole het volgende:Beetje gemixte gevoelens bij deze editie... 13e Keer alweer.
We waren weer met een erg leuke groep, vaak iets te lang bij de tent blijven zitten en daardoor wat dingen gemist die ik wel wilde zien (Miles Kane, Streets, wel allebei al eerder gezien).
De dingen die ik wel heb gezien hebben me niet echt omver geblazen. Soulwax bijvoorbeeld, waar heb ik naar geluisterd? Fred Again, ook niet echt overtuigend. Kwam er daardoor niet echt in.
Net even naar de line-up van Pukkelpop gekeken en daar zitten voor mij zoveel meer leuke acts tussen, ondanks dat er natuurlijk ook veel overlap is met LL.
Vorig jaar veel beter vermaakt, dit jaar dus iets minder. Dat kan natuurlijk wel eens gebeuren.
Wel even een algemene klacht over de drukte. Dat is soms gewoon echt vervelend.
Behalve met het laatste overal mee eens. Vind dat ook altijd dilemma van Lowlands, ben altijd met een superleuke groep en wil een beetje go met de flow, maar dan mis je dingen die je vooraf had aangekruist en achteraf ook heel goed bleken te zijn... Je moet er ook een beetje mazzel mee hebben. En dat had ik dit jaar eigenlijk nooit, geen echt epische optredens meegemaakt, wel veel degelijke.
Fred bevestigde voor mij echt zijn matigheid. In principe ben ik tegen haten op muziek maar met Fred kan ik me altijd moeilijk inhouden. Ik dacht ook steeds dat het optreden al klaar was maar dan bleek hij gewoon nog weer verder te lullen. Letterlijk per ongeluk te vroeg weggelopen met de hele groep

quote:
Op maandag 19 augustus 2024 13:50 schreef ebeaydojraes het volgende:Druk? Neuh. Ik heb jaren hiervoor meegemaakt die veel drukker leken. Dat komt mede door de dag/nacht verhouding bij veel mensen. Ook dit jaar weer veel lege tenten gezien gedurende de dag.
Het kan prima zo.
Enige wat echt druk was, was Sugababes. Het was nog net geen Snoop Dogg drukte, maar wel bijna.
En hier dus wel mee eens. Vond de drukte op zich nooit erg bij de barren en wc's, bij eten misschien een keer niet naar het eettentje waar ik heen wilde omdat het te druk was. Bij optredens natuurlijk soms wel maar dat is niet te voorkomen, en je kan makkelijk van tevoren naar een optreden gaan en dan sta je altijd prima. Scheelt ook wel dat ik de Bravo 's nachts heb ontweken, al was de India zaterdagnacht wel errug warm.
Sugababes net naast de tent staan was heel relaxed, misschien wel hoogtepunt