quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Ben je zelfquote:
Zeg dat nooit meer tegen mijn muis!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:04 schreef maily het volgende:
ALLEMAAL je bordje leeg?
Dan ALLEMAALeen toetje![]()
Iemand mag mijn toetje hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:04 schreef maily het volgende:
ALLEMAAL je bordje leeg?
Dan ALLEMAALeen toetje![]()
Ik heb een blikje uit jouw omgeving. . Lervig No Worries uit Stavangerquote:
Hoe smaakt Noors bier? Nog iets bijzonders aan, of gewoon bierquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb een blikje uit jouw omgeving. . Lervig No Worries uit Stavanger
Hij zit verstopt onder een toetjequote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zie een stukje speklap in de OP
@:Speklap3000
Zit nog in de koeling en het is alcoholvrij want 1+1 gratisquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe smaakt Noors bier? Nog iets bijzonders aan, of gewoon bier
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij zit verstopt onder een toetjeDat moet wel een teken zijn
Over twee weken gaat ze toch bij @Kissingbird logeren?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeg dat nooit meer tegen mijn muis!![]()
![]()
Die vraagt om nog 450 miljoen xxl kapsalons met extra knoflook
Ik visualiseer zo'n stukje kipdijfilet, gemarineerd in yoghurt en dan met cornflake-korstquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die crispy chicken burger uit de op lijkt mij wel wat.
Browniequote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zie een stukje speklap in de OP
@:Speklap3000
Greysquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee nee, niet op het bordje maar eronder! Greysie
[ link | afbeelding ]
Welke? Ze hebben 3 of 4 verschillende. Allemaal best OK voor alcoholvrij overigens.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb een blikje uit jouw omgeving. . Lervig No Worries uit Stavanger
Nietslapenvanavondwantkoffiekoffiekoffie!!!!!quote:
Kan KB mooi haar gasrekening voor de komende 40 jaar laten verrekenenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
Over twee weken gaat ze toch bij @:KissingBird logeren?
Je hebt gelijk voor een jaar geboekt zo te zien?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:05 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn in gecheckt in het laatste hotel
Was dat maar zoquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hebt gelijk voor een jaar geboekt zo te zien?
Ach gelukkig maar een klein foutje.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was dat maar zo
De mevrouw achter de receptie maakte een foutje bij het invoeren van het bedrag. Ik kon nog net een foto maken van de foute rekening. Ik mocht hem jammer genoeg niet bewaren als leuke herinnering
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was dat maar zo
De mevrouw achter de receptie maakte een foutje bij het invoeren van het bedrag. Ik kon nog net een foto maken van de foute rekening. Ik mocht hem jammer genoeg niet bewaren als leuke herinnering
Ik zou willen dat de sociale dienst eens zo'n foutje maakte bij, in mijn voordeelquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach gelukkig maar een klein foutje.
qua caffeïnequote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh wist niet dat er een eindtijd op zat
Sowquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:05 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn in gecheckt in het laatste hotel
Daar heb je niets aan. Moet je toch altijd terug betalenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou willen dat de sociale dienst eens zo'n foutje maakte bij, in mijn voordeel
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je niets aan. Moet je toch altijd terug betalen
Kan je de drukte nog wat aan?quote:
Ik zit vaak ook pas rond laat aan de koffie. Ik heb er geen last van.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh wist niet dat er een eindtijd op zat
Dame Shii.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zit vaak ook pas rond laat aan de koffie. Ik heb er geen last van.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nooit last van
Slaap niet om andere redenen
pale ale, is enige die ze hebben bij de AH volgens mijquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Welke? Ze hebben 3 of 4 verschillende. Allemaal best OK voor alcoholvrij overigens.
Minstens 90%quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang het maar pure chocolade is
gewoon rechtstreeks van de cacaoboom kauwen, dan weet je zeker dat het echt puur isquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien maar eens proberenquote:
Ik ook, ben met mijn werk bezig geweest terwijl ik nog vakantie heb.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben sinds vandaag extra productief op mijn werk
dat heeft vast een andere reden dan ikquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ook, ben met mijn werk bezig geweest terwijl ik nog vakantie heb.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat heeft vast een andere reden dan ik
Niet direct natuurlijk, want het moet nog geroosterd worden. Maar wel net geroosterde cacao bonen gegeten op een plantage in Costa Ricaquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon rechtstreeks van de cacaoboom kauwen, dan weet je zeker dat het echt puur is
Hier geloof ik helemaal niets van.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet direct natuurlijk, want het moet nog geroosterd worden. Maar wel net geroosterde cacao bonen gegeten op een plantage in Costa Rica
poah dat moet vast geweldig smakenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet direct natuurlijk, want het moet nog geroosterd worden. Maar wel net geroosterde cacao bonen gegeten op een plantage in Costa Rica
https://www.monteverdeinf(...)late-sugar-cane-tourquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:27 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier geloof ik helemaal niets van.
Wat je normaal krijgt is ook nog gefermenteerd. Maar dit was wel interessant en apartquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
poah dat moet vast geweldig smaken
Ik dus ook nietquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zit vaak ook pas rond laat aan de koffie. Ik heb er geen last van.
Huh.. jij hier?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dame Shii.![]()
Mijn moeder deed dat ook.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:12 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Absoluut. Misschien dat @:happycharly dat nog niet wist
Ik wil wel n cacaoboomquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon rechtstreeks van de cacaoboom kauwen, dan weet je zeker dat het echt puur is
in de tropen is extra leuk tochquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:44 schreef maily het volgende:
[..]
of internet
https://www.cacaobomen.nl/
daar groeien ze zekerquote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
in de tropen is extra leuk toch
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 23:59 schreef hemarookworst het volgende:
even mijn geurige zweetzak schoondouchen
Oh, dat wil wat zeggen, als jij ASOT zelfs vergeet te luisten.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:21 schreef hemarookworst het volgende:
zo druk bezig geweest dat ik asot vergeten ben te luisteren, ff terugluisteren dus
Ohquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 01:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op vakantie ergens bedoel ik
Klopt scheelt dat ik niet heel veel spullen meer heb.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 01:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi. Dan krijg je het druk.
Wel tevreden met het huis?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 01:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt scheelt dat ik niet heel veel spullen meer heb.
Ja prima plek ruim genoeg voor mij alleen.quote:
Nou eh, ook welterusten dan maar?quote:
Mooi he. Dat nieuwe seizoen al gezien? Dat eerste deel dat nu uit is?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ook kijk cobra kai terug vriendinnetje kijkt voor het eerst.
Ha gelijk dezelfde dagquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 02:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi he. Dat nieuwe seizoen al gezien? Dat eerste deel dat nu uit is?
Nu aan de koffie?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 03:21 schreef HappyCharly het volgende:
@:maily
Ik slaap niet
Zou het de koffie zijn?![]()
Ik moet niks!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 03:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een half uur moeten wachten tot eindelijk iemand hapte
zo ben ikquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 03:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een half uur moeten wachten tot eindelijk iemand hapte
Zo laat nog? Dan kun je toch helemaal niet slapen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 04:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nouja niet nu..
Uur of 10 vanavond..
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 04:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo laat nog? Dan kun je toch helemaal niet slapen?
Van een beetje caffeine niet kunnen slapen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 04:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo laat nog? Dan kun je toch helemaal niet slapen?
Hangt ervan af hoeveel brandy er door de koffie zitquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 04:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Van een beetje caffeine niet kunnen slapen?
Of:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 04:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Hangt ervan af hoeveel brandy er door de koffie zit
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 04:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik pompte er vroeger voor m’n training 200mg caffeine in met 25mg efedrine HCl. 2 uurtjes later kon ik gewoon slapen.quote:
T was een verwijzingquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 04:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik pompte er vroeger voor m’n training 200mg caffeine in met 25mg efedrine HCl. 2 uurtjes later kon ik gewoon slapen.
Ziet er gezond uitquote:
quote:
Moet ik eerst even mijn spieren warm maken, dan is het een makkie.quote:
Een goede warm-up is cruciaal!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 05:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ik eerst even mijn spieren warm maken, dan is het een makkie.
Ja, wil natuurlijk geen blessures oplopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 05:42 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Een goede warm-up is cruciaal!
Goedemorgen Heer Killem.quote:
Sweet dreamsquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 06:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo slapen. Lig al in bed.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 06:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo slapen. Lig al in bed.
nee dat is het niet volgens jouquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 03:21 schreef HappyCharly het volgende:
@:maily
Ik slaap niet
Zou het de koffie zijn?![]()
Bijna maandag.quote:
Morguh mien lekkuh Wurstjuhquote:
Morguh ToTquote:
Tot diep in de avond nog koffiequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 04:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tot diep in de avond nog koffie
Misschien ben je daarom wel zo vroeg wakker altijd?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tot diep in de avond nog koffie
Dikke prima hier.Met jou en Mini dan?quote:
Mooi, man!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima hier.Met jou en Mini dan?
Een nieuwe fasequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi, man!Sowieso ook fijn je hier weer te zien!
Ja hier gaat het wel. Het manneke is chronisch dolgelukkig!
Verder....tja over een maand de grote verandering he!Van mij mag het echt wel eerder plaats vinden.
Nog even volhouden maat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooi, man!Sowieso ook fijn je hier weer te zien!
Ja hier gaat het wel. Het manneke is chronisch dolgelukkig!
Verder....tja over een maand de grote verandering he!Van mij mag het echt wel eerder plaats vinden.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:48 schreef FreshFruit het volgende:
Ja,best een verrassing dat ik weer mag.
Ik zag het echt niet aankomen.Ik klikte op een mention en zag ineens ONZ weer.Ik: "Huh?"quote:
Mezelf goed verwennen na een week hard werken, de vraag is hoequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh mien lekkuh Wurstjuh
Nog plannen voor het weekend?
Positief verrast dus. Beter.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag het echt niet aankomen.Ik klikte op een mention en zag ineens ONZ weer.Ik: "Huh?"
Daffy?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mezelf goed verwennen na een week hard werken, de vraag is hoe
Daar heb je nog een hele dag de tijd voor om dat te bedenkenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga de stad in, naar de HEMA, en bestel daar in het restaurant een heerlijke koffie met appelgebak.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
quote:
Ik denk dat ik ergens ramen ga etenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga de stad in, naar de HEMA, en bestel daar in het restaurant een heerlijke koffie met appelgebak.![]()
Ik heb in mijn tienerjaren bij de Hema gewerkt, achter de worsten ook. Was altijd heel druk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
Of nee natuurlijk koop je daar een rookworst.
FTFYquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga de stad in, naar de HEMA, en bestel daar in het restaurant een heerlijke koffie met appelgebak rookworst.
Met kozijnen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ergens ramen ga eten
Achter de worsten, ja jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb in mijn tienerjaren bij de Hema gewerkt, achter de worsten ook. Was altijd heel druk.
Helemaal niks mee als je er goed van kan genietenquote:
Werk ze GG.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Naar kantoor. Een fijne dag iedereen
ToTtie!quote:
Ja ik zat er niet opquote:
Is dat niet kannibalisme?quote:
Werkse GGquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Naar kantoor. Een fijne dag iedereen
Hey Stigquote:
Worstquote:
Dotjequote:
Morguh Aequequote:
#leaveDotALONEquote:
quote:
Heer Stig.quote:
Wat denk jij slecht over Stigquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is dit een oproep om Dot links te laten liggen![]()
TR gemacht
Morguh Birdiequote:
quote:
Morgen Dottquote:
Mannen plagen is kusjes vragenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]neej ik weet dat hij dat nooit zou doen!
Beetje plagen mag toch wel.
[..]
Morgen Dott
quote:
Justin is er nu niet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]die hoef ik maar van 1 persoon
![]()
Altijd!quote:
Fruit.quote:
Zal jouw T eens R-en!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is dit een oproep om Dot links te laten liggen![]()
TR gemacht
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Altijd!
[..]
Fruit.
[..]
Zal jouw T eens R-en!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
O van wie wil jij kusjesquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]die hoef ik maar van 1 persoon
![]()
Kan je de drukte een beetje aan nu in je SC?quote:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je de drukte een beetje aan nu in je SC?
Mooi.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Uiteraard.
Want ik ben Stig
Graciasquote:
U ookquote:
Ik ben op vakantie. Ik laat me bedienenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja schenk mij ook maar een bak in
Hey Paulquote:
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gracias
[..]
U ook
[..]
Ik ben op vakantie. Ik laat me bedienen
quote:
Goedemorgen skatsjes.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:30 schreef Sally het volgende:
Het koelt lekker af, jah.
Even alles tegen elkaar open nu, inclusief de voordeur. Dat kan niet als ik slaap, natuurlijk
ohhhquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
In je oude huis zijn en daar een gevoel van thuis hebben
Ja,kijk je met weemoed? Snap ik wel.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
In je oude huis zijn en daar een gevoel van thuis hebben
Morgen. Vandaag voorbereiding, want het oude huis is nog steeds chaosquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ohhh![]()
Komt in je nieuwe huisje ook, heeft soms even tijd nodig.
Ga je spullen overbrengen vandaag?
Als het tegen de open raam regent wordt alles nat. Zeker met wind.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:30 schreef Sally het volgende:
Het koelt lekker af, jah.
Even alles tegen elkaar open nu, inclusief de voordeur. Dat kan niet als ik slaap, natuurlijk
Oww moet je nog wat dingen inpakken? of is .. 'wat dingen' een understatement?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Morgen. Vandaag voorbereiding, want het oude huis is nog steeds chaos
Soms heb ik spijt van de verhuizingquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,kijk je met weemoed? Snap ik wel.
Veel staat al in het nieuwe huis het zijn de laatste dingen. Balkons moeten nog opgeruimd worden, dat soort dingen. Meubels alvast uit elkaar halenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oww moet je nog wat dingen inpakken? of is .. 'wat dingen' een understatement?
Echt Muis,je hebt het bijna alleen gedaan.Over een week ga je zitten en ben je helemaal blij.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Soms heb ik spijt van de verhuizing![]()
Maar ik denk dat een week hier weer zou moeten leven dat die spijt wel weg trekt. Kijk nu ook wel net een roze bril
Mutsquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:44 schreef ieniminimuis het volgende:
En de afstandbediening van mijn tv meenemenIk had vorige week de tv meegenomen maar niet de afstandbediening
Maak wat foto`s Kan je terugkijken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik weet![]()
Maar ik miste mijn studentenkamer ook de eerste tijd.
Ben je vaak verhuisd?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen de meubels in het nieuwe huis zal het allemaal een stuk beter maken
Ik sta op 14 keer.quote:
Jaaaa chocolaquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 07:23 schreef maily het volgende:
[..]
nee dat is het niet volgens jou
dan was vast het de chocola![]()
Nee.quote:
Goede reminder.Even mijn pillen nemen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Chocola voor hc![]()
Fruit voor Ff
Pillen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goede reminder.Even mijn pillen nemen.
Vitamine.quote:
Goedemorgen Dame.quote:
Zo is het maar net! (Nederlandse netquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Dame.
Better let as net.
Sa is it mar krekt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo is het maar net! (Nederlandse net)
Komt er aan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahh ok
En n stukje vers fruit?
Was je weer de hele nacht wakker?quote:
Wowquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
De afgelopen maand wel 3kg kwijt geraakt
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was je weer de hele nacht wakker?
Gescheiden afval.quote:
dan nieuwe koffie makenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt naar zijn lege koffiemok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |