Nou ja met alle respect, op haar leeftijd zit je gewoon in de herfst van je carrière. Daar zeg ik niks raars mee.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan heb je dit jaar niet goed opgelet.
Dunner dan Valentin Paret-Peintre?quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Moeten jullie ook iedere keer lachen als jullie Realini zien? Die kan door de brievenbus naar binnen.
Dat zeg ik toch niet johquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat leek bij de OS echt nergens naar.
Ze weegt 40 kilo. Dat is schrikbarend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dunner dan Valentin Paret-Peintre?
Bij Realini heb ik het beeld dat ze valt in de afdaling Vuelta. Meerdere keren tegen de rotswand valt, en daarna doodleuk door de ploegleiding op haar fiets word gezet terug de afdaling in.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Moeten jullie ook iedere keer lachen als jullie Realini zien? Die kan door de brievenbus naar binnen.
Wel een klein groepje voor een massasprintquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:40 schreef alpeko het volgende:
Dit wordt gewoon nog een 'massa' sprint. Al rijdt de kop wonderwel nog wegDaalt wel als een beest.
Dat is mogelijk met de boni-seconden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:46 schreef alpeko het volgende:
Deze zit wel in de tas. Achtervolging stelt weinig voor. Nog geel?
Jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:46 schreef Marcoss het volgende:
1e Franse ritzege ooit in de Tour? (Tour nieuwe stijl dan)
Dat zag er niet uit, maar het leek er ook op dat Kerbaol deze afdeling wel heel goed kende.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch bijzonder hoe je als zo'n Rooijakkers al meer dan 10 jaar op dit niveau kunt rondrijden terwijl je de techniek van een stoethaspel hebt. Laat je in dit geval mooi een kans op een ritzege mee liggen.
Ik begrijp inmiddels dat Demi het zelf ook allemaal prima vindt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 14:56 schreef Remco het volgende:
Hoezo praat Roxanne en de rest van de media het compleet goed dat Demi gisteren helemaal alleen naar de finish reed?
Lijkt alsof alleen wij zien dat het een zooitje is bij SDWorx
quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 12:35 schreef LeTourFemmes het volgende:
⛰️ Puck Pieterse is the first at the the Col de la Croix de la Serra summit ahead of Justine Ghekiere, wearer of the @maillotapois ​
​
⛰️ Puck Pieterse est passé en tête du Col de la Croix de la Serra devant Justine Ghekiere, porteuse du @maillotapois ​
​
#TDFF2024 l #WatchTheFemmes…
Die heeft net weer de tussensprint gewonnenquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:29 schreef hole1988 het volgende:
Er is een kopgroep van 6 man met Vos. Ruim 2 minuten inmiddels.
Charlotte Jakobsen.quote:
Dat zie je toch wel vaker? Ook op de rustdag bij de mannen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 13:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Die zat gisteravond nog bij Stomphorst.
Blijft wel vrouwenwielrennen, kan nog hard gaan met die voorsprong.quote:
Dat lijkt me wat overdreven, überhaupt geen topklimmer.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 14:58 schreef DiegoFuser het volgende:
Faulkner kan er na Parijs ineens helemaal niets meer van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |