Tijd voor een vieslolly.quote:
hier slechts 23 binnen en ik probeer het warmer te krijgenquote:
* FreshFruit geeft een dekentje.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:47 schreef drakin het volgende:
[..]
hier slechts 23 binnen en ik probeer het warmer te krijgen
Het huis, niet ikquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit geeft een dekentje.
Ik heb net een stuk gelopen en dat was prima te doen , alleen breekt nu het zweet uitquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:02 schreef pullup het volgende:
Wel een goed plan, een waterijsje
Vind de hitte eigenlijk best meevallen
Er stond een prima windje. Moest even weg maar goed te doenquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb net een stuk gelopen en dat was prima te doen , alleen breekt nu het zweet uit
Ja die hadden elkaar voor het toernooi moeten ontmoetenquote:
Ik had deze nog niet gezien.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die hadden elkaar voor het toernooi moeten ontmoeten
Ik zie zoveel memes voorbijkomen over dat breakdansen. Het zag er ook bespottelijk uit.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die hadden elkaar voor het toernooi moeten ontmoeten
Die is cutequote:Op maandag 12 augustus 2024 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had deze nog niet gezien.
[ afbeelding ]
Ja,je ziet haar echt kijken van hoort dit zo? Dan doe ik het ook maar.quote:
Ja die was cutequote:Op maandag 12 augustus 2024 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had deze nog niet gezien.
[ afbeelding ]
Ik moet wel zeggen dat ze een beetje als bliksemafleider dient nu, er waren meer belachelijke performancesquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie zoveel memes voorbijkomen over dat breakdansen. Het zag er ook bespottelijk uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |