We hebben de zangeressen niet gezien maar aan het gegiebel te horen vermoed ik dat het 8 jaar oude prinsesjes waren. Ik denk dat de conducteur de hysterie wel lollig vondquote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Druk aan het typen, is het dicht.
Wat ontzettend aardig van de conducteur en die meisjes, maatje slaapt vannacht of helemaal niet of heeft een enorme grijns
Let it go!quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben verward. Want ik voel me vereerd door de TT… maar neem er ook een beetje aanstoot aan
Ik ben echt te dom voor deze SC... woon jij in Limburgquote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:01 schreef Vanyel het volgende:
Jammer, tis net de tonaliteit die het interessant maakt.
Je moet mijn kind (poet, poët) eens horen zeggen dat ie een koet in zijn neus heeft
Nee gekkie, verre van. Maar dat was ooit anders.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:52 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik ben echt te dom voor deze SC... woon jij in Limburg![]()
Ik ging gisteren eten met mijn ex-vriendinnetje van bijna 30 jaar geleden. Zo leuk
Ik snap je verwarring wel… onbegrijpelijk dat sommigen deze prachtige provincie verlatenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:52 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik ging gisteren eten met mijn ex-vriendinnetje van bijna 30 jaar geleden. Zo leuk
Vooral Zuid-Limburg is gekrompen tov het vorige miljoen inwoners in 2016.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik snap je verwarring wel… onbegrijpelijk dat sommigen deze prachtige provincie verlaten
Ik vermoed dat er sprake was van dwang
Eg gayquote:Op woensdag 14 augustus 2024 23:52 schreef Queller het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 augustus 2024 07:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik snap je verwarring wel… onbegrijpelijk dat sommigen deze prachtige provincie verlaten
Ik vermoed dat er sprake was van dwang
Klinkt als een lekker dagje! Veel plezier!quote:Op donderdag 15 augustus 2024 10:45 schreef Blues het volgende:
Vandaag een lekkere vrije dag.
Samen even wat boodschappen in het dorp, lekker verder lezen in mn boek, een wandeling, een powernap en een nieuw stuk op de piano oefenen.
Na het eten vanavond naar Spinvis in Caprera.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is er geen Spanjaard die in een dorp (of kleiner, zoals wij) gaat wonen. Iedereen gaat de stad in. Hier in en rond Gijon liggen de prijzen wel lager dan de randstad, maar verder vergelijkbaar met Nederland. Zit je 30 kilometer verderop, nog steeds nabij alle voorzieningen, dan heb je voor 1.5 ton een vrijstaand huis met tuin van 3000 vierkante meter, twee badkamers en vijf slaapkamers, grote schuur, en een horreo (historische graanschuur) op het terrein (dat was tot voor kort de nummer één op onze lijst van bezichtigingen). Maar wel twee kilometer bergweg er heen, dus het minidorpje van tien huizen is langzaam aan het vullen met britten, Nederlanders, en we kwamen franse boomer hippies tegen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vraag me af bij de krimpregios het natuurlijk verloop is. Hier waar ik woon is het een combi van wegsterven en wegtrekken. Jeugd gaat naar de grote stad, bejaarden naar de hel.
Als er hier geen Nederlander en Polen gingen wonen, zou de regio sterven.
Eigenlijk dezelfde kant op dusquote:Op donderdag 15 augustus 2024 09:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Jeugd gaat naar de grote stad, bejaarden naar de hel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |