Wat was er weg? Dure spullen uit de tent of spullen die in het kamp liggen (knaks, bier, snacks)?quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:07 schreef Solotovski het volgende:
Toch jammer dat er altijd mensen blijven die halve tentenkampen plunderen
Krijg een enorme blaar in je gehemelte
Ja, dat bedoelde ik ook wel in mijn korte samenvatting. Dat is al jaren steeds erger aan het worden. Kwestie van veranderend publiek en voor mijn gevoel een grotere massa die allemaal naar dezelfde dingen wil.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
En Bravo wordt nachts drukker drukker drukst. Echt niet leuk meer.
Aanbod 's nachts is gewoon karig. Dan verdeelt het zich allemaal niet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:41 schreef TyVole het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook wel in mijn korte samenvatting. Dat is al jaren steeds erger aan het worden. Kwestie van veranderend publiek en voor mijn gevoel een grotere massa die allemaal naar dezelfde dingen wil.
Ben zelf geen echte nachtuil meer maar dit helpt zeker niet.
Zo'n enorme zitzak.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:18 schreef TyVole het volgende:
[..]
Wat was er weg? Dure spullen uit de tent of spullen die in het kamp liggen (knaks, bier, snacks)?
Allebei vervelend natuurlijk.
Terrein is ook wel gegroeid, achter het meer is een heel gebied erbij gekomen, maar ook bij het asialaantje, links naast de hoofdingang, en bij de doorgang van bravo/india naar lima/heineken is er een kunstgebied bijgekomen. En veel meer kleinere ruimtes zijn nu open.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:42 schreef beantherio het volgende:
Zoals ik in de tweede posting van dit topic al opnoemde hebben ze dus waarschijnlijk na Corona het aantal kaarten verhoogd van 60.000 naar 65.000. Nou vond ik het voor die tijd (toen ik er zelf voor het laatst was) al niet bepaald rustig dus dan kan ik me voorstellen dat het nu helemaal druk is.
Bravo kom ik sowieso vrijwel niet. Teveel grote ogen. De WC's ernaast zijn wel het beste wat ze ooit hebben kunnen doen. Geen rijen. Was toch altijd een dooie hoek. Nu nog die in het midden nog verder uitbreiden. Die merch stands kunnen best ergens anders staan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 15:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
En hier dus wel mee eens. Vond de drukte op zich nooit erg bij de barren en wc's, bij eten misschien een keer niet naar het eettentje waar ik heen wilde omdat het te druk was. Bij optredens natuurlijk soms wel maar dat is niet te voorkomen, en je kan makkelijk van tevoren naar een optreden gaan en dan sta je altijd prima. Scheelt ook wel dat ik de Bravo 's nachts heb ontweken, al was de India zaterdagnacht wel errug warm.
Sugababes net naast de tent staan was heel relaxed, misschien wel hoogtepunt
20 jaar geleden vond ik het eigenlijk al te groot.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:29 schreef zalkc het volgende:
[..]
Terrein is ook wel gegroeid, achter het meer is een heel gebied erbij gekomen, maar ook bij het asialaantje, links naast de hoofdingang, en bij de doorgang van bravo/india naar lima/heineken is er een kunstgebied bijgekomen. En veel meer kleinere ruimtes zijn nu open.
Gaan die dames van The Green Hapiness het toch nog winnen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 01:54 schreef RipCity het volgende:
https://www.instagram.com(...)MW8zbXc1aHhjcjcwcg==
Nog een paar jaar en het is coachella met deze influencer aids.
Ik vond het bij Skin On Skin en Mall Grab juist prima doorkomen zaterdagnacht. Voor mijn gevoel lang niet zo 'rustig' geweest.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
En Bravo wordt nachts drukker drukker drukst. Echt niet leuk meer.
Jaquote:
Vond hun laatste album maar mwaaaah. Maar dat zegt natuurlijk niks live en misschien moet ik het album nog/weer een kans geven.quote:
It goesss and it goesss.quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vond hun laatste album maar mwaaaah. Maar dat zegt natuurlijk niks live en misschien moet ik het album nog/weer een kans geven.
quote:Op maandag 19 augustus 2024 23:06 schreef D_A het volgende:
[..]
It goesss and it goesss.
Gewoon opzetten.
Dat was nog wel oke maar na drie uur wordt het wel aanmerkelijk drukker omdat programma bij Heineken en nog een tent stopt.quote:Op maandag 19 augustus 2024 21:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vond het bij Skin On Skin en Mall Grab juist prima doorkomen zaterdagnacht. Voor mijn gevoel lang niet zo 'rustig' geweest.
ik zat met mn ES-MA rechts op de heuvel (en al 3 BACO achter de kiezen)te wachten tot ze kwamen.quote:
Brutalismus zie ik weinig genoemd worden maar die waren ijzersterk. Stond helaas een beetje buiten de tent maar ook daar ging bij vlagen iedereen helemaal los. Erg vet, leuk sfeertje.quote:
main character syndrome much?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:01 schreef TALIN het volgende:
[..]
ik zat met mn ES-MA rechts op de heuvel (en al 3 BACO achter de kiezen)te wachten tot ze kwamen.
heerlijk fris gedoucht, schone kleertjes klaar voor een fijne dag.
vriend van me vroeg: ga je zo mee voorste vak in?
ik zeg: naa dat gaat niet goed komen!
eerste intro nummer begint, lekker rustig, ik tik mn drankje achterover en geef mn waardevolle spullen aan andere vriend.
help mn vriend rechtop en richting het voorste vak.
rustig intro en op het moment dat de hel lost moet barsten staan al die makke schaapjes alleen met de hoofdjes te knikken.
dus ik draai me om en zo met de rug het publiek in!
zie nog zo het WTF gezicht van die vriend voor me!
beetje leven in de brouwerij gebracht.
zag nog wel kleine meisjes links en rechts voorbij vliegen!
na optreden, terug naar camper, gedoucht, pleisters geplakt, Nivea gesmeerd, schone outfit aan en retour terrein!
ja was leuk!
Brutalismus clashte met Goldband waar 90% van Lowlands stond helaas. Die verdienden beter.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Brutalismus zie ik weinig genoemd worden maar die waren ijzersterk. Stond helaas een beetje buiten de tent maar ook daar ging bij vlagen iedereen helemaal los. Erg vet, leuk sfeertje.
Ja en Justicede échte headliner wat mij betreft. En dat voor een invaller.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |