Zelden zo eens geweest met een post van je.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zouden ze willen.....dat koor. Het doet me aan een nicht van me denken. Die is ook megalomaan. Spinazie academie niet afgemaakt, maar is zangeres, actrice journaliste etc. Heeft ook een autistische zoon die niet autistisch is en ooit een miskraam gehad, terwijl dat haar zus overkwam. Dat soort mensen kennen geen schaamte. Net als deze gast dus. Moet ook denken aan de Australische breakdanseres op de Olympische Spelen.
10 minuten geleden het geluid uitgezet en net weer aan om te horen wat er nu verkracht wordt. Ze maken er een driedubbel album van.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
DOE EENS EEN ANDER NUMMER KUTKNOT MET JE NASALE KUTSTEM
Kun je nagaan. Dat was samen met Rita Briefies de enige die echt kon zingen. Althans dat zeiden ze. Patty kon wel lekker vrijen. En dat zeg ik.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:00 schreef Document1 het volgende:
Kan iemand Angela appen dat dit echt niet meer kan.
Hoe moet je dan voor het zingen de kerk uit ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sinds Sex met Angela kan ze niet meer zingen.
Had beter maagd kunnen blijven.
Z'n moeder. Die had hem ook opgegeven voor Idols. Maar ze kozen voor Herman.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie heeft die knot verteld dat ie kan zingen?
Ik zag vandeweek een mooie documentaire over Gruppo Sportivo. Lies Schilp stal nog steeds de show. Deed ook aan dagbesteding voor ex-verslaafden enzo. ook op deze zender trouwens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:03 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wordt hiervoor betaald? Dit is dagbesteding niveau.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik denk dat Ria nu nog steeds beter zingt dan Angela.
Dat vind ik wel zonde. Ze was toen heel mooie vrouw.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mutya heeft teveel fillers gekregen. Keisha gaat nog wel. Siobhan is nog net zo lekker als 24 jaar geleden.
Dat je die namen kent. Ze waren toch groot "vroeger?" is allemaal langs me heengegaan. Maar vond het goed klinken. Not my cup of tea. Maar niks mis mee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 16:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mutya heeft teveel fillers gekregen. Keisha gaat nog wel. Siobhan is nog net zo lekker als 24 jaar geleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |