quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Ben je zelfquote:
Zeg dat nooit meer tegen mijn muis!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:04 schreef maily het volgende:
ALLEMAAL je bordje leeg?
Dan ALLEMAALeen toetje![]()
Iemand mag mijn toetje hebben.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:04 schreef maily het volgende:
ALLEMAAL je bordje leeg?
Dan ALLEMAALeen toetje![]()
Ik heb een blikje uit jouw omgeving. . Lervig No Worries uit Stavangerquote:
Hoe smaakt Noors bier? Nog iets bijzonders aan, of gewoon bierquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb een blikje uit jouw omgeving. . Lervig No Worries uit Stavanger
Hij zit verstopt onder een toetjequote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zie een stukje speklap in de OP
@:Speklap3000
Zit nog in de koeling en het is alcoholvrij want 1+1 gratisquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe smaakt Noors bier? Nog iets bijzonders aan, of gewoon bier
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij zit verstopt onder een toetjeDat moet wel een teken zijn
Over twee weken gaat ze toch bij @Kissingbird logeren?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeg dat nooit meer tegen mijn muis!![]()
![]()
Die vraagt om nog 450 miljoen xxl kapsalons met extra knoflook
Ik visualiseer zo'n stukje kipdijfilet, gemarineerd in yoghurt en dan met cornflake-korstquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die crispy chicken burger uit de op lijkt mij wel wat.
Browniequote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik zie een stukje speklap in de OP
@:Speklap3000
Greysquote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee nee, niet op het bordje maar eronder! Greysie
[ link | afbeelding ]
Welke? Ze hebben 3 of 4 verschillende. Allemaal best OK voor alcoholvrij overigens.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb een blikje uit jouw omgeving. . Lervig No Worries uit Stavanger
Nietslapenvanavondwantkoffiekoffiekoffie!!!!!quote:
Kan KB mooi haar gasrekening voor de komende 40 jaar laten verrekenenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
Over twee weken gaat ze toch bij @:KissingBird logeren?
Je hebt gelijk voor een jaar geboekt zo te zien?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:05 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn in gecheckt in het laatste hotel
Was dat maar zoquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hebt gelijk voor een jaar geboekt zo te zien?
Ach gelukkig maar een klein foutje.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was dat maar zo
De mevrouw achter de receptie maakte een foutje bij het invoeren van het bedrag. Ik kon nog net een foto maken van de foute rekening. Ik mocht hem jammer genoeg niet bewaren als leuke herinnering
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Was dat maar zo
De mevrouw achter de receptie maakte een foutje bij het invoeren van het bedrag. Ik kon nog net een foto maken van de foute rekening. Ik mocht hem jammer genoeg niet bewaren als leuke herinnering
Ik zou willen dat de sociale dienst eens zo'n foutje maakte bij, in mijn voordeelquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach gelukkig maar een klein foutje.
qua caffeïnequote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh wist niet dat er een eindtijd op zat
Sowquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:05 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
We zijn in gecheckt in het laatste hotel
Daar heb je niets aan. Moet je toch altijd terug betalenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou willen dat de sociale dienst eens zo'n foutje maakte bij, in mijn voordeel
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je niets aan. Moet je toch altijd terug betalen
Kan je de drukte nog wat aan?quote:
Ik zit vaak ook pas rond laat aan de koffie. Ik heb er geen last van.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh wist niet dat er een eindtijd op zat
Dame Shii.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zit vaak ook pas rond laat aan de koffie. Ik heb er geen last van.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nooit last van
Slaap niet om andere redenen
pale ale, is enige die ze hebben bij de AH volgens mijquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Welke? Ze hebben 3 of 4 verschillende. Allemaal best OK voor alcoholvrij overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |