Nee , ouder, er is een film geweest waarin ze elkaar tegenkwamen zeg maar. Predator bedoelde ikquote:
Het meeste was ook net iets andersquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:32 schreef D. het volgende:
Nu ik zo zit te kijken vind ik het jammer dat ik niet meer van de OS gezien heb
quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:32 schreef D. het volgende:
Nu ik zo zit te kijken vind ik het jammer dat ik niet meer van de OS gezien heb
ik heb het ook niet vanaf het begin gezien, maar vond het spectaculair.quote:Op zondag 11 augustus 2024 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, Ik viel hier binnen toen het al half bezig was, dus toen maar film gaan kijken
Geduldquote:
Volgens mij is dat Fransquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:41 schreef chufi het volgende:
[..]
alles uit de kast of is het niet Frans?
Ik zag Coen en Tone uit de m4xquote:
Ik vind het wel leuk om naar te kijken, maar niet heel passend voor het programmaquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:57 schreef chufi het volgende:
Maar waar gaat het om? sporters toch lijkt me .... niet om die acts die we nauwelijks herkennen
Wij, maar in Frankrijk misschien wel bekendquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:57 schreef chufi het volgende:
Maar waar gaat het om? sporters toch lijkt me .... niet om die acts die we nauwelijks herkennen
Meh , doe mij dan maar de oude Daftpunkquote:Op zondag 11 augustus 2024 22:59 schreef marcb1974 het volgende:
Als ze echt goed zijn hebben ze DaftPunk uit pensioen gehaald. Liefst met Pharrel en een versie van Happy speciaal voor dit feestje.
Past hier net iets minder goed bij,quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh , doe mij dan maar de oude Daftpunk
Ja dat was toch wel een mooie binnenkomer toenquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Past hier net iets minder goed bij,
maakt het feest voor de sporters wel groter ja
Around the world ofzo
Harder, better, faster, stronger!quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Past hier net iets minder goed bij,
maakt het feest voor de sporters wel groter ja
Around the world ofzo
Is symbolischquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:06 schreef Puzzie het volgende:
Dat Olympische vlam gedoe geloof ik nooit zo
Ze hebben nog een half uur ...quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:25 schreef chufi het volgende:
duurt lang ,... vlag nog naar beneden,, licht uit
inclusiviteitquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:26 schreef chufi het volgende:
new era of wat ? van die dooddoeners ...
Alles is relatiefquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:32 schreef chufi het volgende:
OOk niet de best games ever ... in mijn ogen
quote:
Ik vind er weinig aanquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
Het geluid bij Billie had iets harder gemogen
jas echt zumquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:50 schreef mario390 het volgende:
zo was dat maar nog nieet dat ze dann naar de city schalten war in 4 jaren olympia is
quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:50 schreef mario390 het volgende:
zo was dat maar nog nieet dat ze dann naar de city schalten war in 4 jaren olympia is
Wegquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:52 schreef chufi het volgende:
Dit heeft niets meer met de OS te maken ,,, waar zijn de sporters waar is Parijs >
quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk doen ze daar over 4 jaar de OS
nu al de slechtste OS van de toekomstquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:56 schreef D. het volgende:
[..]
Kennelijk doen ze daar over 4 jaar de OS
Het zal vast, net als bij de F1, een beetje 'over the top' zijnquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
nu al de slechtste OS van de toekomst
F1 is helemaal vreselijkquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:58 schreef D. het volgende:
[..]
Het zal vast, net als bij de F1, een beetje 'over the top' zijn
Die in vegas en miami iddquote:Op zondag 11 augustus 2024 23:58 schreef D. het volgende:
[..]
Het zal vast, net als bij de F1, een beetje 'over the top' zijn
quote:Op zondag 11 augustus 2024 23:47 schreef Puzzie het volgende:
Maar goed , het is wel klaar nu geloof ik
Weet je het nu zeker?quote:
sws weinig of geen contact met al die sporters die gestreden hebben /// echt slecht en ik zou van tevoren het script vragen om dan tegen je sporters te kunnen zeggen ... Ga maar gewoon naar huis ... dit is nietsquote:Op maandag 12 augustus 2024 00:09 schreef marcb1974 het volgende:
Vond dat ze vooral weer afhaakten bij de begin show, en de verbinding met 'het volk' verloren. Was zeer pretentieus soms.
Waarin ben je teleurgesteld?quote:Op maandag 12 augustus 2024 01:50 schreef chufi het volgende:
Ik ben teleurgesteld en za zeker geen kaartjes kopen voor LA 2028
Dat is beter dan innenquote:Op maandag 12 augustus 2024 06:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Er zit gewoon zo'n grote spin aan de buitenkant van mijn keukenraam.
Kruisspinnetje of zo'n zwarte?quote:
Zwarte.quote:
Zozeer heb ik me er niet in verdieptquote:Op maandag 12 augustus 2024 06:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zwarte.
Kruisspinnen kunnen niet op 2 hoog zitten. Toch? TOCH???
Wel nul muggen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 06:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Zozeer heb ik me er niet in verdiept
Ik heb wel wat kruisspinnen hier, het is een goed spinnenjaar geloof ik
quote:Op maandag 12 augustus 2024 06:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik wilde foto maken van de klojo maar hij is weggekropen.
En we hadden het hier laatst over, ook nauwelijks wespenquote:
Morguh Pullupquote:
quote:
Het is tot nu toe steeds best lekker weer vind ikquote:Op maandag 12 augustus 2024 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup
Ben nu bezig om wat koelte in huis te laten
Straks alles weer dicht. Lang leven de zomer, opgesloten zitten in een donker huis
Ben ik met je eens, vind het alleen altijd jammer dat alles dicht moet om de warmte buiten te houden.quote:Op maandag 12 augustus 2024 07:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is tot nu toe steeds best lekker weer vind ikAlles zo tot 30 graden is helemaal prima dus alleen vandaag gaat het even doorbijten worden
quote:
quote:
kruishoogtequote:Op maandag 12 augustus 2024 06:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zwarte.
Kruisspinnen kunnen niet op 2 hoog zitten. Toch? TOCH???
hi Dot hoe is het ermee, is de pijn weer een beetje gezakt?quote:
Situatie helaas onveranderd.quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
hi Dot hoe is het ermee, is de pijn weer een beetje gezakt?
wat vervelend dot, ik had gehoopt dat er een beetje verbetering in zat.quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Situatie helaas onveranderd.
En bij jou?
Gek is dat he, ik had vorige week ook twee dagen dat ik dacht, he ik mis wat, de pijn is zo goed als weg.quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
wat vervelend dot, ik had gehoopt dat er een beetje verbetering in zat.
ik werd vanmorgen vroeg wakker van de pijn in mijn arm, dus toch maar weer aan de paracetamol, misschien te vroeg gestopt.
dat hoop ik voor jou ook, al denk ik dat het voor jou allemaal wat moeilijker ligt, ook omdat je geen pijnstillers kan nemenquote:Op maandag 12 augustus 2024 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gek is dat he, ik had vorige week ook twee dagen dat ik dacht, he ik mis wat, de pijn is zo goed als weg.
Maar na die twee dagen weer terug.
Vervelend Deisyy hopelijk is het snel hersteld
Het is voor iedereen moeilijk die pijn heeft, iedereeen moet het dragen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat hoop ik voor jou ook, al denk ik dat het voor jou allemaal wat moeilijker ligt, ook omdat je geen pijnstillers kan nemen
quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is voor iedereen moeilijk die pijn heeft, iedereeen moet het dragen.
Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik soms denk.............................
quote:
dat hoor ik volgende week woensdag, de traumachirurg wil het per keer bekijken, mocht wel zelf al voorzichtig de arm gaan bewegen, misschien komt daar nu die pijn vandaan, arm heeft er natuurlijk 2 weken bij gehangen en moet nu ineens weer in actie komenquote:Op maandag 12 augustus 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Wanneer mag je met de fysio beginnen?
Snappen wequote:Op maandag 12 augustus 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is voor iedereen moeilijk die pijn heeft, iedereeen moet het dragen.
Maar ik moet je eerlijk zeggen dat ik soms denk.............................
Ja, de huishoudelijke klussen blijven niet liggen, die moeten nu ook gaan gebeuren.quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat hoor ik volgende week woensdag, de traumachirurg wil het per keer bekijken, mocht wel zelf al voorzichtig de arm gaan bewegen, misschien komt daar nu die pijn vandaan, arm heeft er natuurlijk 2 weken bij gehangen en moet nu ineens weer in actie komen
klusjes waar ik 2 handen voor nodig heb (en dat zijn de meeste) doet mijn man, ik mag rechts helemaal niet gebruikenquote:Op maandag 12 augustus 2024 08:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de huishoudelijke klussen blijven niet liggen, die moeten nu ook gaan gebeuren.
En dan pas merk je hoeveel je met 2 handen moet doen.quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
klusjes waar ik 2 handen voor nodig heb (en dat zijn de meeste) doet mijn man, ik mag rechts helemaal niet gebruiken
Ja en het nadeel is als het goed gaat, je vaak toch te veel doetquote:Op maandag 12 augustus 2024 08:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat hoor ik volgende week woensdag, de traumachirurg wil het per keer bekijken, mocht wel zelf al voorzichtig de arm gaan bewegen, misschien komt daar nu die pijn vandaan, arm heeft er natuurlijk 2 weken bij gehangen en moet nu ineens weer in actie komen
quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Snappen we![]()
Zeer knap hoe jij steeds weer positief probeert te zijn en ook kunt zijn.
Daar kunnen velen een voorbeeld aan nemen.
Aaaaa @Superbadeendje wordt geknuffeld door de Pandaquote:Op maandag 12 augustus 2024 09:42 schreef pullup het volgende:
[ x ]
Deze heeft een stel @:superbadeendje te pakken
Gewoon een tijdje door blijven slikken op gezette tijden. Kan geen kwaad en je moet een soort van spiegel opbouwen met pcm. Af en toe ééntje nemen heeft niet zo veel zin.quote:Op maandag 12 augustus 2024 08:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
wat vervelend dot, ik had gehoopt dat er een beetje verbetering in zat.
ik werd vanmorgen vroeg wakker van de pijn in mijn arm, dus toch maar weer aan de paracetamol, misschien te vroeg gestopt.
lolquote:Op maandag 12 augustus 2024 09:42 schreef pullup het volgende:
[ x ]
Dit komt van Nieuwspaal en dat is een de Speldachtigequote:
I know maar ik bedoelde wat ik zeiquote:Op maandag 12 augustus 2024 11:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit komt van Nieuwspaal en dat is een de Speldachtige![]()
Kan natuurlijk nog steeds een kneus zijn verder
Krijgt hij nu Pandapunten?quote:Op maandag 12 augustus 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Aaaaa @:Superbadeendje wordt geknuffeld door de Panda
Panda knuffelsquote:
Dat is minderquote:Op maandag 12 augustus 2024 12:03 schreef engine het volgende:
Vertrouwen op de Deutsche Bahn was een slecht idee![]()
Alle treinen richting Duitsland vervallen tot 3 uur. Nu via Roermond maar dat duurt dubbel zo lang.
bereken hier je pandapunten https://www.pandapunt.nl/quote:
Dubbel zolang is meerquote:
Awwww zo lief!quote:Op maandag 12 augustus 2024 09:42 schreef pullup het volgende:
[ x ]
Verdrietig verhaal overigens van Dieuwertjequote:
Awwwquote:Op maandag 12 augustus 2024 09:42 schreef pullup het volgende:
[ x ]
Ik ben haar eens tegengekomen, heel leuk gepraat, had niks door en zag haar voorbij komen op tv.quote:
Das echt heel.lang geledenquote:Op maandag 12 augustus 2024 13:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben haar eens tegengekomen, heel leuk gepraat, had niks door en zag haar voorbij komen op tv.
Bij het Sinterklaasjournaal was dat haar eerste jaar denk ik
Volgend jaar gewoon weerquote:
We wisten toch al dat het onterecht was?quote:
Geen ideequote:Op maandag 12 augustus 2024 13:50 schreef drakin het volgende:
Hij is volgens mij momenteel heel dankbaar, zo mega bekend geworden hierdoor
Ja precies ik had al 2 weken een spiegel opgebouwd, maar blijkbaar te vroeg gestopt.quote:Op maandag 12 augustus 2024 11:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon een tijdje door blijven slikken op gezette tijden. Kan geen kwaad en je moet een soort van spiegel opbouwen met pcm. Af en toe ééntje nemen heeft niet zo veel zin.
Spiegel opbouwen? Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op maandag 12 augustus 2024 14:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja precies ik had al 2 weken een spiegel opgebouwd, maar blijkbaar te vroeg gestopt.
https://www.meandermc.nl/(...)4b7ae72cb477-ob-YZ8kquote:Op maandag 12 augustus 2024 14:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Spiegel opbouwen? Daar heb ik nog nooit van gehoord
Ziet er niet idd. Beetje jammerquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:01 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)he-spelen-snel-kapot
quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:01 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)he-spelen-snel-kapot
Ik weet het niet helemaal zeker,maar ze gaan dan net zolang door tot ze dood gaan.quote:
Ja dat komt voorquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker,maar ze gaan dan net zolang door tot ze dood gaan.
Hoi Mario,was je die alweer kwijt dan?quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:13 schreef mario390 het volgende:
gelukkig,gelukkig,2 polizisten hebben me mijn
geldtas teruggebracht
Oh jeequote:Op maandag 12 augustus 2024 15:13 schreef mario390 het volgende:
geldtas teruggebracht
in polizeiautoquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoi Mario,was je die alweer kwijt dan?
Oeps.quote:
quote:
Dat kan ik bijna wel radenquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:16 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
En ook gewoon niet vragen waarom ie daar in zat
Verhaal is rap beter aan het worden marioquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:17 schreef mario390 het volgende:
gisteren ochtend bij feuerwehrfest willten
2 polizisten me naar huis rijden, hebben ze ook
Netjes van zequote:Op maandag 12 augustus 2024 15:17 schreef mario390 het volgende:
gisteren ochtend bij feuerwehrfest willten
2 polizisten me naar huis rijden, hebben ze ook
Hey Saar.quote:
Oh wat nu weer?quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Saar.![]()
Je bent mooi op tijd voor de avonturen van Mario.
Mutti vast heel blij.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Verhaal is rap beter aan het worden mario
Was het wel leuk?quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:20 schreef mario390 het volgende:
gelukkig was mutti ook feuerwhrfest maar waar anders
denn als zij thuis gewezen wär hätt zij mi erschlagen
Dit was pas een opwarmertje.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:20 schreef pullup het volgende:
Volgens mij moet dat hele wiesen feestje nog beginnen
Owwquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:20 schreef pullup het volgende:
Volgens mij moet dat hele wiesen feestje nog beginnen
ben erst om middernacht daarhenn heb ik taxi bestellt, 2 kumpelquote:
Oh jee!!quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben erst om middernacht daarhenn heb ik taxi bestellt, 2 kumpel
zijn nog metgerijden, dann zo vanaf 2 00 weet ik nix meer
Niet meer naar het voetbal gaan... dat vieren van een overwinning loopt makkelijk uit de handquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:13 schreef mario390 het volgende:
geldtas teruggebracht
Slimme dame wel.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:26 schreef mario390 het volgende:
de heeft deze jaar met 90 nog en keer geheiratet
Hoe warm is warm?quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
Niet om mario aan te vallen ofzo maar is die nog normaal?
Warm hier.
25,5 binnenquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe warm is warm?
Ik probeer het juist warmer te krijgen en dat lukt niet. Ik heb het eerder koud
Tijd voor een vieslolly.quote:
hier slechts 23 binnen en ik probeer het warmer te krijgenquote:
* FreshFruit geeft een dekentje.quote:Op maandag 12 augustus 2024 15:47 schreef drakin het volgende:
[..]
hier slechts 23 binnen en ik probeer het warmer te krijgen
Het huis, niet ikquote:Op maandag 12 augustus 2024 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit geeft een dekentje.
Ik heb net een stuk gelopen en dat was prima te doen , alleen breekt nu het zweet uitquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:02 schreef pullup het volgende:
Wel een goed plan, een waterijsje
Vind de hitte eigenlijk best meevallen
Er stond een prima windje. Moest even weg maar goed te doenquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb net een stuk gelopen en dat was prima te doen , alleen breekt nu het zweet uit
Ja die hadden elkaar voor het toernooi moeten ontmoetenquote:
Ik had deze nog niet gezien.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die hadden elkaar voor het toernooi moeten ontmoeten
Ik zie zoveel memes voorbijkomen over dat breakdansen. Het zag er ook bespottelijk uit.quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die hadden elkaar voor het toernooi moeten ontmoeten
Die is cutequote:Op maandag 12 augustus 2024 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had deze nog niet gezien.
[ afbeelding ]
Ja,je ziet haar echt kijken van hoort dit zo? Dan doe ik het ook maar.quote:
Ja die was cutequote:Op maandag 12 augustus 2024 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had deze nog niet gezien.
[ afbeelding ]
Ik moet wel zeggen dat ze een beetje als bliksemafleider dient nu, er waren meer belachelijke performancesquote:Op maandag 12 augustus 2024 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie zoveel memes voorbijkomen over dat breakdansen. Het zag er ook bespottelijk uit.
Ow al behandeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |