SPOILER: DagplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Zwart gat maar fietsen van Rotterdam naar De Nederlandse Berg.
Histoire
2022 Annemiek van Vleuten (NED) Movistar Team
2023 Demi Vollering (NED) SD Worx
Editie #3. Game On.![]()
Die zitten echt met ogen dicht te kijkenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:59 schreef heywoodu het volgende:
Commentatoren totaal verbaasd dat het Pieterse is
Dat zei ze nietquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
"terwijl de langzame rensters binnendruppelen"
Het zal je maar gezegd worden.
Ik dacht ook dat het Vollering was.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die zitten echt met ogen dicht te kijken
Vanuit het vooraanzicht leek het me ook Vollering in 1e instantiequote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die zitten echt met ogen dicht te kijken
Hij wel.quote:
Oh ik zag het wel dit keerquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vanuit het vooraanzicht leek het me ook Vollering in 1e instantie
Puck youquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:02 schreef Tommeke het volgende:
Wat riep Pieterse in het oortje van Vollering?
Oh hij ook niet. Wel dat langzaam rensters binnendruppelenquote:
Waarom wil je die allemaal tegelijk volgen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:01 schreef Sjoerd102 het volgende:
hinderlijk
Koersradio ligt 400mtr voor op de tv beelden op de ziggo app.
Kijk je de app via de smartphone is het 400mtr.
en via de stream op nos.nl zelfs nog meer.
Wil niks missenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom wil je die allemaal tegelijk volgen?
Kutwijfquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:02 schreef Tommeke het volgende:
Wat riep Pieterse in het oortje van Vollering?
Amersfoortquote:
Yup. Dus nog alleen zij is nog over.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:10 schreef franklop het volgende:
Tashkent nu met 1 DNF en 1 DNS. Benieuwd of de laatste renster op tijd binnen is
Je was me voor.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:10 schreef franklop het volgende:
Tashkent nu met 1 DNF en 1 DNS. Benieuwd of de laatste renster op tijd binnen is
klinkt als Mathieu en David vd Poel vergelijking ( minus dat heersen in Cx danquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zet Puck op wat voor fiets dan en ze is van klasse, zet Van Empel op wat voor fiets dan ook en ze is middelmaat, maar ze heerst dan wel weer in CX. Heel aparte verhoudingen.
Ze hadden toch een gewone camper las ik hier dus dat komt goed uitquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Yup. Dus nog alleen zij is nog over.![]()
62 KUSKOVA Yanina Tashkent City Women Professional Cycling Team 9:38
We're checking.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:10 schreef franklop het volgende:
Of Lifeplus Wahoo, die door financiële problemen nu de ploeg moeten opheffen na het seizoen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:08 schreef de_boswachter het volgende:
Alle Tashkent wijven afgestapt op één na
Leuk ook voor de meiden van Volkers Wessels
De ASO en UCI zijn echt een parodie op een organisatie.
Zou je dat woord niet willen gebruiken? Zeer vrouwonvriendelijk. Sommige mensen hier vinden dat onprettig om te horen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:08 schreef de_boswachter het volgende:
In Oezbekistan hebben de vrouwen toch ook snorren?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:21 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Zou je dat woord niet willen gebruiken? Zeer vrouwonvriendelijk. Sommige mensen hier vinden dat onprettig om te horen.
En as ik het goed begrepen heb was de ASO verplicht om dit team toe te laten op basis van de rankings.
Ja dat laatste klopt ja. Maar dan nog…. lekker makkelijk om het maar op de ranking te gooien. Een ranking die je makkelijk kan omzeilen door wat in Azië te gaan fietsen waar er amper professionals zijn. Dat is één van de redenen waarom ze hier mogen starten. Dat heeft de ASO ook gezien. Had dan het gesprek gestart met de UCI over de mogelijkheden. Nu zeggen ze alleen maar: het zijn de regels. Tsja. Dit komt niet ten goede aan de kwaliteit en professionaliteit van het vrouwenwielrennen. Zo zonde.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:21 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Zou je dat woord niet willen gebruiken? Zeer vrouwonvriendelijk. Sommige mensen hier vinden dat onprettig om te horen.
En as ik het goed begrepen heb was de ASO verplicht om dit team toe te laten op basis van de rankings.
Tsja tashkent had gewoon recht om de starten. Kunt het hun niet kwalijk nemen. Zie tour de Tietema ook nog weleens zo'n actie beginnen om aan de tour te kunnen starten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:08 schreef de_boswachter het volgende:
Tuurlijk hebben ze het recht. Maar dan is nu ook het moment om die regels aan te passen. Kijken of ze er wat aan doen, ben heel benieuwd.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:47 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Tsja tashkent had gewoon recht om de starten. Kunt het hun niet kwalijk nemen. Zie tour de Tietema ook nog weleens zo'n actie beginnen om aan de tour te kunnen starten.
Halve Belgische zege.quote:Winnares Pieterse sliep op matras van… Belgische ploeggenote
Met Puck Pieterse kregen we in de vierde etappe van de Tour de France Femmes een ietwat verrassende winnares. Ze versloeg in de sprint geletruidraagster Demi Vollering, en mocht daar een heel klein beetje haar teamgenote Julie De Wilde voor bedanken. En dan meer bepaald haar matras.
Pieterse sliep vannacht namelijk op de matras van onze landgenote Julie De Wilde: “We hebben allemaal onze eigen matras. We hadden ons al helemaal geïnstalleerd, ik ging op bed liggen en het voelde precies heel zacht aan. Ik keek naar de naam op de matras en het bleek die van Julie te zijn. Maar we lagen al in bed, dus het maakte niet uit. Het sliep best goed, dus misschien moet ik het vanavond weer proberen”, glimlachte Pieterse na haar dagzege in de Tour de France Femmes.
Als Bradbury op niveau klimt geef ik die nog steeds de beste kans. Al viel die vandaag, zelfs met die achtervolging in het hoofd, wel tegen vandaag.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:49 schreef Faraday01 het volgende:
Voor de witte trui heeft Puck alleen nog concurrentie van Shirin van Anrooij. Daarna gaat het al om 3 minuten of meer
Geen idee, ik laat me daar niet over uit en ik zie ook niet hoe het iets te maken heeft met wat ik of de_boswachter zei.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In Oezbekistan hebben de vrouwen toch ook snorren?
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh hij ook niet. Wel dat langzaam rensters binnendruppelen.
Omdat (wijf):quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:34 schreef de_boswachter het volgende:
En zou niet weten waarom ik niet ‘wijven’ zou mogen zeggen. Het woord ‘kerels’ doen we hier toch ook niet moeilijk over.
En (kerel):quote:
Ik neem aan dat je het verschil wel ziet.quote:
Ik erken die minachtende klank niet. Laten we het over wielrennen hebbenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat (wijf):
[..]
En (kerel):
[..]
Ik neem aan dat je het verschil wel ziet.
Dan houden we het maar op meisjes.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat (wijf):
[..]
En (kerel):
[..]
Ik neem aan dat je het verschil wel ziet.
Oke mannetjequote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan houden we het maar op meisjes.
Maar zelfs Tour de Tietema is niet zó slecht. Tenzij ze Bas zelf opstellen dan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:47 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Tsja tashkent had gewoon recht om de starten. Kunt het hun niet kwalijk nemen. Zie tour de Tietema ook nog weleens zo'n actie beginnen om aan de tour te kunnen starten.
Als BJ Lindeman een etappe in een grote ronde man winnen, dan kan TDT dat ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar zelfs Tour de Tietema is niet zó slecht. Tenzij ze Bas zelf opstellen dan.
Als een jonge Tsjeu. Nu is het wachten op het moment dat ze een plankje mist en wat kinderen in elkaar mept.quote:
Zegt genoeg dat ze niet gelijk op d'r fiets zatquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Demi is klaar, als je denkt dat je verder kan ga je niet zo blijven staan
Als ze niets heeft overgehouden aan de val dan lijkt me dit inderdaad geen probleem.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Vollering kan toch gerust 10 minuten verliezen en nog steeds het klassement winnen op Glandon/Alpe d’Huez?
(Ik kijk niet, dus ken de schade niet)
Eerst dat laatste maar afwachten. Maar ze ging niet makkelijk haar fiets opquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Vollering kan toch gerust 10 minuten verliezen en nog steeds het klassement winnen op Glandon/Alpe d’Huez?
(Ik kijk niet, dus ken de schade niet)
Dit is toch altijd voor Vas?quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:52 schreef Remco het volgende:
Eens kijken hoe Niewadorma nu weer niet gaat winnen.
Radio van Anna zal het niet gedaan hebbenquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:56 schreef Faraday01 het volgende:
Tactisch gruwelijk slecht van SD om zowel Wiebes als Vas niet te laten wachten. Alleen een alibi beurt van Bredewold.
Ze zullen met Wiebes en Vas wel gehoopt hebben op de ritzege, dat is dan toch belangrijker dan de paar seconden die Vollering nog terugpaktquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:56 schreef Faraday01 het volgende:
Tactisch gruwelijk slecht van SD om zowel Wiebes als Vas niet te laten wachten. Alleen een alibi beurt van Bredewold.
Ja, wat een interview dit, de gemengde gevoelens bij haar zijn duidelijk aanwezig.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:02 schreef DiegoFuser het volgende:
Blanka Vas is een leuk mens.
Wiebes is vooral boos omdat Wiebes niet wint en Vas voelt zich haast schuldig dat ze gewonnen heeft.
Wat een waanzinnige ploeg is dit toch.
Nog een geluk dat ze hier bij gratie van Lappartient nog met oortjes rijden, anders had ze helemaal niemand gehad.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:56 schreef Faraday01 het volgende:
En dat het oortje bij Bredewold wel deedquote:Op donderdag 15 augustus 2024 16:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nog een geluk dat ze hier bij gratie van Lappartient nog met oortjes rijden, anders had ze helemaal niemand gehad.
Sinds duidelijk is dat Demi vertrekt is er vrij regelmatig storingquote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Radio van Anna zal het niet gedaan hebben
Dat laatste inderdaad.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:45 schreef TAmaru het volgende:
Wat een amateurs. Als ze Vollering niet in het wiel zagen zitten, hadden ze natuurlijk meteen in de remmen moeten knijpen. Maar die ploeggenoten van Vollering zijn ook alleen met zichzelf bezig.
Ze is bepaald geen zonnestraaltje, dat is waar.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:16 schreef Fietsertje70 het volgende:
Demi vind ik sowieso niet erg sympathiek.
Ik denk dat we volgend jaar een harde strijd Vollering-Vd Breggen krijgen.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 17:57 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ze is bepaald geen zonnestraaltje, dat is waar.
Maar ik wist het wel als ik haar was, vanavond bij het diner MET CHAMPAGNE voor Blanka.
Even een korte speech als kopvrouw: "Blanka van harte en iedereen bedankt voor de steun na de val. Maak je over mij niet druk, ik kom hier alleen voor het geel en ik rooi het verder wel alleen. Smakelijk eten allemaal."
Gelukkig kan Van der Breggen alles het volgend jaar zelf weer alles 'beter (?)' doen.
Volgens Thijs ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 15:49 schreef DiegoFuser het volgende:
Het was tokkie Wiebes die Demi torpedeerde volgens Ruben.
Lol.quote:“We sprongen toen uit de auto en plots stond Demi daar. We werden er door verrast. Snel daarna hebben we Mischa Bredewold nog laten wachten, maar op dat moment was het nog heel kort naar de finish toe. Bovendien was er weinig overzicht en dus geen ruimte om rensters te laten wachten. En als je Lorena laat wachten, rijdt Demi in de laatste anderhalve kilometer haar ook weer los.”
Heh?quote:En als je Lorena laat wachten, rijdt Demi in de laatste anderhalve kilometer haar ook weer los.”
UAE ziet er opeens fantastisch georganiseerd uit als je dit hoort. Als Vollering fysiek ok is zal het waarschijnlijk gewoon goed komen op Alpe d'Huez maar de bezem mag er daar onderhand wel door met deze onbenullen.quote:
Na AC Milan is die ook alleen maar achteruit gegaanquote:Op donderdag 15 augustus 2024 20:30 schreef Marcoss het volgende:
Stam had ook helemaal niet door dat Vas gewonnen had, hij zat er lekker in
Het is sowieso niet bewust inderdaad, we zijn allemaal al jaren getuige van de onkunde van Danny en Anna.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:25 schreef wimderon het volgende:
Men valt op de soosjuls weer over elkaar heen om te beweren dat Vollering bewust gesaboteerd wordt omdat ze weggaat. Dat vind ik echt een achterlijke take.
Het is óf dommigheid óf hooghartigheid dat die 10 seconden die Wiebes had gescheeld toch niet uit gaat maken.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is sowieso niet bewust inderdaad, we zijn allemaal al jaren getuige van de onkunde van Danny en Anna.
Haar interview meteen aan de streep bij Sporza was ook genieten. Vas had gewonnen en ze had Demi zien liggen te creperen op de grond, maar de bv Wiebes vond het allemaal vooral heel vervelend voor bv Wiebes en kwam niet verder dan: Het is niet mijn Tour.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lorena keek achterom en zag iets geels op de grond, maar reed toch door.
Twee zinnen eerder zei ze nog dat ze voor Vollering zou rijden.
Schitterend.
Lorena wordt nog steeds iedere nacht badend in het zweet wakker omdat Bredewold Europees kampioen is. Terugsturen naar het kamp en haar daar mooi laten.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:52 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Haar interview meteen aan de streep bij Sporza was ook genieten. Vas had gewonnen en ze had Demi zien liggen te creperen op de grond, maar de bv Wiebes vond het allemaal vooral heel vervelend voor bv Wiebes en kwam niet verder dan: Het is niet mijn Tour.
Een zeldzaam onsympathiek figuur.
Ze reed er toch ook voor.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 22:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lorena keek achterom en zag iets geels op de grond, maar reed toch door.
Twee zinnen eerder zei ze nog dat ze voor Vollering zou rijden.
Schitterend.
Ook niet heel slim nee, want die stond er ook goed voor in het klassement.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 00:36 schreef wimderon het volgende:
Emma Norsgaard heeft dan weer de opdracht om op Meijering te wachten genegeerd en daar is Jorge Sanz niet zo blij mee.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe is het met die Pfeiffer Georgi afgelopen?
Van niet serieus naar breuken in je nek.quote:Donderdagavond rond 23.00 uur gaf haar Nederlandse werkgever een update over haar situatie. “Pfeiffer maakt het naar omstandigheden goed, als je de zwaarte van haar val bekijkt. Ze heeft meerdere blessures opgelopen, maar donderdagavond leken deze niet te serieus. Ze ondergaat nog meerdere onderzoeken en zodra daar meer over bekend is, zullen we vrijdag een nieuwe update geven. We denken aan Pfeiffer en sturen haar helende kracht.”
Die update op vrijdag is er inmiddels. Het is ook duidelijk dat de schade een stuk erger is dan dat er tijdens de eerste onderzoeken naar voren kwam. De Britse blijkt haar rechterhand gebroken te hebben en heeft ook meerdere breuken in haar nek. “Gelukkig is er voor de nekfracturen geen operatie nodig”, zegt ploegarts Camiel Aldershof. “Het was een zware val en dus blijven we haar onderzoeken en monitoren op haar weg naar huis. Ze staat ten minste vier weken naast de fiets, al maken we geen haast. Pfeiffers gezondheid en herstel zijn het belangrijkste.”
Ach het valt nog mee dat ze haar niet meer op de fiets hebben gezet!quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Van niet serieus naar breuken in je nek.
Het staat er nu wel goed toch?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
#werkenbijdenos is het verschil tussen voor- en achternaam weer eens kwijt. https://nos.nl/collectie/(...)-pfeiffer-breekt-nek
edit: Ze lezen mee![]()
Hoi #werkenbijdenos![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 13:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Uitzending begint goed met een Kasia met open shirt compilatie.
Bij de avondetappe was ze vrij hard gisteren over SD en Vollering.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:56 schreef Remco het volgende:
Hoezo praat Roxanne en de rest van de media het compleet goed dat Demi gisteren helemaal alleen naar de finish reed?
Lijkt alsof alleen wij zien dat het een zooitje is bij SDWorx
Bij de vrt hadden ze wel kritiek op de manier dat het daar was gegaan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:56 schreef Remco het volgende:
Hoezo praat Roxanne en de rest van de media het compleet goed dat Demi gisteren helemaal alleen naar de finish reed?
Even aan Demi laten zien dat ze daar wel in blok kunnen rijden.quote:
had het wat uitgemaakt? 10 seconden?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:56 schreef Remco het volgende:
Dat kan het verschil tussen eindwinst of geen eindwinst zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
had het wat uitgemaakt? 10 seconden?
Ja maar dat kan met alles. Je kunt niet je hele ploeg dood gaan rijden voor elke seconde toch.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat kan het verschil tussen eindwinst of geen eindwinst zijn
Dat hoeft toch ook niet? Wiebes zag het gebeuren. Als zij wacht, kost het haar amper extra kracht, maar kan het wel tijdwinst voor Vollering opleverenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat kan met alles. Je kunt niet je hele ploeg dood gaan rijden voor elke seconde toch.
Was bij UAE geen vraag geweest mocht Pogacar zo zijn gevallen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat kan met alles. Je kunt niet je hele ploeg dood gaan rijden voor elke seconde toch.
Dan heb je dit jaar niet goed opgelet.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Beste dagen van Vos liggen inmiddels wel achter ons natuurlijk.
Daar hebben ze een apart frame voor moeten maken. Trek heeft blijkbaar geen kindermatenquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Moeten jullie ook iedere keer lachen als jullie Realini zien? Die kan door de brievenbus naar binnen.
Ja dat leek bij de OS echt nergens naar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Beste dagen van Vos liggen inmiddels wel achter ons natuurlijk.
Heeft er best aardig gebruik van gemaakt daarquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:32 schreef DiegoFuser het volgende:
De wonderbenen van Faulker zijn blijven liggen in Parijs.
Nou ja met alle respect, op haar leeftijd zit je gewoon in de herfst van je carrière. Daar zeg ik niks raars mee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan heb je dit jaar niet goed opgelet.
Dunner dan Valentin Paret-Peintre?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Moeten jullie ook iedere keer lachen als jullie Realini zien? Die kan door de brievenbus naar binnen.
Dat zeg ik toch niet johquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat leek bij de OS echt nergens naar.
Ze weegt 40 kilo. Dat is schrikbarend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dunner dan Valentin Paret-Peintre?
Bij Realini heb ik het beeld dat ze valt in de afdaling Vuelta. Meerdere keren tegen de rotswand valt, en daarna doodleuk door de ploegleiding op haar fiets word gezet terug de afdaling in.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel een klein groepje voor een massasprintquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:40 schreef alpeko het volgende:
Dit wordt gewoon nog een 'massa' sprint. Al rijdt de kop wonderwel nog wegDaalt wel als een beest.
Dat is mogelijk met de boni-seconden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:46 schreef alpeko het volgende:
Deze zit wel in de tas. Achtervolging stelt weinig voor. Nog geel?
Jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:46 schreef Marcoss het volgende:
1e Franse ritzege ooit in de Tour? (Tour nieuwe stijl dan)
Dat zag er niet uit, maar het leek er ook op dat Kerbaol deze afdeling wel heel goed kende.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch bijzonder hoe je als zo'n Rooijakkers al meer dan 10 jaar op dit niveau kunt rondrijden terwijl je de techniek van een stoethaspel hebt. Laat je in dit geval mooi een kans op een ritzege mee liggen.
Ik begrijp inmiddels dat Demi het zelf ook allemaal prima vindt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:56 schreef Remco het volgende:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:35 schreef LeTourFemmes het volgende:
⛰️ Puck Pieterse is the first at the the Col de la Croix de la Serra summit ahead of Justine Ghekiere, wearer of the @maillotapois ​
​
⛰️ Puck Pieterse est passé en tête du Col de la Croix de la Serra devant Justine Ghekiere, porteuse du @maillotapois ​
​
#TDFF2024 l #WatchTheFemmes…
Die heeft net weer de tussensprint gewonnenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:29 schreef hole1988 het volgende:
Er is een kopgroep van 6 man met Vos. Ruim 2 minuten inmiddels.
Charlotte Jakobsen.quote:
Dat zie je toch wel vaker? Ook op de rustdag bij de mannen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Die zat gisteravond nog bij Stomphorst.
Blijft wel vrouwenwielrennen, kan nog hard gaan met die voorsprong.quote:
Dat lijkt me wat overdreven, überhaupt geen topklimmer.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:58 schreef DiegoFuser het volgende:
Faulkner kan er na Parijs ineens helemaal niets meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |