Dank. Ben heel slecht in het erkennen van atleten als ze niet met hun sport bezig zijnquote:
Was bij de laatste paar Spelen ook al, anders duurt het te lang.quote:
Samen met de Litouwers…quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:23 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Anita Meijer wordt nog eens wereldster op haar oude dag.
Ik haal die uit het Midden-Oosten nog wel eens door elkaar, verder scoor ik wel 99% denk ikquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga nooit zo goed op die Afrikaanse vlaggen
Op de spelen worden ook diverse wapens gebruikt bij sporten, dus die kunnen niet klagenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:23 schreef Dagoduck het volgende:
Al die vlaggen met wapens erin. Gaan die nou tegen de gedachte van de Olympische Spelen in of niet? Aan de ene kan geen vrede, aan de andere kant wel strijd.
Ja die ook. Verder gaat het wel. En al die vlaggen met de Britse vlag in de hoekquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik haal die uit het Midden-Oosten nog wel eens door elkaar, verder scoor ik wel 99% denk ik
Allemaal van ons belastinggeld!quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:26 schreef hhh38 het volgende:
Roelfs even opscheppen dat z'n hotel aan de marathonroute lag.
Crowdsurfen over de atleten en een rondje over de tribune…quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:26 schreef R-woud93 het volgende:
Dit gaat fantastisch worden voor ONZE Hassan
het is inderdaad moeilijk om een vrouw daartussen te vinden die ik niet zou doenquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Alle laatste condooms verzamelen daar.
Hopelijk bezuinigt Schoof daar ook even op.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:26 schreef hhh38 het volgende:
Zwaar is ze niet, dat moet te doen zijnquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Crowdsurfen over de atleten en een rondje over de tribune…
En dan vertellen dat ie toen pas inschakelde bij de Leon/de NOS. Wat heb je die andere 39 kilometer gedaan dan.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:26 schreef hhh38 het volgende:
Waaromquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
die mag wel naar de kapper met der afro kapsel
Juist nietquote:Op zondag 11 augustus 2024 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
die mag wel naar de kapper met der afro kapsel
Daar heb ik voor 2026 wel zo'n zin in. Handenvol.quote:Op zondag 11 augustus 2024 21:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Alle laatste condooms verzamelen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |