Maar ook heel goede.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ze een beetje als bliksemafleider dient nu, er waren meer belachelijke performances
Wel goede beveiliging?quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:26 schreef mario390 het volgende:
wien, onze olympia-deelnehmer landen in halfe ur
fans wachten op airport wien
Die van ons doen de snollebollekes op het strand nuquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:26 schreef mario390 het volgende:
Gezelliequote:Op maandag 12 augustus 2024 17:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Die van ons doen de snollebollekes op het stran nu
lolquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:28 schreef mario390 het volgende:
ik weest niet dat en van onz bij kite-surfen metdoet![]()
en hij heeft goldmedaille gemakt
Is maar net hoe je het leest.quote:
Waren veel toffe sporten ,maar het is eigenlijk gênant dat je de meeste sporten amper meekrijgt in het 'normale' leven en dat je daar weer eens bij de OS herontdektquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:28 schreef mario390 het volgende:
ik weest niet dat en van onz bij kite-surfen metdoet![]()
en hij heeft goldmedaille gemakt
Die van ons zijn met de trein teruggekomen uit Parijs en worden nu gevierd op het strand van Scheveningenquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:26 schreef mario390 het volgende:
Iets met Taylor Swift.quote:
Win/win Puzzie.quote:
Ja maar ik heb wel al twee dagen geleden eten gekocht wat een een keer gebruikt moet wordenquote:
zwemparty?quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van ons zijn met de trein teruggekomen uit Parijs en worden nu gevierd op het strand van Scheveningen
Het is ook nog vroeg.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar ik heb wel al twee dagen geleden eten gekocht wat een een keer gebruikt moet worden
Zelf voorbereid ? Of kant en klaar?quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is ook nog vroeg.
Ik ga voor een koude schotel denk ik.
Heb nog wel wat in de koelkast staan.dat gooi ik op een bord .Wat gekookte eitjes erbij.Niks fancy.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zelf voorbereid ? Of kant en klaar?
Ahh het betere gooi en smijtwerk , niks mis meequote:Op maandag 12 augustus 2024 17:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb nog wel wat in de koelkast staan.dat gooi ik op een bord .Wat gekookte eitjes erbij.Niks fancy.
Die van ' ons' nietquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:41 schreef mario390 het volgende:
maar bij de synchronspringen was onze
deelnehmer betje te onrecht 4de
Die twins waren ook goed.Twinning is winning.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die van ' ons' niet
Ook een medaille
Ja dat was heel ok, een beetje ondergesneeuwd helaas voor zequote:Op maandag 12 augustus 2024 17:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die twins waren ook goed.Twinning is winning.
Die waren zeker goedquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die twins waren ook goed.Twinning is winning.
Het heeft ook met de moeilijkheidsgraad te makenquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:45 schreef mario390 het volgende:
ja het had geheten nederland deed meer foutjes
Ik schrok al : eerst de tijger mug en nu zelfs een Panda mier?quote:
Deze kan lelijk steken lees ikquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik schrok al : eerst de tijger mug en nu zelfs een Panda mier?
ja en marcel rijd nu vor Nederlandquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:53 schreef FreshFruit het volgende:
Over 2 jaar weer Winterspelen Mario.
Goede keus van Marcel.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja en marcel rijd nu vor Nederland
Ik heb een doosje van die lelijke pruimen gekochtquote:
Met die sticker?quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb een doosje van die lelijke pruimen gekocht
Ja met stickerquote:
quote:
Ik heb ergere pflaumen gezienquote:
Niks mis met een sappige pruim.quote:
Ja precies.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niks mis met een sappige pruim.
Eigenlijk raar dat daar een sticker op moetquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:18 schreef pullup het volgende:
Zijn inderdaad wel prima
Voor zover dat appie fruit prima is :p
Nogal jaquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eigenlijk raar dat daar een sticker op moet
Je wil niet weten hoeveel fruit afgekeurd wordt omdat het zogenaamd niet mooi is.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eigenlijk raar dat daar een sticker op moet
Die worden voornamelijk in fruitsappen en smoothies gebruikt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel fruit afgekeurd wordt omdat het zogenaamd niet mooi is.
Echt belachelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel fruit afgekeurd wordt omdat het zogenaamd niet mooi is.
Ik weet hoe het werktquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee bij het springen niet wel bij het zwemmenquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:43 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Die van ' ons' niet
Ook een medaille
Dat zeg ik : synchroonzwemmenquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee bij het springen niet wel bij het zwemmen
Mensen met zilver op de foto?quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk nou,
een loserstrein
https://www.ad.nl/olympis(...)niet-gehad~ad3bdcf5/
ja en onze 2 met weiniger foutjes op 4quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee bij het springen niet wel bij het zwemmen
Dat zijn dan nog 'de beste' losers,quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mensen met zilver op de foto?
Meteen naar de trainingskampen en vier jaar lang intens trainen die handel! Dit is niet wat wij als natie willen laten zien aan de wereld!![]()
Moet er niet aan denken daartussen te hebben moeten terugreizen zegquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kijk nou,
een loserstrein
https://www.ad.nl/olympis(...)niet-gehad~ad3bdcf5/
zwetende / katerende lijvenquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken daartussen te hebben moeten terugreizen zeg
Ja en je zit al weken met die lui opgescheept ondertussen pfffquote:
Jij toch netjes met de Mauritsjes van tegenwoordig 1e klasse gezeten en niet bij de plebs?quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken daartussen te hebben moeten terugreizen zeg
Meteen naar het UWV en de hulpverlening in sturen. Die hebben de nodige hulp in het leven nodig!quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zijn dan nog 'de beste' losers,
wat dacht je van al dat tuig dat brons of zelfs niets gehaald heeft
Heb ooit uit Sidney met een dronken prins pils op de terugvlucht gezeten ( hij in het luxe gedeelte natuurlijk) Ooktoen hadden we er last van omdat ie de intercom luid speaker te pakken had en steeds met een Frank de Boer stemmetje om 'bier en vlug' aan het schreeuwen wasquote:Op maandag 12 augustus 2024 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij toch netjes met de Mauritsjes van tegenwoordig 1e klasse gezeten en niet bij de plebs?
We hebben hier geen parken chinese stijl voor he? Dat ze snel heropvoed worden?quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meteen naar het UWV en de hulpverlening in sturen. Die hebben de nodige hulp in het leven nodig!
Losers heropvoeden onder een chinees systeem?quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We hebben hier geen parken chinese stijl voor he? Dat ze snel heropvoed worden?
Dat is toch niets des chinaas? Doorverkopen?quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Losers heropvoeden onder een chinees systeem?
Die zouden ze direct doorverkopen aan andere landen onder de dekmantel van 'adoptie'
Dat doen ze toch juist met de winnaars en de losers doorverkopen naar Europa en de rest onder wazige omstandigheden laten verdwijnen?!quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is toch niets des chinaas? Doorverkopen?
Slecht jatten en dan zelf namaken wel.
Maar of dat al met losers uit de trein lukt
Nee joh, losers komen nooit meer terug.quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat doen ze toch juist met de winnaars en de losers doorverkopen naar Europa en de rest onder wazige omstandigheden laten verdwijnen?!
Nog nooit zoveel toeschouwers langs de weg zien staan bij een vrouwenrit...quote:Op maandag 12 augustus 2024 18:53 schreef pullup het volgende:
Ze zijn meteen weer aan het dames wielrennen geslagen op tv
En een half bakje, de krimpflatie zet maar doorquote:
Ik snap niet waarom je met de auto naar Scheveningen komt.quote:
Soberso deze dagen naar Scheveningen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je met de auto naar Scheveningen komt.
Om 4 uur vertrekkenquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soberso deze dagen naar Scheveningen.
Vreselijk , moet er niet aan denkenquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soberso deze dagen naar Scheveningen.
Indeedquote:Op maandag 12 augustus 2024 19:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
De belgische kust zit ook vol denk ik
Laat ze lekker zitten ...quote:Op maandag 12 augustus 2024 19:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
De belgische kust zit ook vol denk ik
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:09 schreef FreshFruit het volgende:
Over België gesproken.
[ afbeelding ]
Doe je goed!quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lekker aan het chillen op dit moment , et toi?
Geen gele toch?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Doe je goed!
Ik zit in m'n speedo te bedenken wat ik ga eten en waar (thuis of outdoorsz) en of ik nog ff naar het strand fiets met een kennis. Verder gaat het wel
Aaaahhhh slimmmquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/shorts/q-DwkOosmBU?feature=share
Nee, rood.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geen gele toch?![]()
ff naar het strand fietsen??
Dat gaat toch enorm zweten?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, rood.
Ja, is dichtbij, km of 12.
Tot laters.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:17 schreef sly-nl het volgende:
Ah, het wordt zoetwatermeertje in duin, net gebeld met makkert. Oostenwind dus veel kwallen in zee.Laters
Oh wow!! Nice!!quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, rood.
Ja, is dichtbij, km of 12.
Have funquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:17 schreef sly-nl het volgende:
Ah, het wordt zoetwatermeertje in duin, net gebeld met makkert. Oostenwind dus veel kwallen in zee.Laters
Dit was een uitdaging he?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:17 schreef sly-nl het volgende:
Kan ik weer op verschillende manieren lezen.quote:
In beide versies kan ik mij vindenquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ik weer op verschillende manieren lezen.
Opeens zitten ze aan je been.quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:29 schreef Puzzie het volgende:
Je hoeft maar even op FOK! rond te kijken
quote:
Erger, het vraagt verkering.quote:
Bahquote:Op maandag 12 augustus 2024 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Erger, het vraagt verkering.
Wie heb je nu weer geprobeerd te strikken?quote:Op maandag 12 augustus 2024 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Erger, het vraagt verkering.
Heer GG.quote:
Ik heb daar echt zo erg veel gefietstquote:
Klinkt als iets romantisch,vertel...quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb daar echt zo erg veel gefietstVan Voorburg naar Scheveningen
Dat is wel het woord van de dag.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zet ik zo meteen de airco aan....?
#koelteongelijkheid
Het was vooral doortrappen tot aan het strandquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klinkt als iets romantisch,vertel...
Tot zover romantisch.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het was vooral doortrappen tot aan het strand
Maar ik ken je als een party girl .quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja sorry, maar dat waren mijn puberjaren in Voorburg. Vooral veel en ver weg fietsen.
Jij hebt airco zekersquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zet ik zo meteen de airco aan....?
#koelteongelijkheid
quote:
Zo'n mobiel ding heeft mijn zoon ookquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Mobiel dingetje, 20 jaar oud.. klinkt als een Boeing over kasseien.... maar prima met inslapen een half uurtje
Gebruik hem 3x per jaar... maar dat is net ....perfecto !
Ik wil een man purse.Maar dan niet Gukki style of zo`n oude mannentasje.quote:
En nu in het Nederlands?quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil een man purse.Maar dan niet Gukki style of zo`n oude mannentasje.
Ik zou voor RL of TH gaan. Als je toch fout wil zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wil juist niet fout zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik zou voor RL of TH gaan. Als je toch fout wil zijn.
Dan zijn er best veel mannen fout.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tasjes voor een man zijn altijd fout.
Ik had vroeger een heel mooie Kipling schoudertas.quote:
Pics?quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had vroeger een heel mooie Kipling schoudertas.
Altijd een rugzak meequote:Op maandag 12 augustus 2024 21:57 schreef chufi het volgende:
Ik doe alleen een tasje op vakanties ... niet te groot
Lastig te vinden,Die tas had ik altijd bij me en heeft heel wat mee gemaakt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 21:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Pics?
Mannen en tassen is ingewikkeld..
Deze vind ik wel heel mooi.quote:
Ja niet zo`n tasje waar je mee straat bent.quote:
Voor van A baar B wel , maar om zeg in een stad een dagje rond te lopen.. afhankelijk ook waar en welk weer want een dikke trui of zo wordt wel lastigquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:14 schreef pullup het volgende:
Alles in een rugzak mee heb ik altijd
Teveel spullen ook voor zo'n minitasje
Mjah dan heb ik inderdaad weer helemaal geen tasjequote:Op maandag 12 augustus 2024 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor van A baar B wel , maar om zeg in een stad een dagje rond te lopen..
Vroeger had een man gewoon een pukkelquote:Op maandag 12 augustus 2024 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit formaat zoek ik dus eigenlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Vroeger had een man gewoon een pukkel
[ afbeelding ]
Zit Dicks Dump Store nog steeds op de voorstreek?quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit formaat zoek ik dus eigenlijk.
Ja hoor.Super Mario Pizza even niet meer op het Vliet.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit Dicks Dump Store nog steeds op de voorstreek?
Ik weet het, mijn zoon zat midden in de rookquote:Op maandag 12 augustus 2024 22:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja hoor.Super Mario Pizza even niet meer op het Vliet.
Nee leave.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:26 schreef drakin het volgende:
Of is dit formaat en afbeelding iets voor je?
[ afbeelding ]
Alles goed met hem?quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet het, mijn zoon zat midden in de rook
Geen Friese vlag zeker?quote:
Nee, maar dat komt niet door de rook.quote:
Dat snap ik.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt niet door de rook.
Maar dat is een verhaal voor buiten Fok
Niet meer voor Marioquote:
ja ja dat had ik al gelezen ....quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.omropfryslan.(...)zzeria-in-leeuwarden
Dit keer nietquote:
Ik ook , zullen vast wel meer pizzeria's in Leeuwarden zijn hoop ikquote:
ja geen energie verbruiken idd ...quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik denk op dit moment niet veel eigenlijk.
Blowse.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:53 schreef chufi het volgende:
Maar weinig afkoeling buiten .... wordt slapen met de blower aan
Wel eens anders geweest.quote:
Doe maar luxe.quote:
tis al een oudje ... maar toen idd ook al aan de prijs .. nog geen spijt van gehad ... coolen en ook opwarmenquote:
Zijn idd wel mooie dingen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
tis al een oudje ... maar toen idd ook al aan de prijs .. nog geen spijt van gehad ... coolen en ook opwarmen
Mijn dochter droogde haar haren er mee ...quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn idd wel mooie dingen.
Beetje de Nilfisk van nu.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn idd wel mooie dingen.
Ze hebben nu ook headphones.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn dochter droogde haar haren er mee ...
Speciaal voor je dochter.quote:
ja hou de boel dicht hier ...quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is hier nu warmer dan vanmiddag.
quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is hier nu warmer dan vanmiddag.
altijd waardevol iddquote:Op maandag 12 augustus 2024 23:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Meld deze belangrijke info even
Oh ja , maar semi bewolkt hier ..quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:45 schreef HappyCharly het volgende:
Beter nieuws: vallende sterren vanavond
Ik heb andere keren wel eens wat langs zien flitsen , maar vond het toch altijd maar vaagquote:Op maandag 12 augustus 2024 23:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja hopelijk trekt t zo open overal. Hoogtepunt is pas vannacht
Duimen
Ik ga straks kijken.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb andere keren wel eens wat langs zien flitsen , maar vond het toch altijd maar vaag
Ik ben eens met een paar vrienden de duinen ingegaan om de MIR te zien. vlak voordat die in zee zou storten.quote:Op maandag 12 augustus 2024 23:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ga straks kijken.
Hopelijk veel te zien
Woquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben eens met een paar vrienden de duinen ingegaan om de MIR te zien. vlak voordat die in zee zou storten.
Dat was wel mooi en apart om te zien.quote:
maaar iets vasstgelegd op een of andere manier ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was wel mooi en apart om te zien.
Tofquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 00:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was wel mooi en apart om te zien.
Daar zijn we nu wel min of meer aanbeland.quote:
Hier geen ster te zien dus zeker geen vallende.quote:
Niet helemaalquote:Op maandag 12 augustus 2024 23:44 schreef chufi het volgende:
@:pinnenmutske dis bij jou in de buurt toch ?
https://www.nu.nl/buitenl(...)f-zwaargewonden.html
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 02:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is ze jarig? Dan gefeliciteerd, babe
Morguh Enginequote:
Morguh Pullupquote:
Morgen Dotquote:
Te laatquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 09:29 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zie dat er ook een felicitatietopic is:
40+ / Soury is jarig, gefeliciteerd!!!
Trump wil hem graag als adviseur.quote:
Allebei in zo een flipfloppend raketje stoppenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Trump wil hem graag als adviseur.
Heer tong.quote:
quote:
Zeer treffendquote:
O bah.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:06 schreef Puzzie het volgende:
Mijn wandeltocht weer gehad . wel met ingetapete tenen want die zijn allemaal kapot en vol blaren![]()
Zo meteen, eerst snel boodschappen doen en dan de slippers aanquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:06 schreef maily het volgende:
[..]
O bah.
En nu weer lekker blote voeten?
Lekker vooruitzichtquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo meteen, eerst snel boodschappen doen en dan de slippers aan
Daar lijkt het wel op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:11 schreef chufi het volgende:
Gaan we nu alle medaille winnaars persoonlijk toespreken>
Heb je de marathon gelopen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:06 schreef Puzzie het volgende:
Mijn wandeltocht weer gehad . wel met ingetapete tenen want die zijn allemaal kapot en vol blaren![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:11 schreef chufi het volgende:
Had jij best wel gekund.quote:
Dat is fanatiekquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:06 schreef Puzzie het volgende:
Oh is dat op tvquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:11 schreef chufi het volgende:
quote:
Ik had een aantal weken iets besteld en DHL was mijn pakket kwijt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:36 schreef pullup het volgende:
Grmmblblbl Ik zou vorige week een pakketje binnen krijgen via PostNL
Staat al een week bij de tr en tr code invullen dat ze het bezorgmoment niet hebben gehaald.
Bellen en met de helpdesk appen heeft ook echt 0 zin gehad
Mag je ze allebei houden?quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had een aantal weken iets besteld en DHL was mijn pakket kwijt.![]()
Kosteloos is mijn bestelling opnieuw verzonden en ontvangen. Ging eergisteren DHL voor de deur met mijn verloren pakket.
Ja ik had iets via marktplaats en dus particulier iets gekocht dus dat opnieuw verzenden zit er niet in.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kosteloos is mijn bestelling opnieuw verzonden en ontvangen. Ging eergisteren DHL voor de deur met mijn verloren pakket.
Toestandenquote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |