De Boer mistte er twee in één wedstrijd. Parlermo 3 in 90 minuten.quote:
allemaal mis dan alsnogquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Brobbey voor straf iedere dag 100 penalty's laten nemen.
Neem aan dat user @Wotte zich huilend in slaap aan het wiegen isquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelden zo hard gelachen om deze wonderspits
dat siert jequote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:18 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik ben voor PSV maar als ik het er nu twee van Ajax gun zijn het Pasveer en Gaaei
Alleen bij 60 miljoen gaan hunnie praten.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan mij nog een heke rare serie herinneren tijdens het jeugd wk in 2005 in NLquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:18 schreef KingRoland het volgende:
langste penaltyserie ooit in Nederland?
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:16 schreef Caland het volgende:
Ajax heeft zo te zien de CL gewonnen.
Nou, nuh.quote:
Dat was ook een beetje genant na die eerste mazzelpingel ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:20 schreef Pablo84 het volgende:
Lekker voor Vilhena met zijn vingertje voor de mond
Uit eigen jeugd, transfervrij laten gaan en dan binnen een jaar voor bijna 20 miljoen terugkopen. Speelt amper wedstrijden uit. Misschien kan hij naar Charlotte.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
meneer denkt in Amsterdam de baas te zijn, maar verliest gewoon weer van Ajaxquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:20 schreef Pablo84 het volgende:
Lekker voor Vilhena met zijn vingertje voor de mond
Maar hij moet wel 40/45 miljoen opleveren!!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Uit eigen jeugd, transfervrij laten gaan en dan binnen een jaar voor bijna 20 miljoen terugkopen. Speelt amper wedstrijden uit. Misschien kan hij naar Charlotte.
Blij dat je na zo'n wanprestatie toch positief kunt zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
meneer denkt in Amsterdam de baas te zijn, maar verliest gewoon weer van Ajax![]()
![]()
![]()
Alles rondom de voetballer Brobbey begint genant te worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:20 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Uit eigen jeugd, transfervrij laten gaan en dan binnen een jaar voor bijna 20 miljoen terugkopen. Speelt amper wedstrijden uit. Misschien kan hij naar Charlotte.
WOESTquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Blij dat je na zo'n wanprestatie toch positief kunt zijn.
Ik probeer niet al te veel waarde aan deze wedstrijd te hangen. Ik zou 'm wel uit de eerste vijf halen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem aan dat user @:wotte zich huilend in slaap aan het wiegen is
5 gespeeld, 5 gewonnen. Na zo een dramajaar is dat toch fijn?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:22 schreef CR7 het volgende:
[..]
Blij dat je na zo'n wanprestatie toch positief kunt zijn.
Zweepslagen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:22 schreef 3rr0r het volgende:
Wat is een goede straf voor Brobbey @:KingRoland ?
je komt wel wat boos over gappiequote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom zou ik woest zijn? Ik vind het prima dat Ajax Europa in gaat.
Vandaag verlies je he..quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
5 gespeeld, 5 gewonnen. Na zo een dramajaar is dat toch fijn?
Babystapjes.
Je doet alsof azijn in de aanbieding was.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom zou ik woest zijn? Ik vind het prima dat Ajax Europa in gaat.
wowquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een poging tot het lezen van een boek.
is de kapper vam bergwijn iets voor je?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:25 schreef KingRoland het volgende:
naja ik ga even zoeken naar een kapper voor volgende week want mijn Aziatische kapper is op vakantie.
Boos? Was één en al vermaak vanavond.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je komt wel wat boos over gappie
Laat hij maar eerst vergiffenis vragenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:22 schreef 3rr0r het volgende:
Wat is een goede straf voor Brobbey @:KingRoland ?
@Zipportal gaat nu een gifje maken, inclusief kussen van de bal vooraf en vallen na het nemenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:27 schreef Wotte het volgende:
Ik ben blij met Brobbey zolang hij de stervende zwaan en ieder schot complimenteert met richting de hemel wijzend handjes achterwege laat.
Deze heb je btw niet gewonnen. Wel eerlijk blijven he.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
5 gespeeld, 5 gewonnen. Na zo een dramajaar is dat toch fijn?
Babystapjes.
Hij mag Tonny bedanken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Ja nu zingen ze voor Brobbey, maar die zat een haartje van verkettering af hoor
Dan zet je jezelf voor schut.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Zipportal gaat nu een gifje maken, inclusief kussen van de bal vooraf en vallen na het nemen
dat met zijn vingertje heeft God gezien en terecht bestraft.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:29 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hij mag Tonny bedanken.
In z,n Feyenoord tijd was hij goed met penalty's. Nu 2x heel matig ingeschoten.
Ik maak nog liever een OS topic aan. @GGMMquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
@:Zipportal gaat nu een gifje maken, inclusief kussen van de bal vooraf en vallen na het nemen
Volgens mij was hij ooit bestempeld als de nieuwe Cruijff oid.Is er niet helemaal uitgekomen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:29 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Hij mag Tonny bedanken.
In z,n Feyenoord tijd was hij goed met penalty's. Nu 2x heel matig ingeschoten.
Zo dan.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:30 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Brubbie heeft harde voeten denk ik.
Tijdens die penalty serie?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dat met zijn vingertje heeft God gezien en terecht bestraft.
Liever nooit meer.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Brobbey voor straf iedere dag 100 penalty's laten nemen.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat ooit over Vilhena heeft gezegd. Ze zijn daar over het algemeen wel licht verstandelijk gehandicapt maar niet helemaal achterlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij ooit bestempeld als de nieuwe Cruijff oid.Is er niet helemaal uitgekomen.
Naja na die slecht geschoten pingel van Vilhena vond ik het vingertje naar het publiek nog genanter.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:33 schreef Caland het volgende:
Het mooiste, na de pingels van Brubby, vond ik overigens dat aanvoerder Henderson eigenlijk na Vilhena aan de beurt was maar niet durfde
Maar wat kan die mooi wijzen he.
als we tegen lens moesten en eruit vlogen had je niks dacht ik.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die wedstrijden had Ajax toch sowieso wel gehad?
Hij durfde niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:34 schreef Marcoss het volgende:
Waarom nam Henderson de laatste niet eigenlijk? Die nam toch ook de 6e? Of hoef je niet dezelfde volgorde aan te houden?
Na 11 mag je wijzigen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:34 schreef Marcoss het volgende:
Waarom nam Henderson de laatste niet eigenlijk? Die nam toch ook de 6e? Of hoef je niet dezelfde volgorde aan te houden?
Volgens mij waren ze bij Pana ook nog aan het ruziën of Mancini er nog een mocht nemen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:33 schreef Caland het volgende:
Het mooiste, na de pingels van Brubby, vond ik overigens dat aanvoerder Henderson eigenlijk na Vilhena aan de beurt was maar niet durfde
Maar wat kan die mooi wijzen he.
Bij gym werd ik altijd als eerste gekozen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bij de Fjes was ik 2e keus bij de penaltys
Ik had dat gemist en gevraagd wie die kaart kreeg.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
kreeg hij niet een 2e gele in de penaltyserie?
Dat is geen rood meer tegenwoordig (weet ik door Martinez vorig jaar)quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:36 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
kreeg hij niet een 2e gele in de penaltyserie?
Aan Ziggo vragen op X, die hebben de rechtenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:36 schreef Ferdii het volgende:
is er ergens een filmpje te vinden met de hele penal reeks? leuk om terug te kijken
dacht dat dat Henderson was die liep ook enorm te klieren. En in de verlenging had die ook al geel gepakt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik had dat gemist en gevraagd wie die kaart kreeg.
Zou zomaar een uitspraak van jou kunnen zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:34 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand dat ooit over Vilhena heeft gezegd. Ze zijn daar over het algemeen wel licht verstandelijk gehandicapt maar niet helemaal achterlijk.
Zijn ook altijd alleen matige ex-Feyenoorders die dat doen in Nederlandquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja, God kijkt ook mee tijdens de penaltyserie
Lepel ze nou eens op dan. Ik wacht nog altijd.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zou zomaar een uitspraak van jou kunnen zijn.
Hey, je vraagt er nu zelf om he!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lepel ze nou eens op dan. Ik wacht nog altijd.
eens, al zitten er hier een hoop leuke feyenoorders. De rest is gewoon tuig van de richel en gun ik mpox.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zijn ook altijd alleen matige ex-Feyenoorders die dat doen in Nederland
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Deze mocht er ook zijn
https://www.vi.nl/wedstri(...)ow-vs-spartak-trnava
quote:Het wereldrecord van de langste penaltyreeks in het voetbal is maandag gebroken. De Israëlische voetbalclubs SC Dimona en Shimshon Tel Aviv kwamen tot 56 strafschoppen.
https://dubz.co/c/7af159quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:36 schreef Ferdii het volgende:
is er ergens een filmpje te vinden met de hele penal reeks? leuk om terug te kijken
Kijk uit anders staat ie vannacht ineens naakt op je auto te springen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoeveel geld kunnen we crowdfunden om Wesley Sneijder voor eeuwig naar Frans-Polynesië te laten emigreren?
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:56 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Die van vandaag waren zelfs nog iets hoger
Zit verbetering in @:wotte
Komt beter tot zijn recht bij de Amsterdam Admirals.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:56 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ik snap ook echt niet waarom je zo een pingel zou nemen, het is geen Neeskens @tong80quote:
Jij lijkt me een persoon die een ter info mail stuurt.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:56 schreef Caland het volgende:
[ x ]
van alle pingels wist je dat die van Baas 100% mis zou gaan, ik vind het best zielig voor die jongen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:58 schreef GwaiLow het volgende:
Dat Brobbey een 5e penalty neemt kan ik nog wel een klein beetje inkomen. Eerste penalty schiet hij aardig in, maar pakt de keeper goed. Tweede penalty wil hij zijn "fout" te graag goedmaken en vol overtuiging inschieten...dat was erg slecht.
De snelle keuze voor Traore en daarna Baas vond ik veel slechter. Traore heeft altijd een enorm nonchalante en slappe trap, en Baas is gewoon nog een beetje een slap ventje (dat komt nog wel goed)...laat gewoon Sutalo die beslissende strafschop ipv Traore nemen. Je weet dat hij een solide en vaste trap heeft. En Gaaei heeft ook een goede trap. Traore en Baas...man man.
Geweldig voor Pasveer overigens. Hij gokt bijna altijd op het midden, en dan lijkt hij een beetje slap naar een hoek te gaan. Hij had veel meer penalty's kunnen pakken als ik eerlijk ben...maar wel echt heel leuk voor hem.
Het ironische moment is hier dat Geronimo Rulli de held in die penaltyserie was.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:14 schreef Ramboetan het volgende:
Vermakelijke penaltyserie.
Kan me er eentje herinneren van een paar jaar geleden. United tegen Villareal. Alle eerste 21 penalties zaten er in en De Gea mistte de beslissende.
Best genant want dat betekend dat een halve liter blik bier of een hamster het niet slechter gedaan dan De Gea
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:14 schreef Ramboetan het volgende:
Best genant want dat betekend dat een halve liter blik bier of een hamster het niet slechter gedaan dan De Gea
Door er 1 van de 11 tegen te houden en, vooruit, er eentje te scoren.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het ironische moment is hier dat Geronimo Rulli de held in die penaltyserie was.
Hij scoorde zijn eigen penalty onberispelijk en redde de beslissende van De Gea. Dan kun je er denigrerend over doen, maar die staat voor de rest van zijn leven in Villarreal's geschiedenisboeken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:20 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Door er 1 van de 11 tegen te houden en, vooruit, er eentje te scoren.
Nee, eerste schoot hij redelijk hard in de hoek. Goed gepakt van de keeper.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:12 schreef chufi het volgende:
Schoot Brobbey ze niet alletwee torenhoog over ? Ja Baas heb zn naam tegen
Mag ook wel, het was nu niet echt een sterke tegenstander. Eigenlijk ging Ajax best wel af, maar toch beter dat ze gewonnen hebben (voor de polonaise).quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:26 schreef GwaiLow het volgende:
Al met al wel terecht dat Ajax doorgaat. Bij balverlies stond het duidelijk nog niet goed. Maar Ajax was wel sterker.
Niets is een grotere afgang dan de 61 tegengoals van Ajax vorig jaar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Mag ook wel, het was nu niet echt een sterke tegenstander. Eigenlijk ging Ajax best wel af, maar toch beter dat ze gewonnen hebben (voor de polonaise).
Nee hij schoot hem juist niet goed genoeg in de hoek, het was meer tussen het midden en de paal. Daarom kon de keeper die pakken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Nee, eerste schoot hij redelijk hard in de hoek. Goed gepakt van de keeper.
Klopt. Maar achteraf sloegen die strafschoppen ook nergens op. Zelf zei Nees dat-ie 'm in de finale slecht raakte. Daarom stoof de kalk op.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom je zo een pingel zou nemen, het is geen Neeskens @:tong80
Daar was wel een Ajacied de kicker. Hans Werdekker.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Komt beter tot zijn recht bij de Amsterdam Admirals.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |