je komt wel wat boos over gappiequote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom zou ik woest zijn? Ik vind het prima dat Ajax Europa in gaat.
Vandaag verlies je he..quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
5 gespeeld, 5 gewonnen. Na zo een dramajaar is dat toch fijn?
Babystapjes.
Je doet alsof azijn in de aanbieding was.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:23 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom zou ik woest zijn? Ik vind het prima dat Ajax Europa in gaat.
wowquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een poging tot het lezen van een boek.
is de kapper vam bergwijn iets voor je?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:25 schreef KingRoland het volgende:
naja ik ga even zoeken naar een kapper voor volgende week want mijn Aziatische kapper is op vakantie.
Boos? Was één en al vermaak vanavond.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:24 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je komt wel wat boos over gappie
Laat hij maar eerst vergiffenis vragenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:22 schreef 3rr0r het volgende:
Wat is een goede straf voor Brobbey @:KingRoland ?
@Zipportal gaat nu een gifje maken, inclusief kussen van de bal vooraf en vallen na het nemenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:27 schreef Wotte het volgende:
Ik ben blij met Brobbey zolang hij de stervende zwaan en ieder schot complimenteert met richting de hemel wijzend handjes achterwege laat.
Deze heb je btw niet gewonnen. Wel eerlijk blijven he.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
5 gespeeld, 5 gewonnen. Na zo een dramajaar is dat toch fijn?
Babystapjes.
Hij mag Tonny bedanken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:22 schreef TheVulture het volgende:
Ja nu zingen ze voor Brobbey, maar die zat een haartje van verkettering af hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |