abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214717022
Gaan we hier weer lekker verder :Y
Spoilers!
pi_214717026
Vis?
Werewolf
pi_214717087
Druk aan het typen, is het dicht.

Wat ontzettend aardig van de conducteur en die meisjes, maatje slaapt vannacht of helemaal niet of heeft een enorme grijns
We have far more in common than that which devides us..
pi_214717171
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 23:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Druk aan het typen, is het dicht.

Wat ontzettend aardig van de conducteur en die meisjes, maatje slaapt vannacht of helemaal niet of heeft een enorme grijns
We hebben de zangeressen niet gezien maar aan het gegiebel te horen vermoed ik dat het 8 jaar oude prinsesjes waren. Ik denk dat de conducteur de hysterie wel lollig vond :+
Ervaring leert dat maatje vannacht prima gaat slapen, doodmoe. Hij leeft echt in het moment. Als iemand hem morgen vraagt hoe zijn dag was komt hij niet verder dan ‘supergezellig’. Dus ik update pa tussentijds met foto’s, kan die gerichte vragen stellen en dan vertelt hij wat meer.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214717176
Ik ben verward. Want ik voel me vereerd door de TT… maar neem er ook een beetje aanstoot aan :D
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_214717192
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 23:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben verward. Want ik voel me vereerd door de TT… maar neem er ook een beetje aanstoot aan :D
Let it go!
pi_214717206
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 23:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Let it go!
:D _O-
pi_214717213
;) :*
pi_214717216
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 23:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Let it go!
_O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_214717231
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 23:01 schreef Vanyel het volgende:

Jammer, tis net de tonaliteit die het interessant maakt.

Je moet mijn kind (poet, poët :P) eens horen zeggen dat ie een koet in zijn neus heeft :'(
Ik ben echt te dom voor deze SC... woon jij in Limburg :o

Ik ging gisteren eten met mijn ex-vriendinnetje van bijna 30 jaar geleden. Zo leuk O+
pi_214717546
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2024 23:52 schreef Queller het volgende:

[..]

Ik ging gisteren eten met mijn ex-vriendinnetje van bijna 30 jaar geleden. Zo leuk O+
Nee gekkie, verre van. Maar dat was ooit anders.

30 jaar geleden :o
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214717718
quote:

[..]

Ik snap je verwarring wel… onbegrijpelijk dat sommigen deze prachtige provincie verlaten :o
Ik vermoed dat er sprake was van dwang ;(
  Moderator / Redactie Sport donderdag 15 augustus 2024 @ 08:15:33 #13
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_214717884
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 07:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik snap je verwarring wel… onbegrijpelijk dat sommigen deze prachtige provincie verlaten :o
Vooral Zuid-Limburg is gekrompen tov het vorige miljoen inwoners in 2016.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)oners-in-de-randstad

[ Bericht 0% gewijzigd door borisz op 15-08-2024 08:33:10 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_214717962
quote:

[..]

Eg gay
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_214718186
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 07:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
:D
Ik geloof niet dat dat de reden was, maar volgens mij hadden ze mijn studie nog niet in Maastricht toen ik ging studeren.
Dus dwang :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 15 augustus 2024 @ 09:34:47 #16
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214718366
Vraag me af bij de krimpregios het natuurlijk verloop is. Hier waar ik woon is het een combi van wegsterven en wegtrekken. Jeugd gaat naar de grote stad, bejaarden naar de hel.
Als er hier geen Nederlander en Polen gingen wonen, zou de regio sterven.
pi_214718553
Wow achttien miljoen inwoners in Nederland!

Wat een ongelooflijk leuk muzikaal uitstapje @Cat-astrophe met een opgetogen jongeman in de tram *O*

De muggen ‘s nachts deren mij niet met de ventilator aan.
Wel de zware merrie achtige dromen
waaraan nauwelijks te ontsnappen valt.
Gebroken nachten maken mij wel erg sikkeneurig.

Hoppa, een nieuwe dag *O*
pi_214718810
Wat naar AX die dromen -O-
pi_214718816
Vandaag een lekkere vrije dag.
Samen even wat boodschappen in het dorp, lekker verder lezen in mn boek, een wandeling, een powernap en een nieuw stuk op de piano oefenen.
Na het eten vanavond naar Spinvis in Caprera.
pi_214719116
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 10:45 schreef Blues het volgende:
Vandaag een lekkere vrije dag.
Samen even wat boodschappen in het dorp, lekker verder lezen in mn boek, een wandeling, een powernap en een nieuw stuk op de piano oefenen.
Na het eten vanavond naar Spinvis in Caprera.
Klinkt als een lekker dagje! Veel plezier!

@Cat-astrophe geweldig uitje geweest voor jullie!

@Tele6 mooi testritje en alvast veel plezier voor jullie ijsjesrit!

@AnneX duim voor je dat je snel weer lekker een nachtje door kan slapen!

Mijn nacht was kort. Om 1.15 thuis en gaan slapen, om 6 uur kind wakker van mug, moest die dus dood maken. Gaaaaaan! Kind heeft een wond op knie wat niet lekker heelt en nu ook verdachte plekjes op andere lichaamsdelen. Oordeel dokter: krentenbaard. Nu weer een extra was aan het doen en zalf smeren. Alle ouders van kinderen waar hij mee heeft gespeeld afgelopen week maar gewaarschuwd...

Aangezien het nooit normaal kan gaan bij mij:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214719143
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 09:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vraag me af bij de krimpregios het natuurlijk verloop is. Hier waar ik woon is het een combi van wegsterven en wegtrekken. Jeugd gaat naar de grote stad, bejaarden naar de hel.
Als er hier geen Nederlander en Polen gingen wonen, zou de regio sterven.
Hier is er geen Spanjaard die in een dorp (of kleiner, zoals wij) gaat wonen. Iedereen gaat de stad in. Hier in en rond Gijon liggen de prijzen wel lager dan de randstad, maar verder vergelijkbaar met Nederland. Zit je 30 kilometer verderop, nog steeds nabij alle voorzieningen, dan heb je voor 1.5 ton een vrijstaand huis met tuin van 3000 vierkante meter, twee badkamers en vijf slaapkamers, grote schuur, en een horreo (historische graanschuur) op het terrein (dat was tot voor kort de nummer één op onze lijst van bezichtigingen). Maar wel twee kilometer bergweg er heen, dus het minidorpje van tien huizen is langzaam aan het vullen met britten, Nederlanders, en we kwamen franse boomer hippies tegen.

(Het huis dat we aan het kopen zijn heeft de dichtstbijzijnde supermarkt op een kilometer of 20)

[ Bericht 0% gewijzigd door LeeHarveyOswald op 15-08-2024 12:00:04 ]
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_214719189
Wat een pech @Yinny en beterschap aan kind! :* :*
  Moderator donderdag 15 augustus 2024 @ 12:17:30 #23
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_214719385
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2024 09:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Jeugd gaat naar de grote stad, bejaarden naar de hel.
Eigenlijk dezelfde kant op dus :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_214719418
LHO quote: “(Het huis dat we aan het kopen zijn heeft de dichtstbijzijnde supermarkt op een kilometer of 20)”
Dat wordt lastig voor je met vergeten boodschappen. B-)
Optie: Of een dépendance / opslag beginnen in één van de schuren.

Buren maken ook een smakelijke jam :Y) Die pot gaat snel leeg.
Geruild met een pot pruimenjam van mij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214719425
Oef @Yinny is dit voorbij als de school weer begint?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')