SPOILER: DagplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Zwart gat maar fietsen van Rotterdam naar De Nederlandse Berg.
Histoire
2022 Annemiek van Vleuten (NED) Movistar Team
2023 Demi Vollering (NED) SD Worx
Editie #3. Game On.![]()
Die zitten echt met ogen dicht te kijkenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:59 schreef heywoodu het volgende:
Commentatoren totaal verbaasd dat het Pieterse is
Dat zei ze nietquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
"terwijl de langzame rensters binnendruppelen"
Het zal je maar gezegd worden.
Ik dacht ook dat het Vollering was.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die zitten echt met ogen dicht te kijken
Vanuit het vooraanzicht leek het me ook Vollering in 1e instantiequote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die zitten echt met ogen dicht te kijken
Hij wel.quote:
Oh ik zag het wel dit keerquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vanuit het vooraanzicht leek het me ook Vollering in 1e instantie
Puck youquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:02 schreef Tommeke het volgende:
Wat riep Pieterse in het oortje van Vollering?
Oh hij ook niet. Wel dat langzaam rensters binnendruppelenquote:
Waarom wil je die allemaal tegelijk volgen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:01 schreef Sjoerd102 het volgende:
hinderlijk
Koersradio ligt 400mtr voor op de tv beelden op de ziggo app.
Kijk je de app via de smartphone is het 400mtr.
en via de stream op nos.nl zelfs nog meer.
Wil niks missenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarom wil je die allemaal tegelijk volgen?
Kutwijfquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:02 schreef Tommeke het volgende:
Wat riep Pieterse in het oortje van Vollering?
Amersfoortquote:
Yup. Dus nog alleen zij is nog over.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:10 schreef franklop het volgende:
Tashkent nu met 1 DNF en 1 DNS. Benieuwd of de laatste renster op tijd binnen is
Je was me voor.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:10 schreef franklop het volgende:
Tashkent nu met 1 DNF en 1 DNS. Benieuwd of de laatste renster op tijd binnen is
klinkt als Mathieu en David vd Poel vergelijking ( minus dat heersen in Cx danquote:Op woensdag 14 augustus 2024 15:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zet Puck op wat voor fiets dan en ze is van klasse, zet Van Empel op wat voor fiets dan ook en ze is middelmaat, maar ze heerst dan wel weer in CX. Heel aparte verhoudingen.
Ze hadden toch een gewone camper las ik hier dus dat komt goed uitquote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Yup. Dus nog alleen zij is nog over.![]()
62 KUSKOVA Yanina Tashkent City Women Professional Cycling Team 9:38
We're checking.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:10 schreef franklop het volgende:
Of Lifeplus Wahoo, die door financiële problemen nu de ploeg moeten opheffen na het seizoen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:08 schreef de_boswachter het volgende:
Alle Tashkent wijven afgestapt op één na
Leuk ook voor de meiden van Volkers Wessels
De ASO en UCI zijn echt een parodie op een organisatie.
Zou je dat woord niet willen gebruiken? Zeer vrouwonvriendelijk. Sommige mensen hier vinden dat onprettig om te horen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:08 schreef de_boswachter het volgende:
In Oezbekistan hebben de vrouwen toch ook snorren?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:21 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Zou je dat woord niet willen gebruiken? Zeer vrouwonvriendelijk. Sommige mensen hier vinden dat onprettig om te horen.
En as ik het goed begrepen heb was de ASO verplicht om dit team toe te laten op basis van de rankings.
Ja dat laatste klopt ja. Maar dan nog…. lekker makkelijk om het maar op de ranking te gooien. Een ranking die je makkelijk kan omzeilen door wat in Azië te gaan fietsen waar er amper professionals zijn. Dat is één van de redenen waarom ze hier mogen starten. Dat heeft de ASO ook gezien. Had dan het gesprek gestart met de UCI over de mogelijkheden. Nu zeggen ze alleen maar: het zijn de regels. Tsja. Dit komt niet ten goede aan de kwaliteit en professionaliteit van het vrouwenwielrennen. Zo zonde.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:21 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Zou je dat woord niet willen gebruiken? Zeer vrouwonvriendelijk. Sommige mensen hier vinden dat onprettig om te horen.
En as ik het goed begrepen heb was de ASO verplicht om dit team toe te laten op basis van de rankings.
Tsja tashkent had gewoon recht om de starten. Kunt het hun niet kwalijk nemen. Zie tour de Tietema ook nog weleens zo'n actie beginnen om aan de tour te kunnen starten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:08 schreef de_boswachter het volgende:
Tuurlijk hebben ze het recht. Maar dan is nu ook het moment om die regels aan te passen. Kijken of ze er wat aan doen, ben heel benieuwd.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:47 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Tsja tashkent had gewoon recht om de starten. Kunt het hun niet kwalijk nemen. Zie tour de Tietema ook nog weleens zo'n actie beginnen om aan de tour te kunnen starten.
Halve Belgische zege.quote:Winnares Pieterse sliep op matras van… Belgische ploeggenote
Met Puck Pieterse kregen we in de vierde etappe van de Tour de France Femmes een ietwat verrassende winnares. Ze versloeg in de sprint geletruidraagster Demi Vollering, en mocht daar een heel klein beetje haar teamgenote Julie De Wilde voor bedanken. En dan meer bepaald haar matras.
Pieterse sliep vannacht namelijk op de matras van onze landgenote Julie De Wilde: “We hebben allemaal onze eigen matras. We hadden ons al helemaal geïnstalleerd, ik ging op bed liggen en het voelde precies heel zacht aan. Ik keek naar de naam op de matras en het bleek die van Julie te zijn. Maar we lagen al in bed, dus het maakte niet uit. Het sliep best goed, dus misschien moet ik het vanavond weer proberen”, glimlachte Pieterse na haar dagzege in de Tour de France Femmes.
Als Bradbury op niveau klimt geef ik die nog steeds de beste kans. Al viel die vandaag, zelfs met die achtervolging in het hoofd, wel tegen vandaag.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:49 schreef Faraday01 het volgende:
Voor de witte trui heeft Puck alleen nog concurrentie van Shirin van Anrooij. Daarna gaat het al om 3 minuten of meer
Geen idee, ik laat me daar niet over uit en ik zie ook niet hoe het iets te maken heeft met wat ik of de_boswachter zei.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In Oezbekistan hebben de vrouwen toch ook snorren?
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 16:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh hij ook niet. Wel dat langzaam rensters binnendruppelen.
Omdat (wijf):quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:34 schreef de_boswachter het volgende:
En zou niet weten waarom ik niet ‘wijven’ zou mogen zeggen. Het woord ‘kerels’ doen we hier toch ook niet moeilijk over.
En (kerel):quote:
Ik neem aan dat je het verschil wel ziet.quote:
Ik erken die minachtende klank niet. Laten we het over wielrennen hebbenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat (wijf):
[..]
En (kerel):
[..]
Ik neem aan dat je het verschil wel ziet.
Dan houden we het maar op meisjes.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat (wijf):
[..]
En (kerel):
[..]
Ik neem aan dat je het verschil wel ziet.
Oke mannetjequote:Op woensdag 14 augustus 2024 21:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan houden we het maar op meisjes.
Maar zelfs Tour de Tietema is niet zó slecht. Tenzij ze Bas zelf opstellen dan.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 18:47 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Tsja tashkent had gewoon recht om de starten. Kunt het hun niet kwalijk nemen. Zie tour de Tietema ook nog weleens zo'n actie beginnen om aan de tour te kunnen starten.
Als BJ Lindeman een etappe in een grote ronde man winnen, dan kan TDT dat ook.quote:Op donderdag 15 augustus 2024 00:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar zelfs Tour de Tietema is niet zó slecht. Tenzij ze Bas zelf opstellen dan.
Als een jonge Tsjeu. Nu is het wachten op het moment dat ze een plankje mist en wat kinderen in elkaar mept.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |