We hebben de zangeressen niet gezien maar aan het gegiebel te horen vermoed ik dat het 8 jaar oude prinsesjes waren. Ik denk dat de conducteur de hysterie wel lollig vondquote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Druk aan het typen, is het dicht.
Wat ontzettend aardig van de conducteur en die meisjes, maatje slaapt vannacht of helemaal niet of heeft een enorme grijns
Let it go!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben verward. Want ik voel me vereerd door de TT… maar neem er ook een beetje aanstoot aan
Ik ben echt te dom voor deze SC... woon jij in Limburgquote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:01 schreef Vanyel het volgende:
Jammer, tis net de tonaliteit die het interessant maakt.
Je moet mijn kind (poet, poët) eens horen zeggen dat ie een koet in zijn neus heeft
Nee gekkie, verre van. Maar dat was ooit anders.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:52 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik ben echt te dom voor deze SC... woon jij in Limburg![]()
Ik ging gisteren eten met mijn ex-vriendinnetje van bijna 30 jaar geleden. Zo leuk
Ik snap je verwarring wel… onbegrijpelijk dat sommigen deze prachtige provincie verlatenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:52 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik ging gisteren eten met mijn ex-vriendinnetje van bijna 30 jaar geleden. Zo leuk
Vooral Zuid-Limburg is gekrompen tov het vorige miljoen inwoners in 2016.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik snap je verwarring wel… onbegrijpelijk dat sommigen deze prachtige provincie verlaten
Ik vermoed dat er sprake was van dwang
Eg gayquote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:52 schreef Queller het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik snap je verwarring wel… onbegrijpelijk dat sommigen deze prachtige provincie verlaten
Ik vermoed dat er sprake was van dwang
Klinkt als een lekker dagje! Veel plezier!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:45 schreef Blues het volgende:
Vandaag een lekkere vrije dag.
Samen even wat boodschappen in het dorp, lekker verder lezen in mn boek, een wandeling, een powernap en een nieuw stuk op de piano oefenen.
Na het eten vanavond naar Spinvis in Caprera.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is er geen Spanjaard die in een dorp (of kleiner, zoals wij) gaat wonen. Iedereen gaat de stad in. Hier in en rond Gijon liggen de prijzen wel lager dan de randstad, maar verder vergelijkbaar met Nederland. Zit je 30 kilometer verderop, nog steeds nabij alle voorzieningen, dan heb je voor 1.5 ton een vrijstaand huis met tuin van 3000 vierkante meter, twee badkamers en vijf slaapkamers, grote schuur, en een horreo (historische graanschuur) op het terrein (dat was tot voor kort de nummer één op onze lijst van bezichtigingen). Maar wel twee kilometer bergweg er heen, dus het minidorpje van tien huizen is langzaam aan het vullen met britten, Nederlanders, en we kwamen franse boomer hippies tegen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vraag me af bij de krimpregios het natuurlijk verloop is. Hier waar ik woon is het een combi van wegsterven en wegtrekken. Jeugd gaat naar de grote stad, bejaarden naar de hel.
Als er hier geen Nederlander en Polen gingen wonen, zou de regio sterven.
Eigenlijk dezelfde kant op dusquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Jeugd gaat naar de grote stad, bejaarden naar de hel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 11:27 schreef Yinny het volgende:
[..]
Klinkt als een lekker dagje! Veel plezier!
@:cat-astrophe geweldig uitje geweest voor jullie!
@:tele6 mooi testritje en alvast veel plezier voor jullie ijsjesrit!
@:annex duim voor je dat je snel weer lekker een nachtje door kan slapen!
Mijn nacht was kort. Om 1.15 thuis en gaan slapen, om 6 uur kind wakker van mug, moest die dus dood maken. Gaaaaaan! Kind heeft een wond op knie wat niet lekker heelt en nu ook verdachte plekjes op andere lichaamsdelen. Oordeel dokter: krentenbaard. Nu weer een extra was aan het doen en zalf smeren. Alle ouders van kinderen waar hij mee heeft gespeeld afgelopen week maar gewaarschuwd...
Aangezien het nooit normaal kan gaan bij mij:Jezus Yinny gedoe @spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap voor kinT![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:23 schreef AnneX het volgende:
LHO quote: “(Het huis dat we aan het kopen zijn heeft de dichtstbijzijnde supermarkt op een kilometer of 20)”
Dat wordt lastig voor je met vergeten boodschappen.![]()
Optie: Of een dépendance / opslag beginnen in één van de schuren.
Buren maken ook een smakelijke jamDie pot gaat snel leeg.
Geruild met een pot pruimenjam van mij.MarmeladeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mn lievelings
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:23 schreef AnneX het volgende:
LHO quote: “(Het huis dat we aan het kopen zijn heeft de dichtstbijzijnde supermarkt op een kilometer of 20)”
Dat wordt lastig voor je met vergeten boodschappen.![]()
Optie: Of een dépendance / opslag beginnen in één van de schuren.
Buren maken ook een smakelijke jamDie pot gaat snel leeg.
Geruild met een pot pruimenjam van mij.En dan is dat nog een kleine dorpssupermarktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen hipermercado's, en de gewone grote supermarkten op een kilometer of veertig.
La derecha oprime, la izquierda libera
[..]
Oordeel dokter: krentenbaard.
Aangezien het nooit normaal kan gaan bij mij:Korte samenvatting: MehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Er was beloofd dat vandaag of morgen een SCEN arts komt. Er is nog geen datum/tijd gecommniceerd.quote:
Zwaar zo 😢quote:Op donderdag 15 augustus 2024 12:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er was beloofd dat vandaag of morgen een SCEN arts komt. Er is nog geen datum/tijd gecommniceerd.
Pa heeft heel af en toe oplevinkjes, maar is voor de rest niet meer buiten een straal van 15 meter rond zijn stoel in de woonkamer. Nog max 1 pers. bezoek, max 30 mins, dan is het teveel. Lees / schrijft appjes tot 11:00 ongeveer, daarna is ook dat teveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xenos vind ik leuker dan Action. Ontzettend leuk en mooi serviesgoed. Laten staan.
Wèl zo’n fijnmazige anti insectenmand om over bijv. gebak te zetten.
Niét de vierkante en rechthoekige bakblikken met springvorm! Verleidelijk wel.
En een tornmesje, hoef ik het niet te lenen bij de buurvrouw. En een fijn schaartje leek mij ook wel handig 😂 Krijg het alleen (nog)niet open. Even vragen aan mnX als die weer terug is van zijn schip.
En heel veel soorten thee. Voor ¤ 1,-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen heb ik het lijstje niet gecheckt en er stond nog meer op. Suf. Moi.
[ Bericht 1% gewijzigd door AnneX op 15-08-2024 16:55:22 ]
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:28 schreef AnneX het volgende:
Halloooo hebben jullie (ook) een leven?
De tournée werd een ‘strooptocht’ bij van Haren voor sneakers, Xenos, Hema en Kruidvat.![]()
Sneakers, waarin de zooltjes passen, want de heup- en knieklachten werden alsmaar erger tuurlijkomdat die niet passen in de platte ‘zomer’schoenen.
Het duurde een paar weken voordat ik dat doorhad 😢
Het prettige aan de sneakers is, dat ik - zonder veters - er zó in kan stappen.![]()
Gelijk aangehouden en twee uur makkelijk rondgeshopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xenos vind ik leuker dan Action. Ontzettend leuk en mooi serviesgoed. Laten staan.
Wèl zo’n fijnmazige anti insectenmand om over bijv. gebak te zetten.
Niét de vierkante en rechthoekige bakblikken met springvorm! Verleidelijk wel.
En een tornmesje, hoef ik het niet te lenen bij de buurvrouw. En een fijn schaartje leek mij ook wel handig 😂 Krijg het alleen (nog)niet open. Even vragen aan mnX als die weer terug is van zijn schip.
En heel veel soorten thee. Voor ¤ 1,-Sketchers heeft g ook, van die instapschoenen. Voor hem ook fijn met zijn niet meewerkende lijf en ledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen heb ik het lijstje niet gecheckt en er stond nog meer op. Suf. Moi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Overigens vind ik (ben er denk ik 3x in mn leven geweest) de Action the horror![]()
Vond toen ik nog in U woonde de Xenos leuk... kom er al 20jr niet meer, hier in dorp zitten deze winkels niet.
Gelukkig wel een hema![]()
![]()
Ik had een anderhalf uur durende aura met daarna gelukkig behoorlijk meevallende hoofdpijn (met ibu en pcm, dat wel). De aura was wel echt vervelend. Begon op de fiets naar huis na supermarkt na sporten, vlekken en glinsteringen enz, daarna was dat weer redelijk weggetrokken maar had ik problemen met lezen (niet door zichtproblemen). Na anderhalf uur eindelijk echt alles weg, op nog wat lichtgevoelig na. Wel even langs ha gelopen, wilde sowieso afspraak inplannen om even te bespreken of pil nog beste was gezien bijna 35 enz maar ik zag nu dat bij migraine met aura er wel wat dingen aan de combinatiepil zitten. Dus fijn om daar niet heel lang mee te wachten. Aldaar vertelde ik ook over de 1.5u durende aura en daarvan gaf ass aan dat wel ook goed was om even te bespreken, want wel erg lang. Dus hij adviseerde morgenochtend even te bellen om afspraak te plannen, want hij kon nu nog niet voor morgen inplannen, dat gaat pas morgenochtend open blijkbaar (denk voor het middagspreekuur dan). Dus dat maar even doen. Was wel al een tijd geleden, maar had ik ook wel graag zo gehouden eigenlijk.![]()
Action voor schoonmaakspullen echt ideaal. En ziplocks, tape, Pleepapier.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:43 schreef Blues het volgende:
Overigens vind ik (ben er denk ik 3x in mn leven geweest) de Action the horror![]()
Vond toen ik nog in U woonde de Xenos leuk... kom er al 20jr niet meer, hier in dorp zitten deze winkels niet.
Gelukkig wel een hema
Dille kamille is echt geweldig en mis ik hier wel
La derecha oprime, la izquierda libera![]()
Gatverdamme @Blues balen dat jullie niet kunnen maar erger nog is de pijn van G. Hopelijk trekt dat snel weg.
Las vandaag een interview met een beheerder van een fb pagina die heel lang weet dat ze lipoedeem heeft. (Van haar 16e) en heel veel ergere vetafzetting dan ik, zo herkenbaar, haar omschrijvingen van de lasten.. de laatste tijd begint ze mij wat te zweverig te worden, maar dit was wel duidelijkWe have far more in common than that which devides us..![]()
@vlindertje89 omdat het zolang duurde en er een aanvaardbare hoofdpijn was, zou je ook kunnen denken aan netvliesmigraine. Dat heb ik bij tijd en wijle heel vaak en dan weer maanden niet.We have far more in common than that which devides us..![]()
Behalve de verplichte schone sneakers in de sportschool heb ik nog nooit sneakers
gehad.![]()
Vooral bij witte passen lijkt het net of het 2 gipsen klompvoeten zijn…
Slecht nieuws van een bekende: vorige week diagnose nu in hospice.![]()
![]()
Even iets grappigs, ou het verhaal graag willen horen
We have far more in common than that which devides us..![]()
Ja, migraine met voornamelijk aura noemen ze idd vaak oogmigraine. Ik heb terugkijkend sinds ik de pil doorslik echt nog heel aanvaardbare migraines, vaak ofwel aura en geen/heel weinig hoofdpijn en dan komt de aura later op de dag nog een keer terug, of aura en redelijk hoofdpijn maar niet heel erg (als ik op tijd ben met pcm/ibu) en dan komt het niet nogmaals terug. Maar normaal gesproken begint de aura met een halfuur al wel weg te trekken en is het met 45 min, uiterlijk een uur echt wel helemaal weg, dus voor mijn doen was het echt lang (en ook thuisarts vindt dat lang voor aura, die zeggen bij >1 uur aura ha bellen). Nouja. Ik heb net tweede dosis paracetamol op, voor het slapen nog een ibu en dan is het hopelijk morgen weer helemaal weg. Want dan komt nichtje logeren eind vd middag.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:58 schreef Kaatje1 het volgende:
@:vlindertje89 omdat het zolang duurde en er een aanvaardbare hoofdpijn was, zou je ook kunnen denken aan netvliesmigraine. Dat heb ik bij tijd en wijle heel vaak en dan weer maanden niet.
@Blues wat balen van de lichamelijke ongemakken! En afgezegde concert daardoor![]()
![]()
Morgenochtend.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Oh, en ook weer eenvoor @:fietsie
is er inmiddels al contact opgenomen/een SCEN arts langsgeweest?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jeetje, het zit jou ook niet mee. Mijn vriendin is op advies van de ha gestopt met de pil omdat ze ook die hoofdpijn had maar het komt nu nog steeds af en toe terug. Moet je mee leren leven!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:50 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik had een anderhalf uur durende aura met daarna gelukkig behoorlijk meevallende hoofdpijn (met ibu en pcm, dat wel). De aura was wel echt vervelend. Begon op de fiets naar huis na supermarkt na sporten, vlekken en glinsteringen enz, daarna was dat weer redelijk weggetrokken maar had ik problemen met lezen (niet door zichtproblemen). Na anderhalf uur eindelijk echt alles weg, op nog wat lichtgevoelig na. Wel even langs ha gelopen, wilde sowieso afspraak inplannen om even te bespreken of pil nog beste was gezien bijna 35 enz maar ik zag nu dat bij migraine met aura er wel wat dingen aan de combinatiepil zitten. Dus fijn om daar niet heel lang mee te wachten. Aldaar vertelde ik ook over de 1.5u durende aura en daarvan gaf ass aan dat wel ook goed was om even te bespreken, want wel erg lang. Dus hij adviseerde morgenochtend even te bellen om afspraak te plannen, want hij kon nu nog niet voor morgen inplannen, dat gaat pas morgenochtend open blijkbaar (denk voor het middagspreekuur dan). Dus dat maar even doen. Was wel al een tijd geleden, maar had ik ook wel graag zo gehouden eigenlijk.![]()
Balen dat niet vandaag. Hopelijk echt morgenochtend. Hoe ben je er zelf onder nu/hoe voel je je er nu bij?quote:![]()
Ja, ik vind die pil wel lastig. Zowel pil als migraine met aura geeft hoger risico op hart en vaatziekten, dus die combineer je liever niet. Tegelijkertijd had ik voor ik de pil doorslikte zowel veel vaker als veel heftigere migraines, dus ik zit er ook niet op te wachten dat dat weer terug zou komen. Nog los van dat ik de pil ook niet voor niks doorslik, maar vanwege adenomyose, dus zomaar stoppen met de pil is ook daarvoor niet echt een optie. Dat heb ik voor het invriezen van eicellen drie maanden gedaan en mn cyclus werd steeds korter én ik had zo'n beetje de helft van de maand buik/rug/hoofdpijn dus dat zie ik ook niet zo zitten. Dus vandaar dat ik het even goed wil doorspreken met de huisarts, wat de opties zijn en welke risico's elke optie heeft en wat dan voor mij de beste optie zou zijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:38 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Jeetje, het zit jou ook niet mee. Mijn vriendin is op advies van de ha gestopt met de pil omdat ze ook die hoofdpijn had maar het komt nu nog steeds af en toe terug. Moet je mee leren leven!![]()
Ow, dan ben ik gelukkig nog een beetje niet té domquote:Op donderdag 15 augustus 2024 04:26 schreef Vanyel het volgende:
Nee gekkie, verre van. Maar dat was ooit anders.
30 jaar geleden
Ja 32 jaar geleden. Toen ging het uit. Nog 6 jaar eerder ging het aan. Bi-zar
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik vermoed dat er sprake was van dwang![]()
![]()
É-norm!quote:![]()
![]()
[..]
Klinkt als een lekker dagje! Veel plezier!
@:cat-astrophe geweldig uitje geweest voor jullie!
@:tele6 mooi testritje en alvast veel plezier voor jullie ijsjesrit!
@:annex duim voor je dat je snel weer lekker een nachtje door kan slapen!
Mijn nacht was kort. Om 1.15 thuis en gaan slapen, om 6 uur kind wakker van mug, moest die dus dood maken. Gaaaaaan! Kind heeft een wond op knie wat niet lekker heelt en nu ook verdachte plekjes op andere lichaamsdelen. Oordeel dokter: krentenbaard. Nu weer een extra was aan het doen en zalf smeren. Alle ouders van kinderen waar hij mee heeft gespeeld afgelopen week maar gewaarschuwd...
Aangezien het nooit normaal kan gaan bij mij:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.![]()
Ik ben past gerust op progressie als er bezoek geweest is en e.e.a. ondertekend is.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:49 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Balen dat niet vandaag. Hopelijk echt morgenochtend. Hoe ben je er zelf onder nu/hoe voel je je er nu bij?Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Snap ik. Ik hoop voor jullie allen dat het morgenochtend zover isquote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben past gerust op progressie als er bezoek geweest is en e.e.a. ondertekend is.![]()
![]()
Sterkte fietsie. Een stap per keer.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 21:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben past gerust op progressie als er bezoek geweest is en e.e.a. ondertekend is.![]()
Had lang geleden een golden retriever, iedere plas, modderpoel, sloot, vijver of beekje, daar moest ze in, hoe meer modder, hoe beter. Ze was helemaal gelukkig als ze zwart wasquote:Op donderdag 15 augustus 2024 18:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Even iets grappigs, ou het verhaal graag willen horen![]()
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt![]()
Handig....
Kom ik net (8u - geopend vanaf 7:30) bij de bakker, alles donker. Maar ik heb 8 broden besteld. Ik wist dat ze failliet waren gegaan, bezig waren met een doorstart en het rommelig was.
Nou ja, volgens Google zit er nog een bakker in Westerbork. Dus daar maar brood gehaald, toen ik naar buiten ging zag ik een wagen van de andere bakker op de markt staan. "Hoezo is de winkel dicht, ik heb net brood gehaald bij jullie collega"
Blijkbaar was degene van de winkel helpen de markt op te bouwen. Hang dan een briefje op, zou ik zeggen![]()
Toen ik zocht of ze nu helemaal bankroet waren kwam ik dit tegen. Zijn er meer transgender bakkers in NL?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Artikel van september 2020, bedrijfsnaam is nog onveranderd.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Is het raar als ik me in 51 jaar nog nooit één seconde druk gemaakt heb om wat mijn bakker in zijn of haar broekje heeft?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
![]()
Voor iedereen die het kan gebruiken.
Mijn rug/SI-gewricht is gelukkig weer bijna pijnvrij. Af en toe nog wat lichte prikjes.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM![]()
Dat niet, echter, de representatie is wel belangrijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het raar als ik me in 51 jaar nog nooit één seconde druk gemaakt heb om wat mijn bakker in zijn of haar broekje heeft?
De kans dat je een in loondienst werkend transpersoon op een 'zichtbare' plek ziet, zoals in een winkel, is bijzonder klein. Het gaat er dus niet om of jij weet wat diegene in hun broekje heeft (dat weet je nu nog steeds niet), maar het normaliseren van de zichtbaarheid van de persoon is wèl van belang.La derecha oprime, la izquierda libera![]()
Nee hoor, het zijn vooral openingstijden die me boeien met uitwisselingenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Aangezien we hier een bakker hebben die die regenbooggemeenschap (mag je dat zo zeggen, of is dit ook kwetsend?) ook belangrijk vindt, vindt hij dat artikel allicht interessant.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
En waarom heb ik nou toch het idee dat ik kennelijk iets verkeerd doe?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat niet, echter, de representatie is wel belangrijk.
De kans dat je een in loondienst werkend transpersoon op een 'zichtbare' plek ziet, zoals in een winkel, is bijzonder klein. Het gaat er dus niet om of jij weet wat diegene in hun broekje heeft (dat weet je nu nog steeds niet), maar het normaliseren van de zichtbaarheid van de persoon is wèl van belang.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Lijkt me ergens wel lastig, je oude naam op de gevel.
Maar ja, het is wel de naam die iedereen kent natuurlijk.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Normaal ben je niet gevoelig voor dit soort zaken maar nu kennelijk wel. Soms heeft LHO wel gelijk maar nu wil hij je een ´probleem´ voorschotelen dat er helemaal niet is.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waarom heb ik nou toch het idee dat ik kennelijk iets verkeerd doe?![]()
Ja absoluutquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee hoor, het zijn vooral openingstijden die me boeien met uitwisselingen
Aangezien we hier een bakker hebben die die regenbooggemeenschap (mag je dat zo zeggen, of is dit ook kwetsend?) ook belangrijk vindt, vindt hij dat artikel allicht interessant.La derecha oprime, la izquierda libera![]()
Ik las je opmerking als kritiek op ludolfs stuk, als dat niet zo is; excusesquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En waarom heb ik nou toch het idee dat ik kennelijk iets verkeerd doe?
Ik snap gewoon niet dat iedereen er zo druk mee is eigenlijk. Mensen zijn mensen, iedereen hoort erbij. Moeilijker wordt het gewoon niet volgens mij.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
DerLudolf vroeg in zijn post, voor het quoten vh artikel: "Zijn er meer transgender bakkers in NL?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik las je opmerking als kritiek op ludolfs stuk, als dat niet zo is; excuses"
De post van Flash was dáár volgens mij een direct antwoord op. Zoals ik het interpreteerde: weet ik veel of mijn bakker transgender is, ik heb nog nooit gekeken of wat in mijn bakkers broek zit overeenkomt met hoe mijn bakkers gezicht/zichtbare lijf eruit ziet.
Wel eens met belang van representatie en zichtbaarheid verder
@fietsie ik denk aan je vanochtend. Ik hoop dat de arts er inmiddels is en dat het de gewenste uitkomst geeft!
@borisz wat fijn dat je pijn bijna weg is!
Mijn hoofdpijn is helaas nog niet helemaal weg, maar gelukkig wel nog maar vrij mild. Gelukkig, want nichtje komt eind vd middag en dat wilde ik liever niet afzeggen. Is alweer even geleden dat ze hier was logeren en ze gaan ook al bijna op vakantie, dus hierna duurt het ook weer even voor ze weer komt. Straks maar even vragen of ze al weten hoe en wat morgen. Ik had begin vd week toen ze vroegen of ze kon komen gezegd dat ik het wel fijn zou vinden als ze even zouden laten weten hoe laat ze van plan waren te brengen en wat plan met ophalen was. Voor brengen tijdstip genoemd, voor weer ophalen gaf 'ie aan ofwel rond 10u ofwel dat ze nog wat samen gingen doen en dan rond 15u. Ik neem aan dat hij dat vanmiddag bij brengen inmiddels wel weet.
Is het bij jullie ook al de hele dag zo druilerig?
Oh, en ik moet maandag alweer werkendaar ben ik nog helemaal niet aan toe. Ga wel even kijken, als ik begin vd week de dingen die op lijstje staan al af krijg, dan kan ik misschien verder in de week toch nog wat extra vrij nemen
[ Bericht 4% gewijzigd door vlindertje89 op 16-08-2024 11:48:32 ]![]()
Leuk dat artikel in het plat Drents! En vele herkenbare dingen, al ben ik intussen meer dan 35 jaar weg uut Börk
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
V en ik zijn tiktokhip
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Ik heb jullie nog niet op de FYP zien passeren anders...quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
![]()
vanaf het station. Vandaag is weer zo’n dag dat ik baal geen rijbewijs te hebben. In vakantietijd rijden minder bussen, ik loop natuurlijk niet snel. Dus een (te vroege) bus naar het station, daar ruim een half uur wachten op de volgende en dan nog ruim een half uur te vroeg zijn voor de tietenpletterij. En nee, de locatie is voorbij Hoogte 80 en kan lukt me niet meer om te fietsen
(Moest even klagen)We have far more in common than that which devides us..![]()
Mogguh.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:16 schreef Kaatje1 het volgende:
vanaf het station. Vandaag is weer zo’n dag dat ik baal geen rijbewijs te hebben. In vakantietijd rijden minder bussen, ik loop natuurlijk niet snel. Dus een (te vroege) bus naar het station, daar ruim een half uur wachten op de volgende en dan nog ruim een half uur te vroeg zijn voor de tietenpletterij. En nee, de locatie is voorbij Hoogte 80 en kan lukt me niet meer om te fietsen
(Moest even klagen)
Met de plettenbus in het volgende dorp zaten wij vaak met buurvrouwen bij elkaar uit dezelfde postcode.
Toen moesten we naar de grote stad en Hoog Catherijne en konden carpoolen.
M.a.w. geldt dat niet voor medebewoonsters in jouw gebouw? Zou prettig zijn als dat synchroon loopt.
Daarna een 🎁![]()
Zeer terechte klacht hoor. Wat ellendigquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:16 schreef Kaatje1 het volgende:
(Moest even klagen)
Spoilers!![]()
Zegt het voortquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:. Mensen zijn mensen, iedereen hoort erbij.
![]()
![]()
Dat was wel toen het nog op een fietsbare afstand was, gingen we daarna metz’n alleen een wijntje drinken. Nu is het een onhandige locatie en in vakantie tijd dus iedereen verzet hetquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mogguh.
Met de plettenbus in het volgende dorp zaten wij vaak met buurvrouwen bij elkaar uit dezelfde postcode.
Toen moesten we naar de grote stad en Hoog Catherijne en konden carpoolen.
M.a.w. geldt dat niet voor medebewoonsters in jouw gebouw? Zou prettig zijn als dat synchroon loopt.
Daarna een 🎁We have far more in common than that which devides us..![]()
![]()
Die popi Dubai chocola is bizar lekker
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
En klaar, maar een beetje pijnlijk. Van en naar de bushalte lopen (bulten) is lastiger.We have far more in common than that which devides us..![]()
Maar Dubai is toch een fout land, als het gaat om (homo)mensenrechten? Ik vind dat we die chocola moeten boycottenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:13 schreef Vanyel het volgende:
Die popi Dubai chocola is bizar lekker
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
De chocolade maker vind Dubai ook kut maar had niet zelf de naam gekozenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar Dubai is toch een fout land, als het gaat om (homo)mensenrechten? Ik vind dat we die chocola moeten boycotten
Neequote:Op vrijdag 16 augustus 2024 10:50 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Is het bij jullie ook al de hele dag zo druilerig?achterin de twintig graden, briesje, blauwe lucht.
Vergeet geen kadootje voor jezelf te kopenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:32 schreef Kaatje1 het volgende:
En klaar, maar een beetje pijnlijk. Van en naar de bushalte lopen (bulten) is lastiger.![]()
![]()
Waar komt die naam vandaan dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
De chocolade maker vind Dubai ook kut maar had niet zelf de naam gekozenOp 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
De bedenkster van die chocolade/vulling combi woont daar:quote:
https://edition.cnn.com/t(...)x-hnk-spc/index.html![]()
Goed idee @Blues, en meer nog voor het ov. Ben om 11.48 vertrokken met de bus, schat in dat ik om 14.35 thuis ben. Voor iets dat, voor gezonde fietsers 11 minuten zou zijn (betwijfel ik) en auto 10 minWe have far more in common than that which devides us..![]()
Ik heb wel een auto en zit nu toch in de busquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:16 schreef Kaatje1 het volgende:
(Moest even klagen)
Weeeeeee mijI'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Mja of je nou had gewild of niet, nu ben je op de hoogte!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Willen wij hier meer van weten?I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Weekend![]()
20 dagen werkstreak (met twee vrije dagen) afgerond
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Jaloers!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Neeachterin de twintig graden, briesje, blauwe lucht.
En klaagwaardig hoor @Kaatje1! Lijkt me echt vervelend zulk gedoe met lopen en te vroeg etc. Inderdaad niet vergeten kadootje voor jezelf te kopen!
Huisarts was een fijne, alweer, had deze nog niet eerder. Hij leek wel echt in de verste verte niet op de fotoals in zodanig niet dat ik twijfel of de foto op de site nou bij de verkeerde naam zat, of dat ik toch bij een andere dokter in de spreekkamer zat dan waar ik een afspraak bij dacht te hebben
. Die in de spreekkamer was vrij klein, normaal tot beetje breed postuur, donkerblond, volgens mij geen bril. Die op de foto is smal gebouwd, redelijk lang, donker haar, snor + baardje en heeft een bril.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: